Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Sirpa
James Bond (George Lazenby)

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Sirpa »

Kävin Ulvila-osiossa katsomassa, että miltä näyttää uskollisten ja totisten joukkojen taistelu, kun politiikka osiossa muistin, että Ilmestyskirjan mukaan tämä onkin sitten pedon viimeinen kuukausi, ja tein johtopäätöksen, että hermagedonit käytäisiinkin sananvoimalla.

Voi, voi ei hyvältä näytä - ei tietoakaa totuudesta - uskollisuudesta (totuudelle) puhumattakaan; köyden rasvaus vain jatkuu omien alhaisten tunteiden kautta (luku 666), ja psykopaatin tekemään sadistiseen kidutusmurhaan ammattimaisin kiertein on jo sotkettu pieni tyttökin.

Mihin ihmisten järki on kadonnut?! Vai eikö sitä ole koskaan ollutkaan?!
Alethes doksa meta logu
Tara
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Tara »

OLi pakko tulla tänne, kun tuolla Ulvilassa tulee nyt yks kaks Airolalla päin pläsiä, oikein olan takaa..

Taas yksi uuden uutukainen, joka haluaa aloittaa homman alusta. Hihansa käärinyt oikein..

Ei voi mitään, mutta kuulostaa jollain lailla tutulta. Hirveästi tekstiä, vähän villoja, mutta hirmuinen vauhti päällä.

Tuosta vain vetelee rätillä kuin vanha konkari. Mistä tuota puhtia riittää?? :mrgreen: Olisko jollekin vanahalle tullut takkiin joskus, nyt sitten sisuuntunut? Tähän mennessä 5:n postin konkari.
tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
Miten oravatädille saisi rasteroinnilla haavaumia ja mustelmia naamaan?
Kepittelyiloa tässä tulevaisuudessa odottelen...
Sirpa
James Bond (George Lazenby)

Viesti Kirjoittaja Sirpa »

No just kävin kehumassa ja läiskimässä selkään, mutta en ole ehtinyt vielä paremmin tutustumaan. Tässä alkaa tulla kiire, ja totuudellisia oikeudenmukaisuuskirjoittajia tarvittaisiin lisää, jotta tuo alhaisten tunteiden 666 nujertuisi.
Alethes doksa meta logu
Airola
Scooby-Doo

Viesti Kirjoittaja Airola »

Tara kirjoitti:OLi pakko tulla tänne, kun tuolla Ulvilassa tulee nyt yks kaks Airolalla päin pläsiä, oikein olan takaa..

Taas yksi uuden uutukainen, joka haluaa aloittaa homman alusta. Hihansa käärinyt oikein..

Ei voi mitään, mutta kuulostaa jollain lailla tutulta. Hirveästi tekstiä, vähän villoja, mutta hirmuinen vauhti päällä.

Tuosta vain vetelee rätillä kuin vanha konkari. Mistä tuota puhtia riittää?? :mrgreen: Olisko jollekin vanahalle tullut takkiin joskus, nyt sitten sisuuntunut? Tähän mennessä 5:n postin konkari.

Mä olen tätä foorumia ja etenkin tuota Ulvila-osastoa lukenut jo monta vuotta.
Tai no Ulvila-osastoa parisen vuotta, mutta muualla todella pitkään.

Mulla on ollut suunnattoman usein valtava halu vastata ihmisille, mutta en ole laiskana jaksanut nähdä rekisteröitymisen vaivaa :D
Tuossa 1-2 viikkoa sitten näin sen vaivan (rekisteröitymisen vahvistamisessa taisi mennä noin viikko) ja lopputuloksena on se, että porukka menee henkilökohtaisuuksiin.

Konkarimaisuus ja puhti tulee varmaan siitä, että olen vuosikaudet aktiivisesti käynyt pitkiä keskusteluja foorumeilla. Konkarimaisuus ei tosin liity rätillä vetelemiseen, vaan keskusteluun. Harmi, jos koet, että mielipiteiden vaihto on rätillä vetelemistä.
Myös tietty asiaan vaikuttaa sekin, että tässä näitä juttuja seuratessa tosiaan on ollut jo aiemmin valtavasti haluja osallistua, joten nyt sitä kirjoittelua sitten näyttää tulevan senkin edestä.

Olen kuitenkin ihan uusi kirjoittaja täällä. En siis kenenkään tuplatunnus.

Mutta mikäs huomio tuolla toisessa ketjussa oli se, miten minä tuon ilmi asioita omasta itsestäni?
Täällä kuitenkin ihmiset tuntuvat jatkuvasti tekevän toisista ties minkälaisia psykologisia päätelmiä (yleensä vielä negatiiviseen sävyyn), niin eiköhän tässä kuitenkin pitäisi kullakin olla oikeus myös itse kertoa itsestä asioita eikä antaa siinä suhteessa valtaa pelkästään kotipsykologeille.
Vai olisiko tuokaan kääntynyt minua vastaan, jos olisin ollut asioista samaa mieltä, kuin sinä?
awa
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja awa »

Airola kirjoitti:Olen kuitenkin ihan uusi kirjoittaja täällä. En siis kenenkään tuplatunnus.
Olet vuosia seurannut keskustelua, mutta et ole jaksanut kirjautua. Nyt jaksat sopertaa asiatonta soopaa rivikaupalla. Hieman ihmetyttää.

