Koulupojat raiskasivat 15-v. tytön, Helsinki 2010

Tänne keskustelut seksuaalirikoksista. Muista että henkirikoksille on oma palstansa.
Radiopuhelin
Theo Kojak
Viestit: 1182
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2012 12:06 am

Re: Koulupojat raiskasivat 15-v. tytön, Helsinki 2010

Viesti Kirjoittaja Radiopuhelin »

janita kirjoitti:
Radiopuhelin kirjoitti: Siitähän se tämäkin soppa on lähtenyt kun puhuttiin alunperin helsinkiläisnuorukaisista eikä uskalleta mediassa rehellisesti kertoa taustoja.
Onko ilmauksessa "helsinkiläisnuorukaiset" sitten jotain väärin?
Niin, eihän tuossa valehdella. Jätetään vain kertomatta. Ja se on vapaan median aikana aika erikoista. Haloo vaan sinne

Nykyisinhän uskalletaan jo silloin tällöin kertoa jos tekijällä on suorat housut tai kansallispuku, ehkä jonain päivänä toimittaja on niin rohkea ja uskaltaa kertoa tämänkin keskustelun tyyppisistä aiheista
Waakku
Sabrina Duncan
Viestit: 375
Liittynyt: Pe Huhti 24, 2009 3:32 am

Re: Koulupojat raiskasivat 15-v. tytön, Helsinki 2010

Viesti Kirjoittaja Waakku »

MTee kirjoitti:
Waakku kirjoitti:
MTee kirjoitti:Hienoa Teuvo, nyt olet asian ytimessä! Kaikkien Saatanan pervojen nimet / kuvat pitäis julkaista lehdissä/ maitotölkeissä :evil:
En usko tuohon, tahi hyväksy. Määrittele pervo ekaksi...
Esmes ruotsissa 19v nainen oli 13v pojan kanssa, tietenkin väärin ja rikollista, onko se pervo? Se että huutaa ja mesoo ei auta, laissa toimii parhaimmillaan kun on selkeä raja ihmiselle, vai onko eri raja naisille....

Huutajat saa mennä IMO minne meneekää, ne ei auta...

Pidemmälle niin entä jos on samannäköinen, sinä olet ehkä se joskus, otatko sen miehekkäästi vastaan jos sinut hakataan tekemättömistäsi teoista, jos otat, hyväksyn kantasi.

Piip, Piip, Piip herää pahvi todellisuuteen, ja lisää lääkitystäsi, jos et ymmärrä :P
Et muuta keksinyt?

Aidosti jos haluat julkaista kuvat ja nimet, syyttömiä voi tulla vastaan, oletko valmis olemaan se syytön kuka kärsii? En usko.
Tuo on syy miksi en halua sitä.

Jollet pysty muilla kuin piip-piip- -argumentoimaan...
Ja mulla on lääkityksenä Nobelaneria juuri nyt, kykenen kumminkin olla haukkumatta sinua, toisin kuin sinä minua.
En usko että haluisit minut perääsi lynkkaysporukassa jos näytät samalta kuin joku pedofiili kuka tehny seksualirikoksen.

Ja et edes vastannut ketkä ovat pervoja, vai onko sinun oikeusmaailmaan käsitys ketkä ovat pervoja ja sen mukaan mennään.

Miten määritellään pervot, vai tosiaan sinun määritteellä...
Tervetuloa takaisin natsisaksaan, sitähän halutaan...
MTee
Lauri Hanhivaara
Viestit: 134
Liittynyt: Ke Marras 04, 2009 12:17 pm

Re: Koulupojat raiskasivat 15-v. tytön, Helsinki 2010

Viesti Kirjoittaja MTee »

Yritä edes ymmärtää, SYYLLISTEN kuvat voisi julkaista, ei syyttömien. Toimii toi systeemi muuallakin...
Viikatemies
Lauri Hanhivaara
Viestit: 129
Liittynyt: Ti Maalis 20, 2012 10:12 pm

Re: Koulupojat raiskasivat 15-v. tytön, Helsinki 2010

Viesti Kirjoittaja Viikatemies »

Waakku kirjoitti:WTF, onko kaikki ketkä haluaa faktan perusteella jutut tuomittavan sinua vastaan???
Esmes itse näen tuossa törkeän raiskauksen merkit ja liian pienen tuomion!!!

