Seppo Tirkkonen,50 v. - Sipoo 7.12.2011

Suomessa kadoksissa olevat henkilöt
beautyskye
Alokas

Re: Kadonnut Seppo Tirkkonen,50v. -Sipoo 7.12.2011

Viesti Kirjoittaja beautyskye »

Kiitos seppo tirkkoselle kaksi virolaista tekee tilin veronmaksajen rahoista.Hassu on että kukaan ei kirjoita seppo tirkkoisen rikoksista mistä tulossa tuomio herralle vaan lässytetään vaan virolaisten oletettavista rikoksista.Totuus on jossain ja jos joku lehti ostaa jutun julkaisuun tietoa silloin voitte kaikki uteliaat paskanjauhaajat lukea väitetavien syylisten asioista lehtesta koskee myös KRP-TA!
matlockb
Watson itse

Viesti Kirjoittaja matlockb »

^Niin kauan kuin Tirkkonen on kadonnut, ei hän voi saada tuomiota mistään, varsinkin, jos Tirkkonen on kuollut, ei häntä voi edes haastaa vastaamaan mistään, tuomiosta puhumattakaan.
Yllättäen tuli taas uusi henkilö kadonnutta vastaan :shock:
".. Sä kosketusta kaipaat toisen ihmisen, ken voi sulle antaa rakkauden. Saada voi vain toista etsien; onnea hyppysellisen .. " (Berit [oik. Tuula Etola]; Hyppysellinen onnea, san. Turkka Mali, säv. Jori Sivonen)
Tay77
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja Tay77 »

beautyskye kirjoitti:Kiitos seppo tirkkoselle kaksi virolaista tekee tilin veronmaksajen rahoista.Hassu on että kukaan ei kirjoita seppo tirkkoisen rikoksista mistä tulossa tuomio herralle vaan lässytetään vaan virolaisten oletettavista rikoksista.Totuus on jossain ja jos joku lehti ostaa jutun julkaisuun tietoa silloin voitte kaikki uteliaat paskanjauhaajat lukea väitetavien syylisten asioista lehtesta koskee myös KRP-TA!
Ainakaan minä en voi kirjoittaa mitään Tirkkosen rikoksista, koska en ole niistä tietoinen.

Jos joltakin löytyy tietoa, kannattaa ehkä kertoa siitä poliisille. Ei lehdille. Vai häh?
Ei ole olemassa tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä ihmisiä

gou övei, gou övei juu agli hipi, juu smel of narkotiks
kakkosurpo
Frank Columbo

Viesti Kirjoittaja kakkosurpo »

beautyskye kirjoitti:Kiitos seppo tirkkoselle kaksi virolaista tekee tilin veronmaksajen rahoista.Hassu on että kukaan ei kirjoita seppo tirkkoisen rikoksista mistä tulossa tuomio herralle vaan lässytetään vaan virolaisten oletettavista rikoksista.Totuus on jossain ja jos joku lehti ostaa jutun julkaisuun tietoa silloin voitte kaikki uteliaat paskanjauhaajat lukea väitetavien syylisten asioista lehtesta koskee myös KRP-TA!

On se vaan hieno tää Eestin kansa kun pitää omiensa puolta.
Ai, onks se Seppo Tirkkosen syy et nä Eestin mahdolliset kriminaalit oli vangittuna hänen murhastaan epäiltynä? Seppo varmaan ennen todennäköistä murhaansa kävi kertomassa poliisille et kuka hänet murhaa?
Kyllä Eestin kansalaiset ihan itse kusivat kuppiinsa kun joutuivat kiinniotetuiksi.
Voi te Eestiläiset kun pidätte Suomen lehdistöä noin typeränä et ne teille maksaisi teidän tekemän murhan tiedoista.
Eiköhän lähdetä siitä liikkeelle et KRP tietää enemmän kuin te luulettekaan.
Eiks ole muuten kiva tunne kun on pikku pelko perseessä kokoajan, kunnes te mokaatte?
En tiedä miten teillä Eestissä laki menee, mut meillä Suomessa useimmin vain eläviä ihmisiä viedään tuomioistuimen eteen jo pelkästään hajuhaittojen takia.
Odota vain, sinäkin kuolet. Ajankohta on vielä hiukan auki, mutta kuolet kuitenkin, ja tyhjyys siellä odottaa. Kukaan ei muista 10 vuoden päästä että olit edes olemassa. Reilu peli kaikille.
beautyskye
Alokas