Tuplanikit paljastuvat aina ja varmasti. Jotkut muka fiksummat yrittävät muuttaa kirjoitustyyliään - siinä onnistumatta.

Sinulle Airola sanon vain sen, että toisen kirjoittajan toistuvaa pilkkuvirhettä ei kannata toistaa - ja yhdyssanojen suhteen on oltava yhdenmukainen.
Severin A
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja Severin A »

Jos kirjoittaa, että ei ole kenenkään tuplatunnus, herättää se ainakin minun mielenkiinnon sitä kohtaan, miksi tätä nimenomaista asiaa pitää painottaa... :roll:
Älä oleta
Airola
Scooby-Doo

Viesti Kirjoittaja Airola »

awa kirjoitti:
Airola kirjoitti:Olen kuitenkin ihan uusi kirjoittaja täällä. En siis kenenkään tuplatunnus.
Olet vuosia seurannut keskustelua, mutta et ole jaksanut kirjautua. Nyt jaksat sopertaa asiatonta soopaa rivikaupalla. Hieman ihmetyttää.
Niin. Ei ole ehkä ainoa kerta maailmassa, kun joku lurkkailee iät ja ajat ja vasta sitten ottaa osaa keskusteluun.
Kirjoituksen asiattomuudesta olen eri mieltä.
Tuplanikit paljastuvat aina ja varmasti. Jotkut muka fiksummat yrittävät muuttaa kirjoitustyyliään - siinä onnistumatta.

Sinulle Airola sanon vain sen, että toisen kirjoittajan toistuvaa pilkkuvirhettä ei kannata toistaa - ja yhdyssanojen suhteen on oltava yhdenmukainen.
Tulkitsenko tämän epäilyksi? :D

Jos kovin tarkasti seuraatte kirjaimia ja kirjoitustyyliä, niin sanon näin ennakolta, että vaihtelen kirjakieltä ja puhuttua kieltä vähän miten sattuu. Yleensä, jos koitan kirjoittaa asiatekstiä, teen sen mahdollisimman kirjakielellä. Vähänkin kasuaalimmat keskustelut saattavat mennä puhekieleksi tai puhekielen ja kirjakielen sekoitukseksi.
Tässä ketjussa olen jo tuonut mukaan sanoja "mä" ja "mulla" enemmän, kuin muissa ketjuissa.

Se on joko merkki kylmän laskelmoivasta, mutta epäonnistuneesta yrityksestä esittää jotain muuta, mitä olen, tai sitten se on merkki siitä, että olen tavallinen ihminen. Siitä saa valita kumman tahtoo :D
Severin A kirjoitti:Jos kirjoittaa, että ei ole kenenkään tuplatunnus, herättää se ainakin minun mielenkiinnon sitä kohtaan, miksi tätä nimenomaista asiaa pitää painottaa... :roll:
Tara sitä vihjaili, joskaan ei kyllä varsinaisesti tuplatunnuksesta maininnut, mutta sitä kyseli, että olisinko mahdollisesti joku vanha käyttäjä. Taralle vastasin.

Vai käsitinköhän tuon Taran "olisko jollekin vanahalle tullut takkiin joskus" -jutun väärin? Ehkä tuo tuli siitä ensin mieleen, koska tiedän kyllä, että täällä säännöllisin väliajoin esiintyy tuplatunnusten käyttöä ja käytön epäilyä. Eikä tietty ole ainoa foorumi, jossa sitä tapahtuu.

Vai kääntyyköhän tämäkin vastaus nyt minua vastaan tämän tuplanikkijutun suhteen :D
ulkosuomalainen
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja ulkosuomalainen »

Ulvilan kyokissa taas kerran vellova keskustelu laiskoista kotiaideista ja siivoamisen elintarkeydesta toi jotenkin taman mieleen:

http://www.youtube.com/watch?v=gdMISGruB0Q
Nothing sways the stupid more than arguments they can't understand.
Cardinal de Retz, Memoires (1781)

When a wise man points at the moon, the imbecile examines the finger.
Confucius
Severin A
Jack Bauer

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Ok, myönnettäköön, että osui ja upposi!! Eiköhän se 'tavallinen' kodinhengetär ole näiden kahden esiteyn näkemyksen puolivälin paikkeilla...
Älä oleta
ulkosuomalainen
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja ulkosuomalainen »

Mukava, etta edes jollakulla on samanlainen huumorintaju kuin itsellani.
Nuo vanhat scopitonet ovat jotenkin viattomanoloisessa seksismissaan ja sovinismissaan herkullista mutta hammentavaa katsottavaa.
Nothing sways the stupid more than arguments they can't understand.
Cardinal de Retz, Memoires (1781)

When a wise man points at the moon, the imbecile examines the finger.
Confucius
nuusku-nella
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja nuusku-nella »

Instigator kirjoitti:
Airola kirjoitti:Kännykällä tarkoitin enimmäkseen nimenomaan Jukan puhelinta. Olen siis elänyt siinä käsityksessä, että jos se kuvan puhelin oli oikea puhelin, niin se olisi nimenomaan Jukan puhelin.
Tuo on uusi näkemys. Syyttäjä väittää, että kyseessä on Annelin oma puhelin. Joka tapauksessa julkisuudessa esillä olleesta kuvasta on täysin mahdoton sanoa, minkä mallinen puhelin tai lelu AA:lla on kädessä.

