Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

kakkosurpo
Frank Columbo

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja kakkosurpo »

Siru83 kirjoitti: Kertokaas ymmärtäjät, mikä olisi oikea palkinto tälle yhteiskunnan uhrille kaikista hänen kokemistaan kärsimyksistä? Tuleeko yhteiskunnan lahjoittaa hänelle uusi tyttö/poikaystävä hänen toiveidensa mukaan, silittää päätä vai molempia? Olisihan se kohtuutonta, että vaikeissa oloissa keskiluokkaisessa perheessä kasvaneen olosuhteiden uhrin pitäisi liiallisen salamavalojen roiskeen lisäksi vielä kärsiä vankeudestakin.

Tuskin tälle teolle ymmärtäjiä liiemmin löytyy, eikä tämä teko yhteiskunnan vika ole, vaan yksittäisen henkilön teko.
Ei yhteiskunnan tarvitse uusia poikaystäviä/tyttöystäviä etsiä, luonto hoitaa sen ajanmyötä, todennäköisesti. Aika on näissä jutuissa ihmeellinen voimavara.
En ota kantaa noihin salamavaloihin, jokainenhan voi tyydyttää uteliaisuutensa käymällä facessa pällistelemässä tekijän kuvaa.
Eiköhän psykiatrit omalla ammattitaidollaan tutki mihin tekijä kuuluu, vankilaan vai mielisairaalaan.
Olisiko sinunkin oikeasti aika hakeutua mielenterveystoimiston kautta hoitoon?
Sinä ihan oikeasti tarvitset apua.
Odota vain, sinäkin kuolet. Ajankohta on vielä hiukan auki, mutta kuolet kuitenkin, ja tyhjyys siellä odottaa. Kukaan ei muista 10 vuoden päästä että olit edes olemassa. Reilu peli kaikille.
llewellyn
Sofia Karppi

Viesti Kirjoittaja llewellyn »

Saisiko muutaman epätasapainoisen kesto-idiootin pois tältä palstalta? Tiedän että mt-kuntoutujia pitäisi YMMÄRTÄÄ, mutta kun he eivät sellaisina täällä esiinny ja sabotoivat pitkin foorumia kaikkea järjellistä keskustelua kiinnostavista rikostapauksista järkyttävällä sonnalla niin oman laupeuteni rajat ovat nyt tulleet vastaan. Jos ajattelee vaikka suurimpia amerikkalaisia rikos-foorumeita niin tämä kotimainen versio on kuin joku pirun avo-osasto. Ignorekaan ei auta, kun nämä sekopäät kirjoittavat sellaisella vuolaudella, ettei jäljelle jäävää keskustelua pysty seuraamaan.
Lukijana
Sofia Karppi

Viesti Kirjoittaja Lukijana »

Siru83 kirjoitti:
Lukijana kirjoitti:Menit siis uuteen paikkaan ja jouduit heti ongelmiin sielläkin?
Olen ollut siellä vuodesta 2010, että pidä sinä luuseri vaan huoli omista asioistasi.
Kuinka monta viestiä kirjoitit näiden parin vuoden aikana ennen rangaistustasi?
Siru83 kirjoitti:Yhtä vitun sairasta suhtautumista kuin suhtautuminen hyväksikäytettyihin ja raiskattuihin teinityttöihin, joiden on täällä vihjailtu olevan itseään vanhoille ukoille tyrkyttäviä prostituoituja on tämä perverssi ymmärrys murhaajaa kohtaan.
Olet itse minfon pahin raiskaajien puolustelija. En ole viiden vuoden aikana nähnyt täällä koskaan kenenkään muun puolustelevan tuomion saanutta raiskaajaa tai pedofiilia. En ikinä. Sinä puolustelit somaliraiskaajia suorastaan ylpeillen yhdessä ketjussa. Syyttelit uhria aivan sairailla tavoilla, mutta sellainenhan sinä olet.
Marskalkka
Sabrina Duncan

Viesti Kirjoittaja Marskalkka »

