Kackelsbergia 2010-tytön raiskauksessa.

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

janita
Jane Marple

Re: Kackelsbergia 2010-tytön raiskauksessa.

Viesti Kirjoittaja janita »

Kivireki kirjoitti:
Siru83 kirjoitti:Koko juttu on ihan käsittämätön, että jostain suihinottoon pakottamisesta nostetaan kauhea meteli
Mä olen pahoillani että tämä sanon Lautamies-osion ulkopuolella mut sä oot ihan vitun sairas ämmä. Pelkkä sivistystaso estää sanomasta nyt mitä ajattelen, mut tähän palataan vielä.
Ja lepo vaan, ihan sanallisesti, en alentuis edes huorittelemaan sua livenä.
Tähänkin onnäköjään tarve sanoa jotain...

Raiskaus on ennen kaikkea alistamista, ei seksuaalista.

Miten joku voi sanoa "sä oot vitun sairas ämmä" ja "en alentuis edes huorittelemaan sua livenä" noin toiselle? Se on alistamista ja henkistä pahoinpitelyä ihan virallisestikin. Ja sitten sama ihminen vaatii kovempia ranghaistuksia toiselle alistajalle, haloo, eikö joku nyt ole vinksallaan? On toki ero henkisessä ja ruumiillisessa koskemattomuudessa, mutta jos nyt tässä miespuolisille ihmisille selittäisin...

Ei se ota kipeää kun penis menee emättimeen, eikä sekään ota kipeää, kun se tunkeutuu sinne ilman että on kovin märkää (nuo paikat kostuvat ilman kiihottumistakin yleensä ihan luonnostaan, limakalvoilla nyt vain on tapana suojautua luontaisesti). Näin voi käydä parisuhteessakin ja se on lähinnä sama asia, kuin jos miehellä ei ihan täysin seiso mutta yhdyntä silti onnistuu - eikä se poista panetusta. Miehen luulisi tietävän, että kiihottuminen ja halut on päänsisäistä!

Se, mikä sattuu, on se kun toinen kajoaa näinkin intiimeihin osiin luvatta! On todella loukkaavaa ja nöyryyttävää kun joku puristaa perseestä täysinäisessä metrossa tai vaikka missä. Se ei satu, kun oma poikaystävä tekee niin tai kun joku tekee niin luvan kanssa, mutta se koskee niin maan perkeleesti kun joku menee ja kopeloi ilman lupaa! Joku sellainen kenestä ei itse ole yhtään kiinnostunut saati kiihottunut!

No joo, varmaan naisten hiplailut on sitten vähän enemmän okei ja jopa toivottavia miehille, kun miehet ei tyypillisesti ole niin kranttuja ja tutkimusten mukaan ajattelee seksiä muutenkin useita kertojs päivässä, miltei joka toinen minuutti. Jotta päästäisiin samalle tasolle varmemmin, niin heteromiehen kannattaa aloittaa ajattelu vaikka siitä että miltä tuntuu kun joku poika puristaa sua perseestä. Sillain seksuaalisesti. Ilman että oot antanu sille lupaa. Tai että se tulee ja tunkee kikkelinsä sun suuhun. Ilman että sä edes tunnet sitä tyyppiä. Ja se kokee olevansa jotenkin sun yläpuolella ja nauttii siitä, ettet kehtaa edes kertoa kellekään. Se saa siitä ne kicksit, ei siitä että se sai orkun koska senhän se nyt olis saanut runkkaamallakin. Se sai kicksit siitä, että susta tuntui pahalta! Miltä se tuntuu susta?

