Gustafssonin vammat

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
Hessu52
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Tietysti tuossa on kuitenkin yksi mutta, Nissellä oli löydettäessä sukat jalassa.

Tutkittiinko sukat ja olivatko ne puhtaat, kas sitä emme kait tiedä, tietäneekö poliisi?

Puhtaat sukat kertoisivat sen, ettei Nisse ole ollut teltassa surmien tekohetkellä, sillä muutoin sukat olisivat olleet veressä, kuten ulkona olleet kengätkin. Muutenhan ne puhtaat sukat olisi sitten kait kiilusilmä käynyt pesemässä?

Sitten märät sukat tajuttoman jalkaan niin, että todistajat sanovat Nissen olleen pukeutumiseltaan ok.

Olisihan ne sukat kyllä vereytyneet tappotouhuissakin, eli puhtaat sukat jalassa olisi melko raskauttavaa.

Mutta tuskin niistäkään lienee mitään laboratoriotulosta olemassa, kuten ei muistakaan uhrien vaatteista?
awa
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja awa »

konsta kirjoitti:

Mutta se ei todellakaan ole todennäköistä, että Nilsin useat haavat umpetuivat tädellisesti. Poskessa läpireikä, pään sivussa monta senttiä pitkä ruhjehaava jne. Nuo eivät yksinkertaisesti umpeudu kuin ompelun jälkeen, silloinkin tikkejä on pidettävä ainakin viikko. Vaikka väiliaikaiseti haava tyrehtyisikin, niin pienikin liike saisi sen vuotamaan. Eli noilla vammoilla muita ei ole voitu surmata.
Joo - tästäkin tekstistä huomaa, että konstan tietotaso haavoista on rajoittunut. Tai tietotaso tietoisesti liioittelee haavojen verenvuotoa.

Posken haava on tuskin vuotanut juuri lainkaan. Pään haavoista vuotaa laskimot hetken ja terveellä ihmisellä tyrehtyy varsin nopeasti - tosin maallikko kokee vuodon alkuvaiheessa peloittavan runsaana.

Niin konstalle vastaus :

- vertaa oma tekstisi - että nuo haavat yksinkertaisesti umpeutuvat vuotamattomiksi ( hyytyvät ) varsin nopeasti ilman ompelua ja pään isompikin liikuttelu ei niitä saa taas uudelleen vuotamaan.
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
konsta
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja konsta »

awa kirjoitti:
- vertaa oma tekstisi - että nuo haavat yksinkertaisesti umpeutuvat vuotamattomiksi ( hyytyvät ) varsin nopeasti ilman ompelua ja pään isompikin liikuttelu ei niitä saa taas uudelleen vuotamaan.
Joo vertasin, toinen meistä puhuu läpiä päähänsä, kjäh.
awa
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja awa »

konsta kirjoitti:
awa kirjoitti:
Joo vertasin, toinen meistä puhuu läpiä päähänsä, kjäh.
Niin - ja sinun valitettava ongelmasi on ongelman ratkaisu

- kumpi - :shock:
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
faku63
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja faku63 »

Joskus tulee mieleen, miten niin vaikeasti vammautunut ihminen voi päästä bussikuskiksi, joka on vastuussa kymmenien ihmisten turvallisuudesta joka reissulla.............joskus vain kolmen.....
Parempi myöhään, jos silloinkaan,,,,,,,
Loka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Loka »

faku63 kirjoitti:Joskus tulee mieleen, miten niin vaikeasti vammautunut ihminen voi päästä bussikuskiksi, joka on vastuussa kymmenien ihmisten turvallisuudesta joka reissulla***.
Faku hei... ihminen joka on todettu lääkärin tarkastuksessa työkykyiseksi, pystyy harjoittamaan ko. ammattia öin ja päivin. Tämä on fakta.

Nissehän oli hyvässä kunnossa sairaalasta lähdettyään. Talutusta ei juurkaan tarvittu ja selkäydinesteitä ei enää vuotanut nenästä. Vuoden päästä jo naimisissa. Miksi ihmeessä hän ei pystyisi harjoittamaan bussikuskin ammattia? :pohtio:
faku63
Nikke Knatterton

Loka kirjoitti:
faku63 kirjoitti:Joskus tulee mieleen, miten niin vaikeasti vammautunut ihminen voi päästä bussikuskiksi, joka on vastuussa kymmenien ihmisten turvallisuudesta joka reissulla***.
Faku hei... ihminen joka on todettu lääkärin tarkastuksessa työkykyiseksi, pystyy harjoittamaan ko. ammattia öin ja päivin. Tämä on fakta.

