Tyttö joutui kahden OPETTAJAN seksileluiksi

Tänne keskustelut seksuaalirikoksista. Muista että henkirikoksille on oma palstansa.
neitiB
Aloitteleva Besserwisser

Re: Tyttö joutui kahden OPETTAJAN seksileluiksi

Viesti Kirjoittaja neitiB »

Mun mielestä se, että tytöllä kasvaa häpykarvoitus ja rinnat on kasvaneet täyteen mittaansa ei vielä tee tytöstä naista. Eikä siinä mielessä ole oikein, että joku vanha äijä sitä paneskelee. Täytyy olla päässä vikaa jos tytön kehityksen arviointi jää ainoastaan fyysisten ominaisuuksien puntaroimiseen. Kyllä mun mielestä yläasteen pihoilla näkyvät tytöt ovat vielä lapsia ja kuvottaa ajatuskin, että joku saasta haluaa kajota niihin.
neitiB
Aloitteleva Besserwisser

Jimt kirjoitti:
neitiB kirjoitti:Mun mielestä on sairasta, jos vanha aikuinen mies himoitsee pikkutyttöjä.
Entä onko sairasta, jos vanha mies himoitsee 20-vuotiaita tyttöjä? Ihan kakaroiltahan tuon ikäisetkin näyttävät, jos vertaa miehen ikätovereihin. Ja henkisesti kypsymättömiäkin on suurin osa.
20-vuotias alkaa olla jo siinä mielessäkin eri asia, että moni 20-vuotias kantaa jo vastuuta itsestään. 15-vuotias asuu vanhempiensa luona ja elää kuin lapsi monin tavoin, koska on vielä lapsi.

15-vuotias suorittaa vielä oppivelvollisuuttaan peruskoulussa, kun 20-vuotias on saattanut jo lukea itselleen ammatin. Tuossa kohtaa 5 vuotta tekee aika paljon.
devil_doll
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja devil_doll »

Se, että äijä on ollut opettaja eli vielä valta-, luottamus- ja kasvatussuhteessa nuoriin, tekee teosta entistä sikamaisemman. Jo nyt on perkele, jos ei tämä tyyppi saa kengänkuvaa persuuksiin! Teko on vielä harvinaisen törkeä, ei tuommoista voi selittää mitenkään päin edes niin, että tyttö olisi muka itse suostunut. Jos äijä ei lähde tehtävästään a.s.a.p., niin toivon, että nimi ilmestyy palstalle! :evil:
Sika naiseksi

There's nothing in my dreams, just some ugly memories. Kiss me like the ocean breeze.
nuusku-nella
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja nuusku-nella »

Jimt kirjoitti:Meidän kahdeksannella luokalla oli 190 senttiä pitkä ja 90 kiloa painava poika, joka haki aina muille kaljat huoltoasemalta hakupalkkaa vastaan. En olisi pitänyt mitenkään epänormaalina, jos hän olisi seurustellut parikymppisten naisten kanssa ja miksei vanhempienkin.
Voi taivas, kun puhutaan 15 vuotiaasta niin puhutaan lapsesta. Lapsi itse varmaan on omasta mielestään jo nuori aikuinen mutta (normaalin) aikuisen silmissä kuitenkin lapsi. Ja siitä henkisestä puolesta tässä nyt on kyse, ei fyysisestä. Fyysinen koko/kehittyneisyys ei tee kenestäkään yhtään sen aikuisempaa. En oikein jaksa uskoa että kovin moni parikymppinen nainen olisi kovin innostunut seurustelemaan 14-15 vuotiaan pojan kanssa, oli hän sitten kuinka pitkä vaan.
Jimt
Lauri Hanhivaara

Viesti Kirjoittaja Jimt »

5 vuotta on suhteellisen paljon, mutta ei mitenkään älyttömästi. Otin 20 vuotta esimerkiksi siksi, että sen ikäisinä naiset ovat miesten mielestä kauneimmillaan. 15-vuotiaiden paneminen ei ole sosiaalisesti hyväksyttävää, mutta olen vahvasti sitä mieltä, ettei se ole sairastakaan yhteiskunnassa, jossa kauneusihanne on juuri ja juuri täysi-ikäinen nainen.
Zukuluku
Frank Drebin

Viesti Kirjoittaja Zukuluku »

Jimt kirjoitti:Pidetään mielessä, että kyse oli 15-vuotiaasta eikä mistään pikkulapsesta. Ruotsissa kyseessä ei olisi ollut lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö, koska siellä suojaikäraja on 16 vuoden sijaan 15 vuotta (sen sijaan pakottaminen seksuaaliseen tekoon, josta tuomio tuli, olisi tapahtunut Ruotsissakin ja vaikka uhri olisi ollut 50-vuotias).

