Timo Räty, Vladimir Putin, Anneli Auer
Timo Räty, Vladimir Putin, Anneli Auer
Kukaan huomannut yhdennäköisyyttä? 
Re: Timo Räty, Vladimir Putin, Anneli Auer
Huomasin yhdennäköisyyttä JJ Lehdon oikeudenkäyntikuvien ja A. Auerista samassa tilanteessa otettujen välillä. En viitsinyt tuolloin mainita. En taida viitsiä nytkään.
Herrasmies kulkee aina portaissa edellä. Myös yksin ollessaan.
-
hannu hanhi
- Axel Foley
Rätyä syyttää muu ay-liike ja melkein koko Suomi, Putinia syyttävät Venäjän oppositio ja muualle paenneet venäläiset toisinajattelijat, Aueria syyttää taas syyttäjä. Kaipa syytettynä ollessa naama vääntyy johonkin kaikille kohtalotovereille yhteiseen universaaliin ilmeeseen, se selittänee yhdennäköisyyden.
No niin no.. selittänee sekin.
-
Tiina
- Sherlock Holmes
Kyllä. Kaikilla on kaksi silmää, nenä ja suu. Ihmisiksi tunnistettavia kaikki.Cologne kirjoitti:Kukaan huomannut yhdennäköisyyttä?
Vladimirilla kasvojenkohotus on tosin mennyt vähän liian överiksi. Mutta onhan se toisaalta niin, että ei ihan heti taas sitten tarvi mennä, kun kerralla vetää kunnolla kireeksi.
-
Jack the Ripper
- Jessica Fletcher
Eikö naisväellä pyörähdä sukat jalassa kun Timo antaa lausuntoja silmät kosteana ja hiljaisella äänellä puhuen? Eikö tekisi mieli silittää poikarukan päätä? Mielestäni loistava osoitus siitä, mihin narsisti pystyy paineen alla.
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
No katos perkule.. enpä olisi ollenkaan huomannut.. Ja hei, Putinin ei tarvitse enää käsin nostella sukkiaan/housunkaulusta, riittää kun kohottaa kulmakarvojaan.Tiina kirjoitti:Kyllä. Kaikilla on kaksi silmää, nenä ja suu. Ihmisiksi tunnistettavia kaikki.Cologne kirjoitti:Kukaan huomannut yhdennäköisyyttä?
Vladimirilla kasvojenkohotus on tosin mennyt vähän liian överiksi. Mutta onhan se toisaalta niin, että ei ihan heti taas sitten tarvi mennä, kun kerralla vetää kunnolla kireeksi.
Jack, mä olen aina niin tykännyt Rädyn kaltaisista kivikasvoisista, hankalista ja äkäisistä pienistä miehistä. Tuo mukavasti lisämaustetta suhteeseen, kun ei koskaan tiedä milloin räjähtää ja mistä. Onko käsipyyhkeet väärässä järjestyksessä ja ei ole murekepäivä-torstaina mureketta vaan hernekeittoa... entäpä sitten kun kaupassa ei olekaan juuri se lempikahvimerkki tarjouksessa ja joku peeveli on parkkeerannut autonsa juuri siihen, missä on HÄNEN parkkipaikka.. ainiin, Rädyllähän ei ollut korttia, no fillari/potkulautaparkkipaikka.
... NOT!
Ihana murha.info, jossa antropometria vielä elää ja voi hyvin 
-
hannu hanhi
- Axel Foley
Sano muuta. Oikein syyhyää, että pääsisi mittailemaan Rädyn, Putinin ja Auerin kalloja 30-luvun antropometrisilla mittauslaitteilla. Saataisiin ihan puolueettomin keinoin rankattua nuo kolme sankaria paremmuusjärjestykseen.Muori kirjoitti:Ihana murha.info, jossa antropometria vielä elää ja voi hyvin

-
Jack the Ripper
- Jessica Fletcher
En ota kantaa kranotologisiin pohdintoihin, mutta Räty kyllä esiintyi vakuuttavasti taannoisessa A-studiossa. Olisi pitänyt laittaa Susanne Päivärinta miestä hiillostamaan nössöhkön Annukka Roinisen sijaan. Timppa hoiti mediapisteet kotiin. Todella tyylikäs esiintyminen paineen alla, vain psykopaattinen johtaja narsismissaan pystyy tuollaiseen.
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
-
Hopalong Cassidy
- Sofia Karppi
Soneran KGP pomo Kaj-Erik Relander on näköjään ihmisiltä jo unohtunut.
- devil_doll
- Axel Foley

Sika naiseksi
There's nothing in my dreams, just some ugly memories. Kiss me like the ocean breeze.
There's nothing in my dreams, just some ugly memories. Kiss me like the ocean breeze.
Mitä tossa kuvassa tapahtuu?