Lukijana kirjoitti:
Siru83 kirjoitti:
Lukijana kirjoitti:Menit siis uuteen paikkaan ja jouduit heti ongelmiin sielläkin?
Olen ollut siellä vuodesta 2010, että pidä sinä luuseri vaan huoli omista asioistasi.
Kuinka monta viestiä kirjoitit näiden parin vuoden aikana ennen rangaistustasi?
Siru83 kirjoitti:Yhtä vitun sairasta suhtautumista kuin suhtautuminen hyväksikäytettyihin ja raiskattuihin teinityttöihin, joiden on täällä vihjailtu olevan itseään vanhoille ukoille tyrkyttäviä prostituoituja on tämä perverssi ymmärrys murhaajaa kohtaan.
Olet itse minfon pahin raiskaajien puolustelija.
Käsittääkseni jopa ainoa.
Siru83:n esittämä viidakkokusikoodi:Jos on somalin kanssa seurustellut, silloin tuntee ymmärtää, että jos somalipoika pyytää metsään, kun hän menee kuselle, niin kyseessä ei ole varmaan kusellakäynnin näytösesitys.
Inhorealisti

Viesti Kirjoittaja Inhorealisti »

llewellyn kirjoitti:Saisiko muutaman epätasapainoisen kesto-idiootin pois tältä palstalta? Tiedän että mt-kuntoutujia pitäisi YMMÄRTÄÄ, mutta kun he eivät sellaisina täällä esiinny ja sabotoivat pitkin foorumia kaikkea järjellistä keskustelua kiinnostavista rikostapauksista järkyttävällä sonnalla niin oman laupeuteni rajat ovat nyt tulleet vastaan. Jos ajattelee vaikka suurimpia amerikkalaisia rikos-foorumeita niin tämä kotimainen versio on kuin joku pirun avo-osasto. Ignorekaan ei auta, kun nämä sekopäät kirjoittavat sellaisella vuolaudella, ettei jäljelle jäävää keskustelua pysty seuraamaan.
Onnistuit hienosti pitämään Sirpan nimen poissa tästä tilityksestäsi. Nostan hattua sinulle.
llewellyn
Sofia Karppi

Viesti Kirjoittaja llewellyn »

Inhorealisti kirjoitti:Onnistuit hienosti pitämään Sirpan nimen poissa tästä tilityksestäsi. Nostan hattua sinulle.
Cheers! Niin, saattoi kyllä olla, että erinäisiäkin s-alkuisia nickejä olisi ollut mielessä - lukijat tehkööt omat johtopäätöksensä... Vakavasti puhuen sanoisin, että vaikka tälläisten sivustojen ylläpito onkin epäkiitollista hommaa ja lähinnä vapaaehtoistyötä, jota ei kauheasti pitäisi moittia ellei tätä ymmärrä, niin siltikin täkäläinen linja on vähän ampunut itseään jalkaan. Tälläinen ajoittainen freakshow ei houkuttele mielenkiintoisia ja tietorikkaita keskustelijoita vaan pitää heidät poissa palstalta ja heidän sijaansa tuleekin vähän toisenlaista ainesta. Jos täällä olisi vähän tiukempi kuri kaikkein holtittomimman tekstin suhteen niin väittäisin että tämä palsta olisi sekä suositumpi että arvovaltaisempi. Nythän tälle paljon lähinnä naureskellaan muilla isoilla foorumeilla ympäri maan.
VoDKa
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja VoDKa »

Taas pukkaa valitusta Minfolle halukkailta käyttäjiltä, joiden tunnuksien aktivointi vain kestää ja kestää.

Mikä minfon käyttäjämäärä muuten on tällä hetkellä, nousussa vai laskussa suhteessa aktiivisiin käyttäjiin? Ainakin tapahtumien ja suomennosten puolesta tuntuu, että laskussa, vai onko vanhatkin käyttäjät niin kyynistyneet, etteivät enää jaksa kommentoida/tehdä uusia alustuksia?

