Karkasko mopo tutkijoilta

Keskustelua Ulvilan tapauksesta
Valhalla
Watson itse

Re: Karkasko mopo tutkijoilta

Viesti Kirjoittaja Valhalla »

Valhalla kirjoitti:No tokko kirje yksistään kovin kummoinen olisi. Mutta yhdistettynä muihin esiintulleisiin niin kait se sitten rupeaa jo tarinaa kertomaan. Tylyä tarinaa.
Kuten sanottu. Yksittäisenä kirje voisi olla ihan vain hassu juttu. Syyttäjällä lienee kirjeelle konteksi. Muutenhan itse symboli ei mitään merkitse - kunhan on kiemurat. Harva osaa yhdistää mihinkään.

Vankilassa otettuna ja vankilatatuointi ylipäätään ei kyllä minusta siltikään ole mikään sellainen aihe jonka lapset haluaisivat äitiin yhdistää. Yksittäisenäkin asiana lievästi harkitsematon.

Mutta eihän tämä saatananpalvonta ole syyttäjän omien sanojenkaan mukaan mikään päällimmäinen asia. Lehdistö on luonnollisesti innostunut. Syytekirjelmät ja tutkintapöytäkirja ei vain ole laadittu lehdistöä ajatellen vaan niihin on kaadettu kaikki mitä raskauttavana on eteen tullut. Oikeuden pohdittavaksi. Tai tässä vieläpä oikeuden pohdittavaksi ensin että tulevatko ylipäätään pohdittavaksi.
HerloCCi Solmunen
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja HerloCCi Solmunen »

Mopo on karannut aikoinaan Joutsenlahdelta. Tai lähti keulimaan niin ettei sitten muuta muistanutkaan...
Olemme kaikki syyllistyneet suureen rikokseen-suureen rikokseen olla elämättä elämää täydesti. (H. Miller)
rosamarine
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja rosamarine »

Kuolemannaakka kirjoitti:Se minuakin on näissä "tutkimuksissa" ja täällä palstallakin eniten ärsyttänyt, että tavalliset asiat väännetään väkisin.
Näinhän se menee. Toisen elämä on aina mielenkiintoisempi kuin oma elämä.
Kuolemannaakka kirjoitti: Ikäänkuin he tekisivät tarinoita joillekin pikkulapsille tai tynnyrissä eläneille ja maailmaa pelkääville mummoille. Että katsokaa nyt kaikki: kyllä se NIIIIIN paha ihminen on ollut! Ihan amerikanmeininkiä suorastaan. Hirveetä yliampumista ja alleviivaamista koomisuuteen asti.
Syytösrivi Aueria vastaan lapsen pahoinpitelystä seksuaaliseen hyväksikäyttöön ja pisteenä iin päälle vielä saatananpalvonta 8) Tämä ketju olisi voinut olla jo vuosia aiemmin täällä. Jos/Kun polliisisedät ryssivät aikoinaan tutkimukset alkumetreille, niin pitäähän nyt keinolla millä hyvänsä saada "syyllinen" vastuuseen teoistaan. Ihan sama, mikä se teko on, kunhan häkki heilahtaa.

Kyllä, mopo karkasi. Jo aikaa sitten.

ps. Mulla on tapana piirrellä kukkia paperin reunaan kokouksissa, olen varmaan narkkari?
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
specialhousingunit
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja specialhousingunit »

Tätä just otsikolla hain, että yrittääkö tutkijat ja syyttäjä väkisin vääntää näyttöä, kun ovat jo kerran karvaasti kokeneet, että Auer on syytön. Kyllä minusta tutkijoilla ja syyttäjällä on nyt vahvan näytön etsintä käynnissä ja silloin helposti karkaa moo käsistä.
Auerin kirje vankilasta voi olla ihan normaali, sillä ei auer kirjoita lapsilleen vankilan arjesta vaan sulkee sen kokonaan pois. Ei kai vankilasta lähetetä lapsille kirjeitä, joissa on teksti vankilan arjesta.
specialhousingunit = SHU = aika paska paikka
visitor59
Roger Murtaugh

Viesti Kirjoittaja visitor59 »

Voi olla syyttäjät esittivät tuon "saatananpalvonta" aineiston lähinnä lisätäkseen julkista tuomintaa. Ehkäpä pitivät mahdollisena ettei KKO antaisikaan valituslupaa ja laskivat tuon osan uusista "todisteita" päätyvän siinäkin tapauksessa lehtien lööppeihin.
Itseäni hieman ihmetyttää miksi KKO antoi sen osuuden nyt julkisuuteen, ei se ainakaan kovin montaa vakuuta siitä, että syyttäjät olisivat etsimässä oikeudenmukaista ratkaisua, vaan herättää lähinnä kuvan "noitajahdista". Haluaako KKO viestittääkin juuri sen ?
Flammable
Poliisikoira Rex

