TiiaStiina kirjoitti:Kuolemannaakka kirjoitti:[Poliisi kysyi, että oliko tunkeutuja iso, jolloin tyttö vastasi, että ei se nyt mikään jättiläinen ollut. Näitä "syrjähtämisiä" on tapahtunut lähinnä tuon (keittiö)psykologin päässä.
Haen sulle sen etp-kohdan, niin näet itse, sitten kun pääsen sellaisen koneen äärelle, jossa mulla etp on. "Vastapuoli" ei kuitenkaan hae, vaikka heilläkin kuulustelut olisi. Noissa tytön vastauksissa ei todellakaan ollut mitään ihmeellistä, vaan syyttäjä on vääristellyt niitä aivan älyttömiksi, irrottamalla lauseen sieltä, toisen täältä, ja sitten joku "psykologi" vetää niistä hienoja johtopäätöksiä. Oikeesti, ei kannata muodostaa mielipiteitään syyttäjän tekstien mukaan, vaan sen mukaan, mitä henkilöt itse ovat sanoneet oikeasti. Eikä näiden palstojen kirjoitusten mukaan, koska täällä puhutaan paikoin ihan puutaheinää, varsinkin nyt tämmöisillä kyökkipsykologia-palstoilla, jotka jo nimensä perusteella ovat huuhaata, ja kertovat lähinnä vain kirjoittajista itsestään.TiiaStiina kirjoitti: Kysyikö poliisi myös, oliko tunkeutuja ihminen tai humanoidi? Vai mihin liittyi menninkäisvastaus?
Olen tässä ihan vakavissani, enkä vaan vänkäämässä tai ilkeilemässä. Kirjoitankin tänne ihan vakavissani (vaikka usein huumorilla), ja yritän myös aina olla totuudellinen. Jokainen, joka esim nuo menninkäis- ja jättiläiskohdat on tytön kuulusteluista lukenut, näkee ja tietää asian. Se vaan, että Annelia syylliseksi hakevat eivät yhtäkään kohtaa voi myöntää kaukaa haetuksi tai vääräksi, vaan aina, oli väite mikä hyvänsä, joko puolustavat sitä, tai vähintäänkin vaikenevat asiasta. Minulla ei ole mitään ongelmia sanoa, mikäli joku asia Annelin syyttömyyttä puolustavissa teorioissa on väkinäinen tai epäuskottava tai vaikea selittää, mutta vastapuoli ei koskaan tule askeltakaan vastaan. Kaikki puppu tuodaan kerta kerran jälkeen uudestaan esille kovina "todisteina". Se alkaa väkisinkin väsyttää, kun tuntuu, että turhaan täällä kirjoittelee, kun kaikki menee kuin vesi hanhen selästä aina. Siksi joskus ärsyyntyminen voi teksteissä näkyä.
Ihan samanlainen on se legendaarinen "ei tiedä mitä me tiedetään", joka on tarkoituksellisesti irrotettu asiayhteydestä, eikä siinä kerrota, mitä sanottiin ennen ja mitä jälkeen, ja mihin asia liittyi. Minusta on erittäin ammattitaidotonta ja vaarallistakin, että syyttäjä ei millään lailla pyri olemaan objektiivinen, vaan johtaa harhaan jopa tämmöisillä itsestäänselvillä asioilla. Jos olisin tuomari, antaisin tämmöisistä varoituksen.
Ja koska syyttäjän materiaalissa on jatkuvasti tällaisia ja edellisessä oikeudenkäynnissä kaikenlaisia huuhaatodistajia, eikä pääsyyttäjä edes häke-puhelun tekstejä muistanut, niin en mitenkään voi ottaa vakavasti tai luottaa heidän nykyisiin selityksiinsä.
) näyttäytyy TÄYSIN ILMISELVÄNÄ.