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.

maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

^Enpä tiedä tuosta kyynistymisestä, mutta ainakin omakohtaisesti voisi todeta, että sitä kuuluisaa "muuta elämää" on vaan ollut aiempaa enemmän tänä vuonna.

Ainoa topikki, jota ehtii seuraamaan on tällä hetkellä Hyvinkää-juttu, sekin vain siksi, että pahimmat hölöpölö-kirjoittajat ovat sieltä jo kaikonneet ja siksi, että sinne ilmestyi muutama ihan järkeväkin tulokas.

Sori OT, innostuin vaan vastaamaan, kun huomasin "tutun" nikin pitkästä aikaa.
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Inhorealisti

Viesti Kirjoittaja Inhorealisti »

llewellyn kirjoitti: Cheers! Niin, saattoi kyllä olla, että erinäisiäkin s-alkuisia nickejä olisi ollut mielessä - lukijat tehkööt omat johtopäätöksensä... Vakavasti puhuen sanoisin, että vaikka tälläisten sivustojen ylläpito onkin epäkiitollista hommaa ja lähinnä vapaaehtoistyötä, jota ei kauheasti pitäisi moittia ellei tätä ymmärrä, niin siltikin täkäläinen linja on vähän ampunut itseään jalkaan. Tälläinen ajoittainen freakshow ei houkuttele mielenkiintoisia ja tietorikkaita keskustelijoita vaan pitää heidät poissa palstalta ja heidän sijaansa tuleekin vähän toisenlaista ainesta. Jos täällä olisi vähän tiukempi kuri kaikkein holtittomimman tekstin suhteen niin väittäisin että tämä palsta olisi sekä suositumpi että arvovaltaisempi. Nythän tälle paljon lähinnä naureskellaan muilla isoilla foorumeilla ympäri maan.
Luulen tietäväni sen toisenkin...ja kolmannenkin? :)

Viestisi sisällöstä olen kanssasi viimeistä virkettä lukuunottamatta täysin samaa mieltä. Käsittääkseni minfolla on kuitenkin paljon parempi maine kuin esim. suoli24:lla. Siellähän ei ole käytännössä minkäänlaista moderointia. Siellä päinvastoin katsotaan läpi sormien muutamien avopotilaiden spämmäystä, koska mainostajille on helpompi esitellä "katsokaa, kuinka paljon viestejä täällä on" kuin että "katsokaa, kuinka siistin tyhjät keskustelumme ovat".
Siru83
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Siru83 »

VoDKa kirjoitti:Ainakin tapahtumien ja suomennosten puolesta tuntuu, että laskussa, vai onko vanhatkin käyttäjät niin kyynistyneet, etteivät enää jaksa kommentoida/tehdä uusia alustuksia?

Et varmaan minua tällä tarkoittanut, mutta minultakaan ei vähään aikaan ole tulossa mitään. Kadonneet amerikkalaiset-ketju pitäisi vielä viimeistellä ja sitten on ainakin yksi juttu, mistä haluan kirjoittaa, mutta on vielä epävarmaa, laitanko tänne vai Crimeen. Olen jatkossa ajatellut siirtää Crimeen osan jutuista, koska siellä ne on luettavissa pidempään, kun taas täällä hukkuu nopeasti kaikenlaisen roskan sekaan. Mutta joka tapauksessa ennen heinäkuuta tuskin kirjoitan kumpaankaan.