Viesti Kirjoittaja beautyskye »

jos olet niin varmaa siitä että seppo on kuollut sit ilmoita kätkopaikka poliiisille.hassu,että joku pystyy tuomitsemään jotkut virolaiset,mutta ei oikeus.poliisi tietää sepon rikokset,mm joulukuussa olisi sepolla pitänyt olla porvoon käräjillä rikoksista,jossa useissa nimike törkeä.nyt tutkinnassa törkeä petos.toivotaan vaan,että poliisi tavoittaa sepon ennen,henkilöitä,jotka kartoittaa kaavia myöten huiaria,jossa uhrina oli raskaana oleva nainen.
kakkosurpo
Frank Columbo

beautyskye kirjoitti:jos olet niin varmaa siitä että seppo on kuollut sit ilmoita kätkopaikka poliiisille.hassu,että joku pystyy tuomitsemään jotkut virolaiset,mutta ei oikeus.poliisi tietää sepon rikokset,mm joulukuussa olisi sepolla pitänyt olla porvoon käräjillä rikoksista,jossa useissa nimike törkeä.nyt tutkinnassa törkeä petos.toivotaan vaan,että poliisi tavoittaa sepon ennen,henkilöitä,jotka kartoittaa kaavia myöten huiaria,jossa uhrina oli raskaana oleva nainen.

Eiköhän se riitä et sinä tai sun kaverit käytte laulamassa poliisille paikan mihin Sepon jemmasitte. Voi olla et laululintunen saa pienemmän tuomion.
Kyllä se oikeus ennenpitkään jakaa tuomioita Sepon mahdollisille murhaajille. Kannattaa lätäkön silläkin puolen odotella kusi sukassa, kello käy tuomion alkua kohden kokoajan.
Montas nikkiä sulla muuten on täällä sipoonperuna?
Odota vain, sinäkin kuolet. Ajankohta on vielä hiukan auki, mutta kuolet kuitenkin, ja tyhjyys siellä odottaa. Kukaan ei muista 10 vuoden päästä että olit edes olemassa. Reilu peli kaikille.
sipoonperuna
Armas Tammelin

Viesti Kirjoittaja sipoonperuna »

terve taas
miksi pitää olla kusisukassa lätäkön takana kun kerran
suomessa ihan ollaan ei kaikki ajeta lätäkön taa
ainakaan kansalaisuuden vuoksi sitähän sanottas
rasismiks.
epäiltyjä jutussa on varmaan monta ja kuulustelut ja tutkinnat
jatkuu koska jos tässätapuksessa olisi murha tapahtunut niin kuin
tutkinta epäilee niin sehän ei vanhene koskaan
täällä on syytelty viro laisia varmaan siinäkin kanssassa vikaa
on mutta kyllä suomalaiset yhtä läillä pahoja tekee.
nyt epäiltynä oli talon ostaja vaikka papereista saa kuvan
että häntä oli kusetettu tai ainakin asiapaperit oli virattomia.
asia aikanaan etenee käräjäoikeuteen. nyt on parasta että
tutkijoille ja epäillyille taattaisiin rauha.
Tirkkosen tytär ilmeisesti kirjottelee täällä mutta ottaa juttunsa
pois olisi kiva kuunnella hänen kantansa asiaan koska hän
varmaan tietää oliko seppo puhdas pulmunen sitä ei tiedä.
Mitä tulee siikli perunaan se on vanha peruna lajike aikainen
rutolle herkkä mutta hyvän makuinen paistin peruna.
Kakkos urpo joko kylvit potaatit vai onko viel liian märkää pelto.
Epäilty päätekijä niin sanottu kaupan rahottaja on sen verran pahataustainen
henkilö et sitä ei kannata hirveesti haukkua hän kulkee yön pimeydessä
kun aave ja iskee kun susi itse pelkään sitä niin moni muukin häntä ei kannata
suututtaa hän on tietojeni mukaan myös huippu luokan hakkeri salasanojen
purku ja tietojen saanti on hänelle pikku juttu.
Ymmärrän et jutuista pidetään puhetta ja kirjotellaan niin pitääkin
mutta muistakaa suomessa on laki että syytetty on syyllinen vasta tuomion
jälkeen (jos tuomio on oikea) syylistää ei saa ketään kansaa ja rotuun
katsoen keväiset terveiset kaikille vaan
kakkosurpo
Frank Columbo

