--------------Hessu52 kirjoitti:Siis missä olen noin kirjoittanut, Matlock?
Olen ollut sitä mieltä, että murhissa on käytretty kiveä ja Tuulikki Mäki on ollut murhahetkellä teltassa, tätä mieltä olen aina ollut ja tulen olemaan, jollei sellaista muunlaista näyttöä tule, mutta kun nuo verijäljet osoittavat kiistatta sen, että Tuulikki tapettiin telttaan!
Tuulikki on yrittänyt hatkaan luhistuneesta teltasta, jolloin surmaaja on tintannut häntä kivellä päähän, näin se vaan taitaa olla, valitettavasti!
Spekulida aina voi, mutta kun nuo todisteet näyttävät mitä on tapahtunut, niin sille ei mahda edes Sariolakaan mitään!
Tämä raukkamainen pikkutyttöjen murhaaja on käyttänyt ensin Seppoon kiveä ja puukkoa, jonka jälkeen on tappanut Irmelin hakkaamalla häntä kivellä mielipuolena päähän ja havaittuaan Tuulikin pakenevan, on kolauttanut tämän päähän kivellä, kenties kerran ja jos Tuulikki on osoittanut elon merkkejä, lopettanut nämä lyömällä kerran tai pari uudelleen, jolloin ne viimeisetkin elonpilkahdukset Tuulikin kohdalla ovat loppuneet iäksi!
Näin minä arvelisin käyneen telttailijoiden viime hetkillä!
Niinpä niin, tapauksessa on selvästi ollut viha joka on johtanut tuhoisiin seurauksiin.
Ei kukaan ihminen maailmassa tee tälläisiä henkirikoksia aivan huvikseen.