Palstan ongelmat 3/2012
Re: Palstan ongelmat 3/2012
Tällä hetkellä näyttää että paikalla olisi peräti 2222 käyttäjää, mahtaakohan luku ihan pitää paikkansa, osaisiko Kilomies vastata tähän, että mistä moinen luku on ilmestynyt. Kuitenkaan mitään erikoista ei ole tapahtunut ja suuri osa ihmisistä on töissä tai muissa arkipuuhissaan ja tuollaista käyttäjäryntaystä voisi odottaa iltapäivällä/illalla jos jotain erikoista on sattunut.
".. Sä kosketusta kaipaat toisen ihmisen, ken voi sulle antaa rakkauden. Saada voi vain toista etsien; onnea hyppysellisen .. " (Berit [oik. Tuula Etola]; Hyppysellinen onnea, san. Turkka Mali, säv. Jori Sivonen)
-
Lähtöruutu
- Neuvoja-Jack
Katsotaas, pääsenkö perille asti näin pääsiäisviikon kunniaksi. Minulla alkoi ongelmat tämän palstan kanssa 18.3., jolloin mm. yli 2000 uutta vierailijaa ilmestyi palstalle, ja ajassakin edettiin vuoteen 2016. Tuosta päivästä alkaen esim. Ulvila-ketjussa on ollut kolme nimimerkkiä jatkuvasti paikalla, on edelleenkin tätä kirjoitettaessa. Taitavat olla tosi faneja. Jotakin täällä on korjailtu ilmeisesti, mutta huimat kävijämäärät ovat pysyneet.
-
annaanna
Liekö mikään ongelma kyseessä, mutta hassusti aina viimeiksi liittyneenä uutena käyttäjänä on Gululainen, liittynyt jo 18. maaliskuuta. Uutena ylläpidon joukkoon on liittynyt näköjään Foxy Brown.
Tuolla Ulvilaketjun osallistujakadossa en millään jaksa uskoa syyn olevan pelkästään kyllästymisen ( mitä toki ymmärrettävästi sitäkin on ). Mutta US, Veristi ja moni muu on palstalta kadonnut.
Ja mitä tulee noihin kävijämääriin. Niin onhan noiden mukaan mukava myydä mainospaikkoja.
Ja mitä tulee noihin kävijämääriin. Niin onhan noiden mukaan mukava myydä mainospaikkoja.
Olen kyllä kauhian kateellinen että jmit jaksaa roikkua Ulvilan surmatalon nurkilla viikkokausia. Hovimestarin paikalla olon ymmärtää kun kaffeella kävijöitä on aina vaan tupa täynnä.
pahiskin kuuluu itseoikeutetuksi mörökölliksi Tähtisentien takkahuoneeseen.
Mutta että 'jarimattiitse'..., tätä ei oikein voi sulattaa...

pahiskin kuuluu itseoikeutetuksi mörökölliksi Tähtisentien takkahuoneeseen.
Mutta että 'jarimattiitse'..., tätä ei oikein voi sulattaa...

Mä luulin olevani ainoa jolla toi ongelma oli! Mutta tein uudet tunnukset ja nyt olen Crishelle ranskalaisittain.
Kyselin ylläpidolta että mikä on ongelma eikä vastausta vielä ainakaan ole tullut. Samalla ihmettelin mihin melkein kaikki on hävinneet! Itse olen sen verran pahasti minfo-addikti että oli pakko tehdä uudet tunnukset. Vanhoja en ole sittemmin käyttänytkään.
Tuntuu siltä, että ainoat, jotka EIVÄT ole paikalla, ovat ylläpitäjät!matlockb kirjoitti:Tällä hetkellä näyttää että paikalla olisi peräti 2222 käyttäjää, mahtaakohan luku ihan pitää paikkansa, osaisiko Kilomies vastata tähän, että mistä moinen luku on ilmestynyt. Kuitenkaan mitään erikoista ei ole tapahtunut ja suuri osa ihmisistä on töissä tai muissa arkipuuhissaan ja tuollaista käyttäjäryntaystä voisi odottaa iltapäivällä/illalla jos jotain erikoista on sattunut.
