Oikeudessa siis otetaan asia esille ja saatetaan pohtia miksi iskunjäjissä on symmetriaa, jos sellaista kerran on havaittavissa, ja mitäs tähän sanoo vaikka Ahorinta, joka saa puheenvuoron (vaikka onkin sinun mielestä hihhuli) kun niissä pistojäljissä voi havaita ikään kuin ristin merkin...Sinun mielestäsi kannataa keskittyä tähän asiaan niin, että olet nyt toistanut asiaa varmaan 56 postin verran?? Tämä kun kuitenkin on vain rikkana rokassa, sanoi Valkama.Pardon kirjoitti:Voihan se olla että minä vääristelen. Siinä tapauksessa, jos ne parituhatta sivua ovat kaikki liitteitä syytekirjelmälle, näin voi teknisesti toki olla. Niihin dokumentteihinhan syytekirjelmässä kai viitataan. Syytekirjelmässä saatananpalvonta ymmärtääkseni kuitenkin otetaan esille.Tara kirjoitti:î Pardon, se symmetrisen näköinen kuvio, siis tuplana, saattaa näkyä selvemmin ruumiista otetuissa kuvissa, pistojen syvyys esim voi olla samaa luokaa niissä mitkä liittyy tuohon kuvioon, esim..
PS: Sanoit: Älä vääristele'.
Varon kyllä vääristelyä, mutta muistan nähneeni sanan liite tämän asiayhteyden kohdalla, Valkaman jotain juttua aiheesta. Sanoi jotain, että 'se on siellä liitteenä, eikä sitä sieltä voi poistaakaan', kuva? Ahorinnan havainto pistojälkien katselussa?.. Voi olla etten muista oikein, tätä 'rikkaa rokassa' tarkoittanutta ilmaisua. En vieläkään tajua miksi toistelet tätä samaa?? Mutta vääristelijäksi minun nimittäminen on kyllä.. vaan sehän nyt sitten on sinun ajatuksesi myös. olkoot vaan.
Luen postisi myöhemmin uudelleen ja huolellisemmin, nyt ei ehtiny ku vilkasta..
jep, ja nyt on muuta meneillään, porttini tarvitsee saranat!
Helposti tuo 'säännönmukaisuus' ja 'ristin jälki' syntyvät vaikka puutarhasaksien kärjillä, vaikka vahingossa - eikä se 'saatanapalvonta' viittaus johda mihinkään. Silti jokin höyhen tuossa 2000 sivun matriaalissa saattaa sen kamelin selän katkaista, kun se loksahtaa yhteen jonkin oleellisen ailaisemman materiaalin kanssa.
Nyt alkaa jo vähän huvittaa, ja yhä enemmän ihmetyttää, kun takerrut johonkin sanaan, liite, kohta lyöt eteen sanan 'liite' määritelmän, tai ehdotat että minä tutkisin asiaa.
MUTTA
SIELLÄ EI TULLA SYYTTÄMÄÄN KETÄÄN SAATANANPALVONNASTA, EI EDES ANNELIA, EI, VAIKKA ANNELI OLISIKIN SELLAINEN, VAIKKA JOKU VAMPYYRI TAI JOKIN MUU VASTAAVA.
valtava piste tähän