Mongols Mc Probationary Finland
Re: Mongols Mc probationary finland
Joo,vaikka en mongoiloideille mitään arvoa ainakaan vielä anna,niin vasikka jutut on pahasta ilman todellisuus pohjaa... Joten heitäppä pelimies ne diaarinumerot kehiin niin päästään kaikkia niitä prosyyreitä ihmettelemään...??
Onkos monkoloideista vieläkään havaintoja???
RealPitti kirjoitti:Edelleen odotellaan vastausta The-Gamelta, mulle riittää noi diaarinumerot jolla noi paperit voi tilata mutta nimimerkki jokota on varmaankin halukas näkee ne ihan livenä? Vastailkoon itse jos tuntuu siltä
corppi kirjoitti:Joo,vaikka en mongoiloideille mitään arvoa ainakaan vielä anna,niin vasikka jutut on pahasta ilman todellisuus pohjaa... Joten heitäppä pelimies ne diaarinumerot kehiin niin päästään kaikkia niitä prosyyreitä ihmettelemään...??
Joopa joo... Apinat on pihalla ku tamppoonin narut... Setvikää itenumeronne jos ei ole pokka(uhoilusta huolimatta)tulla naamatusten tapaamaan.
Jokota on tainnu rekrytä teidät jo internet jengiinsä...
Huah my ass
I'am The Game, and i know you can't take me!
-
Outo Enkeli
- Sabrina Duncan
Tämähän on kaikkien ketjujen äiti! Kaikkein paskimman ketjun... No, eihän tätä olis pakko lukee ja itseasiassa tää onkin mielenkiintoinen(en oikein itsekkään tiedä onko). Hirmu uho päällä. RealPitti ja jokunen muu on asia linjalla. Muilla menee huuteluksi ja mustamaalaamiseksi ilman faktoja. Ilman faktoja huutelu on kyllä niin syvältä. Ainahan tuota on harrastettu. Vasikaksi väitetään asiamiehiä, jos ne on ns. väärässä leirissä tai muuten vaaraksi/uhkaksi huutelijalle. Vittu se on perseestä.
Miksi niitä diaarinumeroita ei voi nyt heittää kehiin. En keksi muuta, kuin et sellaisia papruja ei ole, joissa paljastuisi mitään muuta kuin, että tämä paskapuheen alullepanija on valehdellut törkeesti.
Miksi niitä diaarinumeroita ei voi nyt heittää kehiin. En keksi muuta, kuin et sellaisia papruja ei ole, joissa paljastuisi mitään muuta kuin, että tämä paskapuheen alullepanija on valehdellut törkeesti.
el músculo pierde su significado cuando la pólvora se inventó. Así que en lugar de hormonas, comprar un arma buena. por lo que no engañan a nadie que no comprende esto, pero al darse cuenta de esto debe ser un poco desordenado
The-Game taisi puhua paskaa, ei sillä mitään papereita ole
Vaihtoehdot jolla todistat väitteesi oikeiksi.
-Diaarinumerot joko tänne julkisesti tai yksityisviestillä esimerkiksi mulle.
-Scannnaat kaikki paperit ja pistät ne vaikka mulle emaililla.
-Tapaaminen mun määrittelemässä paikassa mun määrittelämään aikaan
Vaihtoehdot jolla todistat väitteesi oikeiksi.
-Diaarinumerot joko tänne julkisesti tai yksityisviestillä esimerkiksi mulle.
-Scannnaat kaikki paperit ja pistät ne vaikka mulle emaililla.
-Tapaaminen mun määrittelemässä paikassa mun määrittelämään aikaan
Kaikki tämän nimimerkin kirjoittamat viestit ovat kyseisen
henkilön omia, yksityishenkilön mielipiteitä, eivätkä
minkään puolueen, yhteisön tai yrityksen mielipiteitä
tai kantoja. Oikeus perustuu PL 12§:ään.