Kiva kuitenkin, että meitä muita on sankoin joukoin.
-
Kyllikki S
- Adrian Monk
Tilanne nyt:

Jänskättää lähinnä, että paljonko porukkaa on paikalla sitte kun jotain oikeasti tapahtuu?Yhteensä 2088 käyttäjää paikalla :: 41 rekisteröitynyttä, 14 piilotettua ja2033 vierailijaa (Tieto perustuu viimeisen 5 minuutin aikana olleisiin aktiivisiin käyttäjiin)
Totuus
-
kakkosurpo
- Frank Columbo
Varmaan liikaa.^^^^Nytkin pukkaa välillä tietoa et paikalla liikaa käyttäjiä. Viimeiksi tänään klo 13-14. Mitäköhän erikoista taas maailmalla tapahtui et heitti erroria. Viestejä tona aikana oli tupsahtanut varmaan 3-5 kpl, et olipa siinä ajanjaksossa valtavasti huisketta ja vilinää.
Odota vain, sinäkin kuolet. Ajankohta on vielä hiukan auki, mutta kuolet kuitenkin, ja tyhjyys siellä odottaa. Kukaan ei muista 10 vuoden päästä että olit edes olemassa. Reilu peli kaikille.
Kyllä ylläpito valvoo sekä palvelua että käyttäjiä koko ajan, usko poisAilar kirjoitti:Tuntuu siltä, että ainoat, jotka EIVÄT ole paikalla, ovat ylläpitäjät!matlockb kirjoitti:Tällä hetkellä näyttää että paikalla olisi peräti 2222 käyttäjää, mahtaakohan luku ihan pitää paikkansa, osaisiko Kilomies vastata tähän, että mistä moinen luku on ilmestynyt. Kuitenkaan mitään erikoista ei ole tapahtunut ja suuri osa ihmisistä on töissä tai muissa arkipuuhissaan ja tuollaista käyttäjäryntaystä voisi odottaa iltapäivällä/illalla jos jotain erikoista on sattunut.![]()
Kiva kuitenkin, että meitä muita on sankoin joukoin.
Tuo parin tuhannen käyttäjän ilmoitus on bugi, jolle ei olla nyt tekemässä mitään.
Kevväämmällä laitetaan palstan moottoriin phpbb:n isompi päivitys.
Palstamme on kuitenkin yksi suurimmista mitä ko. enginellä pyöritetään, joten kaikki muutokset pitää ensin testata testiympäristössä... Ei ihan pikkuhomma.
Jos paikalta löytyy muita Linux sertifioituja, jotka haluaa auttaa haasteellisessa hommassa ilman korvausta niin laittakaa yksäriä
Opiskelijat huomioidaan.
Itse majailen niin kaukana Soumesta kuin pleneetalta poistumatta on mahdollista ja hallinnoin (ihan korvauksella) satoja muitakin palveluita, joten katson täältä viestit noin viikon välein.
Tuo "too many users" errori on itse asiassa väärä virheilmo, joka johtuu jälleen kerran taas siitä cachesta. Yritän tässä kerkiessäni parannella sitä putsausrutiinia: Muilta koodareilta tulleet ehdotukset tervetulleita. Tästä kun ei saa sitä palkkaa niin ei voi ihan viikkoja käyttää tähän....
Tässä yhteydessä siis käsitellään palstan ongelmia.
Saatan kuulua niihin
Kirjauduin sisään klo 23.33.02 ja osia.
Otan aikaa.
Sanotaan että olisi http://www.youtube.com/watch?v=xL_WGRnSV0Y
Meilläpäin ainakin näkyy vain ne , jotka siellä reaaliajassa ovat.
Vaikka olisin yksin. Ja se hyvä kaverini Bing Bot
Piruakos sillä sitten väliä on ?
Loppujen lopuksi !
Saatan kuulua niihin
Otan aikaa.
Sanotaan että olisi http://www.youtube.com/watch?v=xL_WGRnSV0Y
Meilläpäin ainakin näkyy vain ne , jotka siellä reaaliajassa ovat.
