Ulvilan kyökkipsykologiaketju (ketju 2)
-
post-veristi
- Susikoski
Re: Ulvilan kyökkipsykologiaketju (ketju 3)
^Joo tosissaan, A.W., ihan ovat kuin kaksi marjaa. Ja katopa todellakin tota kuvaa Annusta ja Mannerista. Eikö nekin ala olla jo kuin kaksi marjaa? Eikö todellakin? Musta ainakin, kai sustakin? Mutta ihan niissä viimeisimmissä kuvissa Annun ulkonäkö on alkanut muistuttaa jo jotain mitä en todellakaan vielä osaa sanoa, kun ei oo vielä päähän juolahtanut että mitä. Mutta joo tosissaan, ihmiset kai jotenkin luonnostaan hakeutuvat kaltaiseensa seuraan. Siinä mielessä Annun ja Jukan yhdessäolosta vois ainakin mun mielestä päätellä, ettei niillä ollut paljoa yhteistä. Kai se siihen perhedynamiikkaankin vaikutti, kun piti joka päivä kattella ihan vieraannäköistä miestä. Tai no, oonkohan nyt tosissani.
Example - Lying To Yourself
-
HerloCCi Solmunen
- Theo Kojak
Täällä on siunailtua niitä naisia ketkä kirjoittelevat joillekin Stenin kaltaisille rikollisille. Eipä taida tarvita kaukaa hakea niitä miehiä ketkä kirjoittavat mahdollisesti Annelille.
Puistattavaa lukea tota Turren lässyä naisesta ketä epäillään lsh- rikoksista.
Olemme kaikki syyllistyneet suureen rikokseen-suureen rikokseen olla elämättä elämää täydesti. (H. Miller)
Tämä ei ole tarkoitettu loukkaavaksi!
Laitoin Steenille kajalia sekä nypin vähän noita kulmakarvoja. Sisaruksista kävisivät.. Ihmeellistä.
how to animate a gif
Toivon edelleen, että lsh-jutut olisivat jokin käsittämättömän kauhea väärinymmärrysten ketjureaktio.
Jukka Lahden surmaajasta olen samaa mieltä kuin olen ollut maaliskuusta 2010 lähtien.
Laitoin Steenille kajalia sekä nypin vähän noita kulmakarvoja. Sisaruksista kävisivät.. Ihmeellistä.
how to animate a gifToivon edelleen, että lsh-jutut olisivat jokin käsittämättömän kauhea väärinymmärrysten ketjureaktio.
Jukka Lahden surmaajasta olen samaa mieltä kuin olen ollut maaliskuusta 2010 lähtien.
tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
Miten oravatädille saisi rasteroinnilla haavaumia ja mustelmia naamaan?
Kepittelyiloa tässä tulevaisuudessa odottelen...
Miten oravatädille saisi rasteroinnilla haavaumia ja mustelmia naamaan?
Kepittelyiloa tässä tulevaisuudessa odottelen...
-
lukutoukka
- Javier Pena
Olen niin samaa mieltä. Ensin pohdin, että kuuluuko koko Turren lepertelyposti tälle palstalle, mutta totesin, että siitäkin tässä on kysymys, meidän asenteistamme ja ajatuksistamme tapahtumien ja niistä epäillyn suhteen. Tarpeeksi näitä napsahduksia näkee ympäristössämme, mutta ei meidän tarvitse niitä kuitenkaan ihannoida puhumattakaan, että mielistelisimme niiden tekijöitä.HerloCCi Solmunen kirjoitti:Täällä on siunailtua niitä naisia ketkä kirjoittelevat joillekin Stenin kaltaisille rikollisille. Eipä taida tarvita kaukaa hakea niitä miehiä ketkä kirjoittavat mahdollisesti Annelille.
