Johanna Tukiainen
Re: Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä (ketju 2)
Millainen ihminen menee katsomaan Tukiaisten siskosten näytöstä 
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
^ Sellainen, joka saa nauraa heille ja tuntea ylemmyydentunnetta?
..We can cruise down Robbert Street all night long, but I think I'll just rape you and kill you instead..
You're the cutest girl I've ever seen in my life. But it's over now, and with my knife.
- Therapy? - Diane.
You're the cutest girl I've ever seen in my life. But it's over now, and with my knife.
- Therapy? - Diane.
^ Näinpä kai. En niinkään ihmettele miksi ihmiset menevät katsomaan vaan sitä miksi siskokset enää esiintyvät/pystyvät esiintymään kaiken sen jälkeen millaista tuo kohtelu heille niillä keikoilla näköjään suurimmaksi osaksi on. Jos minulle naureskeltaisiin enemmän tai vähemmän salaa, huoriteltaisiin tai muuten saisin tuollaista osakseni esiintyessäni en uskaltaisi enää ikinä astua lavalle. 
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
No onhan se eräänlainen vääristynyt itsetunto joka noita ajaa tonne esiintymään ja esille. Oishan siinä varmaan terapeutilla hommia...
Kevennyksenä: kaveri oli kattomassa Tuksuu paikallisessa "laatupaikassa" (lue räkälä). Tuksu oli sitten tullut sinne strippaamaan ja hinta oli ollut 50 egee (siis mikä oli maksettu tuksulle ei siis sisäänpääsyn hinta). Täytyy sanoo että tod näk laatu / hinta suhde on kohillaan

Kevennyksenä: kaveri oli kattomassa Tuksuu paikallisessa "laatupaikassa" (lue räkälä). Tuksu oli sitten tullut sinne strippaamaan ja hinta oli ollut 50 egee (siis mikä oli maksettu tuksulle ei siis sisäänpääsyn hinta). Täytyy sanoo että tod näk laatu / hinta suhde on kohillaan
Poikkeus vahvistaa säännön .... vai miten se nyt meni
Eikös Johanna itse puhunut, että hänen esiintymisensä ei ole suinkaan strippausta vaan mitä tanssia tms. ? 
eroottista tanssia??? just joo voi olla sekin aika kaukana
tosta tuleekin mieleen et mikä on ero eroottisuudella ja pervoudella??
No eroottista on käyttää höyhentä.... pervoa taas käyttää koko kanaa
tosta tuleekin mieleen et mikä on ero eroottisuudella ja pervoudella??
No eroottista on käyttää höyhentä.... pervoa taas käyttää koko kanaa
Poikkeus vahvistaa säännön .... vai miten se nyt meni
-
Hopalong Cassidy
- Sofia Karppi
Tukiainen osaa tanssia ja Matti Nykänen laulaa? Alkaisivat vielä tekemään yhteiskeikkoja ja levyttäisivät Pensseli-sedän Niilin hanhet.
Tukiaisen blogin lukeminen on ihan viihdettä. <3
http://johannatukiainen.seiska.fiEras paikallinen mies sanoi minulle, etta olen kuulemma niin kaunis, etta voitan jokaisen arabialaisen kalliin hevosen. Mielenkiintoinen vertaus, eipa ole aikaisemmin verrattukaan arabialaiseen hevoseen….
--
--
Arto on kuin mies joka seisoo laivan kannella pitaen suurta timanttia kadessaan. Han heittelee timanttia ilmaan ja kuvittelee etta saa aina timantin kiinni takaisin kateensa. Eraana paivana laiva kuitenkin liikahtaa ja timantti putoo mereen ja han on menettanyt sen ikuisiksi ajoiksi. Eiko kannattaisi alkaa nyt jo ihan oikeasti heraamaan tahan maailmaan……
Johanna Tukiainen
^ Yllättävän nokkela vertaus tuo Arto ja timantti. Kertookohan joku Johannalle näitä sillä, mitä tuota blogia olen lueskellut niin tuo suomenkielen kirjoitus tai verbaalinen lahjakkuus ei ole sitä a-ykköstä.
Yllättävästä menosta johtuen missasin tuon dokkarin itse, mutta jotain pätkiä siitä olen linnun teiden kautta kuullut. Perus Tuksu-materiaalia kai. Uusinta taitaa kans mennä multa sivusuun, sillä se uusittiin sunnuntai aamuna 8:10 ja seuraava joskus ma-ti yönä. -.-
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 8q0_Tmk998Nooruska kirjoitti:Yllättävästä menosta johtuen missasin tuon dokkarin itse, mutta jotain pätkiä siitä olen linnun teiden kautta kuullut. Perus Tuksu-materiaalia kai. Uusinta taitaa kans mennä multa sivusuun, sillä se uusittiin sunnuntai aamuna 8:10 ja seuraava joskus ma-ti yönä. -.-
Kiitos, kiitos, kiitos Hamil!! Nyt löytyi mahti tekemistä loppuillaks! 
Lisäys: Nyt on katseltu ja ei voi muuta kuin sanoa noita Julian viiltelyjälkiä katseltuani ettei neito tule varmaan kauaa enää olemaan hengissä.