Toki jokaisen kunnon miehen on syytä pysyä tuon ikäisistä erossa kun se on laissa kiellettyä, mutta ei se sitä tarkoita, että 15-vuotiaaseen sekaantujat olisivat pedofiileja tai muutenkaan epänormaaleja (jos puhutaan normaaleista seksisuhteista, joihin ei liity seksin ostamista, pakottamista ja muita epäterveitä piirteitä).
Tässä tuo alaikäisyys ei ole nyt kuin raskauttavana tekijänä, ihmettelyn keskeisin kohde on se, että miten nämä herrasmiehet rupesivat yhteistoimin tähän hyväksikäyttöön. Kyllä ainakin jos joku minulle tulisi ehdottamaan, että mites jos ensi viikolla hyväksikäytettäisiin yhdessä naapurin 15-vuotiasta tyttöä, niin asia ei jäisi siihen.
neitiB
Aloitteleva Besserwisser

Mä olen aivan pöyristynyt, että joku voi olla sitä mieltä, että vanhan miehen halut 15-vuotiasta kohtaan on normaalia ja tervettä. Sitäpaitsi moni 13-vuotiaskin voi olla jo naisen mitoissa, onko silloin 13-vuotiaan kanssa seksin harrastaminen normaalia?

Ja oli kauneusihanne mikä tahansa, niin moni mies silti onneksi haluaa ja paneskelee lähemmäs oman ikäisiään naisia.

Lisäilen vielä, että itsekään en koskaan voisi keskustella samalla taajuudella 15-vuotiaan kanssa (enkä hyväksyisi moista esim. ystäväpiiriin tai jonkun tuttavan tyttöystäväksi), jota pidän aivan pikkutyttönä, joten on hankala kuvitella jonkun päälle 3-kymppisen miehen kokevan olevansa samalla tasolla.. joten tuleehan siitä sellanen fiilis, että kyseessä on pikkutyttö-fantasia, joka mun mielestä on epänormaalia ja pedofiliaa.
Viimeksi muokannut neitiB, La Maalis 10, 2012 6:17 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
tattooed fucker
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja tattooed fucker »

15-vuotiaiden paneminen ei ole sosiaalisesti hyväksyttävää, mutta olen vahvasti sitä mieltä, ettei se ole sairastakaan yhteiskunnassa, jossa kauneusihanne on juuri ja juuri täysi-ikäinen nainen.ja mitähän ihmettä jimt?Olet siis kirjoituksiesi mukaan sitä mieltä,että pedarihommat on ok Suomessa?ei vittu :evil:
I am not a man I am a fucking beast-Torture Killer-
neitiB
Aloitteleva Besserwisser

15-vuotiaan tytön keskeisimmät huolenaiheet taitaa olla joku, että mutsi on ärsyttävä kun ei anna olla ulkona klo 22 pidempään ja pakottaa tekemään läksyt koulun jälkeen tms. Tällä esimerkillä halusin vielä todistaa, että 15-vuotias on tosiaan vanhempiensa asuva lapsi KOULULAINEN, vaikka sen tissit olis vesimeloonin kokoset.

Jimt, minkä ikäinen itse olet ja onko sinulla omia lapsia? Jos sinulla olisi oma 15-vuotias tytär, niin mahtaisitko hyväksyä jonkun vaikka 30-vuotiaan häntä paneskelemaan? Voi olla että silloin säkin pitäisit sitä aika kovin sairaana.
Mat-Lock
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja Mat-Lock »

neitiB kirjoitti: Tätä mäkin ihmettelin.. mä kuvittelin, että vastuu on aina aikuisella. Mun mielestä joku väitti, että semmoisessakin tapauksessa, että nuori valehtelee ikänsä.
Jos katsotaan, että tekijällä ei ole ollut syytä pitää tyttöä alaikäisenä, niin Suomessa se on peruste jättää tuomitsematta lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä.

