Mongols Mc Probationary Finland

Sana on vapaa, jos uskaltaa...
heklatar
Jack Taylor

Re: Mongols Mc probationary finland

Viesti Kirjoittaja heklatar »

Kaksipyorainen se on tuokin? :lol: :lol: :lol:
corppi
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja corppi »

Eipä näkyny monkooleita Raahen MP-näyttelyssäkään...

Missä ne oikein on???Siellä karkkilan takamettässä vääntämässä sämpylöitä??? Onko kukaan oikeesti nähny niitä missään???Onko niillä jo talli jossain???
overdose
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja overdose »

Täytyy kyllä ihmetellä että mahtaavatkohan emokerhot isojen vetten takana tietää, kuinka naurunalaisiksi ovat pojat kerhonsa Suomessa saaneet? Luulisi ainakin Ruotsin puolelle sanan kiirineen että Suomen chapterilla ei ole liiemmin arvostusta satanut.
Muutaman nettivastauksen Minfoon kerhon?? puolesta antanut foorumilainen ei kyllä hirveästi vielä tosiaan tee vaikutusta sanoessaan, että täällä ollaan ja pysytään. Tarkoitetaanko tällä siis Minfoa tai nettiä yleensäkkin? Kun yleensä näissä kerhoissa on ideana muukin kuin netissä oleminen. Rupeaa tosiaan kuulostamaan enemmän ja enemmän garion touhulta.
Kuitenkin kun Jenkeissä kerholla on ihan varteenotettava maine.
"Weak men threaten, real men act"
- Varg Vikernes
HyväJätkä
Scooby-Doo

Viesti Kirjoittaja HyväJätkä »

On monkooleilla ainakin 2 tyyppiä, jäsen ja prospecti. Kovasti ovat esillä mongols mc skandinavian 1 v juhlien kuvissa.

Röyh... eiku HUAH
poikkeus
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja poikkeus »

Voi hitsin hitsi kun toi blogilinkkistydeemi ei onnaa enää. Ois ollut ihan jees lukee millainen on se arki ryhmittymän pomolla.

Toisaalta mikäli uskon siitä kerrottuja asioita mm. minfossa (ja miksi en uskoisi??) niin täähän meneekin mielenkiintoiseksi.

Meinaan eikös 1% bändit ole sitä mieltäå että he ovat vaan ihan tavallisii jannui ja kerhot ovat tavallisii harrastekerhoi ei järjäestäytynyttä rikollisuutta eikä edes järjestymätöntä (paitsi yksittäisillä henkilöillä). No nyt ilmeisesti kun tää pressa kertookin grillailuistaan yms muusta "normi" meniningistä, niin heti huudellaan että nössöö jne...

Tuleekin mieleen että onko a) totuus tarua ihmeellisempää vai b) legenda todellisuutta ihmeellisempää??

Ei kyl ole tainut ihan kaikki lelut mennä ihan järjestykseen tässä kerhotoiminnan aloittamisessa Suomessa.

BTW: just olen lukemassa Tsingis-kaanin historiasta kertovaa kirjasarjaa ja täytyy sanoo että nykyiset mongoolit ovat ihan nöösipoikia olipa ne sitten Suomessa tai tuolla Ameriikan mailla :D
Poikkeus vahvistaa säännön .... vai miten se nyt meni
PERKELE-FTW
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja PERKELE-FTW »

overdose kirjoitti:Täytyy kyllä ihmetellä että mahtaavatkohan emokerhot isojen vetten takana tietää, kuinka naurunalaisiksi ovat pojat kerhonsa Suomessa saaneet? Luulisi ainakin Ruotsin puolelle sanan kiirineen että Suomen chapterilla ei ole liiemmin arvostusta satanut.
Muutaman nettivastauksen Minfoon kerhon?? puolesta antanut foorumilainen ei kyllä hirveästi vielä tosiaan tee vaikutusta sanoessaan, että täällä ollaan ja pysytään. Tarkoitetaanko tällä siis Minfoa tai nettiä yleensäkkin? Kun yleensä näissä kerhoissa on ideana muukin kuin netissä oleminen. Rupeaa tosiaan kuulostamaan enemmän ja enemmän garion touhulta.
Ruotsin puolella Mongot on vielä suurempi vitsi kun meillä. Eli siihen suuntaan ilmottaminen lienee sama kun kusis vastatuuleen. Muutenkin taitaa pikkuhiljaa hurreissa tulemaan arki eteen ja kupla on puhkeamassa. Mutta kuten joku jo sanoikin,aika näyttää...
Olen vähän ajatellut,ettei tuo viina oikein sovi minulle.
- Tauno Veikko Pasanen -
MackBolan
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja MackBolan »