Viesti Kirjoittaja Flammable »

ionized kirjoitti:Poliisin käyttämä asiantuntija ...
Mistä näitä hihhuleita oikein sikiää ja kuka vitun aasi käyttää näitä asiantuntijoina kun analysoidaan jotain tatskoja?
Poliisin käyttämä asiantuntija lasten kuulusteluissa oli vastaavaa kaliiberia. Kyllä jokainen kylä on täynnä "asiantuntijoita". Kun halutaan itselle sopivia vastauksia tai toimintaa, ovat poliisit osanneet etsiä heidän tietojansa tukevat asiantuntijat paikalle. Kuulusteluissa johdateltiin lapsia.

Nyt Tribaalien tutkijaksi valjastetaan joku hengellistä taustaa omaava. Tiedän, että vaikka yläasteen uskonnonopettajani oli täysissä järjissä oleva, erittäin fiksu ihminen, olisin varmasti saanut häneltä vastaavia näkemyksiä tribaaleista. Tämä muuten fiksu ja hyvin korkeasti koulutettu uskonnonopettajamme tiesi kertoa pelikorttien pakanallisesta sisällöstä ja sen vaikutuksista siihen sävyyn, että ainakin ysiluokkalaisina koimme hänen itse pitäneen puheitaan aivan täytenä totena.

Uskonto ja poliisitutkinta olisi ihan hyvä pitää erillään. Kyllähän joku uskonnonlahko saisi varmaan arvioitua lukemattomista kameroistakin jotain saatanallista. Saarna ei kuitenkaan kuulu tuomioistuimeen, vaan saarnastuoliin.
huippumies
Roger Murtaugh

Viesti Kirjoittaja huippumies »

ionized kirjoitti:Poliisin käyttämä asiantuntija on varmaankin joku vainoharhainen rippikoulupappi jolle syntyy suukosta mielikuva irstaista orgioista ja kyseisestä sydäntä muistuttavasta tatuointiluonnoksesta vuohen pää (joo, se asiantuntija olikin tuota kaliiberia). Vittu näiden tutkijoiden täytyy olla enemmän sekaisin kuin Auer itse tai tämä tähän ketjuun kirjoittava Valhalla. Mistä näitä hihhuleita oikein sikiää ja kuka vitun aasi käyttää näitä asiantuntijoina kun analysoidaan jotain tatskoja?
Pitää muistaa, että lehdet värittävät sen kun ehtivät. Ahorinta on ihan arvostettu kirkon ihminen ja eläkkeellä oleva erityisopettaja. Hulluksi ei ole kukaan vielä haukkunut ;)
HerloCCi Solmunen
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja HerloCCi Solmunen »

Täällä on näköjään paljon henkilöitä paikalla keille saatananpalvonnan jutut, käsitteet ja kuvat yms.ovat niin tuttuja, että sen perusteella on vara jo arvioida syyttäjät ja asiantuntijat täysin typeriksi. Ja faktapohjana tälle kohkaamiselle on iltapäivälehtien tiedonrippeet. Wau!
Olen jo nähnyt sen, että minfossa on kaikenlaista ammattilaista ketkä voivat milloin tahansa olla pätevämpiä arvioimaan ilman kuvia tai mitään eri rikostapausten yksityiskohtia.

Olen itseäni paremmassa seurassa eeh :mrgreen:
Olemme kaikki syyllistyneet suureen rikokseen-suureen rikokseen olla elämättä elämää täydesti. (H. Miller)
V.V.82
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja V.V.82 »

Alkaa käymää kyllä jo sääliksi Annelia, vai että saatananpalvontaa huoh mitäköhän seuraavaks keksivät.
specialhousingunit
Neuvoja-Jack

Kun olin aikoinaan jenkeissä ja perheessä, jonka luona olin, oli alaikäisiä lapsia. Leikin lasten kanssa pihalla, kuten meillä tapana on. leikin aikana halasin ja otin syliin lapset ja välillä annoin suukon. Lasten isä oli ollut suomessa pitkän ja näki leikin pihalla. Hän sanoi, että älä leiki kuten suomessa pihalla lasten kanssa. Saat äkkiä syytteet, kun naapurit huomaa. Ei kuulemma ole mahdotonta, että jos isä suukottelee lasta liikaa julkisella paikalla, niin äkkiä saa syytteet lapsen hyväksi käytöstä.Vieras vielä nopeammin. Osavaltio oli Colorado ja muuutama muu osavaltio on myös ihan hysteerinen asiassa ja jotkut on pedofiilin maineen saanut ihan hysteerian vuoksi.
Miten hysteerisiä tutkijat on ?
Viimeksi muokannut specialhousingunit, Ke Touko 09, 2012 11:47 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
visitor59
Roger Murtaugh

