Niinkö?skoone kirjoitti:Tiina rakas, elämää oli jo ennen murhainfoa
No ei mulla ainakaan... tai "sitmäenmuista"
Mut luulen, että vaikka kiihkeetä onkin tuo Bodomi, niin tuskinpa ne nyt toisiaan nirhaamaan alkaa....
Minkä vuoksi esität mielipiteitä asioista, joista tuskin tiedät mitään?Tiina kirjoitti:Niinkö?skoone kirjoitti:Tiina rakas, elämää oli jo ennen murhainfoa
No ei mulla ainakaan... tai "sitmäenmuista"![]()
Mut luulen, että vaikka kiihkeetä onkin tuo Bodomi, niin tuskinpa ne nyt toisiaan nirhaamaan alkaa....
Siis, mä olen ollut Bodom-jutun käsittelyssä mukana neljättä vuotta. Olen perehtynyt aiheeseen todella hyvin. Ja minulla on myös "mustaa valkoisella" tutkijapätevyydestä...Sitten joku nikki, jolla on enemmän itseluottamusta tai "itsetuntoa" kuin muuta, esittää, että "ei se niin ole".Matula kirjoitti:Olen samaa mieltä. Skoonen kommentti ei todellakaan ole hyvän hengen mukainen. En ymmärrä tätä toisten piikittelyä lainkaan. Heikkoa itsetuntoa??
Kummallista, etta tuolla patevyydella sinusta ei ole kuin turhanpaiseen nalkutukseen ja vinkumiseen.skoone kirjoitti:Siis, mä olen ollut Bodom-jutun käsittelyssä mukana neljättä vuotta. Olen perehtynyt aiheeseen todella hyvin. Ja minulla on myös "mustaa valkoisella" tutkijapätevyydestä...Sitten joku nikki, jolla on enemmän itseluottamusta tai "itsetuntoa" kuin muuta, esittää, että "ei se niin ole".Matula kirjoitti:Olen samaa mieltä. Skoonen kommentti ei todellakaan ole hyvän hengen mukainen. En ymmärrä tätä toisten piikittelyä lainkaan. Heikkoa itsetuntoa??
Alan saada tarpeekseni tästä yhteiskunnasta, jossa eniten ääntä pitävät ovat aina oikeassa, luulevat olevansa aina oikeassa. - Täällä Ruotsissa on sanonta "tomma tunnar bullrar mest"...- Ja tuosta minun "heikosta itsetunostani". Lägg av, minulla ei todellakaan ole aihetta heikkoon itsetuntoon, on tullut tehtyä ja suoritettua asioita enemmän kuin pari keskivertonettikeskustelijaa yhteensä...
Siis se, että esitin lahden päässeen Bodomin tekijän jäljille, ja sen vuoksi hänet eliminoitiin? - Minusta tämä näkökulma on todella uusigroot kirjoitti:Kummallista, etta tuolla patevyydella sinusta ei ole kuin turhanpaiseen nalkutukseen ja vinkumiseen.skoone kirjoitti:Siis, mä olen ollut Bodom-jutun käsittelyssä mukana neljättä vuotta. Olen perehtynyt aiheeseen todella hyvin. Ja minulla on myös "mustaa valkoisella" tutkijapätevyydestä...Sitten joku nikki, jolla on enemmän itseluottamusta tai "itsetuntoa" kuin muuta, esittää, että "ei se niin ole".Matula kirjoitti:Olen samaa mieltä. Skoonen kommentti ei todellakaan ole hyvän hengen mukainen. En ymmärrä tätä toisten piikittelyä lainkaan. Heikkoa itsetuntoa??
Alan saada tarpeekseni tästä yhteiskunnasta, jossa eniten ääntä pitävät ovat aina oikeassa, luulevat olevansa aina oikeassa. - Täällä Ruotsissa on sanonta "tomma tunnar bullrar mest"...- Ja tuosta minun "heikosta itsetunostani". Lägg av, minulla ei todellakaan ole aihetta heikkoon itsetuntoon, on tullut tehtyä ja suoritettua asioita enemmän kuin pari keskivertonettikeskustelijaa yhteensä...