Siis hei, mitä täällä mollataan uusinta tulokasta!?
Heti kun edustaa pehmeitä arvoja ja on pullantuoksuinen niin tämmöinenkö on kohtelu!!?

Niin, ja siitä biker meetingistä, kyllä jätkät sinne tampereelle päin lähti polkemaan, mut heti tuusulan kohdalla Joposta meni ketjut ja ja joku kaljupää vei venttiilit! Olis ne kai muutenki myöhästyny kun ei hesasta treelle ihan hetkessä sotketa!
Miksi elää kalliisti, kun Mononen hautaa halvalla..?
overdose
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja overdose »

PERKELE-FTW kirjoitti:
overdose kirjoitti:Täytyy kyllä ihmetellä että mahtaavatkohan emokerhot isojen vetten takana tietää, kuinka naurunalaisiksi ovat pojat kerhonsa Suomessa saaneet? Luulisi ainakin Ruotsin puolelle sanan kiirineen että Suomen chapterilla ei ole liiemmin arvostusta satanut.
Ruotsin puolella Mongot on vielä suurempi vitsi kun meillä. Eli siihen suuntaan ilmottaminen lienee sama kun kusis vastatuuleen. Muutenkin taitaa pikkuhiljaa hurreissa tulemaan arki eteen ja kupla on puhkeamassa. Mutta kuten joku jo sanoikin,aika näyttää...
No jos niin on, että Sveduissa on asiat yhtä hyvällä mallilla Mongols MC:llä kuin Suomessa, niin sitten en enää ihmettele koko värien saamista. No hauska ketju saatiin aikaisiksi jos ei muuta, ei ihan taida tulla yhtä pitkä kuin womans mc:stä mutta pitkälti saman moinen :lol:
"Weak men threaten, real men act"
- Varg Vikernes
corppi
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja corppi »

Ai piru :evil: siinähän se olis ratkaisu... Ihan nokan edessä..

Miksi Mongols ja womens mc eivät liittoutuisi..?? Miettikää ny mikä loistava mökkiviikonloppu siitä saatas aikaseksi..Mongoloidi pressa pyöräyttäis sämpylät,womens porukka paistaisi muurikkaletut jälkkäriksi" sitä vähän saunaa,makkaraa,ölppää ja sit porukalla toinen toisten kanssa söpösti lusikaan nukkumaan, vähän vois siinä alkaa kutemaankin...Musta valkoisen kerhonkin pressalle varmaan löytyy joku "unilelu", ettei tule surupuseroon yksin....
Yhdeksän kuukauden jälkeen olis jengin jäsenmäärä taas kasvanut :D

Soittakaa nyt ihmeessä sille mr.resitentille ja opastakaa se
lonkeroinen
Lauri Hanhivaara

Viesti Kirjoittaja lonkeroinen »

Älkää viitsikö. Pressa oli tavannut facebookissa jonkun kivan miehen ja pyytänyt hänet mökilleen. Mitä nauramista siinä on?
Äpärä
Hercule Poirotin viikset

Viesti Kirjoittaja Äpärä »

Jos nyt palataan huulenheitosta ihan aiheeseen, niin kyllä noita Suomen Mongoja aina jossain kuuluu nähdyn ja rekrytointi on varsin avointa ja tapahtuu löysin ehdoin. Kova tuntuis ukoilla olevan paniikki saada mahdollisimman paljon porukkaa alkuvaiheessa mukaan, laadulla ei liene mitään merkitystä.
poikkeus
Hetty Wainthropp

Eikös se alkuaikana mahdollisuus ns. tykinruuaksi joutumiseen ole suurempi kuin sitten myöhemmin? Siis kunhan laineet alkavat tasoittuu ja alkaa joukko käyttäytyy "fiksummin" jne jne. Vois luulla et alussa otetaan kuka hörhö vaan messiin. Potkitaan se sitten poies kunhan tilanne rauhoittuu......
juta
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja juta »

Ei kannata kaikenmaailman horhoja ottaa messiin...nehan vaan sotkee jo alussa holmoilyillaan koko homman. Ja eihan noilla amiksen horhoila yleensa ole edes Harrikoita (no Mongoolit ovat ainakin olevinaan Mc...).

