Niin, kysymyshän ei ole ollenkaan tuosta, jota jompaa kumpaa valehtelukaavaa Auerille olet tässä kuluneina aikoina yrittänyt tarjota.Tara kirjoitti:Kysymyshän oli aikanaan siitä valehteleeko Anneli tahallaan vai sujuuko se vastaavalla tavalla kuin mieleltään häiriintyneeltä - jälkimmäinen kun ei oikeasti edes pysty erottamaan mikä on valhetta ja mikä totta, vaan kaikki mikä vahvistaa omaa käsitystä asioitten laadusta puhujan omasta mielestä, on 'totta'. Ei sellainen koe valehtevansa, jolle oma todellisuus on jotain sellaista mitä ns 'normaalit' eivät voi käsittää. ...
Vaan siitä että mielentilatutkimuksessa ihminen perataan osiin ja tsekataan kaikki ennen ja jälkeen tapahtuneet asiat. Valehtelun selvittäminen on yksi oleellinen asia joka tutkimuksissa selvitetään.
Auer oli 'perattavana'. Selvisi sieltä puhtain paperein. Miten voit kiistää tämän.
Olit juuri se henkilö joka aikaisemmin esitti saman kuten minä tuossa edellä; Siellä ne kaikki selviää!
Aikanaan esittämien kommenttiesi jälkeen tehtiin kyseinen tutkimus ja kun se ei nyt sinua tuloksellisesti miellyttäkkään, alat vetämään aikaisemmin sanomiasi takaisin.
Eihän niillä/näillä sanomisillasi nyt suurempaa merkitystä ole, mutta halusin vain muistuttaa...
Auer ei ole valehtelija, jos sellaista tutkimuksissa olisi havaittu, niin se takuullaa olisi ilmennyt oikeusväännöissä. Ja vaikka meillä ei kyseisiä tuloksia luettavana olekkaan, niin riittävästi tiedetään tuon edellä mainitsemani seikan valossa ja myös riittävästi on mediassa tuotu Auerille tehtyä tutkimusta esiin.
Olen sitä mieltä että se joka väittää Aueria valehtelijaksi, tiedostaen samalla että hänellä on tästä asiasta puhtaat paperit, on valehtelija itse. Tämä näin suorasuuntauksella ja kansantajuisella logiikalla ajateltuna.
ps. On myös aivan selvää että kyseisen tutkimuksen tulokset ovat nyt käräjillä arvioitavana. Tutkimuksissa kun selvitetään 'ennen ja jälkeen' -olotilaa, perataan kaiikki päänsisäiset poikkeavuudet ja taipumukset.
Kansainvälisestihän kerrotaan että maamme mielentilatutkimus on maailman huippuluokkaa.
Aikanaan surmakäräjät teki Auerille oikeastaan 'palveluksen' määräämällä hänet kyseisiin tutkimuksiin, nyt näitä samoja tuloksia voi käyttää näissä lhs-oikeudenkäynnissä todisteena.

.