Mä olen nyt täysin ulalla siitä missä mennään. Tuija Niemi, KRP:n äänitutkija, ei siis ole saanut kuullakseen suodatusta (33), jonka on mun käsittääkseni itse tehnyt? Vai kenen Sisotalo ja Suska olettavat suodattaneen uuden version, jossa on vain Jukan äänet? Hemmin? Valkaman?sisotalo kirjoitti: Tilanne on tämä
Tuija Niemi on rakentunut lausuntonsa alkuperäisen hätäpuhelun satakertaiseen kuunteluun. Poliisi keksi uuden ratkaisun. Hätäpuhelun neljään minuuttiin ei millään saa mahtumaan sekä lavastusta että murhaa. Siis murha olisi pitänyt tehdä ennen hätäpuhelua.
Tuija Nimen kirjoitus on antanut aiheen tehdä uusi hätäpuhelu, josta on poistettu Annelin ja tyttären äänet. Näin avautuu mahdollisuus kuunnella onko Niemi kuullut oikein.
Mutta sitten tapahtui jotain odottamatonta. Niemi ei ole saanut lainkaan kuulla sitä hätäpuhelua, josta voi tehdä päätelmiä, se jäi Suskan kuunneltavaksi. Ja vielä litterointi väärennettiin. Siihen otettiin alkuperäisen hätäpuhelun ”virallinen” litterointi miinus Anneli ja tytär. Tämä on kaikkein tärkeimmän todisteen väärennys
Mun käsittääkseni niin suodatetut nauhaversiot kuin litteroinnit on tehty KRP:n valineilla ja tiloissa tämän samaisen Tuijan toimesta lukuunottamatta a) Hemmin filmistudioversiota nauhasta (litterointiin täma ei ruvennut) ja b) jotain mahdollisesti FBI:n tekemaa/teknisesti parantelemaa suodatusversiota.
Litterointeja on kaksi Tuijan tekemää ja yksi julkistamaton Tampereen yliopiston versio, jollei ole nyt tullut uusia.
Todisteena teorialleni suodatteen 33 tekijästä esitän samaisen Iltapulun, johon Suska viittaa omassa KKO:lle menneessä kirjeessään:
Toisessa hätäpuhelutallenteessa on kuultavissa koko Auerin soittama puhelu. Toinen tallenne on rikosteknisen laboratorion äänitutkijan editoima tallenne, johon on eritelty pelkästään Jukka S. Lahden äänet.
Tummennus ylla minun.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012051 ... 8_uu.shtml