Pelkkiä miehiä baari täynnä! Kyllikin vissiin sammunut vessaan, jollei karannut takaovesta..
Jaa tuollahan se kittaa salaa tiskillä ylimääräisiä paukkuja ja tulee sitten pöytään yhden lasin kanssa.
Hihih. Ihan tässä herkistyy huomiosta. Tällaisena pienenä ja huomaamattomana (missähän se olikaan se pituus-keskustelu??) sitä jää helposti pylväitten taa piiloon ja sulautuu kukkatapettiin.Doctor Lecter kirjoitti:Istuit sen verran pimennossa, etten ollut huomata, vaikka kyllä minä yleensä tyylikkäät naiset huomioin.
Hahaa! Joku on lukenut "läksynsä" huolella! Bravo! Mullon ihan omat viinat!Pharaoh kirjoitti:No, minä tarjoan kaikille vapaille naisille kierroksen, suuntauksesta riippumatta... Miehet maksakoon itse.epäilys kirjoitti:Että ootte silkkipyllyjä. En kuitenkaan sano sitä ääneen. Viinaa tänne ...kele!
Ja tässä oli malliesimerkki kutsusta, jota yksinkertaisesti ei voi vastustaa. Kiinni veti! Ei sulla olis sitä aladoobia, nyt kun tuli mainituksi? Kai sitäkin voi tehdä sisäelimistä vai tehdäänkö se aina ulkoelimistä?? Kuten tiedämme, Kylli ei syö vorschmackia eli jätä se sitten sinne pakastimeen.Doctor Lecter kirjoitti:Ehdotan seuraavaa; otamme taksin, suunnistamme kaupunkiasunnolleni. Minulla on pakastimessa muovirasioita, joihin olen laittanut itsepaistamiani sisäelimiä. Niiden sulamista odotellessa nauttikaamme toistemme seurasta ja parista lasillisesta Calvadosia. *tuntee jo kummaa värinää*.