anayin kirjoitti:ja huomenta kaikille! kaffe?

MissHolmes: luit mun ajatukset....olen aina ollut tälläinen ns. "herkkä, itkupilli" ja nyt kun ajattelen, että on hyvin mahdollista että Kate on tappanut tyttärensä, sisälläni kylmnee

mä toivon viimeisen asti, että tä kaikki on väärinkäsitystä javanhemmat ovat syyttömät (murhaan)
nyt tällä hetkellä multa on kaikki teoriat loppu,odotan huomista ja kokeiden tuloksia. toivottavatasti tulee jtk konkrettista.
voiko muuten Madden DNA pätkästä saada mitään selville mahdollisista sairauksista?
Minusta kaikkein kauheinta olisi se, että joku pedofiili olisi kaapannut.
Itse ajattelen, että jos Maddyn kuoleman syy olisi lääkkeen yliannostus, niin hän olisi saanut lempeän pikaisen kuoleman.
Tähän lempeään lähtöön löytyi äsken
News of the World-uutisista vielä yksi todiste:
Nyt Kate on muistanut, että kun hän huomasi Madden sängyn tyhjäksi ja huusi että tyttö on viety, niin poisvientipäätelmä johtui siitä, että tytön peti oli siisti, peitto ja lakanat paikoillaan. Kate oli "kapaloinut" tytön lakanaan hyvin huolella. Jos tyttö olisi herännyt ja kömpinyt pois, niin peitto olisi ollut rutussa. Madde oli siis nostettu vuoteesta varovasti. Kaappaaja oli nostanut unilelun hyllyn päälle.
Kate siis pitää tätä havaintoa todisteena kidnappauksesta. Moni muu voisi pitää sitä todisteena vanhempiakin vastaan. Oksennusteoriaa vastaan se sotii. Mitä kertonevat poliisin ottamat kuvat.
Nämä ovat ihmeellisiä nämä muistin palautumiset. Ensin Katen kerrottiin huutaneen They have taken her! Kun siihen puututtiin, hän muistikin huutaneensa "She is gone" - ja nyt sitten hän muistaa tämän! Kivoja nuo huippuluokan avustajat, saavat muistinkin palautumaan!