Kirjekaveriksi vangille?
Re: Kirjekaveriksi vangille?
Luin myös tuon Eden blogin ja rupesin miettimään, että voiko tuollaista edes olla?
Kyllä niitä hyväuskoisia naisia löytyy....
Asiasta kolmanteen, minua kiinnostaisi kovasti olla kirjeenvaihdossa USA laisen vangin kanssa nimi oli muistaakseni David Silver. Siitä tuli joskus kauan aikaa sitten ohjelma tv:tä, missä kerrottiin että hänellä oli varmaan 30 elinkautista.
Kun en edes muista missä ohjelmassa se tuli....ukko lateli niin uskomatonta juttua telkussa, että olisi mielenkiintoista kirjoitella hänen kanssaan...
Asiasta kolmanteen, minua kiinnostaisi kovasti olla kirjeenvaihdossa USA laisen vangin kanssa nimi oli muistaakseni David Silver. Siitä tuli joskus kauan aikaa sitten ohjelma tv:tä, missä kerrottiin että hänellä oli varmaan 30 elinkautista.
Kun en edes muista missä ohjelmassa se tuli....ukko lateli niin uskomatonta juttua telkussa, että olisi mielenkiintoista kirjoitella hänen kanssaan...
Olettaminen on kaikkien munausten äiti!
Suosittelisin googlen käyttöä; pelkän nimen kirjoittaminen hakukenttään ja pari hiirenklikkausta nimittäin tuottaa ainakin seuraavat tulokset: David Silver on ollut Louis Theroux'n ohjelmassa Louis Theroux: Behind Bars, hänen tuomionsa on 521 vuotta plus 11 elinkautista, hän on tällä hetkellä San Quentin -nimisessä vankilassa Kaliforniassa, kyseisen vankilan nettisivuilta löytyy inmate locator ja yksityiskohtaiset ohjeet kuinka voit ottaa kehen tahansa vankiin yhteyttä. Siitä vaan kirjoittelemaan.A.W kirjoitti:Luin myös tuon Eden blogin ja rupesin miettimään, että voiko tuollaista edes olla?
Tue Edenin blogissa on tapahtunut täydellinen hiljentyminen. 
Lisäys; nyt itsekin sorruin houkutukseen ja kirjoitin eräälle vangille merten taa. Jamesin on sit parasta istua siellä kuolemansellissä pitkään!
Lisäys; nyt itsekin sorruin houkutukseen ja kirjoitin eräälle vangille merten taa. Jamesin on sit parasta istua siellä kuolemansellissä pitkään!
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
-
Tiina
- Sherlock Holmes
^
No uutta blogia odotellessa...
Toiset kun on jo tulleet ilmeisesti tolkkuihinsa...
No uutta blogia odotellessa...
Toiset kun on jo tulleet ilmeisesti tolkkuihinsa...
Lupaan laittaa tähän ketjuun sitten ne meiän hääkuvat. 
-
MagiaMilla
- Scooby-Doo
Olen selaillut läpi tuota listaa ja siellä olevia naisia joilla on kuolemanrangaistus tai elinkautinen ilman mahdollisuutta ehdonalaiseen.
Googlettamalla nimi aika monesta löytyy tietoa siitä rikoksesta mistä on tuomittu.
Kerrassaan karmivia akkoja.
He siis haluavat pen pallia (kirjekavereita). Uskomatonta miten kirjoittavat olevansa ystävällisiä, rehellisiä, rakastavia ihmisiä. (omien lapsien murhaajia, raiskaajia ym. muuta paskaa). Tulee ihan pullantuoksuinen äiti / mummu mieleen
Googlettamalla nimi aika monesta löytyy tietoa siitä rikoksesta mistä on tuomittu.
He siis haluavat pen pallia (kirjekavereita). Uskomatonta miten kirjoittavat olevansa ystävällisiä, rehellisiä, rakastavia ihmisiä. (omien lapsien murhaajia, raiskaajia ym. muuta paskaa). Tulee ihan pullantuoksuinen äiti / mummu mieleen
Mulle jäi itelle aina päällimäisenä mielee, ku niiden akkojen ilmotuksia oon selaillu, että siellä nimenomaan olisi mies pen-pal toiveissa...