Niillä miehillä vissiin, jotka näin kovin tietää miltä raiskatuista naisista tuntuu ja jotka tietää mitä tuomioita raiskarit ansaitsee, on jotain tän kaltaisia kokemuksia mitä tuossa yllä kuvailin.
Marokon Kauhu
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja Marokon Kauhu »

Siru83 kirjoitti:
marokon_kauhu kirjoitti:Tyttö oli tyhmä kun ei tajunnut että Somalipojat eivät välttämättä toimi kuten suomiteinit....
Somalit olivat hänelle kuitenkin tuttuja. Tyttö tunsi tuomiolauselman mukaan siinä esiintyvän Abdin ennestään, joka oli näiden syytettyjen kaveri. Että ei ollut ikään kuin vieraalla maaperällä ollessaan somalien seurassa. Eikö silloin jo pitäisi vähän jotain tietää, jos on kokemusta maahanmuuttajapoikien seurasta. Että onkohan se oikeasti mennyt ihan noin, että hän oli todennut, että "no en todellakaan", kun pojat olivat tuollaista ehdotelleet. Älä nyt vertaa naiivisti omaa elämääsi jossain hevon kuusessa nykyteinien elämään Helsingissä.
Jahas, Siru näköjään tietää paitsi että pojat on syyttömiä, myös sen missä minä olen viettänyt nuoruuteni...

Sen verran voin kuitenkin tarjota sinulle tietoa että lapsuus ja nuoruus tuli kylläkin vietettyä ihan Stadin karuimmilla kulmilla....
Nykyään todella asun jossain itärajan suunnalla: Siinä onkin kysymys ihan klassisesta White - flightista.
Saatte pitää stadinne, somppuineen ja narkkeineen kiitos vaan: Jakakaa keskenänne :x
  • Väestönvaihto
  • Turhanpaikan hakijat
  • Kotoutumisteollisuus
  • VOK - business
  • Partalapset
  • Huonolaatuiset mamut
  • Islamisaatio
Marskalkka
Sabrina Duncan

Viesti Kirjoittaja Marskalkka »

Siru83 kirjoitti:[Olihan hän kertonut, poikaystävälleen...
Onko nyt kyse siitä kai-seurustelusta?
Siru83 kirjoitti:[Mun mielestä on päivän selvää, että kun tyttö tiesi, että pojat menevät sinne metsään pitelemään värkkejään (vaikkakin maininta syystä metsään menoon, oli ei-seksuaalinen, "kuselle meno"), niin hän myös tiesi, että ehdotus siitä, että hän tulee kahden pojan seuraksi, kun he menevät kuselle, oli seksuaalinen.
Älä nyt taas sotke näitä omia fetissejäsi virtsaamiseen liittyen tämän tapauksen raiskauksen uhriin.
Siru83 kirjoitti:[Tämä ei nyt ole mikään puskaraiskaus, jossa tyttö on vaan yhtäkkiä tullut kahden tuntemattoman somalin raiskaamaksi, ja hänet olisi raahattu metsään.
Paitsi että törkeä raiskaus tapahtui metsässä (tyttöä taidettiin muuten käsistä kuljettaa syemmälle metsään) ja siihen liittyi yllätyksellisyys (yllätyssuuseksi).
Siru83:n esittämä viidakkokusikoodi:Jos on somalin kanssa seurustellut, silloin tuntee ymmärtää, että jos somalipoika pyytää metsään, kun hän menee kuselle, niin kyseessä ei ole varmaan kusellakäynnin näytösesitys.
Waakku
Sabrina Duncan

Viesti Kirjoittaja Waakku »

Sirun mielestä kyse on ihonväristä, muut ymmärtävät taustalla olevan kulttuurikysymyksen, kun pohditaan miksi ulkomaalaistaustaiset syyllistyvät jopa 10-kertaa kantaväestöä enemmän seksuaalirikoksiin.
Jos puhutaan Suomesta, jos täällä on vaikka 20 raiskausta vuodessa niin 2 on suomalaisten tekemia ja 18 ulkomaalaistaustaisen...
Jane T
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja Jane T »

Siru83 kirjoitti:Koko juttu on ihan käsittämätön, että jostain suihinottoon pakottamisesta nostetaan kauhea meteli.
Onko sinun mielestäsi tuo suihinottoon pakottaminen tosiaan ihan vaan pikku juttu, sellainen klassinen "pojat ovat poikia "-tapaus?
Joku toinen
Sabrina Duncan

Viesti Kirjoittaja Joku toinen »

janita kirjoitti:

* Unohdin muuten ihan kertoa, että me suomalaisethan vietiin sinne keskelle savannia ja ei mitään sauna. Siellä sitten pistettiin suomalaiseen tapaan pää sekaisin ja saunottiin ja öykkäröitiin, muttei todellakaan maassa maan tavalla.