Eivat nama tuo asiaan mitaan uutta.....
Miksi kaikkien sitten pitäisi perehtyä kaikkiin aiheisiin? Eli olen edelleen sitä mieltä, että tuollaiset "uudet näkökulmat" tyyppiä "ei se varmasti niin ole" eivät paljoa asioita vie eteen päin.Loka kirjoitti:^Ja tuollaisten kommenttien jälkeen kukaan tuskin haluaakaan perehtyä aiheeseen.. turhaa skoonelta, eikö vaan? Uusia kirjoittajia ja näkökulmia olis kuitenkin kiva saada ja lukea.
Mitenkään väheksymättä skoonen asiantuntemusta ja asioihin perehtyneisyyttä ja siitä vittuuntuen, että tämä Ulvila -case uhkaa mennä OT:ksi -toiseksi Bodomiksi (?), niin Bodom-jutussa on yhtä monta asiantuntijaa kuin on keskustelijoihin osallistuneita. En käsitä miksi Hans Assmanin osuutta vähätellään tapahtuneeseen ja kaikkia ketkä pitävät Jorma Palon kirjoittelua asiasta totena tai hyvin lähellä totuutta olevana, pidetään Bodom -osiossa jotenkin hölmöinä.skoone kirjoitti: Siis, mä olen ollut Bodom-jutun käsittelyssä mukana neljättä vuotta. Olen perehtynyt aiheeseen todella hyvin. Ja minulla on myös "mustaa valkoisella" tutkijapätevyydestä...Sitten joku nikki, jolla on enemmän itseluottamusta tai "itsetuntoa" kuin muuta, esittää, että "ei se niin ole".
Jäikö sinulta jo kansakoulussa kuitenkin väliin se oppitunti, jolla opeteltiin kirjoittamaan proprit eli erisnimet isolla alkukirjaimella, skoone?skoone kirjoitti: Ja minulla on myös "mustaa valkoisella" tutkijapätevyydestä...
Ekaksi, olen itse päättänyt, että nikkini ensimmäinen kirjain on s, joten pieni alkukirjain voisi symbolisoida sitä, että tuo kyseinen nimi ei ole oikea nimeniPrimavera kirjoitti:Jäikö sinulta jo kansakoulussa kuitenkin väliin se oppitunti, jolla opeteltiin kirjoittamaan proprit eli erisnimet isolla alkukirjaimella, skoone?skoone kirjoitti: Ja minulla on myös "mustaa valkoisella" tutkijapätevyydestä...
Takaisin aiheeseen:
Tampereen Tytön ja Doctor Lecterin kanssa olemme samoilla linjoilla: ajankohta on tärkeä. Tietysti yksi syy tällaiseen ajankohdan valintaan on ihan käytännöllinenkin eli pimeys. Lisäksi perjantain vastainen yö on yleensä hyvin hiljainen, ei ole juurikaan baarikansaa liikkeellä. Ehkäpä tekijällä oli tiedossa pitkä viikonloppu eli perjantai oli vapaapäivä tms.
Sarjassamme kummia sattumuksia: surffailin Lahden yrityksen (Julius) linkkilistalla. Viimeisenä oli kaksi huumorilinkkiä, ekan linkin (työpaikkahuumori) kun avasin, esiin tulikin venäläisten ja virolaisten (naisten, ja miestenkin!) jokin vaimonvälitys lista. Kun tallensin osoitteen koneelleni, se ei tallenunutkaan, vaan huumorilinkit oli siirretty perhe-listalle (siis AA:n sivut).konsta kirjoitti:Okei, nou hätä, poliisi kyllä tietää nämä asiat. Edellenkin pidän jonkinlaisena sattumana, että muilutusurman epäillyt vapautettiin tutkintavankeudesta juuri tuohon aikaan. He olivat eristettynä Turussa, tutkinnallisista syistä, eli varmistettiin kaikkien yhteyksien katkaisu ulkomailmaan.