Lisäys: Kans googlettelin ton mun pen-palin, joka alkuun vaikutti ihan jalat maassa olevalta...ja voi helvatan helvata, aivan järkyttävä tapaus! Tappanu ampumalla kaks miestä, ilman mitään syytä, kadulle. Oikeudessa uhrin äiti oli käynyt sanomassa miehelle, että tämä vei häneltä pojan. Tähän tää mun pen-pal oli sit nauranu paskasesti. Toistan; Jameksen on paree oikeesti olla vuosikymmeniä siä vankilassa!
Lisäys: Kans googlettelin ton mun pen-palin, joka alkuun vaikutti ihan jalat maassa olevalta...ja voi helvatan helvata, aivan järkyttävä tapaus! Tappanu ampumalla kaks miestä, ilman mitään syytä, kadulle. Oikeudessa uhrin äiti oli käynyt sanomassa miehelle, että tämä vei häneltä pojan. Tähän tää mun pen-pal oli sit nauranu paskasesti. Toistan; Jameksen on paree oikeesti olla vuosikymmeniä siä vankilassa!
-
MagiaMilla
- Scooby-Doo
Ne naiset kyllä hakee miestä mutta mielenkiinnolla selailin.
Nyt olen itsekin rustannut ihan tavallisen kirjeen ja ajattelin sen jenkkilään lähtettää. Katsotaan sitten tuleeko vastausta ja jos, niin millainen.
Nyt olen itsekin rustannut ihan tavallisen kirjeen ja ajattelin sen jenkkilään lähtettää. Katsotaan sitten tuleeko vastausta ja jos, niin millainen.
Saako MagiaMilla kysellä googletitko kys. henkilön ja minkä sorttinen rikos paljastui jos niin teit?
-
Tiina
- Sherlock Holmes
Olen aina sanonut, että nämä lämpimät ilmat ei tee hyvää aivotoiminnalle.
Mitähän tytöt jos kirjoitatte ensin vaikka ihan vaan maajusseille. Vaikkapa sitten lontooksi, jos se tuntuu jotenkin hienommalta.
Mitähän tytöt jos kirjoitatte ensin vaikka ihan vaan maajusseille. Vaikkapa sitten lontooksi, jos se tuntuu jotenkin hienommalta.
^ En nyt tiedä kumpi mua hävettäs sanoo enemmän ääneen...se maajussi vai murhaaja. 
-
MagiaMilla
- Scooby-Doo
Mies jolle kirjeen lähetän istuu auton luvattomasta käyttöönotosta jo 7:ttä vuotta. Jos, oikein ymmärrän saattaa ensi vuonna astella vapauteen.(siinä voi olla jtn muutakin rikettä mutta murhamies hän ei ole). Kyseessä ei kuitenkaan ole mikään poikanen.
Romanttisessa mielessä en kirjoita. (ens vkolla kihlat).
Olen ajatellut muutamaa muutakin ja he ovat joko kuolemaantuomittuja tai eivät pääse koskaan pois.
Kuitenkin mietityttää joidenkin miesten kohdalla jo kuva
kaikki ei ole kotosalla ja ei todellakaan voi olla. En toisaalta halua kirjettä jossa murhaaja kirjoittaa tulen uniisi
Suomi on pieni maa joten jätän maajussille kirjeet kirjoittamatta.
Romanttisessa mielessä en kirjoita. (ens vkolla kihlat).
Olen ajatellut muutamaa muutakin ja he ovat joko kuolemaantuomittuja tai eivät pääse koskaan pois.
Kuitenkin mietityttää joidenkin miesten kohdalla jo kuva
Suomi on pieni maa joten jätän maajussille kirjeet kirjoittamatta.
Jos joku haluaa suomalaisen vangin kirjekaveriksi niin multa voi pyytää yhteystietoja 
Kaikki tämän nimimerkin kirjoittamat viestit ovat kyseisen
henkilön omia, yksityishenkilön mielipiteitä, eivätkä
minkään puolueen, yhteisön tai yrityksen mielipiteitä
tai kantoja. Oikeus perustuu PL 12§:ään.
Emailini: [email protected]
henkilön omia, yksityishenkilön mielipiteitä, eivätkä
minkään puolueen, yhteisön tai yrityksen mielipiteitä
tai kantoja. Oikeus perustuu PL 12§:ään.
Emailini: [email protected]
-
Tiina
- Sherlock Holmes
^Mihkäs se Nooruska nyt juoksi...justhan se tässä oli.... 
No no Tiina. Mulla kato on kirjekamu vaatimuksissa se aivan ihana pehko afrotukka, ja sitä tuskin moneltakaan suomalaisvangilta löytyy.