Koulupojat raiskasivat 15-v. tytön, Helsinki 2010
- Juliet Jones
- Axel Foley
Re: Koulupojat raiskasivat 15-v. tytön, Helsinki 2010
IS-paperiversiossa oli tänään päätoimittaja Ulla Appelsinin lauantaikolumni, jossa oli otettu kantaa seksuaalirikoksista annettuihin tuomioihin vs. talousrikoksista annattuihin tuomioihin. Myös tämä tapaus otettiin esille. Nettiversiota en valitettavasti löytänyt, mutta ehkä joku taitavampi onnistuu.
Suomen rikoslaki juontaa aikaan, jolloin lehmän tai hevosen varastaminen johti perheen nälkäkuolemaan. Eli lehmän varastaminen oli sama kuin jos nykypäivänä vangitsisi seitsemän ihmistä piilopirttiin ja näännyttäisi heidät hengiltä nälkään ja kylmään. Olisiko ehkä aika päivittää näitä tuomiokäytäntöjä? Nykyisin, jos varastat tuhannen lehmän navetasta yhden, niin vakuutus korvaa vahingon omistajalle, eikä loppupeleissä kukaan ihminen edes havaitse mitään omakohtaista vahinkoa.
Koko mamuongelma ei kosketa eliittiä. Nytkin rikoksen kohteeksi joutui alemman sosiaaliluokan tyttö, joka asui mamu-alueella. Mamuista on eliitille hyötyä. Mamuja voidaan käyttää esim. siivousalalla ja taksikuskeina huolehtimassa siitä, että noilla aloilla riittää työvoimaa ja palkat pysyvät matalina.
Itse teen sellaista työtä, että olen varmasti jo eläkkeellä ennen kuin yksikään mamu minun töitä tekee. Tuskin sittenkään. Lapset ovat käyneet koulut, joissa mamuprosentti on nolla.
Vaikka hyötyjä olenkin tästä politiikasta, niin pakko on myöntää, että järjetöntä touhua. Ja epäoikeudenmukaista. Toivottavasti ongelma ei ratkea sitä kautta, että ylikriittiset saa eduskuntaan enemmistön. En halua, että tämä ongelma ratkaistaan ihmisoikeusrikoksella.
Koko mamuongelma ei kosketa eliittiä. Nytkin rikoksen kohteeksi joutui alemman sosiaaliluokan tyttö, joka asui mamu-alueella. Mamuista on eliitille hyötyä. Mamuja voidaan käyttää esim. siivousalalla ja taksikuskeina huolehtimassa siitä, että noilla aloilla riittää työvoimaa ja palkat pysyvät matalina.
Itse teen sellaista työtä, että olen varmasti jo eläkkeellä ennen kuin yksikään mamu minun töitä tekee. Tuskin sittenkään. Lapset ovat käyneet koulut, joissa mamuprosentti on nolla.
Vaikka hyötyjä olenkin tästä politiikasta, niin pakko on myöntää, että järjetöntä touhua. Ja epäoikeudenmukaista. Toivottavasti ongelma ei ratkea sitä kautta, että ylikriittiset saa eduskuntaan enemmistön. En halua, että tämä ongelma ratkaistaan ihmisoikeusrikoksella.
Tyttö, joka oli seurustellut somalipojan kanssa ja joka lähti kahden kuselle menevän somalipojan kanssa metsään eli tyttö joka vietti itse aikaa maahanmuuttajapoikien kanssa. On niin huvittavaa, miten jotkut puhuvat tästä tytöstä, kuin hän olisi joku tuntemattomien tekemän puskaraiskauksen uhri ja haluavat vältellä sitä tosiasiaa, että tyttö oli seurustellut somalipojan kanssa ja kaikesta päätellen vietti muutenkin aikaa maahanmuuttajapoikien seurassa ihan vapaaehtoisesti.jmit kirjoitti: Nytkin rikoksen kohteeksi joutui alemman sosiaaliluokan tyttö, joka asui mamu-alueella.
Vähän vaikea sanoa, millä yksittäisten ihmisten korvien välissä oleva ongelma pitäisi ratkaista.jmit kirjoitti:En halua, että tämä ongelma ratkaistaan ihmisoikeusrikoksella.
