Mitä hemmetin fantasiaa tuossa edeltävässäkin oli? Täytyykö täällä alkaa tavuttamaan kirjoitukset, että kaikki pysyy kärryillä? Luuletko joskus oppivasi asioista mitään, jos et jaksa lukea tekstejä läpi? Ei nyt VOI olla noin vaikeaa!Tara kirjoitti:kn, en jaksa/ehdi koko postiasi lukea, mutta taustanauhaepäily on minulla korvan takana. Ei jokaiseen postiin jaksa kirjoittaa: tämä on spekulaatiota.
Olisiko mielestäsi oikein, että Annelin oma vihjailu taustanauhasta sekä p:n kertomus kuulemistaan kuin mankan nappien painalluksista jätettäisiin huomiotta? No varmaan sitten niin.
Mun mielestä nuo sinun melkein humoristiset fantasia-vaihtoehto-spekulaatiot on turhia, niitä on liikaa, ne ovat liian pitkiä. Jotkut tosiaan häivytättävät verbaalitulvaan sen, ettei heillä ole varsinaisista asioista paljoakaan sanottavaa. Jotkut naakat ei taida löytää edes sitä kuuluisaa aamuvarhaisen matoa?
Ehkä se tuottaa joillekin itselleen mielihyvää kun voi täältä minfosta lukea ihan ikiomia tuotoksiaan.
Jokuvaan teksti ei sitten ollut pitkä eikä vaikeaselkoinen, kun heti olit käsiä taputtamassa. Luulen, ettet lukenut sitäkään, vaan tyydyit lukemaan kirjoittajan nimen, eikö vaan?
Justiinsa näin, näinhän se tietoisuus kasvaa. Jätä vaan lukematta, niin kaikki on aina hyvin ja mieleistä ja helppoa. Ei rasitu polla.