Mutta miksi juuri tähän Hakkarainen ottaa kiinni, miksi ei ikinä Suomalaisten tekemiin rikoksiin???
Sitä se on mediahakuisuus ja äänienhakuisuus, yksipuolisesti puhutaan!

Hakkarainen (en varmuudella voi sanoa) olisi ottanut koko asiaa esille jos tekijöinä olisi 2 ihan Suomalaista, niin se vaan menee...

Tietenkin joka mediassa pitäisi puhua rikoksissa jos laki suo kaiken mahdollisen eikä peitellä, ei Suomalaisten eikä Maaahanmuuttajien, onko se vaikeaa tajuta???

Daaaaaaaaaaaaaaaaah...

Vajakit saa ääniä vajakeilta jos tuo linja kommentoinnissa ja jos vajakit persuja, daaaaaaah...
Hakkarainen ottaa tähän kiinni varmaan siksi, että ulkomaalaiset ovat lukumääräänsä nähden hyvin ylisuuresti edustettuina raiskaustilastoissa. Hakkarainen vain julkaisi sen seinällään, jonka on mm. tehnyt näitä 2 kyseistä sankaria puolustelevat ihmiset. Big deal.

Useimmat eivät ota mitään rikoksia esille. Hyvä että Hakkarainen edes jotain.
Waakku
Sabrina Duncan
Viestit: 375
Liittynyt: Pe Huhti 24, 2009 3:32 am

Re: Koulupojat raiskasivat 15-v. tytön, Helsinki 2010

Viesti Kirjoittaja Waakku »

MTee kirjoitti:Yritä edes ymmärtää, SYYLLISTEN kuvat voisi julkaista, ei syyttömien. Toimii toi systeemi muuallakin...
Hmmmm
Pidemmälle niin entä jos on samannäköinen, sinä olet ehkä se joskus, otatko sen miehekkäästi vastaan jos sinut hakataan tekemättömistäsi teoista, jos otat, hyväksyn kantasi.
Eli väännetään rautalangasta, kuva julkaistaan, voi olla suttuinen taikka selvä, joku samannäköinen kävelee kadulla (kuka hei on syytön) saa pesismailasta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! BAMBI ammutaan.
Tajuatko nyt, esmes jos BTK-killerin kuvan ja se olisi vapaana, kaikki vajaat lynkaysporukat olisi tappamassa Jack Nicholsonia, onko se oikein?
Josan kuvissa yhdennäköisyys on suuri, todella suuri.

Haluatko tuota??? Jos haluat niin ole valmis kenen tahansa kostoon koska näytät siltä!
Viikatemies
Lauri Hanhivaara
Viestit: 129
Liittynyt: Ti Maalis 20, 2012 10:12 pm

Re: Koulupojat raiskasivat 15-v. tytön, Helsinki 2010

Viesti Kirjoittaja Viikatemies »

Kaikki nää huutomerkit ja sanavalinnat nyt pahasti viittaa siihen, että Waakun olis ehkä aika mennä nukkumaan...
Waakku
Sabrina Duncan
Viestit: 375
Liittynyt: Pe Huhti 24, 2009 3:32 am

Re: Koulupojat raiskasivat 15-v. tytön, Helsinki 2010

Viesti Kirjoittaja Waakku »

Viikatemies kirjoitti:Kaikki nää huutomerkit ja sanavalinnat nyt pahasti viittaa siihen, että Waakun olis ehkä aika mennä nukkumaan...
Miksi? Siksi kun käytin huutomerkkejä liikaa?
Miksi ei se kuka valheellisesti väitti minun lisäävän tietoja?
Rasismia jos jonkinlaista sekin...