Vastaan ongelmaan. Rakennetaan maahaanmuuttajille ghettoja. Lisätään valistusta virtsaamisen katselun vaaroista. Säädetään sama tuomio kaikille kaikista seksuaalirikoksista, paitsi jos puolustus ilmoittaa katsovansa teon olleen jälkikäteen keksityn. Tällöin vapauttava päätös ja hovioikeuteen ilmoitus, että antavat aikanaan saman päätöksen.
Lisäksi syyte hylätään (tms) mikäli raiskauksen uhri ei tee ilmoitusta tapauksesta välittömästi. Mikäli uhri on saanut terapiaa katsotaan sekin vapauttavaksi tai ainakin lieventäväksi asiaksi tekijälle. Tai jos uhri on seurustellut tekijän tai tekijän kaverin tai edes hyvän-päivän-tutun kanssa tällöinkin on epäilty vapautettava välittömästi ja (feikki)uhrille korvausvaade koska syyllisti jotakuta syytöntä... Mitäs muuta keksis??
Poikkeus vahvistaa säännön .... vai miten se nyt meni
Siru83 kirjoitit: "Tyttö, joka oli seurustellut somalipojan kanssa ja joka lähti kahden kuselle menevän somalipojan kanssa metsään eli tyttö joka vietti itse aikaa maahanmuuttajapoikien kanssa. On niin huvittavaa, miten jotkut puhuvat tästä tytöstä, kuin hän olisi joku tuntemattomien tekemän puskaraiskauksen uhri ja haluavat vältellä sitä tosiasiaa, että tyttö oli seurustellut somalipojan kanssa ja kaikesta päätellen vietti muutenkin aikaa maahanmuuttajapoikien seurassa ihan vapaaehtoisesti."
Nyt minä taas putosin vähän kärryiltä. Lainasit minun tekstiä ja sitten vastaat johonkin ihan muihin asioihin. En minä väittänyt että pojat olivat tuntemattomia. En väittänyt edes että oli puskaraiskaus, vaikka puskassa tapahtuikin.
Minä en tosin vieläkään ymmärrä miksi tuot jatkuvasti esiin tuota yhteyttä tytön ja somaleiden kesken. Tarkoitatko, että tyttö, joka on vapaaehtoisesti somalien kanssa tekemisissä on jo ikäänkuin antanut suostumuksensa raiskauksiin? Suorastaan vaatii tulla raiskatuksi? Onko Somalikulttuuri todellakin tuollaista? Voisitko valaista, kun asiaa selvästi tunnet.
Nyt minä taas putosin vähän kärryiltä. Lainasit minun tekstiä ja sitten vastaat johonkin ihan muihin asioihin. En minä väittänyt että pojat olivat tuntemattomia. En väittänyt edes että oli puskaraiskaus, vaikka puskassa tapahtuikin.
Minä en tosin vieläkään ymmärrä miksi tuot jatkuvasti esiin tuota yhteyttä tytön ja somaleiden kesken. Tarkoitatko, että tyttö, joka on vapaaehtoisesti somalien kanssa tekemisissä on jo ikäänkuin antanut suostumuksensa raiskauksiin? Suorastaan vaatii tulla raiskatuksi? Onko Somalikulttuuri todellakin tuollaista? Voisitko valaista, kun asiaa selvästi tunnet.
^^^samat kysymykset tuli mieleen. Voisitko Siru vastata, pliiis.
Tässä tuntomerkit uusimman raiskaajan kohdalla:
"Epäilty on tummaihoinen, jolla on lyhyet, kiharat hiukset."
Olisiko lappalainen, nuohan ovat aika tummia?
"Epäilty on tummaihoinen, jolla on lyhyet, kiharat hiukset."
Olisiko lappalainen, nuohan ovat aika tummia?
-
MollyMalone
- Neuvoja-Jack
Somalien kanssa ei lähdetä kuselle. Kait kaikki sen nyt jo tajuavat? Eikä muidenkaan muslimien. Heidän maailmanuskomuksensa mukaan tuollainen tyttö on hutsu ja saa sitä mitä ansaitsee. Ei heitä haittaa länsimaalaisten antamat rangaistukset. Heidän moraalinsa on aivan eri maailmasta. Tiedättekö mitä tapahtuisi muslimitytölle joka lähtisi kuselle muslimipoikien kanssa? Miettikääpä sitä. Mä tiedän. Iskä ei vie poliisin luo tekemään rikosilmoitusta vaan on pahoillaan koko porukan puolesta ettei tytölle ole onnistuttu takomaan moraalia päähän. Selkäänsä ei saa vain tyttö vaan myös tytön äiti jonka asia on kasvattaa tyttäristään viehkeitä neitosia jotka pääsevät hyviin naimisiin joskus, eikä se ole mahdollista jos neitsyys on mennyt, pahempi sekin jos on ottanut jonkun siittimen suuhunsa.
