Kadonnut Julia Rauta, Peltolammi TRE

Selvinneet tapaukset ja tuntemattomat löydetyt.
Nooruska
Michael Knight

Kadonnut Julia Rauta, Peltolammi TRE

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

Julkaistu: 03.04.2012 15:57

Poliisi etsii kotoaan Tampereelta maanantai-iltana kadonnutta 14-vuotiasta Juliaa.
Julia Rauta lähti kotoaan Tampereen Peltolammilta maanantaina 2.4. illalla, eikä häntä ole tavoitettu tämän jälkeen. Asian selvittelyssä on käynyt ilmi, että Julia on mahdollisesti matkustanut Helsinkiin.

Julia on noin 170 cm pitkä ja normaalivartaloinen. Hänellä on vaaleat yli olkapäiden ulottuvat suorat hiukset, ruskeat silmät ja pisamia.

Vaatetuksena hänellä oli kadotessaan musta lyhyt villakangastakki, jossa violetin värisiä ruutuja, siniset farkut, mustat polven yläpuolelle ulottuvat saappaat, ei päähinettä, mukana oli musta adidaksen laukku, jossa vaalea reunus.

Pirkanmaan poliisi kaipaa yleisöltä apua Julian tavoittamiseksi. Tiedot hänen pyydetään ilmoittamaan klo 08-16 asian tutkijan numeroon 07187 45578,
sähköpostiosoitteeseen: [email protected]
Kuva
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Crishélle
Nikke Knatterton

Re: Kadonnut Julia Rauta, Peltolammi TRE

Viesti Kirjoittaja Crishélle »

Jotenkin mulle tuli mieleen että tässä on ehkä haluttu lähteä katsomaan poikaystävää tms. jos kotona on tullut vaikka riitaa. Toivottavasti on kyse pelkästään ns. vuorokauden karkaamisesta kuten yleensä nuorilla tuppaa olemaan.

Onko karannut ihan kotoaan vai asuuko jossain laitoksessa?? Koti-sanan merkitys tietenkin viittaa kotiin mutta jotenkin musta tuntuu siltä että laitosnuorten katoamisten kohdalla ei aina niin selvästi sanota sitä että asuu koulukodissa tai vastaavassa, sellaisten nuorten katoaminen kun ei tunnu kiinnostavan ihmisiä. Mulle on ainakin tällainen kuva jäänyt.
✊️♀️
Nooruska
Michael Knight

En Peltsua kovin hyvin tunne, mutta mielestäni siellä ei mitään koulukotia tms. ole. Saatan tietenkin olla väärässä. Mutta itse elän kuitenkin luulossa, että ihan isältään ja äidiltään karannut.
Crishélle
Nikke Knatterton

Kiitoksia tiedosta Nooruska!

Olisi mukava tietää vähän Julian taustoista ja siitä millainen ihminen on kyseessä;onko asunut vaikka ikänsä Tampereella tai lähiseuduilla, onko koulussa tai kotona millainen tilanne tai ylipäätään vaikeuksia jossakin. Jos esimerkiksi olisi juuri muuttanut Helsingistä Tampereelle, on voinut kostoksi vanhemmilleen lähteä Helsinkiin vaikka moikkaamaan kavereitaan jos ei ole halunnut sieltä lähteä tai Helsingissä tosiaan voi olla kavereita tai salainen poikakaveri. Julkisesta poikakaverista olisi melko varmasti kerrottu tiedotusvälineissäkin. Onhan noita vaihtoehtoja. Toivottavasti ei tule uutta Karoliinaa.
✊️♀️
Nooruska
Michael Knight

Nykyään (ja jo silloinkin kun itse olin tuon ikäinen) väki tutustui porukkaan esim. Irc-galleriassa, facebookissa etc. en yhtään ihmettelisi, vaikka Julia olisi lähtenyt jotain netissä tavattua poikaa tarkastamaan Helsinkiin.
matlockb
Watson itse

Viesti Kirjoittaja matlockb »

Kadonnut Julia löytyi

Keskiviikko 4.4.2012 klo 08.50

Kadoksissa ollut 14-vuotias tyttö on löytynyt.

Maanantai-iltana kotoaan Tampereelta kadonnut Julia Rauta löytyi myöhään tiistai-iltana Helsingistä.

Poliisin mukaan hänen löytymistään edesauttoi katoamisen tiedotusvälineissä saama huomio.

IL
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012040 ... 8_uu.shtml
".. Sä kosketusta kaipaat toisen ihmisen, ken voi sulle antaa rakkauden. Saada voi vain toista etsien; onnea hyppysellisen .. " (Berit [oik. Tuula Etola]; Hyppysellinen onnea, san. Turkka Mali, säv. Jori Sivonen)
Crishélle
Nikke Knatterton

Hienoa että löytyi ilmeisen kunnossa ja elävänä :)
✊️♀️
Vastaa Viestiin