-
post-veristi
- Susikoski
^^Hei tosissaan, Tara, miten voi jotkut muistuttaa niin toisiaan ulkonäkönsäkin puolesta? Mun päähän vyörysi tämmöinen aate, että jos se liittyypi jotenkin tunteisiin. Kato silleen, ettei tommosille tunteettomille ihmisille tuu niitä ilmeryppyjä naamaan ollenkaan, jolloin ne ajan myötä alkaa näyttää silleen psykopaateilta tai toisiltaan. Ja sitten taas vois aatella tolleen, että onnellisilla ihmisillä silmätkin säteilee ihan eri tavalla kuin noilla. Jos se vaikka se naamalihasten käyttö olis todellakin jotenkin erilaista. Mutta joo, en osaa selittää, pitäis jotain laajempaa aineistoa kerätä, jotta pääsis lähemmäs totuutta.
Ja kuule tosissaan vielä semmonenkin asia, että onneks se Anneli on nyt siellä karanteenissa tai jossain. Kato, kun muakin huolestuttaa se, miten se Turre vois muuten alkaa postailemaan sen kanssa. Ja onhan se todellakin niinkin päin, että seura tekee kaltaisekseen. Jotta millaiseksi se Turrekin tuosta vielä muuttuisi, jos postailemaan pääsisi, joka päivä. Niin, tosissaan huolissani oon tästäkin.
Ja kuule tosissaan vielä semmonenkin asia, että onneks se Anneli on nyt siellä karanteenissa tai jossain. Kato, kun muakin huolestuttaa se, miten se Turre vois muuten alkaa postailemaan sen kanssa. Ja onhan se todellakin niinkin päin, että seura tekee kaltaisekseen. Jotta millaiseksi se Turrekin tuosta vielä muuttuisi, jos postailemaan pääsisi, joka päivä. Niin, tosissaan huolissani oon tästäkin.
Example - Lying To Yourself
-
lukutoukka
- Javier Pena
Olen hieman seurannut Madeleinen katoamistapausta. Tapauksen päähenkilöihin kuuluva isä Gerry tuli näistä kasvoista mieleeni. Hänellä on hieman otsaryppyjä, mutta muuten kasvojen tyyli sopisi kuvioon.post-veristi kirjoitti:^^Hei tosissaan, Tara, miten voi jotkut muistuttaa niin toisiaan ulkonäkönsäkin puolesta? Mun päähän vyörysi tämmöinen aate, että jos se liittyypi jotenkin tunteisiin. Kato silleen, ettei tommosille tunteettomille ihmisille tuu niitä ilmeryppyjä naamaan ollenkaan, jolloin ne ajan myötä alkaa näyttää silleen psykopaateilta tai toisiltaan. Ja sitten taas vois aatella tolleen, että onnellisilla ihmisillä silmätkin säteilee ihan eri tavalla kuin noilla. Jos se vaikka se naamalihasten käyttö olis todellakin jotenkin erilaista. Mutta joo, en osaa selittää, pitäis jotain laajempaa aineistoa kerätä, jotta pääsis lähemmäs totuutta.
http://www.facebook.com/#!/profile.php? ... 3339759032
Kaikille naisille!
Jätkähän näyttää tosi komeelta nykyjään!
Turrelta tullee hyvää juttua, tosin en tiedä onko hän mies vai nainen?
Kaikille naisille!
Jätkähän näyttää tosi komeelta nykyjään!
Turrelta tullee hyvää juttua, tosin en tiedä onko hän mies vai nainen?
Olettaminen on kaikkien munausten äiti!
-
lukutoukka
- Javier Pena
Kyllähän noita nuljakkeita riittää.

Kuva: mtv3
Valhalla kirjoitti: No niin. Täläisenähän pitäisi turumurteen saada Annua katsella. Näin huoliteltuna, "hyvältä, väittäisin" sanojensa syleilyssä.