Loppujen lopuksi !
Uusi viestiKirjoittaja härkä päivämäärä To Huhti 05, 2012 11:42 pm
Saatan kuulua niihin
Otan aikaa.
Meilläpäin Hejacissa ainakin näkyy vain ne , jotka siellä reaaliajassa ovat.
Loppujen lopuksi ! Meitä ruutanoita on vaan se 35 ja mitä se sitten teille kuuluu. Olemme onnellisia tietokilpailuinemme. Perhanan palkintokisan oikea vastaus oli tosin täällä paljon ennen kuin meillä se saatiin pähkäiltyä. Minua hatutti niin että poistatin koko viestin. Näittekö muuten hienon aprillipilani? Niin juuri, otitte tosissanne. Syös silli ja juo keppanaa päälle, niin minäkin teen. En voinut laittaa sitäkään että meille olisi tullut se 36 jäsen , ei sitä kukaan olisi uskonut.
Helevetti ja minä yhdistykset perustin ja tulos on tämä....voi voi voi.....
Mutta on minulla se ppapan perintölapionterä jolla vielä tienaan ja ostan mättöä koko rahalla.
härkä
Mestarietsivä Pedersen
Tästä kommentoinnista voi vetää joitain johtopäätöksiä.
Selostaja ei arvaa kirjoittaa tänne , eikä Hejaciin. Kuitenkin hän loukkaantuu pienestä minfo " piikistä "
Tarkoitukseni ei lopulta ollut arvostella minfoa , vaan saada " selostaja " esiin. Elämme siis tavallaan live casea. katsotaan miten käy ?
Ja mikä on " selostajan " seuraava siirto ??
Uusi viestiKirjoittaja härkä päivämäärä To Huhti 05, 2012 11:42 pm
Saatan kuulua niihin
Otan aikaa.
Meilläpäin Hejacissa ainakin näkyy vain ne , jotka siellä reaaliajassa ovat.
Loppujen lopuksi ! Meitä ruutanoita on vaan se 35 ja mitä se sitten teille kuuluu. Olemme onnellisia tietokilpailuinemme. Perhanan palkintokisan oikea vastaus oli tosin täällä paljon ennen kuin meillä se saatiin pähkäiltyä. Minua hatutti niin että poistatin koko viestin. Näittekö muuten hienon aprillipilani? Niin juuri, otitte tosissanne. Syös silli ja juo keppanaa päälle, niin minäkin teen. En voinut laittaa sitäkään että meille olisi tullut se 36 jäsen , ei sitä kukaan olisi uskonut.
Helevetti ja minä yhdistykset perustin ja tulos on tämä....voi voi voi.....
Mutta on minulla se ppapan perintölapionterä jolla vielä tienaan ja ostan mättöä koko rahalla.
härkä
Mestarietsivä Pedersen
Tästä kommentoinnista voi vetää joitain johtopäätöksiä.
Selostaja ei arvaa kirjoittaa tänne , eikä Hejaciin. Kuitenkin hän loukkaantuu pienestä minfo " piikistä "
Tarkoitukseni ei lopulta ollut arvostella minfoa , vaan saada " selostaja " esiin. Elämme siis tavallaan live casea. katsotaan miten käy ?
-
Nux vomica
- Armas Tammelin
Ymmärtääkö joku mitä sonni tuossa sanoo?
En. Joku on jäsen 36? JaNux vomica kirjoitti:Ymmärtääkö joku mitä sonni tuossa sanoo?
Mikähän on polun suunta kirjoittajalla?
Tulin tänne kattomaan olisiko yksärilaatikko ollu täynnä viestejä innokkailta avustajaehdokkailta (no ei olluINES 7 kirjoitti:En. Joku on jäsen 36? JaNux vomica kirjoitti:Ymmärtääkö joku mitä sonni tuossa sanoo?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mikähän on polun suunta kirjoittajalla?
Mutta en minäkään tajunnu tuon härän horinoista tuon taivaallista.
Taitaa olla polku ja sen suunta aika lailla hukassa