Miten voi olla että suomalaiset eivät edelleenkään tajua ettei Suomi ole mikään maailman keskusvaltio jonka sääntöjä kaikki haluavat uskonnoistaan ja etnisistä alkuperistään huolimatta noudattaa yleisen moraalintajun merkeissä??? Suomeen tuli 90-luvulla paljon hyvin kouluttautuneita muslimeja (muualta kuin Somaliasta) suomalainen tyttöystävä otti hoiviinsa, syötti ja juotti sekä tarjosi estotonta petiseuraa ja ansaitsi jopa omat rahansa, siivosi ja tiskasi kotona seuraavat 5-10 vuotta. Muslimimies kuitenkin lomaili perheensä luona AINA yksin. Oli sitten kotimaana Britit, Saksa, Ranska...Syyksi selitettiin se että vanhemmat eivät halua nähdä tyttöä koska he eivät ole naimisisissa. Sitten muslimimiehet pikkuhiljaa muuttivat takaisin omiin kotimaihinsa muutama vuosi sitten kun työt alkoivat loppua ja petetyt, naimisiinmenoa odottaneet Suomineitoset jäivät kotiin nielemään kiukkuaan. Miesten piti ennen muuttoa pois Suomesta suoraan sanoa että nainen oli hutsu kun asuo miehen kanssa naimattomana saman katon alla eikä miesten vanhemmat koskaan hyväksyisi avioliittoa tälläisen kanssa. Mistä mä tiedän? Siitä että tutustuin noina vuosina todella moneen ulkomaalaisen kanssa seurustelevaan naiseen, kävimme näiden pariskuntien kanssan ulkona ja tutustuimme lähemmin, ystävystyttiin ja kaikille muslimin kanssa seurusteleville kävi näin. Koska monet näistä miehistä ovat samalla alalla kuin oma mieheni, he edelleen pitävät sähköisesti yhteyttä, yleensä kun jotakin uutta tapahtuu perhe -tai työrintamalla ja ovat nyt siis parin vuoden jälkeen yli kolmekymppisinä naimisissa muslimityttöjen kanssa ja elelevät komiasti Suomivuosien aikana säästetyillä rahoilla, työskentelevät kyllä edelleen, os aoikein menetsyksekkäitä, kaikki muslimit eivät elä sosiaaliavustuksilla tai bussikuskeina Pettäminen onkin yksi syy siihen miksi inhoan muslimimiehiä. Inhoan naisia pettäviä roikaleita, säädystä riippumatta. Kai olen sitten jonkun sortin rasisti. Kannattaa ottaa selvää vieraista kulttuureista ja kertoa omille tyttärille että tietyt asiat jotka ovat normaaleja tehdä Suomipoikien kanssa eivät ole sitä muslimien kanssa. Ikinä.
Miten voi olla että suomalaiset eivät edelleenkään tajua ettei Suomi ole mikään maailman keskusvaltio jonka sääntöjä kaikki haluavat uskonnoistaan ja etnisistä alkuperistään huolimatta noudattaa yleisen moraalintajun merkeissä??? Suomeen tuli 90-luvulla paljon hyvin kouluttautuneita muslimeja (muualta kuin Somaliasta) suomalainen tyttöystävä otti hoiviinsa, syötti ja juotti sekä tarjosi estotonta petiseuraa ja ansaitsi jopa omat rahansa, siivosi ja tiskasi kotona seuraavat 5-10 vuotta. Muslimimies kuitenkin lomaili perheensä luona AINA yksin. Oli sitten kotimaana Britit, Saksa, Ranska...Syyksi selitettiin se että vanhemmat eivät halua nähdä tyttöä koska he eivät ole naimisisissa. Sitten muslimimiehet pikkuhiljaa muuttivat takaisin omiin kotimaihinsa muutama vuosi sitten kun työt alkoivat loppua ja petetyt, naimisiinmenoa odottaneet Suomineitoset jäivät kotiin nielemään kiukkuaan. Miesten piti ennen muuttoa pois Suomesta suoraan sanoa että nainen oli hutsu kun asuo miehen kanssa naimattomana saman katon alla eikä miesten vanhemmat koskaan hyväksyisi avioliittoa tälläisen kanssa. Mistä mä tiedän? Siitä että tutustuin noina vuosina