Lisäys: Nyt on katseltu ja ei voi muuta kuin sanoa noita Julian viiltelyjälkiä katseltuani ettei neito tule varmaan kauaa enää olemaan hengissä.
hieman oli surullista glamortanssijan elo, ei voi muuta sanoa. Mutta itsehän ovat hommansa valinneet, ja itse käyttäytyvät niin kun käyttäytyvät, en sääliä uhraa naiselle/naisille joka itse aiheuttavat oman alennustilansa.
http://www.metropoli.net/kaupunkilehti/ ... iskieltoa/
Johanna Tukiaiselle haetaan lähestymiskieltoa!
Julkaisija Metropoli, pvm 25.3.2012 Uutiset, Viihde · 8 Kommenttia
Eilen illalla nähty dokumentti on saanut Johanna ja Julia Tukiaisen raivon valtaan. Kaksikko on uhkaillut Metropolin kuvaajan henkeä ja perhettä niin rajusti, että tämä aikoo peloissaan hakea lähestymiskieltoa.
Kuvaaja on joutunut Tukiaisen vihan kohteeksi aiemminkin. Epäonnisen Kouvolan keikan jälkeen Johanna herjasi julkisesti häntä niin blogissaan kuin facebookissakin. Tapauksesta on tehty tutkintapyyntö poliisille, jolle on toimitettu kasapäin asiaan liittyvää materiaalia. Tilanne rauhoittui hetkeksi, mutta eilisillasta alkaen häirintä on jatkunut.
-Aivan sekopäisiä viestejä. Välillä niissä lukee, että ”haista v*ttu s**tanan ämmä” ja seuraavaksi, että Jumala tulee rankaisemaan minua. Noista huomaa selvästi, miten ajatuskulku on pahasti hämärtynyt, kuvaaja kertoo.
-Kyllä pelottaa. Viestejä tuli koko yön aina aamuviiteen asti. Ei ole paljon nukuttu.
Metropolin kuvaajalla on paljon kokemusta työskentelystä Tukiaisten kanssa, jolla hän myös perustelee pelkoaan. –Erityisesti Johanna ja Julia yhdessä tapaavat kääntyä maailmaa vastaan ja sen jälkeen kaksikko on pitelemättömissä. Eihän kukaan normaali ihminen potkaise toista päähän ja naura sen jälkeen koko asialle, hän miettii viitatessaan Hämeenlinnan tapahtumiin. Julia potkaisi Hämeenlinnalaisessa yökerhossa kasvoihin erästä lavan reunassa ollutta katsojaa.
http://www.metropoli.net/kaupunkilehti/ ... iskieltoa/
Johanna Tukiaiselle haetaan lähestymiskieltoa!
Julkaisija Metropoli, pvm 25.3.2012 Uutiset, Viihde · 8 Kommenttia
Eilen illalla nähty dokumentti on saanut Johanna ja Julia Tukiaisen raivon valtaan. Kaksikko on uhkaillut Metropolin kuvaajan henkeä ja perhettä niin rajusti, että tämä aikoo peloissaan hakea lähestymiskieltoa.
Kuvaaja on joutunut Tukiaisen vihan kohteeksi aiemminkin. Epäonnisen Kouvolan keikan jälkeen Johanna herjasi julkisesti häntä niin blogissaan kuin facebookissakin. Tapauksesta on tehty tutkintapyyntö poliisille, jolle on toimitettu kasapäin asiaan liittyvää materiaalia. Tilanne rauhoittui hetkeksi, mutta eilisillasta alkaen häirintä on jatkunut.
-Aivan sekopäisiä viestejä. Välillä niissä lukee, että ”haista v*ttu s**tanan ämmä” ja seuraavaksi, että Jumala tulee rankaisemaan minua. Noista huomaa selvästi, miten ajatuskulku on pahasti hämärtynyt, kuvaaja kertoo.
-Kyllä pelottaa. Viestejä tuli koko yön aina aamuviiteen asti. Ei ole paljon nukuttu.
Metropolin kuvaajalla on paljon kokemusta työskentelystä Tukiaisten kanssa, jolla hän myös perustelee pelkoaan. –Erityisesti Johanna ja Julia yhdessä tapaavat kääntyä maailmaa vastaan ja sen jälkeen kaksikko on pitelemättömissä. Eihän kukaan normaali ihminen potkaise toista päähän ja naura sen jälkeen koko asialle, hän miettii viitatessaan Hämeenlinnan tapahtumiin. Julia potkaisi Hämeenlinnalaisessa yökerhossa kasvoihin erästä lavan reunassa ollutta katsojaa.
^ En ollenkaan siis puolustele tuota Julian käytöstä tuossa potku-jupakassa, mutta nainen oli selkeesti koko tuon tunnin ohjelman ajan iha nuppi sekasin viinasta ja lääkkeistä.
Mä en ymmärrä miten Juliaa ei oteta pakkohoitoon?
Muuten tuo dokkari oli pettymys sinänsä, siinähän pyöri vain samat klipit, kun siinä metropolin "Koko Kansan Johanna"-sarjassa.
Mäkin veikkaan, että Tukiaisten sisarukset-saaga saa traagisen lopun. Ja tuskin menee enää kauan.
Muuten tuo dokkari oli pettymys sinänsä, siinähän pyöri vain samat klipit, kun siinä metropolin "Koko Kansan Johanna"-sarjassa.
Mäkin veikkaan, että Tukiaisten sisarukset-saaga saa traagisen lopun. Ja tuskin menee enää kauan.
..We can cruise down Robbert Street all night long, but I think I'll just rape you and kill you instead..
- Therapy? - Diane.
- Therapy? - Diane.