mielikuvasi edellisestä

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Kylli
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Kylli »

No MUTTA (repeilee!). Nyt olis pakko saada vähän perusteita!

Bombayn huumorintaju iskee Kylliin lujasti. Se on ihana Niilo-tyyppinen savolainen, jonka suhtautuminen mitä erilaisimpiin asioihin ja ilmiöihin kuvastaa nimenomaan tuota lempeää savolaisuutta. Kaikkihan muistaa kun Bombay lähetti kaktus-krapulatuotetta myyvään firmaan tiedustelun, jossa pyysi lisätietoja aineen koostumuksesta ja vaikutuksista? Nössö sei ole, rotin mies!
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Bombay
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Bombay »

Hehe, lähinnä kai tuosta nimimerkistä ja myös yleisestä mukavuudesta mutta kumminkin aistittavissa olevasta tietynlaista jämptiydestä :)

Btw, se firma ei koskaan vastannu minun tiedusteluihin vaikka olisin ollut kiinnostunut tuotteista :(
Kylli
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Kylli »

^Niinpä! Hyvä että tuli selvitettyä ihan näin julkisesti tuo kaktusasia!

Jämptiys tulee siitä, että pidän tiukkaan savolaisten puolta (ne sukujuuret ne sukujuuret) eli se tuntuu varmaan ah-niin-tutulta! Tuohon rintavarustusasiaan en taida ottaa kantaa...

NONNIIN JA JATKAKAA VAAN! Kyllin voi jättää väliinkin kun se sai jo haluamaansa palautetta :wink:
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

Kylli ja Mother North(missä :shock: ?)ovat porukkamme pitkät ja näyttävät naiset!
Kylli päättää asiansa itse, eikä töppäile kännissäkään...
Bombay on iso, kalju, kiltti, huumorintajuinen ja seksikäs suomalainen könsikäs. :wink:
TT:tä ei pakko kommentoida.
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
epäilys
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja epäilys »

Rehti ja reilu mamma. Pirtsakka.
Syytä epäillä.
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

Epäilys taitaa olla herkkä, yksinäinen, kiltti ja komea. 8)
TT menee nukkumaan tältä illalta. Kommentit muista , eiks joo.
Muoks* Komea=Kaunis. TT korjaa, koska Epäilys on naispuolinen henkilö.
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
epäilys
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja epäilys »

Oi hän on niin ihanasti sekaisin sukupuolista...
Syytä epäillä.
Mother_North
Roger Murtaugh

Viesti Kirjoittaja Mother_North »

Kääks ! mää oon niiiiiin pimennossa ollut, että...
Mie tyksin näistä vaki kirjottajista ihan kaikista ja TT on ainakin sellattii rempsee tätyli
Kalessin
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

Mother Northin ilmaantuessa tulee aina sellainen olo, et "hei kaverit nyt lopetetaan hihittelyt ja jatketaan aiheesta" vaikka k.o hihittelee meidän kanssa ihan yhtä paljon, se varmaan liittyy jotenkin tohon kuvaan....
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Howler
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Howler »

Kalessin (miksi kirjoitan aina ensin Kalenssin?!) on tulinen punapää, joka sanoo miten asiat on ja silloin ne myös on niin. Jos taivas on Kalessin mielestä punainen, sehän myös on. :lol: No, nyt ehkä hieman kärjistin, mutta tyttö (muistelen että olet) tietää mitä tahtoo ja osaa myös ilmaista mielipiteensä hyvin.

Täytyy vielä sanoa, että jos Kalessin olisi eläin, hän olisi punainen lohikäärme. Tämmöinen: http://www.wizards.com/dnd/images/MM35_ ... 5_PG76.jpg (Tuo pieni hyypiö olen sitten minä :D)
Kalessin
Adrian Monk

^oi miten edustava kuva!!!! kyllä howlerin mielikuva tässä suhteessa on täysin oikea!!!

howlerista tulee mieleen sellainen pieni, tummatukkainen, isot ja tummat silmät, pitkät sormet(?) en tiedä miksi... :lol:
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Samarina
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Samarina »

Mulla on Kalessinista samantyylinen kuva kuin Howlerilla. Lisäksi Kalessinista avasta tulee aina mieleen yksi lempielokuvista, Punainen Lohikäärme <3 Ralph Fiennes ja Edward Norton *kuolaa*..
Kalessin
Adrian Monk

^se on mun suosikkielokuvia myöskin ja se tatuointi...*hrrr*
Patricia C. Itämaa
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja Patricia C. Itämaa »

Kalessin:Räväkkä punapää,jonka jalkoihin heikommat jää.No tulipahan runo sinulle :wink:
Totuus on tarua ihmeellisempää
Samarina
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Samarina »

Kalessin kirjoitti:^se on mun suosikkielokuvia myöskin ja se tatuointi...*hrrr*
Aivan ja vielä Fiennesin selässä kkrrr...
Vastaa Viestiin