HerloCCi Solmunen kirjoitti:Täällä on siunailtua niitä naisia ketkä kirjoittelevat joillekin Stenin kaltaisille rikollisille. Eipä taida tarvita kaukaa hakea niitä miehiä ketkä kirjoittavat mahdollisesti Annelille.
lukutoukka kirjoitti: Olen niin samaa mieltä. Ensin pohdin, että kuuluuko koko Turren lepertelyposti tälle palstalle, mutta totesin, että siitäkin tässä on kysymys, meidän asenteistamme ja ajatuksistamme tapahtumien ja niistä epäillyn suhteen. Tarpeeksi näitä napsahduksia näkee ympäristössämme, mutta ei meidän tarvitse niitä kuitenkaan ihannoida puhumattakaan, että mielistelisimme niiden tekijöitä.
post-veristi kirjoitti: Ja kuule tosissaan vielä semmonenkin asia, että onneks se Anneli on nyt siellä karanteenissa tai jossain. Kato, kun muakin huolestuttaa se, miten se Turre vois muuten alkaa postailemaan sen kanssa. Ja onhan se todellakin niinkin päin, että seura tekee kaltaisekseen. Jotta millaiseksi se Turrekin tuosta vielä muuttuisi, jos postailemaan pääsisi, joka päivä. Niin, tosissaan huolissani oon tästäkin.
Hahhahhaahhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Hauska 'akkalauma'
Toi eka auerin alla 'aivasteleva akka' on tällästä pari vuotta jo yrittänyt, sanoisin että heikosta heikommalla menestyksellä.
Mutta vakavasti puhuen, teitä taitaa tuttaa se että toi Auer on laitettuna ihmismäisemmän näköinen kuin oma peilikuvanne...? Siksihän te yksinäisiäkin olette? Tämän huomaa mm kuva-arvioinneistanne kun joka asia tarinan päähenkilössä tuntuu olevan vinossa...
Minä muuten otin kantaa tuohon miten ekat pidätykset epäilyineen v2009 on vaikuttaneet olemukseen, mutta ettehän te näitä asioita ymmärrä.
Oikeastaan mulla oli tuolle punakynäkirjoittajalle asiaa, piti kysymästä että joko sulla eilen esitetyt kysymykset on valmiina vastattavaksi, olit niin pitkään hiljaa että ajattelin että olet imuroinut koko netin tyhjäksi etsiessäsi edes jotain viittaavaa siihen että olisit hajuilla:
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... &start=150
Ei pahannäköinen tuo A, muttei myöskään N.F 
Turrelle. Kyllähän minä sinne jo vastasin ( viittaamasi edellä ). En enempiä kait ehtinyt kirjoitella kun odotin kakkeliin sitaattejasi jotka olivat vaihtoehtoina valehtelullesi. Mutta koska sinulla näyttää Anneli menevän jo ihon alle niin mitä tässä enää uskaltaa debattia käydä aiheuttamatta sydänsuruja. Mun puolestani jatka vain suhdettasi Annun kanssa - ei minulla ole haluja tuollaiseen mukaan tulla.
Psykopaateista vielä. Tuon löysin aika kylmä jätkä!
http://www.youtube.com/watch?v=Jszbj1C496w
-
TiiaStiina
- Vic Mackey
Hei kaikki, Auerin kuvat eivät näköjään riitäkään tuolle Turrelle, kerjää kuvia muistakin… Sitähän tuo on.turumurre kirjoitti:teitä taitaa tuttaa se että toi Auer on laitettuna ihmismäisemmän näköinen kuin oma peilikuvanne...?
-
lukutoukka
- Javier Pena
A.W kirjoitti:Psykopaateista vielä. Tuon löysin aika kylmä jätkä!
Eipä jätkän tarvitse pelätä ulkoistamista.
Arvelen hänen olevan enemmänkin sosiopaatti kuin psykopaatti? Hänhän on kyennyt palaamaan lain oikealle puolelle tosin hiukan avustettuna?
- Toripolliisi
- Andy Sipowich NYPD

Kuva: mtv3
Onkos uusilla palstalaisilla käsitystä, miksi nelikymppinen rouva fanittaa Xenaa? Noita videoita näkyy kolme kappaletta tuossa hyllyssä.
Aihetta sivuttiin joskus ohuelti mutta ehkäpä nyt saataisiin tuoreita näkemyksiä..
..saapa nähä..