Ja kun jengi puhuu et on kuulemma Mongooleita nakynyt...onko yhtaan todistettavaa havaintoa suomalaisesta Mongoolista Harrikallaan kevaisilla teilla? Jos joku on itse nahnyt Mongoolin Suomessa ajamassa, niin ilmoittautukoon. Kertokaa myos aika ja paikka niin muukin jengi voi lahtee naita harvinaisuuksia bongaamaan :wink:
poikkeus
Hetty Wainthropp

Keväisin pidetään lintujen bongauskilpailuja nyt voitais aloittaa uus kilpailu eli bongaa mongooli :D
Porin

Viesti Kirjoittaja Porin »

Otetaan vielä teksti talteen, kun blogi tuntuu olevan poistettu:
maanantai, 7. toukokuuta 2012Support Mongols MC
Joitakin kuukausia sitten tutustuin BWC:n pressaan, mutta tutustuimme vahingossa.

Tämä nimeltämainitsematon henkilö lisäsi minut yhteisöpalvelu Facebookissa kaveriksi ja minä hyväksyin pyynnön. Pyynnön hyväksymisestä lähtien aloimme juttelemaan melkein päivittäin.
Aluksi tämä henkilö ei vielä ollut BWC:n pressa, mutta ajan kuluessa nousi tuohon asemaan. Asia selvisi minulle myöhemmin, kun olimme jutelleet enemmän.

Kun sain tietää, että juttelen BWC:n pressan kanssa, mielenkiintoni kyseistä moottoripyöräkerhoa heräsi ja otin asiasta enemmän selvää etsimällä netistä tietoja. Löysin Youtubesta muutamia videoita kerhoon liittyen.
Itse tykästyin heidän aatteisiinsa oikeastaan samantien kun katsoin videot.

Kuukausi sitten aloimme suunnittelemaan BWC:n pressan kanssa reissua Helsinkiin - jossa siis tapaisimme ensimmäisen kerran. Suunnitelma toteutui eräänä viikonloppuna.
Aluksi minua jännitti hirveästi mennä tapaamaan tätä henkilöä, koska en tuntenut häntä kuitenkaan niin hyvin ja ensimmäiset tapaamiset ns. tuntemattomien kanssa ovat yleensä melko jännittäviä. Päätin kuitenkin lähteä kaikesta jännityksestä huolimatta ja perille päästessäni totesin jännitykseni olevan turhaa. Vastaanotto oli lämmin ja miellyttävä. Jännitys katosi sillä hetkellä samantien, olin hermoillut turhaan.

Asemalta lähdimme käymään Alkossa, jonka jälkeen palasimme jälleen asemalle jossa meitä odotti BWC:n pressan naispuolinen vanha tuttu, joka oli lupautunut tulemaan meidän kanssamme viettämään viikonloppua mökille. Lähdimme asemalta Kamppiin ostamaan bussiliput Karkkilaan. Luulimme olevamme myöhässä, mutta ehdimme kuitenkin bussiin. Kuski kertoi meille, että bussilla voi kestää yli tunti päästä perille Karkkilaan.

Bussimatkan aikana minä ja tämä naispuolinen henkilö aloitimme juomaan ostamiamme alkoholituotteita. Matka tuntui kestävän ikuisuuden ja keräsimme katseita muilta matkustajilta ollessamme niin humalassa. Tilanne oli kiusallinen ja vielä kiusallisempi siksi, että minulla oli kaamea tarve päästä vessaan.