Emailini: [email protected]
Totta kyllä. Tollasia juttuja ei pitäs jutella,jos ei tosiaan ole niitä faktoja taustalle..ilman niitä = pelkkää naurettavaa mustamaalaamista. Paskan puhuminen on perseestä,mutta valitettavan yleistä. Aikuisten ihmisten pitäisi pystyä hoitamaan asiat ilman tollastakin. On ne asiat sitte minkälaisia tahansa. Numeroita/faktoja esiin,niin saadaan tälle jonkunlainen päätös.Outo Enkeli kirjoitti:Tämähän on kaikkien ketjujen äiti! Kaikkein paskimman ketjun... No, eihän tätä olis pakko lukee ja itseasiassa tää onkin mielenkiintoinen(en oikein itsekkään tiedä onko). Hirmu uho päällä. RealPitti ja jokunen muu on asia linjalla. Muilla menee huuteluksi ja mustamaalaamiseksi ilman faktoja. Ilman faktoja huutelu on kyllä niin syvältä. Ainahan tuota on harrastettu. Vasikaksi väitetään asiamiehiä, jos ne on ns. väärässä leirissä tai muuten vaaraksi/uhkaksi huutelijalle. Vittu se on perseestä.
Eniten minä rakastan torsoja. Ne on jotenkin niin vitun säälittäviä.
Suurin osa jengista jotka tata ketjuu lukee varmaan kiinnostunut asioista kuten: onko Mongooleja nakynyt teilla? missa on clubitalo? Ketka on poppoossa ja kuinka monta jne. Mut viimeiset pari viikkoo aina kun avaa ketjun jutut on tasolla "sa oot vasikka - ite oot - miun kaverit vetaa sua turpaan homo - ite oot homo senkin bad macine - turpa kii prospekc...."
Lopettakaa kiukuttelu ja pitakaa ketju huumoripitoisella asialinjalla kuten alussa
Lopettakaa kiukuttelu ja pitakaa ketju huumoripitoisella asialinjalla kuten alussa
juta kirjoitti:Suurin osa jengista jotka tata ketjuu lukee varmaan kiinnostunut asioista kuten: onko Mongooleja nakynyt teilla? missa on clubitalo? Ketka on poppoossa ja kuinka monta jne. Mut viimeiset pari viikkoo aina kun avaa ketjun jutut on tasolla "sa oot vasikka - ite oot - miun kaverit vetaa sua turpaan homo - ite oot homo senkin bad macine - turpa kii prospekc...."
Kannatan!!! Lopettakaa vasikka lässytys ja uhominen
Vasikan keinu on karu,siinä ei ole kuin yksi naru.
Yhtäkään ei ole näkynyt missään bikereiden suosimisissa paikoissa, mistä lienee johtuu mutta onhan tässä vielä kesää jäljellä. Ruotsissahan noi ajelee jo ihan letkoissa ja siellä taisi mennä 2v että uskaltautuivat julkisesti sen tekeejuta kirjoitti:Suurin osa jengista jotka tata ketjuu lukee varmaan kiinnostunut asioista kuten: onko Mongooleja nakynyt teilla? missa on clubitalo? Ketka on poppoossa ja kuinka monta jne. Mut viimeiset pari viikkoo aina kun avaa ketjun jutut on tasolla "sa oot vasikka - ite oot - miun kaverit vetaa sua turpaan homo - ite oot homo senkin bad macine - turpa kii prospekc...."
Ottamatta kantaa siihen oisko koko vasikkakeskustelua tarvinnut aloittaa, olen kyllä parin edellisen kirjoittajan kanssa eri linjoilla jutun päättämisestä. On aika hanurista nimitellä jotakuta vasikaksi, jos asiassa ei ole minkäänlaista totuuspohjaa. Jos taas on, pitäisi siitä olla jonkinlaista näyttöäkin. Ettei homma jää tällaiselle "no en mä tiedä mutta netistä luin että se ois vasikka..." -asteelle.
Oma ihan puhdas veikkaus on, ettei the-gamella ole muita kuin sätkäpapereita. Jos suhteet kaveriin olis noin tulehtuneet kuin teillä näyttää olevan, luulisi olevan enemmän kuin paljon halua laittaa ne papereiden diaarinumerot julkisesti näkyville niin, että kaikki muutkin epäilijät voisivat asian todentaa.
