^^annaanna kirjoitti:Tyyliksi on palstalla tullut tänne p**kaa toimittaa ja kirjoittaa puuta heinää. ."
- - -

.
Provosointiin reagointi on oma, naiivi valintani. Olen oikeutettu siihen, kuten mielipiteisiinikin.
Toisten kirjoituksia puolustavat nimimerkit näen näkemysten tukijoina, en
marttyyrimyytin luojina. Valhallan nuoren Mads Mikkelsenin roolikuvalla varustetusta avatar-kuvasta en ole mainittavammin kiinnostunut

. Nimimerkki Valhallan näkemys AA:n syyllisyydestä on kestänyt muuttumattomana vuosien ajan - ja hänellä on ollut mielestäni hyviä perusteluja näkökannoilleen.
Annaannan halusta hyökätä Valhallaa tukevia nimimerkkejä vastaan
(Kuva: outchoutrageousobnoxiousandodd.blogspot.com)
on seuraavana yksi esimerkki, johon moderaattorikin on lisännyt kommenttinsa:
- Alkuperäinen viesti, annaanna Ma Touko 02, 2011 1:22 pm:
annaanna kirjoitti:Voi kuinka hienoa, että Reorreva on "kuulolla". Tervehdys!
Valhalla varmaan huutoonsa vastaa ja postaa meillekin noita lukemiaan tietoja. Ahkerasti huutoihinsa vastaa hän. Yksoikeet lauseet kun helposti päähän faktoina päivittyvät, niin aina on mukavaa kun joltakin löytyy kompetenssia itsekunkin kirjoituksia tarkastella. Ovat tainneet molemmat osapuolet tuonne Hovioikeuteen hankkia asiantuntemusta näistä koira-asioista. Pysythän "kuulolla".
(Tota Valhallaa joskus aina masentaa toi tiedonpuute, tuntuu ettei mikään määrä tietoa ole riittävä määrä tietoa. Ja ainahan se vähäkin lisätieto virkistää ja piristää ).
Minä täällä kuola suupielistä valuen odottelen mataharilta tietoja. Hän kuulemma kyseisen koiran tuntee, ehkä saamme lisätietoja, jopa terveisiä koiralta. Matahari voisi kysyä koiralta tuliko siellä pihalla käytyä. Yhtään poliisikoiraa tunne, tietäis sit ainakin jonkun joka tuntee jonkun jolla koira on.
Ja lähteepi varoitus viestin kirjoittajalle täysin turhan viestin naputtelemisesta.
-Dante
Ja lisää annaannan epäjohdonmukaisia ja epäselviä "psykologisointeja", jotka eivät perustu ainakaan faktatietoon:
- Ote tästä viestistä, annaanna Ke Syys 21, 2011 12:53 am:
annaanna kirjoitti:Viisainta tietysti olisi vain odottaa minkälaista näyttöä ja todistusaineistoa jo kasassa on, mutta kun nyt olen rekkautunut tänne spekulointipalstalle niin käytän oikeuttani julkisesti spekuloida ja pohtia lasten mahdollisesti saamia tietoja. Siis arvuutella osin sellaisten asioiden kautta, jotka ovat kyllä tapahtuneet, mutta joiden kulkeutumisesta lasten tietoisuuteen en tiedä.
- Ote tästä viestistä, annaanna Pe Elo 13, 2010 5:48 pm:
annaanna kirjoitti:Lavastusteoria vai huppumies, minä taidan keskittyä päivittelemään tätä oikeudenkäyntiprosessia kaikkineen. Oletin sen olevan erilainen.
- - -
Niin, ja tuohon syyllisyysasiaan, täälläpäin ON monta juttua keikannut päälaelleen. Siksi olenkin kiinnostunut tätä kautta seuraamaan oikeudenkäyntiprosessia.
- Ote tästä viestistä, annaanna Ti Touko 03, 2011 12:02 pm:
Minä koen Anneli Auerin syyttömäksi siihen tekoon, josta käräjäoikeus hänet tuomitsi. En siis mitenkään voi kokea häntä omien lastensa oikeuksien polkijaksi.
- Ote tästä viestistä, annaanna Ke Syys 21, 2011, 12:53 am:
annaanna kirjoitti:Minä aina uskon lasten vilpittömyyteen.
- Ote tästä viestistä, annaanna Ti Touko 03, 2011 10:57 am:
Niinpä Valhalla. Suomessa kakaroita piisaa, koko ajan lisää syntyy. Niitten kaikkien ihmisoikeuksia ja oikeuturvaa vatvomalla ja vaalimalla loppuu kohta koko yhteiskunnan varat, konkursiin tätä menoa mennään.
Eikö tarkoitus ole spekuloida JSL:n murhaa (ja siihen mahdollisesti kytkeytyviä lsh-tapauksia) eikä käydä nikkien välisiä
koira- tai hierarkiataisteluita? Ei täällä edelleenkään käydä
oikeudenkäyntiä, jonka perusteena tulisi olla vain faktoja ja asiantuntijalausuntoja. Tämä on keskustelupalsta. Keskustelupalsta!
Niilo23, tiedätkö edes, mitä
marttyyri tarkoittaa? Miten ilmaus liittyy toisten kirjoittajien kirjoitusten puolustamiseen? Jokainen vastaa itse kirjoituksistaan, ja toisten nikkien puolustajat ovat korkeintaan näiden näkemysten jakajia tai näiden ilmaisujen/ilmaisutavan kannattajia, eivät
marttyyrimyytin loihtijoita.
Kivaa kevättä!
(Elokuvasta ´Toscanan auringon alla´)
P.S. Liittäisin vielä jonkin Whitney Houstonin tai Foreignerin kappaleen, mutten saa siirappipurkin kantta auki.