Kun pääsimme vihdoin Karkkilaan, minä ja em. naispuolinen henkilö kävimme läheisen kaupan takana luonnon omassa WC:ssä. Kun tulimme kaupan takaa, parkkipaikalla meitä odotti Suomen Mongols MC'n pressa. Ensimmäistä kertaa nähdessämme tervehdimme ja halasimme, jonka jälkeen menimme pakettiauton takakonttiin istumaan tämän em. naispuolisen henkilön kanssa.
Suomen Mongols MC'n pressa ja BWC'n pressa menivät eteen istumaan. Siitä alkoi matkamme mökille.

Ajomatka meni hyvin, muutamia kolhuja lukuunottamatta - mökkitie oli kuoppainen ja hankala ajaa. Matkan piti kestää noin puolisen tuntia, mutta venyi pidemmäksi koska navigaattori ohjeisti väärän reitin.
Kun pääsimme perille, veimme laukut ym. matkatavarat sisään ja kaikki aloittivat alkoholin käytön.

Ilta meni juodessa ja Suomen MM-ottelua Valko-Venäjää vastaan katsoessa. Yöllä yhden ja kolmen välillä päätin luovuttaa ja mennä yläkertaan nukkumaan. BWC'n pressa yritti herätellä minua, mutta epäonnistui. Noin viiden aikaan aamuyöllä hän sai minut hereille ja kertoi, että on ruokaa tarjolla. Menin alakertaan, jossa kaikki olivat vielä hereillä ja jatkoivat juomista. BWC'n pressa paistoi minulle pihvin ja sen syötyä menin takaisin nukkumaan. Jossain vaiheessa aamuyöstä BWC'n pressa oli kömpinyt minun viereeni nukkumaan.

Aamulla heräsimme joskus kymmenen aikaan, olo oli edelleen humalainen. Päätimme jättää odottelun ja jatkoimme juomista - aamun ensimmäinen juomani oli 80% Viru Valge ja limsa. Ei mennyt aikaakaan kun olin jo taas todella humalassa.
Koko päivä meni lasku- ja nousuhumalan parissa. Tutustuimme toisiimme ja katsoimme samalla jotain niin jännittävää kuin ostos-tv.

Jossain vaiheessa lauantaita, juomat alkoivat käydä vähiin joten Suomen Mongols MC'n pressa ja BWC'n pressa joutuivat hakemaan meille lähikaupasta lisää alkoholia.
Sillä välin minä ja yllä mainittu naispuolinen henkilö lupasimme käydä sytyttämässä ulkogrillin, sillä olimme suunnitelleet että sillä välin kun miehet tulevat kaupasta, aloitamme grillaamisen.
Miesten kauppareissu kesti vähän yli puoli tuntia ja haimme grillattavat ruoat sisältä ja Suomen Mongols MC'n pressa alkoi grillaamaan. Tarjolla oli myös erilaisia lonkeroita ja salaatteja.

Kun olimme syöneet, veimme ruokatarvikkeet ja keräsimme roskat sisälle. Jossain vaiheessa kävimme myös saunomassa. Edellisenä päivänä olin luvannut BWC'n pressalle, etten menisi niin aikaisin nukkumaan joten pidin lupaukseni ja jatkoimme taas juomista yömyöhälle jutellen ja huulta heittäen.
Kahden kolmen välillä kävimme BWC'n pressan kanssa yläkerrassa ja tämä sammui sängylle. Yritin herättää hänet kuitenkaan siinä onnistumatta ja päätin mennä toiseen huoneeseen nukkumaan - nukahdin samantien. Heräsin jossain vaiheessa siihen, kun BWC'n pressa kömpi taas kylmissään viereeni ja valitti siitä, kun olin jättänyt hänet yksin nukkumaan.

Sunnuntai aamuna kun heräsimme kymmenen aikaan, BWC'n pressa muistutti minua siitä, että olin jättänyt hänet yksin nukkumaan ja kysyi syytä. Kerroin, että hän oli sammunut toisen huoneen sängylle enkä saanut häntä hereille, jolloin tosiaan päätin mennä nukkumaan toiseen huoneeseen.
Aamusta asti minulla oli todella huono olo, joten menin alakertaan pesemään naaman ja hampaat. Join paljon vettä ja otin särkylääkkeen. Silloin huomasin, että hellan päällä pellillä oli paljon sämpylöitä ja kysyin naispuoliselta henkilöltä, miksi niitä siinä on. Hän kertoi, että he olivat yöllä ruvenneet Suomen Mongols MC'n pressan kanssa tekemään niitä. Olivat kuulemma yrittäneet myös huutaa minulle ja BWC'n pressalle tarjolla olevasta ruoasta, mutta kumpikaan meistä ei ollut herännyt siihen.

