Hessu52 solvaa toisia kirjoittajia esityksissään

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Kivireki
Sofia Karppi

Re: Hessu52 solvaa toisia kirjoittajia esityksissään

Viesti Kirjoittaja Kivireki »

Mitä tulee tässä ketjussa puhuttuun asiaan, niin Sariola tosiaan sanoi vastaavansa "Yksioikoiselle vähälahjaiselle öykkärille" vastatessaan hessu52:lle eräässä ketjussa. En tunne tapausta sen kummemmin että ottaisin kantaa vähälahjaisuuteen tai yksioikoisuuteen.

Mut mikä vittu siinä on et oletettavasti aikuiset ihmiset käyttäytyy ku mitkäkin wannabe-koulukiusaajat? Pakko tehdä se hatara johtopäätös että nää vänkääjät on koulukiusattuja olleet aikanaan, (herra ties mistä syystä, tyhmyyden tai rumuuden takia vissiin) ja nyt yrittää kompensoida sitä pätemällä/fleimaamalla netissä. Älkää viitsikö, se on säälittävää. Tai tehkää se edes hyvin. Teidän rölläily on yhtä avutonta ku asiajuttunne, näemmä.
bibo ergo sum
Hessu52
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

No en tuosta koulukiusatusta mene sanomaan mitään, sillä en kiusannuit ketään eikä minua kiusattu kuin kerran, no seisoimme rangaistuksena sitten nk. taulun alla joka väölkkärin, siinä oli sitä rangaistusta tarpeeksi!

Häpeä on aika hyvä rangaistus, jota suosittelisin käytettäväksi nykyisinkin, esim. rattijuopoille ja pedofileille, mutta kun se on henkistä, niiin eihän selaisat voi käyttää rangaistuksena.

Mitä tulee sitten tähän Sariolan ja allekirjoittaneen sanlliseen sotaan, niin aikani lueskentelin noita Sariolan ylimielisiä lausuntoja, niin omasta, kuin muidenkin kirjoittajien älynvähyydestä, ennen kuin aloin tuota p...a tattia itse arvostelemaan.

Lapsellistahan se on, ei siinä mitään, mutta kun on leikkiin ryhtynyt, niin en sitä tottavieköön itse lopeta, vaikka sanotaan viisaan väistyvänkin.

Niin kauan, kuin tuo jalkasilsa aukoo kirjallisesti täällä turpaansa, niin niin kauan minäkin tulen tuota älyn pikkujättiläistä täällä arvostelemaan.

Ihmettelen vaan ylläpitoa, ettei se puutu millään tavalla Sariolan selviin provoihin ja trollauksiin noissa älyttömissä kirjoituksissa, esim. "Polun
suunnasta uhrikuvassa" jossa Sariola on niin metsässä (BETONIMYLLY REPUSSAAN) ettei se voi olla kuin tahallista provoa hänen taholtaan!

Pahoittelen, mutta jättäkää lukematta, kun näette minun olleen kirjoittaja!
Sariola
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Sariola »

No niin, Hessu myöntää!

Mitä pitäisi antaa rangaistukseksi? Minun mielestäni sopiva rangaistus olisi kuukausi kirjoituskieltoa. Kyllä perättömän tiedon levittäminen myös nimimerkistä pitäisi olla keskustelupalstalla "rikos", josta rangaistaan! Halpamainen liero, joka käyttää tuollaista porsaanreikää!
Hessu52
Watson itse

No sinua Sariola voisin kutsua sontatalikoksi, mutta en viitsi!

Sinut heittäisin mieluusti ulos sotekemasta näit sivustoja ihan kokonaan, rauhoittuisi nämäkin kirjoitukset hyvin paljon.