Sano terveisiä sille sinun suurelle pelottavalle sankarille et kun hakkeroi salasanoja ja selvittää henkilöllisyyksiä niin hakkeroi minun nimeni ensimmäisenä ja kilkuttelee tänne keskustelemaan kahden kesken kanssani. Ei muuten sun pellehermannit paljon pelota.
Työnnä pääsi peltoon ja kurki oisko sinne eksynyt yksi ruumis.
Mielenkiintoinen uhkaus sinällään, taidan ottaa sen niin vakavasti et selvitänkin sinun henkilöllisyytesi(se on todellakin yllättävän helppoa) ja tulla juttelemaan sinun finniperseen kanssa niistä kytköksistä. Arvaas kumpi ottaa hopeat siinä tarinatuokiossa?
Alas kuokkimaan niitä Eestin peltoja jos vaikka Seppo löytyisi sieltä. Äläkä suotta kuoki kaikkia monttuja kiinni. Voi laittaa uuden sadon vanhoihin monttuihin.
Siru83
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Siru83 »

sipoonperuna kirjoitti:Epäilty päätekijä niin sanottu kaupan rahottaja on sen verran pahataustainen
henkilö et sitä ei kannata hirveesti haukkua hän kulkee yön pimeydessä
kun aave ja iskee kun susi itse pelkään sitä niin moni muukin häntä ei kannata
suututtaa hän on tietojeni mukaan myös huippu luokan hakkeri salasanojen
purku ja tietojen saanti on hänelle pikku juttu.
Niin ja sinähän tietysti olet joku muu kuin pääepäilty tai hänen tyttöystävänsä. Eikös niin?
sipoonperuna kirjoitti:Ymmärrän et jutuista pidetään puhetta ja kirjotellaan niin pitääkin
mutta muistakaa suomessa on laki että syytetty on syyllinen vasta tuomion
jälkeen (jos tuomio on oikea) syylistää ei saa ketään kansaa ja rotuun
katsoen
Sanotaanko teillä Virossa "kansaan ja rotuun katsoen"? Suomessa se ilmaistaan vähän toisin.
sipoonperuna
Armas Tammelin

en tiedä miten virossa sanotaan
kyllä olen ihan suomalainen
ja annetaan ihan viran omaisten tutkia asiat rauhassa
puolin ja toisin annetaa krp Mika Helinille työ rauha
ja myös tutkinta vankeudessa olleile oikeus rauhalliseen
elämään,
Artiklat

1. artikla. Kaikki ihmiset syntyvät vapaina ja tasavertaisina arvoltaan ja oikeuksiltaan. Heille on annettu järki ja omatunto, ja heidän on toimittava toisiaan kohtaan veljeyden hengessä.

2. artikla. Jokainen on oikeutettu kaikkiin tässä julistuksessa esitettyihin oikeuksiin ja vapauksiin ilman minkäänlaista rotuun, väriin, sukupuoleen, kieleen, uskontoon, poliittiseen tai muuhun mielipiteeseen, kansalliseen tai yhteiskunnalliseen alkuperään, omaisuuteen, syntyperään tai muuhun tekijään perustuvaa erotusta.

lopetan päämiehieni pyynnöstä julkisen spekuloinnin
olen ollut vahvasti vaikuttamassa kyseisen asian lopputulokseen
tirkkosen kanssa minulla ei ole muuta yhteistä kun peruna kauppiata
ollaan kumpikin
Siru83
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Siru83 »

beautyskye kirjoitti:Totuus on jossain ja jos joku lehti ostaa jutun julkaisuun tietoa silloin voitte kaikki uteliaat paskanjauhaajat lukea väitetavien syylisten asioista lehtesta koskee myös KRP-TA!
Ihan selvä puoliry$$ä tämäkin tapaus. Koko ketju on täynnä puoliry$$ien surmattua uhria halventavia kommentteja.

Eikä kukaan suomalainen puolusta näitä tekijöitä tuollaisella innolla kuin nimimerkki sipoonperuna kirjoitusvirheineen.
nuusku-nella
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja nuusku-nella »

sipoonperuna kirjoitti: lopetan päämiehieni pyynnöstä julkisen spekuloinnin
olen ollut vahvasti vaikuttamassa kyseisen asian lopputulokseen
tirkkosen kanssa minulla ei ole muuta yhteistä kun peruna kauppiata
ollaan kumpikin
Onko perunakauppiaan päämiehiä perunat vai kauppiaat jotka perunoita ostaa? Kummat ovat pyytäneet sinua lopettamaan julkisen spekuloinnin?
sipoonperuna
Armas Tammelin