Saimme kuulla aikataulustamme, eli koska mökiltä täytyi lähteä. Aloimme samantien järjestelemään ja siivoamaan paikkoja ja tavaroita. Lähtöön oli aikaa noin kaksi tuntia.
Ennen lähtöä ihailimme vielä mökin järven rannan maisemia. Sitten pakkasimme tavarat autoon, minä ja naispuolinen henkilö menimme taas pakettiauton takakonttiin. Meidät vietiin takaisin samalle kaupalle, mistä meidät aiemmin noudettiin.
Odotimme bussia, joka veisi meidät suoraan Helsinkiin. Odottelua kesti vain noin 10 minuuttia, kaikilla oli kauhea olo.
Bussissa oli todella paljon porukkaa ja minun oli vaikea päästä laukkujeni kanssa bussin perälle. Naispuolinen henkilö otti isoimman laukkuni jalkojensa viereen, koska se ei olisi mahtunut siihen, mihin olin mennyt istumaan BWC'n pressan kanssa.
Matka kului jutellessa ja levätessä rankan, mutta todella hauskan ja rentouttavan viikonlopun jälkeen.

Päästyämme Helsinkiin, lähdimme käymään metrolla Mellunmäellä, jossa tapasimme erään henkilön, jonka kanssa BWC'n pressan täytyi puhua. BWC'n pressan juteltua tämän henkilön kanssa, meidän täytyi lähteä ja tämä henkilö jota menimme tapaamaan, oli luvannut viedä naispuolisen henkilön kotiinsa.
Mellunmäeltä lähdimme Kamppiin ja kävimme Kampin McDonald'sissa syömässä.
Kulutimme aikaa käymällä kaupassa, josta ostin itselleni paljon erilaisia mehuja ja limsoja..

Junani oli tarkoitus lähteä puoli kuudelta. Olimme noin kymmentä vaille viisi Helsingin rautatieasemalla. Odottelimme, että juna lähtee ja kun olin nousemassa junaan, BWC'n pressa jätti hyvästit.

Itse en muista, koska minulla olisi viimeksi ollut näin hauska viikonloppu. Minulla on todella usein ollut paljon ennakkoluuloja erilaisia ihmisiä ja moottoripyöräkerhoja kohtaan, koska en ole tiennyt niistä paljon mitään enkä nähnyt heitä kasvotusten, mutta tämä viikonloppu ja seura todistivat ennakkoluuloni turhiksi. He kertoivat minulle mitä he todellisuudessa tekevät ja miksi.

Mitä itse luin netistä, sain lukea että moottoripyöräkerhoja piinaa stereotypia huumeiden käytöstä, mutta tämä reissu todisti, että tämä stereotypia ei pidä paikkansa. Ainoat päihteet, joita käytimme olivat tupakka ja alkoholi.

Viikonlopun aikana myös oikeasti tajusin sen, että hekin ovat ihmisiä siinä missä muutkin. Jos en olisi ikinä kuullutkaan, että kuuluvat moottoripyöräkerhoon en olisi osannut edes epäillä sitä. Paitsi ehkä joistakin puheista, mutta niistäkin hyvin huonosti.

Itse suosittelen ihmisiä tutustumaan muihin tuomitsematta. Ei kannata aina luottaa siihen, mitä netistä lukee tai mitä muilta ihmisiltä mahdollisesti kuulee. Totuus voi toisinaan olla aivan toisenlainen.

Ps. Myönnän, että hauskaa olisi voinut olla ilman alkoholiakin. Hauskuus ei aina vaadi promilleja, vaan hyvän seuran ja miellyttävän ilmapiirin.
Lähettänyt V.T.E
Vastaa Viestiin