Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

alpo holisti
Andy Sipowich NYPD

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja alpo holisti »

joku huomautti edellisen viestini "tarkkuudesta",
no olipahan vain tarkoitus poimia eri leirien meriselityksiä aiheesta.

Se "koira älähtää" sanoo sananlasku. Katsokaa itse päivämääristä milloin ja kuinka nimiä on alettu laittaa nettiin. Se oli mun pointti. En nyt rupea puolustamaan ketään sen kummemmin, huomasinpa asiassa harmaan sävyjä. En mä sua turre halua pahoittaa, olet vain ollut itse aika äänekäs.

Tehkääpä itse aikamatka etsi komennolla...nimet ilmestyivät jo yli vuosi sitten.(oliko poliisin julkaisu tehty helmikuussa 2011...)

Huomautin tästä aikanaan ylläpidolle.
On harmillista, kuten US toteaa, ettei tekstejä voi jälkeenpäin poistaa.

Minusta ylläpito tekisi sivistyneen teon jos se poistaisi nimet, aika kuluu ja tekstit säilyy.

Näin ulkopuolisena tämän asian osalta sanoisin:
Eikö me voitaisi jättää nämä alaikaäiset tältä osian rauhaan.
Tässä karkaa helposti mopo käsistä ja sitten tulee ikävää ja hölmöä luettavaa.
Ajatelkaa tuota herkkää vaihetta ihan itsenne kautta. Miten se vaikuttaa esim koulussa
lasten luokkatovereille pahimillaan koulukiusaamista ja elämää jatkossa? yms.
Eikö se ole ihan tarpeeksi hankalaa ilman aikuisten nettisurfailuleikkejä.

Olemmeko tarpeeksi viisaita...vai sittenkin vain älykkäitä
Tara
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Tara »

Tämä nimikeskustelu on kyllä... kun tekee yksinkertaisen haun, löytää Ulvilan tapausta koskevista teksteistä 'nimen' yhteensä 38 kertaa (näistä on laskettava pois aivan toinen rikostapaus USA:ssa, jossa yhdellä henkilöllä on sama 'etunimi', eli n. 38 - 5 kertaa, tapausta on verrattu Ulvilan tapaukseen). Mutta sitten on vielä vuodelta 2007 jokunen kerta, joissa on 'nimi' mainittu, muistaakseni 2-3-? kertaa, jotka eivät ole tuossa Ulvilan osumaluettelossa mukana.

Noin 10 eri nimimerkkiä yhteensä on postiinsa nimen kirjoittanut itse tai sitten jättänyt sen lainaukseensa toiselta kirjoittajalta kuluneitten vähän yli viiden vuoden aikana. Valtaosa varmaan tahattomasti, ei nyt ainakaan vartavasten tahallaan tai jopa uhallaan.

Ylläpidolle ei olisi tehtävä eikä mikään poistaa Ulvila-ketjuista nuo noin 30 'nimeä', ihan riippumatta siitä kuka ne on kirjoittanut vai onko nimi lainauksissa.
:idea: Mitäs jos vaikka lähetetään ryhmätoivomus yp:lle :idea:
edit: poistettu halpa juaru!! nimettömistä kirjoittajista ei voi tietää keitä ovat, eikä asia edes kuulu mulle
Ihan helppo tarkistaa tuon nimen esiintyminen:

Laittaa Ulvilan etusivulle (oikealta ylhäältä klikkaa Etsi ja sinne hakusanaksi *nimi* (itse laitoin nuo tähdet nimen molemmin puolin), valitsee hakukohteeksi Ulvilan ja klikkaa Hae, muista 'valitse' kohdista ei tarvitse välittää. (tuohon hakuun siis ei ehkä tule osumia v:lta 2007 jolloin Ulvilan juttu oli vielä Selvittämättömissä kotimaisissa henkirikoksissa- 'ketju 1' - juuri tätä ketju ykköstä en nyt tähän hätään enää löytänyt..)