Mun vanhemmat lähtivät aikanaan vetämään kehitysyhteistyöprojektia Afrikkaan. Mä olin lapsi, ihan pieni mennessäni, enkä tosiaan voinut vaikuttaa asiaan millään tavalla (en edes puhunut silloin). Kun sitten vuosien mittaan ihmiset ovat multa kysyneet miksi me oltiin siellä joskus ja miksi mä puhun putoja kieliä ja sitä ja tätä, olen ihan itse kyseenalaistanut sen, minkä vuoksi me siellä oikeasti oltiin. Me oltiin siellä kaatamassa sademetsää! Mitä tunteita se ihmisissä herättää? Se oli kehitysyhteistyötä. Suomen valtio maksoi mun vanhemmille palkan :D. Kaikista asioista voidaan puhua just näin. Mäkin voin kertoa siitä, mitä mun vanhematr siellä teki, tosi moneen sävyyn. Mutta toi on yksi totuus ja puhuin asioista tosiaan niiden oikeilla nimillä :)
Totta tosiaan juopottelitte (tai sis vanhemmat) ja öykkäröitte ym. Kuuluiko suomalaiseen tapaan koko kylän naisten raiskaukset ja pahoinpitelyt?
Alaikäisiä tummahipiäisiä tyttöjä raiskattiin kilpaa jotta saataisiin Suomalaista tapaa levitettyä?
Se mitä kehitysyhteistyössä on ollut kyse ei näköjään ole avautunut kovinkaan hyvin sinulle, toki kun kerroit että olit siellä vain pari vuotta etkä sinnen mennessäsi osannut edes puhua niin tokkopa muistat asioita edes oikein. Se kun on tutkittua faktaa että ihmisen muisti ei käsitä varhaisimpia elinvuosia.
Rezah
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja Rezah »

Ettei nyt jäisi epäselväksi, minua ei liikuta pätkääkään ovatko raiskaajat somaleita vai suomalaisia. Liikuttaa nuori tyttö, jonka elämä on ollut vaikeaa, ja vaikeemmaksi näyttää menevän.

Matka futiskentälle stoppasi metsikön suojaan tekosyyllä virtsaaminen.

Toivon sydämestäni tälle tytölle, uhrille, voimia ja rohkeutta nostaa itsensä kaiken sen pa**kan yläpuolelle mitä hänestä puhutaan. Elämä on.
There are no crimes behind enemy lines
Muumio
Jack Taylor

Viesti Kirjoittaja Muumio »

Siru 83
"Ja missäköhän olisi sanottu, että tyttöjen kertomus olisi jossain vaiheessa muuttunut? Jos ilmoitetuista raiskauksista vain 20% johtaa syytteeseen, se jo sinänsä kertoo siitä, että kynnys nostaa syyte raiskauksesta on korkea. Jotain tyttöjen kertomusta tukevaa näyttöä on ollut pakko olla! Koska raiskaussyytteistäkin hylätään peräti vajaa 20%, se kertoo, että kynnys tuomita on myös korkea. Läheskään kaikki niistä 80%, joista tehty raiskausilmoitus ei johda syytteeseen tai niistä 20% syytteeseen johtaneista tapauksista, jotka hylätään oikeudessa raiskarit eivät ole syyttömiä: todisteet eivät vain riitä.

Kyllä tämä joko hyvin vahvasti humalaiset tai sammuneet maannut/raiskannut saasta rangaistuksen sietää saada. Saisivatpa tytöt vielä oikeutta!"

Pakko oli kopioida tänne. Miten voi Sirun mielipiteet heitellä noin paljon. Toisessa tapauksessa, jossa ei tullut tuomioita, niin syytetty on alinta saastaa ja toisessa tapauksessa, missä tuomitaan, niin tekijät ovat syyttömiä. Onko kyseessä pelkästään siitä, että toisessa on somalit tumittuna vai mistä. Tai onko täysin Trolli koko tapaus
Vastaa Viestiin