Sinä kusilinko vaan et osaa lopettaa tuota turpasi aukoilua, no omapa on turpasi, ei siinä mitään, nuija!
Sariola
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Sariola »

Ihmetellä täytyy, että ylläpito ja moderaattorit sallivat Hessun tuollaisen käytöksen, mikä hänellä on. Ihmetellä pitää ..... :x :P
Hessu52
Watson itse

Sarioola, muuta asiaa minulla ei sinulle ole kuin se, että olet vaha kalkkeutunut sairas mies, jolla on totuus ihan hukassa!
Likainen Harry
Susikoski

Viesti Kirjoittaja Likainen Harry »

Hessun viestejä Bodom-osiossa lukeneena voin sanoa,että hän liukuu viesteissään totuudesta valheeseen täysin sujuvasti.Siinä eivät faktatiedot paljoa vaakakupissa paina.Hessu säveltelee täysin estoitta omiaan.On tarpeen kysyä,voiko hänenlaisensa kirjoittajan kanssa keskustella mistään aiheesta asiallisesti.
Matlock
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja Matlock »

Mihinkäs Hessu ja Sariola ovat kadonneet? Onko joku sopimus vai ylläpidon kehotus "jäähdytellä" vielä bannien jälkeenkin?
Pasilan mies.
Likainen Harry
Susikoski

Matlock kirjoitti:Mihinkäs Hessu ja Sariola ovat kadonneet? Onko joku sopimus vai ylläpidon kehotus "jäähdytellä" vielä bannien jälkeenkin?
Mistä syystä nimimerkille Hessu52 ei anneta pysyvää porttikieltoa? Kusipää-Hessu enemmän kuin ansaitsisi sen jatkuvasta vittuilustaan ja törkeyksistään muita kirjoittajia kohtaan.Jo kauan sitten on huomattu,että Hessulla ei ole mitään annettavaa murha.infolle.Totaalinen pelle,ei voi muuta sanoa.
awa
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja awa »

Säälittävät tupla- tai triplanikit se varsinainen ongelma on. Konsta, miljoonanikkien kuningas ilmestyy tasaisin väliajoin sariolalaisitain keljuilemaan ja sotkemaan asiallista keskustelua.

Hauska on seurata sitä, jättääkö nikin nikki tällä kerralla pilkun jälkeen välilyönnin vai ei. Valitettavaa on todeta, että nämä/tämä useammalla eri nimimerkillä kirjoittava/t - ovat jo tuolla käytöksellään kertoneet, että syyttäjä ja tutkinut poliisi oli 2004 oikeassa. Valitettavasti tuomioistuin ei osannut tehdä ratkaisua.

Mielestäni Hessu ei solvaa ketään. Hessu kertoo mielipiteensä ja totuuden asioista ehkä suoremmin kuin mitä tämä nimimerkki haluasi kuulla.
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
Likainen Harry
Susikoski

Nimimerkillä awa taitaa olla jonkinasteinen pakkomielle Nils Gustafssonin syyllisyydestä.Tämä pakkomielle estää nimimerkki awan loogisen ajattelun.Johdonmukainen ajattelu on awalle varsin vieras asia.Valitettavasti. -hymmmmmm sanoisi awa
Likainen Harry
Susikoski

Mitä Hessuun tulee,niin paskaa hän puhuu sujuvasti.Sen Hessu osaa! Mitään muuta hän ei sitten osaakaan.Valitettavasti. -haista vittu sanoisi awa
awa
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja awa »

Minua kiehtoo ja kiinnostaa totuus ja vain totuus. Silloin kun totuus sateenkaaren kirkkain värein tuodaan alttarille ja sitä vääryyden ja vääristelyn keinoin saastutetaan, saa se minussa tietyn laisen vastareaktion. En nyt varsinaisesti ja totaalisesti tarkoita pelkästään itseäni, vaan voisin sanoa, että moni muukin asioita ja faktoja ymmärtävä, loogisesti ajatteleva fiksu ihminen ymmärtää tämän totuuden.

Ehkä sinäkin voisit ajatella hieman enemmän?

- hymm -
Viimeksi muokannut awa, Ma Huhti 09, 2012 10:55 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Likainen Harry
Susikoski

-hym hym totuus se minuakin kiinnostaa,mutta Bodomin tapauksessa totuutta ei ole saatu selville.Konstailematta näin on.
Likainen Harry
Susikoski

Ja pidätkö sinä Hessua asioita ja faktoja ymmärtävänä loogisena ja fiksuna kirjoittajana? Kuolen kohta nauruun.Hessu52 on törkyisin sontakasa,mitä kuvitella saattaa.
Vastaa Viestiin