Pub Prison **AVATTU**
-
Kalessin
- Adrian Monk
*avaa nariasevan oven ja kävelee sisälle*
huh..täällä on vissiin ollut melkoiset bileet eilen ja kuulin , että Kyllikin lähti tohtorin matkaan
*pyyhkäisee nuokkujan tiskiltä*
helvetti...eikä taaskaan ketään tiskin takana...*pudistelee lumet olkapäiltä, riisuu nahkatakkinsa, kääri hihat ja alkaa keittää kahvia.*
huh..täällä on vissiin ollut melkoiset bileet eilen ja kuulin , että Kyllikin lähti tohtorin matkaan
helvetti...eikä taaskaan ketään tiskin takana...*pudistelee lumet olkapäiltä, riisuu nahkatakkinsa, kääri hihat ja alkaa keittää kahvia.*
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
-
Kalessin
- Adrian Monk
täällä sä olit äsken kun tulin. olit muuten kuolannut tohon tiskille. *heittää tiskirätillä*
*hörppää kupillisen*niin, ei oo Kylliäkään näkynyt, mutta tohtorin näin ohimennen tossa kadulla, oli niin ajatuksissaan, ettei huomannut mua, mutta eipä mua huomaakaan, kun on viitta päällä hiukset piilossa
*hörppää kupillisen*niin, ei oo Kylliäkään näkynyt, mutta tohtorin näin ohimennen tossa kadulla, oli niin ajatuksissaan, ettei huomannut mua, mutta eipä mua huomaakaan, kun on viitta päällä hiukset piilossa
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
-
Kalessin
- Adrian Monk
ei mä en ole pohjanmaalta
otahan nyt vaikka limpparia tai jotan, näytät karmeelta! *kaataa kahvit termariin*
taidan polttaa vielä savukkeen ennen kuin lähden töihin...*asettelee tupakan holkkiin ja nostaa jalat pöydälle*
taidan polttaa vielä savukkeen ennen kuin lähden töihin...*asettelee tupakan holkkiin ja nostaa jalat pöydälle*
-
Doctor Lecter
- James Bond (Daniel Graig)
Pharaoh kirjoitti:Oho, heräsin kun kopsuttelit sisään tänne baariin. Olenko sammunut tänne baaritiskin alle, vai joutunut moottoripyöräonnettomuuteen?Ulkona näyttää satavan räntää. Mites siellä Pohojanmaalla?
*saapuu baariin kuulleen Pharaohin mutinan*
"Missäs te olette olleet kun lunta on joka paikassa? Ei meillä päin tule kuin vettä".
"Onkos tää kahvee tuoretta vai eilistä?"
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!