Perholainen Pekka Tuukkanen, 41 v. katosi Perhontiellä Kinnulassa 26.7.2004

Suomessa kadoksissa olevat henkilöt
kolmikon tyttö
Alokas

Re: Pekka Tuukkanen, kadonnut Kinnulassa 2004

Viesti Kirjoittaja kolmikon tyttö »

Minä serkkuni ja iso veljeni löysimme kolme tahalleen särettyä puhelinta ja kolmet avaimet ja kahet varaston avaimet...Samalla löysimme myös uni lääkettä ja jotain jauhetta pussissa mitä epäilette?? :?
Pirhonen
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja Pirhonen »

kolmikon tyttö kirjoitti:Minä serkkuni ja iso veljeni löysimme kolme tahalleen särettyä puhelinta ja kolmet avaimet ja kahet varaston avaimet...Samalla löysimme myös uni lääkettä ja jotain jauhetta pussissa mitä epäilette?? :?
Jos suoraan sanon, niin tekstisi perusteella epäilen ettet ole ns. pakan terävin kortti. :roll:

Mutta jos haluat niin laita nyt jotan taustatietoja enemmän, mistä löysitte ja milloin? Miksi epäilet sen liittyvän tähän tapaukseen? Ilmoititteko löytönne poliisille, mitä mieltä he olivat? Tuossa nyt aluksi jotain...
Pirhonen
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja Pirhonen »

Nostetaan senverran, että nuo löydöt taisivat siis olla vain mielikuvitusta? :?:
massarati
Vähänniinkuharrastaja

Viesti Kirjoittaja massarati »

Mielenkiintoinen tapaus. Kiitos nostosta, luin yön ja tämän päivän aikana koko ketjun. Harmi, että tapaus on jäänyt selvittämättä, vaikka välillä näyttikin jo valoisalta. Mielenkiintoisen tästä mulle tekee sekin että on kotopaikkakuntani naapurissa sattunut. Itse en ole juuri noitten maastojen kanssa tuttu, mutta kyllähän sitä mehtää riittää tuolla seudulla. 8)
LAWoman
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja LAWoman »

Aina kun Pekan ketjuun on tullut kommentteja, toivon ehkä enemmän kuin missään muussa tapauksessa, että juttu saisi vähän valoa ja selviäisi. Mutta se toivo taisi mennä jokin aika sitten kun asia ei edennytkään toivotulla tavalla. Voi jehna sanon minä!
There's a killer on the road
His brain is squirmin' like a toad
Take a long holiday
Let your children play
If ya give this man a ride
Sweet memory will die
Killer on the road, yeah.
nuusku-nella
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja nuusku-nella »

LAWoman kirjoitti:Aina kun Pekan ketjuun on tullut kommentteja, toivon ehkä enemmän kuin missään muussa tapauksessa, että juttu saisi vähän valoa ja selviäisi. Mutta se toivo taisi mennä jokin aika sitten kun asia ei edennytkään toivotulla tavalla. Voi jehna sanon minä!
Joo, kyllä tämä taitaa jäädä pimeäksi jutuksi. Toivon pilkahdus oli mutta ei löytynyt keinoja joilla totuus olisi esiin kaivettu.
Ciccarelli
Sofia Karppi

Viesti Kirjoittaja Ciccarelli »

kuulin että penningistä ois löytyny hiuksia.. poliisi tutkiaa asiaa
Tairetahan olla Härmän asemalla, kunoon verta seinäs!
matlockb
Watson itse

Viesti Kirjoittaja matlockb »

Ciccarelli kirjoitti:kuulin että penningistä ois löytyny hiuksia.. poliisi tutkiaa asiaa
Kuinka vahva tieto tämä on ja kuinka luotettavalta taholta (oma arviosi lähteen luotettavuudesta) olet asian kuullut? Ja milloin näitä hiuksia olisi löytynyt ja löytyikö pelkkiä hiuksia?
".. Sä kosketusta kaipaat toisen ihmisen, ken voi sulle antaa rakkauden. Saada voi vain toista etsien; onnea hyppysellisen .. " (Berit [oik. Tuula Etola]; Hyppysellinen onnea, san. Turkka Mali, säv. Jori Sivonen)
Ciccarelli
Sofia Karppi

Viesti Kirjoittaja Ciccarelli »

no sain tuollasen viestin eilen, eli siis varmaa ei ole onko ne hiuksia.. ja luotan lähteeseen kyllä aika vahvasti... --->

"****** *********** löysi penningistä ihmeellistä karvaa ihan kuin Ihmisen hiuksia (millekään eläimelle ne ei kuulunu kyllä minäki katoin ja koitin niitä)... Poliisi hakee ne joku päivä ja tutkii liittyiskö ne Tuukkasen Pekkaan mitenkään"
Tairetahan olla Härmän asemalla, kunoon verta seinäs!
LAWoman
Christopher Lorenzo

Voisin kyllä luottaa tähän aika vahvasti. Kyllähän tuolla Pennigin suunnassa liikutaan metsissä jonkin verran? Vai onko siellä ollut porukkaa ihan tietoisesti etsinöissä?
Take a long holiday
Let your children play
Sweet memory will die
Nooruska
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

Ettei vain olisi jonkun elukan karvaa?
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
LAWoman
Christopher Lorenzo

Viestissä annettiin kyllä ymmärtää ettei vaikuta eläimen karvalta. Millä eläimellä muuten olisi vastaavaa karvaa kuin ihmisen hiukset? Jos ajatellaan esim. Pekan ruskehtavia ehkä miehen hiuksiksi suhteellisen pitkiäkin hiuksia? En osaa itse sanoa kyllä mille eläimelle sellaiset kävisivät. Ja tuolla suhteellisen pitkällä tarkoitan pidempää kuin siilitukkaisen perusmiehen kampaus noin niinkuin yleensä.
Take a long holiday
Let your children play
Sweet memory will die
Scilla
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja Scilla »

LAWoman kirjoitti:Viestissä annettiin kyllä ymmärtää ettei vaikuta eläimen karvalta. Millä eläimellä muuten olisi vastaavaa karvaa kuin ihmisen hiukset? Jos ajatellaan esim. Pekan ruskehtavia ehkä miehen hiuksiksi suhteellisen pitkiäkin hiuksia? En osaa itse sanoa kyllä mille eläimelle sellaiset kävisivät. Ja tuolla suhteellisen pitkällä tarkoitan pidempää kuin siilitukkaisen perusmiehen kampaus noin niinkuin yleensä.
Aika useasti näkee koiran karvoja metsissä kun ihmiset lenkkien yhteydessä koiriaan harjaa. Ja monilla koirilla on pitkät karvat, tummia, vaaleita, valkoisia, mustia, kiharaa ja suoraa. Hennoin ja pisin (hiusmaisin) karva mikä tulee koirasta mieleen on afgaaninvinttikoiralla.https://www.google.fi/search?hl=fi&tok= ... 4gSk54CgDg
Nooruska
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

^ Joo, koiraa kans mä epäilin. Jotenkin outoa, että löytyisi ihmisen hiuksia. Ne on aika ohuitakin, ei niit sillee huomaa.
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
nuusku-nella
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja nuusku-nella »

Nooruska kirjoitti:^ Joo, koiraa kans mä epäilin. Jotenkin outoa, että löytyisi ihmisen hiuksia. Ne on aika ohuitakin, ei niit sillee huomaa.
Niin. Ja siis pelkkiä hiuksia? Miksi ne olisi irrallaan kallosta mutta kuitenkin yhtenä tuppona jossain? Kuulostaa kummalliselta.
Vastaa Viestiin