Viesti Kirjoittaja visitor59 »

HerloCCi Solmunen kirjoitti:Täällä on näköjään paljon henkilöitä paikalla keille saatananpalvonnan jutut, käsitteet ja kuvat yms.ovat niin tuttuja, että sen perusteella on vara jo arvioida syyttäjät ja asiantuntijat täysin typeriksi. Ja faktapohjana tälle kohkaamiselle on iltapäivälehtien tiedonrippeet. Wau!
Olen jo nähnyt sen, että minfossa on kaikenlaista ammattilaista ketkä voivat milloin tahansa olla pätevämpiä arvioimaan ilman kuvia tai mitään eri rikostapausten yksityiskohtia.

Se poliisin "asiantuntijan" arveluttavuus selittynee sillä, että hän (Keijo Ahorinta) on kirjoittanut vuonna 2003 julkaistun kirjan:
"Vihan evankeliumi. Mikä ajaa nuoren ihmisen vihaamaan kaikkea ja etsimään lohtua elämän pimeältä puolelta?" . Julkaisijana : Uusi Tie .... Jokaisella on siis ollut helposti mahdollisuus hänen ajatuksiinsa tutustua ... Keijo Ahorinnan uskonveli J uhani Lindgren on kirjoittanut Ahorinnan kirjasta esittelyn:
http://www.flom.fi/ee/Juhanin_sivut/Sys ... eliumi.htm

Tarvitseeko vielä jatkaa ?
MollyMalone
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja MollyMalone »

En näe tässä hysteriaa muualla kuin minfon ketjuissa, yhtäkkiä paikalla on pipoa niin että ihmetyttää. Huomaa kyllä kuinka höynäytettävää porukkaa maailmasta löytyy, tarvitaan vain kriittiset sanat ja taikaboksi aukeaa :mrgreen:

Tutkijat ovat rohkeasti jatkaneet työtään vaikka lättähatut tönivät kummankin puolen.
Sasse75
Sabrina Duncan

Viesti Kirjoittaja Sasse75 »

Sen enempää muuhun puuttumatta.. Mun mielestä toi kuva on tribaalisydän! :shock: IItsellänikin on tribaalisydän-tatuointi.
"Every saint has a past. Every Sinner has a future."
specialhousingunit
Neuvoja-Jack

visitor59 kirjoitti:
HerloCCi Solmunen kirjoitti:Täällä on näköjään paljon henkilöitä paikalla keille saatananpalvonnan jutut, käsitteet ja kuvat yms.ovat niin tuttuja, että sen perusteella on vara jo arvioida syyttäjät ja asiantuntijat täysin typeriksi. Ja faktapohjana tälle kohkaamiselle on iltapäivälehtien tiedonrippeet. Wau!

Se poliisin "asiantuntijan" arveluttavuus selittynee sillä, että hän (Keijo Ahorinta) on kirjoittanut vuonna 2003 julkaistun kirjan:
"Vihan evankeliumi. Mikä ajaa nuoren ihmisen vihaamaan kaikkea ja etsimään lohtua elämän pimeältä puolelta?" . Julkaisijana : Uusi Tie .... Jokaisella on siis ollut helposti mahdollisuus hänen ajatuksiinsa tutustua ... Keijo Ahorinnan uskonveli J uhani Lindgren on kirjoittanut Ahorinnan kirjasta esittelyn:
http://www.flom.fi/ee/Juhanin_sivut/Sys ... eliumi.htm

Tarvitseeko vielä jatkaa ?

Kiitos visitor59. Tuo antaa jo aika perusteellisen kuvan "asiantuntijasta" Joku on tietysti toista mieltä, mutta ihan rauhassa voi olla. Minusta "asiantuntijan" mielipide on aika vahvasti muuhun, kuin faktoihin, perustuva.
Tähtityttö
Armas Tammelin

Viesti Kirjoittaja Tähtityttö »

Kannattaa kuunnella Radio Rockin sivuilta podcast tämän aamuisesta Jarmo Valkaman haastattelusta, oli mun mielestä ainakin hyvin valaiseva tässä asiassa.

http://www.radiorock.fi/podcast?vt=audio&vid=244677
Vastaa Viestiin