Kuva

ps: Nyt alkaa jo melkein naurattaa, siis sekin kun sk***e joka teki nimihakulaskutehtävän minun nikin kohdalla on myös itse noitten 'kielletyn nimen' kirjoittajien joukossa :lol: puhuessaan po henkilön lempinimestä.. :oops: kaksi kertaa!! :mrgreen:

PS: Nyt lopetan nimikeskustelun - melkein turhan farssin, omalta kohdalta tähän näin: PISTE
tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
Miten oravatädille saisi rasteroinnilla haavaumia ja mustelmia naamaan?
Kepittelyiloa tässä tulevaisuudessa odottelen...
ulkosuomalainen
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja ulkosuomalainen »

Tuplan uusi nimikirjoitus on taas harskiydessaan sellainen provo, etta leukaani nostelin lattialta.
En ole nikkia ennenkaan erityisemmin arvostanut mutta nyt meni kunnolla miinukselle. Erinomainen esimerkki taas kerran nikin kieroutuneesta ajatusmaailmasta.

Pitaisi varmaan jattaa omaan typeraan arvoonsa (reaktioitahan nikki hakee) mutta pahoin pelkaan, ettei tama olisi olankohautuksella kuitenkaan mennyt.

Fiksumpi hoksaisi muuttaa pika pikaa itse.
Nothing sways the stupid more than arguments they can't understand.
Cardinal de Retz, Memoires (1781)

When a wise man points at the moon, the imbecile examines the finger.
Confucius
Valhalla
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Valhalla »

ulkosuomalainen kirjoitti:Tuplan uusi nimikirjoitus on taas harskiydessaan sellainen provo, etta leukaani nostelin lattialta.
En ole nikkia ennenkaan erityisemmin arvostanut mutta nyt meni kunnolla miinukselle. Erinomainen esimerkki taas kerran nikin kieroutuneesta ajatusmaailmasta.

Pitaisi varmaan jattaa omaan typeraan arvoonsa (reaktioitahan nikki hakee) mutta pahoin pelkaan, ettei tama olisi olankohautuksella kuitenkaan mennyt.

Fiksumpi hoksaisi muuttaa pika pikaa itse.
No voi helvetti. En ollut huomannutkaan. Kaikenlaisia kuvotuksia sitä onkin - annaana hyppäsi saman tien seppo isotalon seuraan ja alimpaan kastiin. Jälkimmäinen voi sentään puolustaa katkeruuttansa vanhuuden höperyydellä ja kyvyttömyydellä.
Toripolliisi
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja Toripolliisi »

ulkosuomalainen kirjoitti:Tuplan uusi nimikirjoitus on taas harskiydessaan sellainen provo, etta leukaani nostelin lattialta.
Jo vain! Syksyllä kun nuo LSH-jutut tulivat ilmi niin muutamalla palstalaisella alkoi kasettin seota. Sekaannuksen huipentumat näköjään alkavat realisoitumaan siellä sun täällä, mistä tuo tuplan sigukin kertoo. Myös eräiden muiden kirjoittamisen kulminaatiopisteet alkavat olla erikoisilla alueilla..
..saapa nähä..
Tara
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Tara »

Nyt vasta huomasin..kiesus.. Mikähän tuossa hänen allekirjoituksessaan se varsinainen idea mahtaa olla?? tupla-a edustaa a-kvartettia, vai onko kyseessä jokin omasta mielestä näppärä a-kirjain-arvoitus, lukumäärä-, nimisana- ja kirjainleikki, kaikki samassa paketissa.??.. :lol:
Kai sitä voi tuolleenkin villiintyä.. a-kirjaimia kuin korressa kikkaroita: "tyrkyn-tyrkyn" ??

varsinainen provo..

..tpfyiih..
tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
Miten oravatädille saisi rasteroinnilla haavaumia ja mustelmia naamaan?
Kepittelyiloa tässä tulevaisuudessa odottelen...
Valhalla
Watson itse

Sanos muuta. Mutta kyllä tämä yllättää. Eli kun lapset ovat kertoneet kohtalostaan viranomaisille ja heitä auttaville, niin nämä hörhöt kostavat nyt lapsille. Anneli joutuu tilille murhan, lasten seksuaalisen hyväksikäytön, raiskausten ja lapsiin kohdistuneiden väkivallantekojen epäilyistä niin nämä hyväkkäät lähtevät kiusaamaan ja kostamaan asian ja uuden käänteen lapsille. Ei ymmärrä.
huippumies
Roger Murtaugh

Viesti Kirjoittaja huippumies »