Ja jollei parempaa pysty on aika naurettavaa...

Saanko keskustella jos tarpeeksi huudan pedofiileistä tahi somaleista?

En ole ketään haukkunut SUORAAN, minua on, olen yrittänyt tuoda faktoja, onko se väärin?
MTee
Lauri Hanhivaara
Viestit: 134
Liittynyt: Ke Marras 04, 2009 12:17 pm

Re: Koulupojat raiskasivat 15-v. tytön, Helsinki 2010

Viesti Kirjoittaja MTee »

Jos on lusikalla annettu, ei voi kauhalla vaatia ! JA ...tämä oli minun osalta tässä :lol:
Viikatemies
Lauri Hanhivaara
Viestit: 129
Liittynyt: Ti Maalis 20, 2012 10:12 pm

Re: Koulupojat raiskasivat 15-v. tytön, Helsinki 2010

Viesti Kirjoittaja Viikatemies »

Waakku kirjoitti:
Viikatemies kirjoitti:Kaikki nää huutomerkit ja sanavalinnat nyt pahasti viittaa siihen, että Waakun olis ehkä aika mennä nukkumaan...
Miksi? Siksi kun käytin huutomerkkejä liikaa?
Miksi ei se kuka valheellisesti väitti minun lisäävän tietoja?
Rasismia jos jonkinlaista sekin...

Ja jollei parempaa pysty on aika naurettavaa...

Saanko keskustella jos tarpeeksi huudan pedofiileistä tahi somaleista?

En ole ketään haukkunut SUORAAN, minua on, olen yrittänyt tuoda faktoja, onko se väärin?
Ota vähän iisimmin. Menee paremmin ihmisille perille... :)

vai EIKÖ mene!!!!!!????? Olenko minä väärässä?!?!?!? MIKSI olen?
Waakku
Sabrina Duncan
Viestit: 375
Liittynyt: Pe Huhti 24, 2009 3:32 am

Re: Koulupojat raiskasivat 15-v. tytön, Helsinki 2010

Viesti Kirjoittaja Waakku »

Viikatemies kirjoitti:
Waakku kirjoitti:
Viikatemies kirjoitti:Kaikki nää huutomerkit ja sanavalinnat nyt pahasti viittaa siihen, että Waakun olis ehkä aika mennä nukkumaan...
Miksi? Siksi kun käytin huutomerkkejä liikaa?
Miksi ei se kuka valheellisesti väitti minun lisäävän tietoja?
Rasismia jos jonkinlaista sekin...

Ja jollei parempaa pysty on aika naurettavaa...

Saanko keskustella jos tarpeeksi huudan pedofiileistä tahi somaleista?

En ole ketään haukkunut SUORAAN, minua on, olen yrittänyt tuoda faktoja, onko se väärin?
Ota vähän iisimmin. Menee paremmin ihmisille perille... :)

vai EIKÖ mene!!!!!!????? Olenko minä väärässä?!?!?!? MIKSI olen?
Haluatteko että foorumi olisi kuin S24, missä ehkä omien mielipiteiten takia lynkataan ihmisiä?

Jos haluatte niin lopettakaa viestit missä haukutte, mutta ette kykene argumentoimaan omaa väitetta, jollette niin S24 on teille!
Radiopuhelin
Theo Kojak
Viestit: 1182
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2012 12:06 am

Re: Koulupojat raiskasivat 15-v. tytön, Helsinki 2010

Viesti Kirjoittaja Radiopuhelin »

Waakku kirjoitti:Haluatteko että foorumi olisi kuin S24, missä ehkä omien mielipiteiten takia lynkataan ihmisiä?