todella moneen ulkomaalaisen kanssa seurustelevaan naiseen, kävimme näiden pariskuntien kanssan ulkona ja tutustuimme lähemmin, ystävystyttiin ja kaikille muslimin kanssa seurusteleville kävi näin. Koska monet näistä miehistä ovat samalla alalla kuin oma mieheni, he edelleen pitävät sähköisesti yhteyttä, yleensä kun jotakin uutta tapahtuu perhe -tai työrintamalla ja ovat nyt siis parin vuoden jälkeen yli kolmekymppisinä naimisissa muslimityttöjen kanssa ja elelevät komiasti Suomivuosien aikana säästetyillä rahoilla, työskentelevät kyllä edelleen, os aoikein menetsyksekkäitä, kaikki muslimit eivät elä sosiaaliavustuksilla tai bussikuskeina Pettäminen onkin yksi syy siihen miksi inhoan muslimimiehiä. Inhoan naisia pettäviä roikaleita, säädystä riippumatta. Kai olen sitten jonkun sortin rasisti. Kannattaa ottaa selvää vieraista kulttuureista ja kertoa omille tyttärille että tietyt asiat jotka ovat normaaleja tehdä Suomipoikien kanssa eivät ole sitä muslimien kanssa. Ikinä.
- Juliet Jones
- Axel Foley
Tämä maailman keskusvaltio on nimeltään Suomi, jossa vallitsee suomalainen lainsäädäntö. Sen tehtävänä on viimeistään kertoa mikä tässä valtiossa on luvallista ja mikä ei. Ja mikäli oppi ei mene perille, on saman maailman keskusvaltion lainsäädännössä kohdat, joihin nojaten rikolliset tuomitaan luvattomuuksista.
Ei meidän täällä Suomessa tarvitse muuttaa omia uskomuksiamme siitä mikä on sopivaa, vaan maahan muuttavien tulee pidättäytyä siinä mikä Suomessa on sopivaa.
Tuo mitä MollyMalone kirjoitat muslimien henk.koht. suhteista, on varmastikin ihan totta. Pojat kasvavat sitten isien kaltaisiksi tietyissä kulttuureissa, joissa on hyvin tiukat uskonnolliset säännökset. Itse haluaisin nähdä enemmän sitä, että maahanmuuttaja sopeutuu suomalaiseen yhteiskuntaan, eikä sitä että maahanmuuttaja vaatii suomalaisen yhteiskunnan muuttuvan haluamakseen.
Ei meidän täällä Suomessa tarvitse muuttaa omia uskomuksiamme siitä mikä on sopivaa, vaan maahan muuttavien tulee pidättäytyä siinä mikä Suomessa on sopivaa.
Tuo mitä MollyMalone kirjoitat muslimien henk.koht. suhteista, on varmastikin ihan totta. Pojat kasvavat sitten isien kaltaisiksi tietyissä kulttuureissa, joissa on hyvin tiukat uskonnolliset säännökset. Itse haluaisin nähdä enemmän sitä, että maahanmuuttaja sopeutuu suomalaiseen yhteiskuntaan, eikä sitä että maahanmuuttaja vaatii suomalaisen yhteiskunnan muuttuvan haluamakseen.
-
MollyMalone
- Neuvoja-Jack
Aivan niin Juliet Jones, mutta vastasin siihen että pitäisikö suomalaistytön tietää ettei somalipoikien kanssa mennä pissalle. Somalipojat haistattavat pitkät Suomen oikeusjärjestelmälle eikä heitä haittaa vaikka tuomioita tulisi useampikin. Ei heitä kotona isä tai äiti muiluta siitä hyvästä että nyt on tehty vastoin Suomen lakeja. Heidän oikeutensa määrätään siinä heidän omassa maailmassaan ihan eri tavalla ja suomalaisten pitäisi kertoa siitä lapsilleen. Varoitetaanhan autotielle juoksemisestakin, ei auta itku eivätkä korvaukset enää siinä vaiheessa kun on oma lapsi auton alla.
Tämä on mun mielestä NIIN TYHMÄÄ että täällä nillitetään jostain tuomioista ja mikä on oikein ja mikä ei kun samalla tiedetään etteivät somalit kuitenkaan teidän nillityksestänne välitä. Eivät he aio sopeutua meidän lakeihimme siksi että se on teistä oikein.
