Pub Prison **AVATTU**
-
EuroJR
- Jessica Fletcher
*piipahdus sisälle ja materiaalin katsastus*
Täällähän näkyy olevan naistenhaut!
Karvapolitiikkani on seuraava. Kaikki tai ei mitään! Tämä nykyinen "vähän trimmataan" alkaa olla jo kulunutta tavaraa (jos ilmaisu sallitaan...). Eli kaik pois tai sitten vanha kunnon viidakko 80-luvun tyyliin... KASARI ON POP!
Aha, alkaa taas mennä levottomaksi. Poistun ulos aurinkoiseen (plus 24) feria-alueeseen ja kahvin jälkeen menen ottamaan aurinkoa tunniksi. Sitten takaisin koneelle kuuntelemaan lätkäkierros, kirjottamaan murhista ja syömään HK:n sinistä. Ostin meinaan härmäkaupasta aidon HK:n blöön.
Morjens. Ja kierros kaikille kantturoille meikäläisen piikkiin!
*ovi kolahtaa*
Täällähän näkyy olevan naistenhaut!
Karvapolitiikkani on seuraava. Kaikki tai ei mitään! Tämä nykyinen "vähän trimmataan" alkaa olla jo kulunutta tavaraa (jos ilmaisu sallitaan...). Eli kaik pois tai sitten vanha kunnon viidakko 80-luvun tyyliin... KASARI ON POP!
Aha, alkaa taas mennä levottomaksi. Poistun ulos aurinkoiseen (plus 24) feria-alueeseen ja kahvin jälkeen menen ottamaan aurinkoa tunniksi. Sitten takaisin koneelle kuuntelemaan lätkäkierros, kirjottamaan murhista ja syömään HK:n sinistä. Ostin meinaan härmäkaupasta aidon HK:n blöön.
Morjens. Ja kierros kaikille kantturoille meikäläisen piikkiin!
*ovi kolahtaa*
-
Tampereen Tyttö
- Alibin Kestotilaaja
Tämä on nimenomaan se paikka, jossa ei haittaa vaikka olisi raskaana! Saa juoda ja polttaa.
Kylli, J.R. lupasi tuolla yhdessä topikissa, että tarjoaa kierroksen täällä. Mutta tarjous ei koske karvasääriä...
Tarkoitti ehkä miehiä, mutta ajeltiin varmuuden vuoksi silti säärikarvat.
Sammakko, tekisin tuttavuutta, mutta on kiireitä... Suutelen sinua ehkä uteliaisuuttani jonkun baari-illan päätteeksi.
Kylli, J.R. lupasi tuolla yhdessä topikissa, että tarjoaa kierroksen täällä. Mutta tarjous ei koske karvasääriä...
Sammakko, tekisin tuttavuutta, mutta on kiireitä... Suutelen sinua ehkä uteliaisuuttani jonkun baari-illan päätteeksi.
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
-
Patricia C. Itämaa
- Javier Pena
Voi kiitos! Lakossa ollaan taas ja ties monennenko kerran, mutta.. *syvä huokaus* Jopas oli taas työpäivä.. Pitääpä istahtaa huurteisen ääreen hetkeksi hengähtämään ennen kuin velvollisuudet taas kutsuu..Patricia C. Itämaa kirjoitti:Hei!
Mikäs paikka tämä on *kurkistaa ovesta varovasti*
Kyllä maistuisi mullekkin parit huurteiset
Ottaisshkoss joku, tarjoon röökii?
-
Patricia C. Itämaa
- Javier Pena
-
Kalessin
- Adrian Monk
me voidaan järjestää "celebrity death-match" mutta palstalaisten kesken
*naurahtaa häijysti ja ilmestyy hämärästä*...saisiko tulta, on ne jo aikaisemmin ostamani stiditkin hukkuneet?
mä voisin käydä hakemassa juotavaa, kattaakohan se JR:n tarjous vastatulleetkin..?
*nojailee tiskillä*
mä voisin käydä hakemassa juotavaa, kattaakohan se JR:n tarjous vastatulleetkin..?
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Eikös Kalessinilla ole sitä tulta ihan omasta nielusta? Ettei vaan olis sinunkin sääret ajeltu ja se tulen pyytely ihan kikkailua:D
Täällä muuten röökit riittääkin ihan toisella tapaa kuin yleensä, eikä kröhästä ole tietoakaan vaikka kuin syvälle henkeen vetää. Negroneita olen vetänyt 257, ne on kalorittomia eivätkä nouse päähän!
Missä miehet???? Tahtoo xxxx:n ja xxxx:n ja xxx:n ja sitten vielä sen xxx:n
Täällä muuten röökit riittääkin ihan toisella tapaa kuin yleensä, eikä kröhästä ole tietoakaan vaikka kuin syvälle henkeen vetää. Negroneita olen vetänyt 257, ne on kalorittomia eivätkä nouse päähän!
Missä miehet???? Tahtoo xxxx:n ja xxxx:n ja xxx:n ja sitten vielä sen xxx:n
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
cicero kirjoitti:saako tässä baarissa raskaana olevat juoda olutta hyvällä omalla tunnolla kun nyt hirveesti tekis mieli mallasjuomaa ja mieluiten grolschia,kiitos!
HEIIIII!!!!! Saadaanko me kummilapsi??????
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
-
Kalessin
- Adrian Monk
Kylli...ajattele nyt mitä tapahtuu jos sytytät liekinheittimen bensatankin vieressä?!?! efekti on sama, jos mä henkäisen itse tulta tuonne tiskille päin, ei muuten haittaa, mutta sitten meidän viinat on höyrynä ilmassa. ja no myönnettäköön, että ainahan nyt hiukan pitää flirttailla, tosin mä kyllä viilasin kynteni, säärissä ei ollut paljon ajeltavaa
sekaan vaan muumio, tänne kyllä mahtuu.*tuuppii Kylliä tiivistämään ciceron kylkeen*
sekaan vaan muumio, tänne kyllä mahtuu.*tuuppii Kylliä tiivistämään ciceron kylkeen*
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
Taitaa tää jonkun sortin happy hour olla
Tulin näet parin tunnin reissulta, niin kotona odotti ihan uusi tietokone
Ukkokulta oli käynyt kaupassa...
On muutes ihqut, mustat näppäimetkin.... ihanhan tässä meinaa mennä senssit sekaisin (tukka on jo, siis sekaisin)
-ei värillä väliä, kunhan on musta-
On muutes ihqut, mustat näppäimetkin.... ihanhan tässä meinaa mennä senssit sekaisin (tukka on jo, siis sekaisin)
-ei värillä väliä, kunhan on musta-
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
Kalessin kirjoitti:Kylli...ajattele nyt mitä tapahtuu jos sytytät liekinheittimen bensatankin vieressä?!?! efekti on sama, jos mä henkäisen itse tulta tuonne tiskille päin, ei muuten haittaa, mutta sitten meidän viinat on höyrynä ilmassa. ja no myönnettäköön, että ainahan nyt hiukan pitää flirttailla, tosin mä kyllä viilasin kynteni, säärissä ei ollut paljon ajeltavaa![]()
Totta jupiset ystäväiseni. Ei tällainen muumio aina ajattele näitä biletyskuvioita kun ne on sen verran vieraita... MILLOIN TÄSSÄ BAARISSA ON ROKKI-ILTA???