Keskustelut ovat menneet niin tyhjänpäiväsiksi, ettei ole paljoa ollut kiinnostusta osallistua. Mutta nyt on pakko kommentoida tuon yhden naikkosen provoa. Tätähän hän yrittääkin, mutta hyi helvetti, joku raja pitää sentään olla. Turre ja KN varmaan tulee pian tuplan tueksi ja sanovat, ettei tuossa nyt mitään pahaa ole.. Olisi hienoa, jos edes täällä olisi vastuullisia aikuisia, jotka yrittäisivät toimia niin, ettei lapsille aiheutuisi lisää mielipahaa. Mehän emme tiedä, ketkä kaikki tätä keskustelua seuraavat..
alpo holisti
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja alpo holisti »

No laittakaas nyt linkki, mikä teidät sai noin pillastumaan.
Eikös eiei oo sentään vakiojengiä, hä?
annaanna

Viesti Kirjoittaja annaanna »

Tara kirjoitti:Tämä nimikeskustelu on kyllä... kun tekee yksinkertaisen haun, löytää Ulvilan tapausta koskevista teksteistä 'nimen' yhteensä 38 kertaa (näistä on laskettava pois aivan toinen rikostapaus USA:ssa, jossa yhdellä henkilöllä on sama 'etunimi', eli n. 38 - 5 kertaa, tapausta on verrattu Ulvilan tapaukseen). Mutta sitten on vielä vuodelta 2007 jokunen kerta, joissa on 'nimi' mainittu, muistaakseni 2-3-? kertaa, jotka eivät ole tuossa Ulvilan osumaluettelossa mukana.

Noin 10 eri nimimerkkiä yhteensä on postiinsa nimen kirjoittanut itse tai sitten jättänyt sen lainaukseensa toiselta kirjoittajalta kuluneitten vähän yli viiden vuoden aikana. Valtaosa varmaan tahattomasti, ei nyt ainakaan vartavasten tahallaan tai jopa uhallaan.

Ylläpidolle ei olisi tehtävä eikä mikään poistaa Ulvila-ketjuista nuo noin 30 'nimeä', ihan riippumatta siitä kuka ne on kirjoittanut vai onko nimi lainauksissa.
:idea: Mitäs jos vaikka lähetetään ryhmätoivomus yp:lle :idea:
edit: poistettu halpa juaru!! nimettömistä kirjoittajista ei voi tietää keitä ovat, eikä asia edes kuulu mulle
Ihan helppo tarkistaa tuon nimen esiintyminen:

Laittaa Ulvilan etusivulle (oikealta ylhäältä klikkaa Etsi ja sinne hakusanaksi *nimi* (itse laitoin nuo tähdet nimen molemmin puolin), valitsee hakukohteeksi Ulvilan ja klikkaa Hae, muista 'valitse' kohdista ei tarvitse välittää. (tuohon hakuun siis ei ehkä tule osumia v:lta 2007 jolloin Ulvilan juttu oli vielä Selvittämättömissä kotimaisissa henkirikoksissa- 'ketju 1' - juuri tätä ketju ykköstä en nyt tähän hätään enää löytänyt..)

Kuva

ps: Nyt alkaa jo melkein naurattaa, siis sekin kun sk***e joka teki nimihakulaskutehtävän minun nikin kohdalla on myös itse noitten 'kielletyn nimen' kirjoittajien joukossa :lol: puhuessaan po henkilön lempinimestä.. :oops: kaksi kertaa!! :mrgreen:

PS: Nyt lopetan nimikeskustelun - melkein turhan farssin, omalta kohdalta tähän näin: PISTE
Miten ihmeessä ylläpito pystyy poistamaan tämän sivun;
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... 2&start=15 puolivälissä olevan, Valhallan liittämässä kuvassa olevat lasten nimet pois. Varmaan se sitten mahdollista on, kun sellaista ehdotatte. Te tietotekniikkaviisaat! Minulle hyvin sopisi moinen poisto, minun viestihistoriaani koko nimiasia ei koske millään tavalla.
Tuo viesti kuvineen on muuten taas tyyppiesimerkki Valhallan huolettomasta tavasta postailla palstalle ties mitä virallisenoloista materiaalia. Yhtään tiedä mistä sylttytehtaasta lienee tuokin peräisin.