Halusin vain alunperin katkaista siivet syntymässä olevalta minfo-totuudelta, että Anneli olisi väittänyt, ettei osannut käyttää mitään matkapuhelinta ennen Jukan surmaa. Vaikka asia on sinulle selvä, se ei välttämättä ole sitä nuusku-nellalle ja muille uusille kirjoittajille.
Juu hei vaan, uusi kirjoittelija täällä. Kiitos holhouksesta ja huolenpidosta. :roll: :roll:

Rakas konkarikirjoittelija, tarjoathan meille myös sen virallisen tiedon jossa Anneli kertoo mitä kaikkia malleja osaa käyttää ja mitä ei.
Severin A
Jack Bauer

ulkosuomalainen kirjoitti:Mukava, etta edes jollakulla on samanlainen huumorintaju kuin itsellani.
Nuo vanhat scopitonet ovat jotenkin viattomanoloisessa seksismissaan ja sovinismissaan herkullista mutta hammentavaa katsottavaa.
Minua on joskus syytetty kieroutuneesta huumorintajusta, joten olen huojentunut, etten ole ainoa 'valtavirrasta poikkeava'. :mrgreen: Tuon klipin kliseemäinen seksismi teki terveellä tavalla vaivautuneen olon ja sai huoksaisemaan helpotuksesta, että nykyään kait ollaan jo piirun verran petrattu parempaa suuntaan. Ollaanhan?
Älä oleta
Veristi
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja Veristi »

Kyllä ollaan. Näin on. Luin juuri Hezarin 50 v sitten palstalta, kuinka jo tuolloin USA:n "avaruusamatsonit" olivat alkaneet kyseenalaistamaan sen, että avaruusohjelmaan otettiin vain miehiä. Vaikka aika ei vielä ollutkaan kypsä, on tilanne nyt vallan toinen. Kannattaa tähyillä tulevaisuuteen optimistisesti ja unohtaa menneisyyden olosuhteet. Ihmisen mielellä on voimakas vaikutus siihen, millaiseksi maailma ympärillämme voi muuttua. Kun naisen asema paranee, myös miehellä on hyvä olla...
annijatta
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja annijatta »

No tähän asiaan moneltakin osin sopisi kyllä tämä aika hyvin
http://www.youtube.com/watch?v=M-EO1c1pQdw
Fool me once, shame on you, fool me twice, shame on me.
Instigator
Frank Drebin

Viesti Kirjoittaja Instigator »

nuusku-nella kirjoitti:Juu hei vaan, uusi kirjoittelija täällä. Kiitos holhouksesta ja huolenpidosta. :roll: :roll:

Rakas konkarikirjoittelija, tarjoathan meille myös sen virallisen tiedon jossa Anneli kertoo mitä kaikkia malleja osaa käyttää ja mitä ei.
Olepa hyvä, kyllä teitä uusia saa täällä paimentaa vähän väliä.

Mistä virallisesta tiedosta kirjoitat? Ainoa virallinen tieto Annelin kännykänkäyttötaidoista koskee aikaa ennen surmaa ja on peräisin naispoliisilta, joka kysyi AA:lta sairaalassa, miksi tämä ei käyttänyt Jukan puhelinta hätäpuhelun soittamiseen. Anneli vastasi, ettei hän osannut käyttää Jukan kännykkää, kun siinä oli internet.

ETP:n kopion omistava nimim. Tara kirjoitti 28.6.2010 seuraavasti:
Tara kirjoitti:Sama naispoliisi, joka kävi Tähtisentiellä 1.12.2006 (etsimässä mm verisiä kenkiä) ja sairaalassa Annelia puhuttelemassa, oli kysynyt miksei Anneli käyttänyt kännykkää. Hän kertoi Annelin selittäneen syyksi, ettei hän 'oikein osannut käyttää kännykkää'. JJ:lle Anneli selitti, ettei hän osannut käyttää 'Jukan kännykkää' - osaselitys miksei osannut oli ehkä, että 'siinä oli internet' - vaikka eihän siitä mitään tarvitse tietää jos vain soittaa. Anneli ei ole sanonut, ettei hän 2006 osannut ollenkaan käyttää kännyttää - kertomnsa mukaan hänellä ei ollut omaa kännykkään.
Vastaa Viestiin