Oma ihan puhdas veikkaus on, ettei the-gamella ole muita kuin sätkäpapereita. Jos suhteet kaveriin olis noin tulehtuneet kuin teillä näyttää olevan, luulisi olevan enemmän kuin paljon halua laittaa ne papereiden diaarinumerot julkisesti näkyville niin, että kaikki muutkin epäilijät voisivat asian todentaa.
-
PERKELE-FTW
- Nikke Knatterton
Nyt ois melkein 3000 kilsaa pyörän mittarissa ilman Mongohavaintoa. Muita kerhoja tien päällä kyllä näkee mut Mongojen bongaus tuntuu haastavalle. Tuohon vasikkakeskusteluun toivoisin todisteita tai suuta suppuun. Eiköhän sankareilla riitä kuoppia tiessä ilman turhia syytöksiäkin. Faktaa tosin on, että Grand-Master ruotsin puolella on dokumenttien mukaan ns "suulaampi" kun Siperian Hurtta konsanaan. Ja kyllä, olen itse lukenut Joonaksen lässytyslaput. Ride on...
Olen vähän ajatellut,ettei tuo viina oikein sovi minulle.
- Tauno Veikko Pasanen -
- Tauno Veikko Pasanen -
Saa olla muuten aika saatanan iso suu ja syvä kurkku tos tapaukses...PERKELE-FTW kirjoitti:.."suulaampi" kun Siperian Hurtta konsanaan.
Eniten minä rakastan torsoja. Ne on jotenkin niin vitun säälittäviä.
-
parasetamoli
- Lauri Hanhivaara
Aikuiset ukot uhittelee netissä toisilleen pyydellen jotain todistepapereita, on kait teillä liivit kuitenkin päällä kun istutte siellä kotikoneella 
parasetamoli kirjoitti:Aikuiset ukot uhittelee netissä toisilleen pyydellen jotain todistepapereita, on kait teillä liivit kuitenkin päällä kun istutte siellä kotikoneella
ei ole liivejä, ei kotona eikä edes pyörän selässä
No pitti ja kumppanit?? Ootteko kartalla missä nyt mennään Mongoloidi rintamalla??
Iso käsi pyyhkii ukkoja rivistä sekä Suomessa,että veden toisella puolen,ja mukavin motareiden maassakin on ukkoja laitettu vasikanleima otsassa kilometritehtaalle...
Huah!!! Diaarinumeroita en laita sulle,enkä kenellekään muullekaan,koska asiaan liittyy monta muutakin ihmistä kuin the pressa... Jos et itse tiedä mitä juttua asia koskee,niin sitten et tiedä... Jos kuitenkin olet niin kartalla asioista kuin annat täällä ymmärtää,tiedät myös missä nyt mennään...???
Iso käsi pyyhkii ukkoja rivistä sekä Suomessa,että veden toisella puolen,ja mukavin motareiden maassakin on ukkoja laitettu vasikanleima otsassa kilometritehtaalle...
Huah!!! Diaarinumeroita en laita sulle,enkä kenellekään muullekaan,koska asiaan liittyy monta muutakin ihmistä kuin the pressa... Jos et itse tiedä mitä juttua asia koskee,niin sitten et tiedä... Jos kuitenkin olet niin kartalla asioista kuin annat täällä ymmärtää,tiedät myös missä nyt mennään...???
I'am The Game, and i know you can't take me!
alkaa pikkuse haisemaa siltä et sun oma nimi löytyy sieltä vasikka listalta. voiko ittestää tehä enempää pelleä! eka mesoo täällä et vittu mikä vasikka sit en anna numeroita tai skannaa niitä papereita tänne jos niissä on ylimääräsiä nimiä kuten se omas ni ne voi mustata jos osaat sen verta tietokonetta käyttää, hyvä herra The-game suosittelen oikeesti et pidä naamas kii tai kaiva ne paperit esii.