Nissehän oli hyvässä kunnossa sairaalasta lähdettyään. Talutusta ei juurkaan tarvittu ja selkäydinesteitä ei enää vuotanut nenästä. Vuoden päästä jo naimisissa. Miksi ihmeessä hän ei pystyisi harjoittamaan bussikuskin ammattia? :pohtio:
"selkäydinnesteitä", jospa oli nuha vain. Onko siitä todisteita, että nenästä valunut kama oli aivoista peräisin.....
konsta
Ainesta Watsoniksi

faku63 kirjoitti: "selkäydinnesteitä", jospa oli nuha vain. Onko siitä todisteita, että nenästä valunut kama oli aivoista peräisin.....
Oikeudessa todéttiin, ettei nestettä tutkittu. Lääkärillä on kuitekin jonkinlaista kompetenssia erottaa nuhavuoto liqvorista. Sinulla ja minulla tuskin on.
faku63
Nikke Knatterton

konsta kirjoitti:
faku63 kirjoitti: "selkäydinnesteitä", jospa oli nuha vain. Onko siitä todisteita, että nenästä valunut kama oli aivoista peräisin.....
Oikeudessa todéttiin, ettei nestettä tutkittu. Lääkärillä on kuitekin jonkinlaista kompetenssia erottaa nuhavuoto liqvorista. Sinulla ja minulla tuskin on.
Näinhän se varmaan on,,, vai onko. Miten lääkäri(Kuka sen havainnon teki) silmämääräisesti pystyy erottamaan jonkun nesteen toisesta, ellei kyse ole olettamuksesta. Päähän lyöty kamat valuu nenästä. Koska ko. huomio oli tehty, ja oliko jo silloin silmien alustat mustina, siis mahd. kallonmurtuma :?:
konsta
Ainesta Watsoniksi

faku63 kirjoitti:
Näinhän se varmaan on,,, vai onko. Miten lääkäri(Kuka sen havainnon teki) silmämääräisesti pystyy erottamaan jonkun nesteen toisesta, ellei kyse ole olettamuksesta. Päähän lyöty kamat valuu nenästä. Koska ko. huomio oli tehty, ja oliko jo silloin silmien alustat mustina, siis mahd. kallonmurtuma :?:
Liqvorivuotohavainnon teki hammaslääkäri, joka hoiti Nilsin leukaluut kuntoon. Vaikea sanoa, onko kyse vain olettamuksesta, mutta samainen lääkäri teki myös havainno brillen hematoomasta, joka tosin oli tehty jo aiemmin. Todettakoon, että liqvorivuoto on varsin tavallinen kasvomurtumissa, joten se ole missään vaiheessa ollut mikään tärkeä yksityiskohta.
faku63
Nikke Knatterton

konsta kirjoitti:
faku63 kirjoitti:
Liqvorivuotohavainnon teki hammaslääkäri, joka hoiti Nilsin leukaluut kuntoon. Vaikea sanoa, onko kyse vain olettamuksesta, mutta samainen lääkäri teki myös havainno brillen hematoomasta, joka tosin oli tehty jo aiemmin. Todettakoon, että liqvorivuoto on varsin tavallinen kasvomurtumissa, joten se ole missään vaiheessa ollut mikään tärkeä yksityiskohta.
Tarkoitatko siis, että kasvovammassa voi olla ko. vuotoa, vaikkei kallonmurtumaa olisikaan :?:
faku63
Nikke Knatterton

Toinen kymysys vielä, voiko hematooman kaltaista silmienalustan symmetristä värjääntymistä esiintyä esim. "turpaansaannissa", ilman kallonmurtumaa, ja luetaanko esim. poskiluun murtuma kallonmurtumaksi
Loka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Loka »

faku63 kirjoitti: Tarkoitatko siis, että kasvovammassa voi olla ko. vuotoa, vaikkei kallonmurtumaa olisikaan :?:
Likvor on selkäydinnestettä, miten sitä pääsisi valumaan ilman murtumia? Meillähän valuisi muuten jokaisella nenät ko. ainetta.
faku63
Nikke Knatterton

Ihanko totta :lol: . Kuinka pitkän ajan "neste" valuu iskusta, jos aletaan ajanotto,,,,,,,,,,,, :lol:
Hessu52
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Arvon Faku.

Olen kerran saanut turpiini melko pahasti, kun menin aukomaan lärviäni väärään sakkiin väärään aikaan.

Siinä oetettin jos myöskin annettiin.

Aina omaa lyöntiäni kohden sain takaisin neljä, joten voitonpuolelle siinä matsissa sain ottavana puolena.

Silmäni muuruautuvat melko nopeasti kiinni ja silloinen tyttöystäväni ja nykyinen vaimoni, sai taluttaa minua n. 2 km matkan kotiin, kun en nähnyt eteeni.

Tuo Gussen lärvikuva, joka on joissain lehdissä ollut, ei ole läheskään niin paha, kuin oman naamani oli ollut, kun olen sitä niiltä kysellyt, jotka minut silloin olivat nähneet.

Meni muutama päivä, ennen kuin näin sen verran, että pystyin kylille jälleen lähtemään, mutta muuten kunto oli ihan ok, eikä muu haitannut liikkumistani, kuin molempien silmien umpeen muurautuminen.

En titenkään mennyt lääkäriin, vaikka pää oikin kuin mehiläispesä, mutta silloin kärsittiin se, minkä oli ansainnutkin ja minä ilmeisesti tuon selkäsaunan, joka teki minusta melko pitkäksi aikaa pandan näköisen.
Lukittu