Itse kirjoitan vain jutuista, jotka jollain lailla koskettavat minua. Uhreissa, teossa itsessään ja joskus rikollisessakin täytyy olla jotain, mikä koskettaa. Jos sydän ei ole mukana, en kirjoita. Täällä on kirjoittajia, joita kiinnostaa suurinpiirtein kaikki sarjamurhajutut, ja heillä riittää sitten kirjoitettavaa. Itse en kuulu heihin, ja on vain rajattu määrä juttuja, joista voisin kirjoittaa ja niistä varmaan selvästi yli puolesta olen jo kirjoittanut.
taavetti
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja taavetti »

Kukkahattutäti sitä ja kukkahattutäti tätä. Kävisiko vastapooliksi kukkahoususetä? Salihousujen kuosi on useimmiten varsin värikästä ja salihousut julkiskäytössä viittasivat joku aika sitten tietyntyyppisiin ihmisiin (salihousut ja vaimonhakkaajapaita). Kukkahoususetä voi luonnollisesti olla myös nainen.
Herrasmies kulkee aina portaissa edellä. Myös yksin ollessaan.
INES 7
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja INES 7 »

Jep. Tuntuu, että lahjattomat minfolaiset ovat keksineet sanan kukkahattutäti vuosikausia jälkijättöisesti tänä vuonna. Lisäksi sellaiseksi sanotaan joka paikassa, oli mitä mieltä mistä tahansa vaan.

Myötähävettää.
Kuolemannaakka
James Bond (George Lazenby)

Viesti Kirjoittaja Kuolemannaakka »

http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php? ... =0#p468436
Ylläolevassa viestissä ihmettelin syytä kolmanteen viikon banniini, mitään syytä saamatta. Tämän jälkeen olen saanut vielä kaksi bannia, joista viimeisin oli kaksiviikkoinen ja annettiin 10 päivää edellisen bannin jälkeen. Olen käynyt moneen kertaan kaikki tuona aikana kirjoittamani tekstit läpi, eikä niissä 100% varmasti ole minkäänlaista syytä mihinkään rangaistukseen. Ne kestävät vertailun kenen tahansa viesteihin niin asiallisuudessa, asiantuntemuksessa kuin asiassa pysymisessäkin. Mutta 2 viikkoa tuli bannia, syynä "lautamieskirjoittelu". Vastausta tiedusteluuni bannin syystä en tietenkään tälläkään kertaa saanut.

Minut on nyt siis bannattu 5 kertaa viime syksyn jälkeen ja 4 kertaa vajaassa puolessa vuodessa. Ainutkaan banni ei ollut ansaittu, mutta nämä viimeiset ihan silkkaa ylläpidon kiusantekoa. Tätä ennen olin kirjoitellut aivan samanlaisesti ja yhtä paljon 1v4kk, edes tietämättä, mitä tällaiset "bannit" ovat. Olen kirjoittanut eri puolilla nettiä keskustelupalstoilla vuodesta 1997 alkaen, enkä koskaan ole saanut miltään palstalta karkoituksia, varoituksia tai minkäänsortin nuhteita. Siksi ihmetyttää, että olen ylläpidon mielestä koko Minfon toiseksi pahin häirikkö. Ainoastaan Sirpaa on bannattu enemmän. Olen edellä vaikkapa Siru83:a ja VPY/Mopoterroristia. Yhteistä edellä mainituille nimimerkeille on se, että heistä on erillisiä ketjuja ja heidän tekstejään manaillaan monenkin kirjoittajan toimesta. Minua ei ole ainutkaan käyttäjä koskaan maininnut häiriköksi, eikä ylläpito ole koskaan poistanut viestejäni tai korjaillut niitä "punakynällä". En ole koskaan saanut yhtään varoitusta. Veikkaan, etteivät useimmat Minfon käyttäjistä tunnista edes nimimerkkiäni; en ole mikään palstalegenda, vaan erikoinen salahäirikkö, joka näköjään häiriköi vain ylläpitoa.

