En ole havainnut, että kukaan olisi edes yrittänyt estää sinua puhumasta mieliaiheestasi.Wagner kirjoitti:Misthän syystä epäillyistä Lonka, Gustafsson, Assman y.m on mainittu omilla nimillään mutta muista asian tiimoilta julkisiksi tulleista epäillyistä -kuten Arskasta/Rikos-lehti 1994- ei saisi puhua mitään ?
Kopla - 9
-
Pharaoh
- Martin Beck
Niin, tämä maailma ei suinkaan ole kaikissa asioissa ja kaikille tasapuolinen. Valitettavasti. Minulla on se käsitys, että tämä Arska ei ole poliisin mielestä edes vakavasti otettava epäilty. Varmaan hänenkin menojaan on tutkittu, mutta kuinka tarkkaan, ei ole tiedossa. Monet keskustelijat kyllä tietävät tarkalleen henkilön nimen.
-
Pharaoh
- Martin Beck
Re: Hieman rikoslaista
Saahan sitä tunnustaa lämpimikseen mitä vain, ei se rikos ole. Jokuhan voi ihan huvikseen höpläyttää yksinkertaista uskomaan vaikka kuinka mielikuvituksellisia juttuja. Jos niihin juttuihin uskova levittää luottamuksellista tietoa julkisuuteen vuosikaudet niin onhan se noloa.Wagner kirjoitti: Osaltani olen tuonut esiin vain tunnustuksensa asian osalta.
Eipä taida olla, eikä kovin monesta muustakaan tekijäksi sopivasta henkilöstä, valitettavasti.Kaskisaari kirjoitti:Onko Arskatsa havaintoja murhapaikalla. Onko Assmannista?
Käräjäoikeus kuitenkin oli sitä mieltä, että tekijä saattoi hyvinkin, ja siitä huolimatta, olla seurueen ulkopuolinen, vaikka häntä ei ole nähty. Havaintojen puuttuminen ei siis estä, etteikö siellä olisi ollut joku ulkopuolinen, joka rikoksen teki. Etsitään siis tekijää, jota ei ole havaittu murhapaikalla, mutta joka todennäköisesti kuitenkin on ollut murhapaikalla ja todennäköisesti tehnyt tuon rikoksen.
Oman kertomansa mukaan rikospaikalla ovat käyneet ainakin lintupojat ja ainakin lähettyvillä on päivystänyt OK. Sen lisäksi rikospaikalla kerrotaan nähdyn myös vaaleisiin pukeutuneen miehen tai jopa kaksi miestä, mikäli OK:n ja lintupoikien kuvaamat miehet ovat eri miehiä, joka vaihtoehto on myös hyvin mahdollinen. Sitten siellä on hyvinkin voinut käydä miehiä, joista ei ole mitään havaintoja.
Rikos-lehti teki ilmoituksen jo 1994, minä 1995 ja uudelleen 1996 edellisen ilmoituksen "kadottua".karra kirjoitti:Minä en usko pätkääkään, ettäWagner olisi jostain Arskasta poliisille ilmoituksia tehnyt!!
Polisissa takavuosina oli enemmän poikkeus kuin sääntö se, että Arskaa koskevat ilmoitukset yksinkertaisesti katosivat.
Prepaid-poliisiliittymäkö jo tuolloin ?
Rikos-lehti teki ilmoituksen jo 1994, minä 1995 ja uudelleen 1996 edellisen ilmoituksen "kadottua".Wagner kirjoitti:karra kirjoitti:Minä en usko pätkääkään, ettäWagner olisi jostain Arskasta poliisille ilmoituksia tehnyt!!
Polisissa takavuosina oli enemmän poikkeus kuin sääntö se, että Arskaa koskevat ilmoitukset yksinkertaisesti katosivat.
Prepaid-poliisiliittymäkö jo tuolloin ?
Ja tämä salailuko vain sen takia,kun Arskan isää pelättiin poliisissa?En usko!
teltta puukko ja viimeinen erhe.
Minä kyllä henkilökohtaisesti uskon Wagnerin olevan tosissaan ja ainakin uskovan itse että on tehnyt rikosilmoituksen, koska ei muuten noin montaa vuotta (Milloin klak oli, 2003?) jaksaisi väittää moista. Tietysti ikinä ole ole poissuljettua se, että totuus on ikävä kyllä väittäjän päässä, mitä nyt en välttämättä tässä tapauksessa väitä mutta ainahan voi heitellä vaihtoehtoja ilmaan.
No joo...Bombayn hajatelmaan on helppo yhtyä.
Mutta miksi ei Wagner vaivaudu/pysty? vastaamaan siihen ,mihin tulokseen hänen antamansa ilmoitus Arskasta on loppujen lopuksi johtanut poliisin toimesta?
Sillä Wagnerillahan on oikeus saada ilmoituksen tekijänä tietoa tutkinnan tuloksista......Vai eikö Wagner voi sitten tänne tutkimustuloksia julkistaa?No,vittuako sitten viittii ylipäätänsä täällä mesota Arskastaan sitten
Mutta miksi ei Wagner vaivaudu/pysty? vastaamaan siihen ,mihin tulokseen hänen antamansa ilmoitus Arskasta on loppujen lopuksi johtanut poliisin toimesta?
Sillä Wagnerillahan on oikeus saada ilmoituksen tekijänä tietoa tutkinnan tuloksista......Vai eikö Wagner voi sitten tänne tutkimustuloksia julkistaa?No,vittuako sitten viittii ylipäätänsä täällä mesota Arskastaan sitten
teltta puukko ja viimeinen erhe.