Ps. nykyään täytyy muistaa tsekata Ulvila-osion lisäksi myös Arkisto, jos jotakin löytää haluaa. Juuri ennen tätä viimeaikoina palstalla riehunutta ketjujen katkaisuoperaatiota huomasin kirjoittaneeni yhteensä alle kaksikymmentä sivua viestejä Ulvila -osioon. Melko vähällä vaivalla olen siis palstalla päässyt samalle korokkeelle kuin Kuolemannaakka ja turumurre , jotka sentään ovat olantakaa jaksaneet kanssanne vääntää. Enää ei kertahaulla kaikkia viestejään löydä, vaan osa on arkistossa. Harmi.

En kyllä nyt, enkä etenkään tulevaisuudessa :mrgreen: , yhtään ymmärrä mitä meuhkaatte mun allekirjoituksestani.

Ootte te niin sekoa porukkaa :P , mutta helvetin lahjakkaita keksimään nikeille haukkumanimiä :lol: .
turumurre
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja turumurre »

Mesoomista Muumilaaksossa

Hemulitäti on tullut kutsuttuna kotilaaksoon vierailulle.
Kärkkäänä havainnoitsijana on heti huomaavinaan että Muumimammalle on käynyt kirjoitusvirhe vieraskutsu-listan laatimisessa. Muumimamma on ensin sanaton, eikä ymmärrä mitä se Hemulitäti taas ilkeilee.

Hemulitätipä ei kerro, vaan kutsuu paikalle Poliisimestarin selvittämään tapausta.
Poliisimestari viheltää pilliinsä kahdesti ja kertoo vievänsä Muumimamman vankilakoppiin.
Poliisimestarin pillin vihellys herättää Haisulin pikkulan alta, myös Mörkö kuulee Yksinäisille-vuorille asti meteliä Muumilaaksosta. Mörkö luulee paikalla olevan ystäviä ja saapuu örisemään muumitalon nurkalle. Nipsu havahtuu ääniin Muumipapan sängyn alta, mutta onneksi myös Nuuskamuikkunen ongeltaan. Nuuskamuikkunen rientää joelta pihaan ja perää Hemulitädiltä ja Poliisimestarilta selvitystä miksi Muumimamma aiotaan pidättää.

Nyt vasta Poliisimestarikin älyää kysyä tätä samaa Hemulitädiltä. Poliisimestarille selviää että Ninni on jätetty kutsulistasta kokonaan pois. Muumimammalta saatujen lisäselvennysten jälkeen häntä ei enää ole syytä pidättää, Muumilaakson lakienkin mukaan rikkomus on niin mitätön että Poliismestari poistuu paikalta. Vie kuitenkin Haisulin mennessään, jokuhan sinne vankilakoppiin on vietävä.

Henkilöt:
Hemulitäti (arvoituksellinen hahmo)

Muumimamma
Poliisimestari
Haisuli
Mörkö
Nipsu
Nuuskamuikkunen
Ninni
-
Valhalla
Watson itse

No ehkä noi valitushakemuksen irtosivut joutaakin jo poistaa. Ne on luettu ja nämä raatokärpäset on enää vain paikalla. Poliisin linkki jää niin kauan kun se poliisilla on.
MissHolmes -varjo
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja MissHolmes -varjo »

Tupla ylitti kaikki huonon maun rajat.
Harvoin tätä teen, mutta nyt annamannapaskanjauhaja painan vasikoi nappulaa.
Tämä on aikuisten leikki ja sinä et sitä enää ole. Phyit!
annaanna

Viesti Kirjoittaja annaanna »

Kuuliaisesti on Valhalla ohjeistamista noudattunut. Kiltti poika!

Jatkossa vaan muistat olla tarkkana noitten väkertämiesi kuvatuotosten kanssa, innostukseltasi koitat muistaa harkita mitä p***aa palstalle syydät ja tarkistaa oletko muistanut ollenkaan kertoa mistä lähteestä nuo "sitaattisi" milloinkin ovat peräisin. Olet nimittäin tuon poistamasi ^^^tekstikuvan kanssa jonkin verran samankaltaista tekstiä uudelleen palstalle taas postannut täällä; http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?f=24&t=12680. Sen lisäksi, että mode on joutunut huomauttamaan viestillesi löytyvän parempikin paikka, niin viestisi ei sisällä tuon "kuvan" lisäksi kuin surkean yleisluontoisen lähdeviitteen ( lähde: poliisi, tiedotteet ). Niin monesti olet tuon kuvasi jo palstalle toimittanut, ettei pelkästään sen postaaminen ilman mitään omaa kommentia yms. ainakaan minun mielestäni täytä mitään uuden viestin sisältöön liitettyjä kriteereitä. Tuo ketjuhan on sisotalon epähuomiossa perustama ketju, hän ei uutena palstalaisena ollut havainnut po. ketjua jo olemassaolevaksi. Kuitenkin nikki ehti jo noissa muutamassa viestissään tuottaa palstalle enemmän uutta asiaa kuin Valhalla viimeisimmissä tuhannessa viestissään.