Kirjoitan lähes pelkästään Ulvila-ketjussa, ja olen ko. jutun suhteen tullut jo syksyllä 2010 siihen johtopäätökseen, johon Korkein oikeuskin tuli. Se on tällä palstalla väärä kanta, ja siksi sen kannan puolustajat ärsyttävät enemmistöä. Pitäisi vain keskustella siitä, onko Auer sadisti vai mielenvikainen ja peseytyikö hän itse vai pesikö Jukka Lahti hänet.
Itse en ole esittänyt mitään korkealentoisia teorioita, päin vastoin yrittänyt suitsia kaikkein lennokkaimpia juonenkulkuja ja tuoda keskusteluun jonkinlaista logiikan ja realismin ääntä. Olen kuvitellut, että tällä palstalla keskustelemme ratkaisemattomista rikostapauksista ja yritämme keksiä ratkaisuja niihin. Mitä keskustelua sellainen on, jossa kaikki ovat samaa mieltä, eikä edes kaikkein läpinäkyvimpiä mahdottomuuksia tai epälogisuuksia saa paljastaa eikä testata näitä teorioita? Miten tieto voi lisääntyä, jos kaikki ovat kaikesta samaa mieltä?

En ole koskaan kiroillut, kirjoittanut rasistista tekstiä tai spekuloinut nimimerkkien henkilöllisyyksillä. En ole nimitellyt ketään.
Toivon, että YP ja Minfoon kirjoittajat lukisivat tekstejäni ja kertoisivat mitä vikaa niissä on:
http://murha.info/phpbb2/search.php?key ... ubmit=Etsi
Ei niinkään siksi, että uskoisin Ylläpidon pahoittelevan tms., vaan sen takia, etten halua sadoille palstalle kirjoittaville profiloitua jonain häirikkönä, jota sai vähän väliä potkia foorumilta ulos, eikä se siltikään uskonut vaan häiriköi vain.

Mutta: olen ymmärtänyt Ylläpidon kannan, etten ole tervetullut Murha-Infoon. Siispä lopetan kirjoitteluni täällä tähän. Katsotaan, kuinka paljon palstan laatu paranee. Voin palailla tekemään jonkun loppukaneetin, kun AA vapautetaan. 10 vuoden päästä, taikka jo jouluksi=) En jaksa enää jankata samoja asioita, kun kaikki ne jo tietävät, jos lukea jaksavat. Ja kun eivät jaksa, niin ei se siitä parane sitten. Ulvila-ketjut ovat ihan tyhjänpäiväistä ja epä-älyllistä lässytystä nykyään, mutta ilmeisesti tämä on se, mitä haetaan.

Joten kiitos ja näkemiin. Oli kivaa aika kauan, eikä jäänyt kovasti kaunoja (paitsi sille luuserivasikoijalle, kuka hän sitten onkin...tiedät itsekin, että olet luuseri). Minfo on nykyisellään vähän kuin Neuvostoliitto: hyvä idea, mut jätkät pilas.
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS

”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi
Toripolliisi
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja Toripolliisi »

Kuolemannaakka kirjoitti:Kirjoitan lähes pelkästään Ulvila-ketjussa, ja olen ko. jutun suhteen tullut jo syksyllä 2010 siihen johtopäätökseen, johon Korkein oikeuskin tuli. Se on tällä palstalla väärä kanta, ja siksi sen kannan puolustajat ärsyttävät enemmistöä.
Enää pitäisi tietää mikä se Korkeimman oikeuden johtopäätös oli mutta kun tunnut senkin tietävän niin onnea jatkossakin..
..saapa nähä..
Kuolemannaakka
James Bond (George Lazenby)

Viesti Kirjoittaja Kuolemannaakka »

Toripolliisi kirjoitti:
Kuolemannaakka kirjoitti:Kirjoitan lähes pelkästään Ulvila-ketjussa, ja olen ko. jutun suhteen tullut jo syksyllä 2010 siihen johtopäätökseen, johon Korkein oikeuskin tuli. Se on tällä palstalla väärä kanta, ja siksi sen kannan puolustajat ärsyttävät enemmistöä.
Enää pitäisi tietää mikä se Korkeimman oikeuden johtopäätös oli mutta kun tunnut senkin tietävän niin onnea jatkossakin..

Goddammit! :lol: Kun pitäs tyylillä lähteä, niin eikö tule kämmättyä ja joutuu nolosti vielä palaamaan=)) Tarkoitin tietysti Hovioikeutta=)
Noni, nyt loppu.
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS

”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi
Vastaa Viestiin