siru 83 kertoo että kirjotan kuolutta halventavaa juttua
lainsäädäntö on kaikille sama ei siinä ole halventavaa
mutta ota ihmeessä Krp hen yhteyttä jos tiedät että Seppo olisi
kuollut kukaan muu kun sinä ei sitä tiedä ainakaan viellä
Mika Helin on tutkijana.
minua Haukuttu puoli ryssäks no tosin iso isäni on venäjän alaisuudessa
asunut venäjällä niinkuin monet suomalaiset, ryssä sanaa lähinnä
on käytetty sotien aikaa nyt eletään 2012 aika kautta.
Mitä tulee puheeseen pää mies niin se on oikeudellinen termi jota asian ajajat
asiakkaistaan tosin päämies sanaa voidaan käyttää monessa asiassa hyväksi
en jaksa tehdä rikos ilmoituksia jos minua tai minun asikkaita haukutaan
asia on osaltani toistaiseksi loppu käsittääkseni nuo mainitsemani
ihmis oikeus lain kohdat selventää kaiken no mutta kuitenkin sanon
näin juttua tutkittiin törkeänä kiskontana jona aikana suomessa asuvia
ihmisiä on ollut vangittuna juttu päätty toistaisesti siihen että
poliisin toimia on tutkittu ja kritisoitu monin tahoin tehdyn kauppa
kirjan on poliisi nyt myöntänyt virattomaksi eli mitään kiskontaa
ei ole voinut tapahtua joten sen tiimoilta on kaksi nuorta ihmistä ollut tutkinta vankeudessa
turhaa isoa tienistiä ne ei tee koska kuka haluaa vapaa ehtosesti majailla pienessä
kopissa 30 minuuttia ulkoilua ja kerran viikossa suihkuun hmm eläin
suojelulakihan tommosen kieltää eläinten kohtelu on parempaa kun
tutkinta vangin mutta ihmistähän ei vissiin eläin suojelulaki koske
vaikka nisäkkäitä olemme. mitä tulee virolaisiin ihmisiä nekin on.......
jos jollaan on varmaa tietoa niin ei muuta kun yhteys krp hen
nyt kannattaa pysyä asian tiimoilla tosi asioissa ei muuta kun kevään jatkoja....
Tirkkis88
Scooby-Doo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tirkkis88 »

Aivan, olen Sepon tytär ja poistin viestin, koska kirjoitin sen niin huonolla tuulella, koska olen ärsyyntynyt tähän teidän jaaritteluun täällä. Jep, olen sitten sortunut lukemaan mediasta kaikkea asiasta vaikka yleensä se ei olekkaan suositeltavaa.

Haukuin sitä ryssää = virolaista ja se pätee yhä. Ja olen sanonut senkin, että tulee vain ovelle. En epäile puolustaa kotiani laista huolimatta. En ennen, nyt tai ikinä ja niin olen sanonut joka kerta poliisin soittaessa tai käydessä meillä. Itseasiassa poliisit itsekkin täällä käydessä haukkui niitä ja sanoi, että olisi kyllä hyvä jos olisi lupa käyttää kuulustelussa ihan omaa tyyliä. Ja se tyyli ei ollut lämmin sydäminen. :D Kyllä se paskaperse vielä mokan tekee, se on saletti. Niin idiootilta se ryssä vaikutti vikana iltana mun ovellakin käydessä. Lipevä paska. Saisi kyllä laittaa karkoitukseen täältä niinku kaikki muutkin mamuset. :)

Ja Seppo ei ollut puhdas pulmunen niinkuin ei varmaan kukaan meistä. Vai väittääkö joku teistä hitto soikoon olevansa puhdas pulmunen? Ikävä puhkaista kuplanne, mutta asia onkin teidän ikäväksenne niin, että KUKAAN EI TÄSSÄ ELÄMÄSSÄ ole puhdas pulmunen. :) En edes minä vaikka hyvin pätevä joka suuntaan olenkin. ;D

Ja se Sipoon pikku pottuli voisi ruveta pitämään sen suunsa todella kiinni ellei halua ongelmia, ota tämä miten haluat, täällä en selittele mitä ne ongelmat ovat. ;) Niinkuin ei varmaan yksikään meistä Tirkkosista. :) Ainiin ja sinulla ei todella ole mitään yhteistä Sepon kanssa sillä jo sinun tekstiasustakin näkee, että olet typerä, Sepolla oli kyllä Suomen kieli ja kirjoitustaito tallessa. Oikeinkirjoitusta vaaditaan vähän vaativimmissa tehtävissä missä sinä et selkeästi ole. En ole minäkään, tuskin muuten tätä palstaa edes lukisin. ;D taidat olla nähnyt unta jostain peruna vääpeleistä. Kjeh kjeh. ;D Tuo pottumiehen homma on sivusta katsottuna aika paskaa joten kovin kummoinen et voi olla, pottumiehen tyttärenä tiedän. Usein ihmettelinkin isän alaa ja nyt sinun. :D Todellisuus sinusta ei taida olla kaukana peräkammarin pojasta joka kirjoittelee siellä äidin olohuoneessa, joten pidä se hiton suu kiinni ettei tarvihe tukkia. :D Voi tulla kutsu vielä sinullekkin laitokselle joten varaudu. :)
Tirkkis88
Scooby-Doo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tirkkis88 »

Lopeta syyllistäminen, omaisena en pidä tuosta ja ilmoitankin poliisille kaikista viesteitä. Olet tainnut kasvaa ryssien rattopoikana tai tyttönä kun tuollaisia puhut? :P
Vastaa Viestiin