Vastuullisten aikuisten touhujen seurauksena minulla on nyt sitten koko näyttö pilalle syleskelty :cry:.
Taran eritesuihkaisussa ..tpfyiih.. huomio kiinnittyi ensin lintumaiseen ääneen, sitten havaitsin näyttöön ilmestyneen keskinkertaisen nopeuden pisaroita laajan kaaren muotoisena räkäviuhkana.
MissHolmes -varjon räkäisy "Phyit!" osui oikeaan ylämummoon, joten kursori kahlaa syljen keskellä hamuamaan Sulje-rastia. Minkälainen kotikasvatus teillä on ollut?

Allekirjoituksista eli "siguista"(?) voi jokainen muodostaa omia mielipiteitään, pohtia niiden piilomerkityksiä tai pohtia laatijansa tarkoitusperiä. Minä muun muassa kummastelen kovasti tätä Taran viestiensä loppuun liittämää allekirjoitusta:

1.12.2006: Kuuleksä ku mun mieheni huutaa?...Vai laitanko ääntä kovemmalle?

Kesä 2010 Lapset eivät enään isästään puhu, eivätkä muistele häntä.
__________________________________________________________________________________
Ylemmän viestin päivämäärä saa miettimään lauseen mahdollista liittymistä Jukka Lahden surmaan. Muistaakseni leski on hätäkeskuspuhelussa lausunut jotakin tuon kaltaista "Kuuleksä ku mun mieheni huutaa?", mutta tieto tuosta jatkosta hämmästyttää. Ainakin palstalle eksyvää ala-tai yli-ikäistä satunnaista lukijaa. Äiskä-leski on siis säädellyt huutojen äänenvoimakkuutta.

Alemmasta viestistä saa lohduttoman kylmän ja tunteettoman mielikuvan joistakin nimeltämainitsemattomista lapsista, jotka suhtautuvat kylmäkiskoisesti isäänsä. Lauseesta ei selviä onko kyseessä jonkun huomio lasten tilanteesta. Tuollaisia ne nyt kuitenkin ovat, ne nimeltämainitsemattomat lapset!
(Eri asia on, jos lause on asiayhteydestään irroitettu, jos kyseessä on ollut niin pienet lapset, ettei muistikuvia ole jäänyt, jos kyseessä ovat lapset, jotka ovat päässeet yli traumaattisesta kokemuksesta eikä se (iskänsurma) enää tunnetasolla palaa kokoajan mieleen).
____________________________________________________________________________________
Eiks sen ekan kiven heitä aina se, joka on synnitön?
Valhalla
Watson itse

Annaana joka tähän asti on ollut vain vastenmielinen on nyt jo oksettava. Ymmärrän, että sinua kiehtoo esim pyöriä joidenkin tiettyjen viestien ympärillä ( viesteissäsi on mm yli 120 valhallaa mainintana ), mutta jätä nyt Auerin lapset rauhaan ja sottaa vain omat nurkkasi.

Minun ympärillä voit kiehnätä kuin tähänkin asti. Ei siinä mitään.

Ja mitä lähteisiin tulee niin ilmoitan aina lähteet tai sitten ne ovat samalla sivulla juuri käsiteltyinä ( tuplalle joskus vaikeaa ).

Ja seppo isotalo joka vääriä otsikoita perusti sai vastineita niin aiempaan otsakkeeseen kuin tähän turhaankin. Hyvä kun modet sulki Sistalon oman ketjun niin päästään vähemmällä. Sistalon jutut on on vain yhtä houreiset kuin sinullakin niin ne on hyvä oikaista tuoreeltaan - kun katsos antavat vaikutelman että perustuisivat johonkin. Perustunevat lähinnä kirjoittajan omiin traumoihin.
Vastaa Viestiin