Jos haluatte niin lopettakaa viestit missä haukutte, mutta ette kykene argumentoimaan omaa väitetta, jollette niin S24 on teille!
Nyt ois just oikea aika mennä ihan oikeasti nukkumaan. Huomenna uusin voimin jne
Radiopuhelin
Theo Kojak
Viestit: 1182
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2012 12:06 am

Re: Koulupojat raiskasivat 15-v. tytön, Helsinki 2010

Viesti Kirjoittaja Radiopuhelin »

Otsikon muuten voisi vaihtaa. Olisi paikallaan kertoa nimet jo otsikossa, niinhän monessa muussakin ketjussa on
MollyMalone
Neuvoja-Jack
Viestit: 593
Liittynyt: To Tammi 20, 2011 8:43 pm

Re: Koulupojat raiskasivat 15-v. tytön, Helsinki 2010

Viesti Kirjoittaja MollyMalone »

Julkistaako Hakkarainen myös natiivisti suomalaista alkuperää olevien nimiä, kuten niiden kahden joiden seksileluksi eräskin tytteli joutui, olivat vieläpä täysi-ikäisiä?? Ei minulla mitään raiskaajien julkistamista vastaan ole mutta raiskaajan ihon värillä tai kansalaisuudella ei pitäisi tällöin olla väliä. Hakkaraisen tekopyhyys ja kalastelu ärsyttää. Itse en tykkää muslimeista ollenkaan mutta ihmetyttää vähän sekin että suomalaistytön mielestä on ookoo lähteä metsään somalipoikein kanssa kuselle. Mun isä ainakin kertoi mulle sopivassa iässä mitä tapahtuu jos poikien kanssa lähdetään muun kansan ulottumattomiin. Ennen vanhaan tuollaisia tyttöjä pidettiin mieleltään ja älyltään vähän yksinkertaisina.
Viikatemies
Lauri Hanhivaara
Viestit: 129
Liittynyt: Ti Maalis 20, 2012 10:12 pm

Re: Koulupojat raiskasivat 15-v. tytön, Helsinki 2010

Viesti Kirjoittaja Viikatemies »

MollyMalone kirjoitti:Julkistaako Hakkarainen myös natiivisti suomalaista alkuperää olevien nimiä, kuten niiden kahden joiden seksileluksi eräskin tytteli joutui, olivat vieläpä täysi-ikäisiä?? Ei minulla mitään raiskaajien julkistamista vastaan ole mutta raiskaajan ihon värillä tai kansalaisuudella ei pitäisi tällöin olla väliä. Hakkaraisen tekopyhyys ja kalastelu ärsyttää. Itse en tykkää muslimeista ollenkaan mutta ihmetyttää vähän sekin että suomalaistytön mielestä on ookoo lähteä metsään somalipoikein kanssa kuselle. Mun isä ainakin kertoi mulle sopivassa iässä mitä tapahtuu jos poikien kanssa lähdetään muun kansan ulottumattomiin. Ennen vanhaan tuollaisia tyttöjä pidettiin mieleltään ja älyltään vähän yksinkertaisina.
Niin kuin aikaisemmin sanoin, niin oma arvaukseni on, että Hakkarainen tuo asian esille koska ulkomaalaistaustaiset ovat yliedustettuina näissä tilastoissa, syystä tai toisesta. Koska tilanne on mikä on, en näe ongelmaa Hakkaraisen toiminnassa. Niin kuin sanoin, jopa jotkut näitä raiskaajia puolustelevista ihmisistä on julkaissut saman linkin.

Mitä tulee isiin... kaikki eivät tajua opettaa lapsiaan samoin tavoin.
Waakku
Sabrina Duncan
Viestit: 375
Liittynyt: Pe Huhti 24, 2009 3:32 am

Re: Koulupojat raiskasivat 15-v. tytön, Helsinki 2010

Viesti Kirjoittaja Waakku »

Yliedustettuina on joo, se on fakta. Siihen pitää saada muutos, ei vain ulkomaalaisten vaan kaikkien raiskauksiin! (haittaako vitun huutomerkki)

En usko millään että Hakkarainen tuo esille mitään muuta kuin sen että mamu/t tekee rikoksen.

Kukaan ei tässä ketjussa ole puolustanut raiskaajia, ei edes yleisesti, siis EI KUKAAN !!!!! <--- anteeks taas vitust huutomerkeist!
Vastaa Viestiin