Tässä jutussa muutenkin oleellista lienee seksiin pakottaminen, ei niinkään se, että tyttö oli korkeintaan yhden vuoden alle suojaikärajan.
Jimt
Lauri Hanhivaara

Viesti Kirjoittaja Jimt »

ja mitähän ihmettä jimt?Olet siis kirjoituksiesi mukaan sitä mieltä,että pedarihommat on ok Suomessa?ei vittu
Ei kun olen sitä mieltä, että 15-vuotiaan paneminen ei ole sairasta. Olen tietenkin moista toimintaa vastaan, mutta vituttaa netin keskustelupalstoilla vallitseva hysteria, jossa menetetään suhteellisuudentaju ja järki.
Jimt, minkä ikäinen itse olet ja onko sinulla omia lapsia? Jos sinulla olisi oma 15-vuotias tytär, niin mahtaisitko hyväksyä jonkun vaikka 30-vuotiaan häntä paneskelemaan? Voi olla että silloin säkin pitäisit sitä aika kovin sairaana.
Ei ole omia lapsia ja ikää päälle 30. En hyväksyisi ja pitäisin sitä tyttärelleni erittäin haitallisena. Ymmärtäisin silti myös 30-vuotiasta miestä ja sitä miksi hän toimii noin. Tapaukset pitää pilkkoa useampaan osaan sen sijaan, että julistaa kaiken olevan suoraan saatanasta ilman mitään lieventäviä asianhaaroja.
Rappa
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Rappa »

neitiB kirjoitti: Mä itse seurustelin 15-vuotiaana 20-vuotiaan miehen kanssa. Mun mielestä se on vielä ok.. 20-vuotias mieshenkilö voi olla aika henkisesti kehittymätön itsekin. Mun nykyisen miehen mielestä sekin oli sairasta ja puhuu tästä mun exästäni pedofiilina.

Ei minusta ole ok jos 20v seurustelee 15v kanssa ellei 20v ole jotenki jälkeen jäänyt. Samaa mieltä sun nykysen kanssa, jotenkin sairasta tossa iässä.
nuusku-nella
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja nuusku-nella »

neitiB kirjoitti:15-vuotiaan tytön keskeisimmät huolenaiheet taitaa olla joku, että mutsi on ärsyttävä kun ei anna olla ulkona klo 22 pidempään ja pakottaa tekemään läksyt koulun jälkeen tms. Tällä esimerkillä halusin vielä todistaa, että 15-vuotias on tosiaan vanhempiensa asuva lapsi KOULULAINEN, vaikka sen tissit olis vesimeloonin kokoset.
Kyllä se jotain näiden aikuisten miesten sielunmaisemasta ja ajatusmaailmasta kertoo jos kovinkin suurta yhteyttä kokevat näihin lapsiin joiden elämän suuri trgedioita ovat juuri v*ttumainen mutsi ja saldon loppuminen kännykästä.

Melkoinen ot mutta kommenttina menköön nyt.. Jokaisella lienee omat kauneusihanteensa mutta jos nyt mietitään vaikka sellaista titteliä kuin "maailman seksikkäin nainen" niin harvoin sitä on kukaan juuri ja juuri täysi-ikäinen voittanut.
neitiB
Aloitteleva Besserwisser

Jimt kirjoitti: Ymmärtäisin silti myös 30-vuotiasta miestä ja sitä miksi hän toimii noin.
No mä en ymmärrä. Itse olen 25-vuotias nainen ja en kyllä pysty kuvittelemaan sänkyäni lämmittämään peruskouluikäistä lasta.. oli se sitten kuinka miehekäs ja komea hyvänsä. Koska ne on henkisesti kypsymättömiä lapsia. Mulla on myös reilu 3-kymppinen mies enkä osaa kuvitella, että hän viettäisi aikaa (edes sängyssä) 15-vuotiaan kanssa. Onneksi hän myöskin näkee 15-vuotiaaseen sekaantumisen vinksahtaneena.

Mulla on myös kaksi tytärtä ja sitten kun he tulevat 15 vuoden ikään, niin olen varma siitä että jos joku saasta koskee heihin pitkällä tikullakin, niin mun ymmärrys ei riitä. Niin kauan kun lapsi on lapsi, käy peruskoulua, syö äitinsä ruokia ja asuu äitinsä talossa ja joutuu vielä kysymään äitinsä lupaa asioihin, niin ei taatusti ole kypsä jonkun aikamiehen petikaveriksi.
Teresa Banks
Sofia Karppi

Viesti Kirjoittaja Teresa Banks »

Näytöt kirjoitti:
Teresa Banks kirjoitti:Pohjois-Kymen musiikkiopistossako nämä opettavat?
Onko tuo puhdas arvaus vai oletko kuullut tuollaista juttua?
Ihan puhdas arvaus oli. Kouvolassa toimiva musiikkiopisto on juuri tuo Pohjois-Kymen musiikkiopisto, mutta voihan tapaus liittyä johonkin ihan muuhunkin oppilaitokseen.
Sielu on metallipurkaus helvetin ammustehtaalta.
— A. W. Yrjänä
Vastaa Viestiin