Olipas jännästi vastattu. Minä vastasin sinulle tuossa yllä ("taustanauha ja satanismi"). Sinä et vielä vastannut, että keitä ne aiemmat luuserit ovat? Jos he kerran ovat luusereita, niin olisi hyvä tietää, että miksi. Siis keistä on kyse?Tara kirjoitti:Syytetäänkö noista? ketä?Pardon kirjoitti:Taustanauha ja satanismi. Keitäs ne aiemmat luuserit olivat?MollyMalone kirjoitti:Olipas Pardon jännästi vastattu, et oikeastaan vastannut mihinkään kunhan pyörittelet tuota juttua. Mitkäs ne mielikuvitukselliset syytteet nyt sitten tarkkaan ottaen ovat? Vai tarkoitatko kuitenkin nyt vain tutkimuksissa esiin tulleita asioita, sille tutkijat eivät mitään voi jos noinkin hassuja juttuja sieltä esiin tulee.
Miksi olet Valkaman kimpussa, syyttäjiähän on neljä? Neljä luuseria? Ei kai hän yksin ole noita mielikuvituksellisia juttuja laittanut matskun liitteisiin, esim lelunallen ja muitten lelujen kuvia (luulisi niitäkin olevan joukossa koska nniitäkin takavarikoitiin tutkimuksia varten).
Muillekin syyttäjille oma ketjunsa! Tasa-arvon nimessä. Johan tämä menee lekkeripeliksi. Taitaa olla itse pirullasormet nyt pelissä mukana, kun tulee pelkkää diabolista vääntöä..kohta täällä on vaan matraa Valkama sitä ja tätä, ei-jei, Valkama taas, ei-jei, Valkama tätä ja tuota..ei-jei
Tämän ketjun on joku aloittanut jo ennen käräjäoikeuden päätöstä. En ollut silloin vielä itse kirjoittelemassa täällä. Turha minua on tästä ketjusta syyttää. Valkama oli silloin ainoa syyttäjä.
Ilman hymiöitä, sarvia tai hampaita: keistä luusereista puhut?