Tyydyttäkää mun uteliaisuus.
Murha pääkaupunki seudulla n.10v sitten
-
uteliasakka
- Alokas
Murha pääkaupunki seudulla n.10v sitten
olen uusi jäsen täällä. pitkään käynyt lukemassa,nyt nyt rekkauduin. Mutta asiaan. Tuttuni on alkanut tapauksen miestä joka on jossain helsinki-Vantaa suunnalla tapanut pedofiilin ja lähtenyt sitten siirtämään tätä ruumista. En löytänyt tätä rikosta mistään ja nyt ihan mielenkiinnosta kyselen tietääkö kukaan tästä. Tekijä oli silloin joku 30v ja syksyllä tuomiosta saamisesta tulee 20v.
Re: Murha pääkaupunki seudulla n.10v sitten
??uteliasakka kirjoitti:Tuttuni on alkanut tapauksen miestä.."
Mielelläni auttaisin mutta olisiko sinulla yhtään lisävinkkejä? Toimiko tekijä yksin? Miten hän toimitti uhrinsa hengiltä? Oliko uhri tuomittu pedofiliasta? Mistä mihin ruumis siirrettiin ja millä?
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Ois mukava auttaa, mut en tajunnut tota tekstiä vieläkään vaikka luin sen pariin otteeseen 
-
in passing
- Alokas
Eräs muistini savujälki kertoo, että tyyppi tappoi pedofiiliksi epäillyn miehen. Jäi kiinni yrittäessään siirtää vainajan loitommaksi kotikulmilta. Kuollut kai ei ollut kuitenkaan pedo jaa huhupuheiden uhri.uteliasakka kirjoitti:olen uusi jäsen täällä. pitkään käynyt lukemassa,nyt nyt rekkauduin. Mutta asiaan. Tuttuni on alkanut tapauksen miestä joka on jossain helsinki-Vantaa suunnalla tapanut pedofiilin ja lähtenyt sitten siirtämään tätä ruumista. En löytänyt tätä rikosta mistään ja nyt ihan mielenkiinnosta kyselen tietääkö kukaan tästä. Tekijä oli silloin joku 30v ja syksyllä tuomiosta saamisesta tulee 20v.
En ole varma. Mutta...
Toinen muistikuva kertoo, että tapaus oli keskinäistä homojen hommaa. Kaksi nuhteetonta selvittivät välejään sanallisesti ja nujakoiden ja toinen kuoli.
-
Peräkylän Maigret
- Javier Pena
Erityisen haastavaksi tapauksen se että otsikon mukaan rikos tapahtui 10 vuotta sen jälkeen kun tuomio oli jo itse tekstin mukaan annettu...
-
uteliasakka
- Alokas
Kiitti vastauksista! Oli juurikin tuo epäilty pedofiili juttu
. Oli toiminut yksin joku pihan lapsista oli tulit sanomaan hänelle et joku lähentelee ko asunnossa lapsia. Tämä ko henkilö silloin etunimi lait Tomi,on siis vaihtanut nim. Sitten oli lähtenyt siirtämään ruumista mukana miehen silloinen kumppani ja 2vkon ikäinen vauva. Siirsi satojen kilometrien päähän. Sai jättää lapsen ja kumppanin kyläpaikkaan ennenkuin napattiin. Haluaisin vaan tietää asiasta enemmän on en kehtaa tutultni kysyä. Tämän kertominenkin oli tälle vaikeaa jatieto tuli tipottain.
. Oli toiminut yksin joku pihan lapsista oli tulit sanomaan hänelle et joku lähentelee ko asunnossa lapsia. Tämä ko henkilö silloin etunimi lait Tomi,on siis vaihtanut nim. Sitten oli lähtenyt siirtämään ruumista mukana miehen silloinen kumppani ja 2vkon ikäinen vauva. Siirsi satojen kilometrien päähän. Sai jättää lapsen ja kumppanin kyläpaikkaan ennenkuin napattiin. Haluaisin vaan tietää asiasta enemmän on en kehtaa tutultni kysyä. Tämän kertominenkin oli tälle vaikeaa jatieto tuli tipottain.
-
uteliasakka
- Alokas
Nostan tätä vielä. Kun utelias kun oon. .. Tiedän asiasta ettekijä on silloin ollut n.30v mies. On tapahtunut vantaalla/espoossa. Pikkutytöt olivat tulleet kertomaan et naapurissa ahdistelee joku mies. Tämä tekijä oli samantien lähtenyt asuntoon ja yeräskärkisillä kengillä potkinut uhria. Muutaman päivän päästä olivat avovaimonsa ja alle kk ikäisen lapsen kanssa lähteneet siirtämään ruumista ja tämän siirtämisen takia rikoksesta tuli murha.
Tapasin eilen ko ihmisen ja täytyy sanoa että jos en tietäisi hänen menneisyyttään,en sitä uskoisi.
Itekkin sählännyt elämässä ja kaksi kertaa on tiile laskettu.
Siksi en käytöksen tai ulkonäön perusteella ikinä uskoisi että on murhamies. Muistaako joku asiasta jotain?
Tapasin eilen ko ihmisen ja täytyy sanoa että jos en tietäisi hänen menneisyyttään,en sitä uskoisi.
Itekkin sählännyt elämässä ja kaksi kertaa on tiile laskettu.
Siksi en käytöksen tai ulkonäön perusteella ikinä uskoisi että on murhamies. Muistaako joku asiasta jotain?
En nyt oo ihan varma, että riittääkö muutama olut, vai pitääkö ottaa jotain muuta "tajunnanlaajentajaa" näiden viestien avaamiseksi?
Ilmeisesti jälkimmäistä, sillä tuolla lienee jo vastaus, jota kukaan muu ei voi purkaa?
Ilmeisesti jälkimmäistä, sillä tuolla lienee jo vastaus, jota kukaan muu ei voi purkaa?
Mä voin tehdä mitä vaan, mitä haluan mä saan, mitä haluan mä voin.
- ReservoirDog
- Susikoski
Kaikenlaiset sitä peruskoulun äikänkursseilta läpi pääseekin 
"Elinkautisen välttää kätevästi, kun ei tapa toista."
(Rikos- ja prosessioikeuden professori Matti Tolvanen, KSML 07.11.2018)
(Rikos- ja prosessioikeuden professori Matti Tolvanen, KSML 07.11.2018)