Lämmittääkö se tuomio tai pieni korvaus siinä kun oikeudenkäynnin jälkeen somalipoika nauraa päin naamaasi röyhkeästi kun on ensin raiskannut tyttäresi, hyvässä lykyssä nurkalla odottaa joku blondi-pissis valmiina kaulailemaan raiskaajan kanssa mutta jos ärsyyntyneenä (ja mielestäni täysin oikeutettuna)huitaiset somalia nivusiin niin saat isomman tuomion itse. That's it. Et voi voittaa. Se ero on suomalaisen ja somalin moraalilla että toisella sitä on ja toisella ei. Suomen valtion lait rankaisevat niitä joilla on suomalaisen moraali, niitä ei ole tehty rankaisemaan somaleja tai muita moraalittomia muslimeja.
Tämä on mun mielestä NIIN TYHMÄÄ että täällä nillitetään jostain tuomioista ja mikä on oikein ja mikä ei kun samalla tiedetään etteivät somalit kuitenkaan teidän nillityksestänne välitä. Eivät he aio sopeutua meidän lakeihimme siksi että se on teistä oikein.
Lämmittääkö se tuomio tai pieni korvaus siinä kun oikeudenkäynnin jälkeen somalipoika nauraa päin naamaasi röyhkeästi kun on ensin raiskannut tyttäresi, hyvässä lykyssä nurkalla odottaa joku blondi-pissis valmiina kaulailemaan raiskaajan kanssa mutta jos ärsyyntyneenä (ja mielestäni täysin oikeutettuna)huitaiset somalia nivusiin niin saat isomman tuomion itse. That's it. Et voi voittaa. Se ero on suomalaisen ja somalin moraalilla että toisella sitä on ja toisella ei. Suomen valtion lait rankaisevat niitä joilla on suomalaisen moraali, niitä ei ole tehty rankaisemaan somaleja tai muita moraalittomia muslimeja.
Tulipa tässä mieleen että missäs oli lastensuojelu/sosiaalitoimi? tavallisesti kun alaikäinen on epäilyksen alainen / syytettynä / tuomittuna niin kyseiset toimet pitäis aloittaa. onko niin ettei ole tehty mitään vai ettei vaan ole uutisoitu.
- Juliet Jones
- Axel Foley
Hyvä kysymys. Olihan se tuomioita jaettaessa tarkastettu (mainintakin oli), ettei perheellä ole ollut lastesuojeluhistoriaa, mutta mites jatko?
Jos suomalaisteini ottaa kokeilukännin, ja jää siitä kiinni viranomaiselle, niin nykyisin taidetaan tehdä suoraan lastesuojeluun ilmoitus. Jatkossa perhe juoksee palavereissa, joissa kaivellaan sitten muutakin kuin kokeilu, joka aika monella murkulla tulee eteen.
Raiskaus on vakava rikos, joten sinne vaan somalipojatkin perheineen sossun asiakkaiksi ja pitävään seurantaan!
Jos suomalaisteini ottaa kokeilukännin, ja jää siitä kiinni viranomaiselle, niin nykyisin taidetaan tehdä suoraan lastesuojeluun ilmoitus. Jatkossa perhe juoksee palavereissa, joissa kaivellaan sitten muutakin kuin kokeilu, joka aika monella murkulla tulee eteen.
Raiskaus on vakava rikos, joten sinne vaan somalipojatkin perheineen sossun asiakkaiksi ja pitävään seurantaan!
Niinpä. voisiko olla et sostoimi syyllistyy rasismiin kun pojat eivät ole asiakkaina? mitäs mieltä siru oot asian suhteen 
Ja mistä sinä sen tiedät, onko näistä pojista tehty lastensuojeluilmoitus? Kyllä poliisi toimii näissä asioissa rutiininomaisesti noudattaen protokollaa. On vain omaa piilorasistista typeryyttäsi antaa mielikuva, ettei heistä tässä tapauksessa olisi tehty lastensuojeluilmoitusta. Oikeudessa puhuttiin, ettei ole lastensuojeluhistoriaa tai rikoshistoriaa, mutta sillä luonnollisesti tarkoitettiin tilannetta ENNEN RIKOSILMOITUSTA!Juliet Jones kirjoitti:Jos suomalaisteini ottaa kokeilukännin, ja jää siitä kiinni viranomaiselle, niin nykyisin taidetaan tehdä suoraan lastesuojeluun ilmoitus.