Kopla - 9

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
Wagner
Adrian Monk
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Wagner »

karra kirjoitti:Edelliseen kirjoitukseeni viitaten en uako, että poliisi olisi jättänyt Wagnerin ilmoituksen huomioimatta!
En minäkään.
8)
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"
Sariola
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Sariola »

Kyllä minä uskon, että Wagner on tehnyt rikosilmoituksen ja varmaan joku muukin koskien Arskaa. Uskon myös, että poliisi on tutkinut asiaa ainakin muodollisesti ja tullut johonkin lopputulokseen.

Se kyllä ihmetyttää, että tätä Arskaa ei noin yleisesti pidetä vakavasti otettavana tekijänä, ja hänestä puhutaan vain vähän, kun tapauksesta puhutaan ja sitä käsitellään. Siis vaikuttaa, että poliisi ei pidä Arskaa kovin vakavasti otettavana mahdollisena tekijänä. Tämän käsityksen ulkopuolinen saa. Tunnen asiaa niin huonosti, että en silti pysty kiistämäänkään, etteikö Arskalla voisi olla jotakin tekemistä asian kanssa. En tunne asiaa riittävästi. Voi olla, tai voi olla niin että ei ole.
Pharaoh
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Pharaoh »

Wagner kirjoitti: Misthän syystä epäillyistä Lonka, Gustafsson, Assman y.m on mainittu omilla nimillään mutta muista asian tiimoilta julkisiksi tulleista epäillyistä -kuten Arskasta/Rikos-lehti 1994- ei saisi puhua mitään ?
Näköjään saa puhua ihan vapaasti, sinähän sen kirjoituksillasi todistat.
:wink:
Mutta on vain niin, ettei tuossa lehdessä esiintynyttä Oulunkylän Arskaa ole kai koskaan edes identifioitu? Eli ei ole löytynyt sellaista henkilöä.
Tällä palstalla Bodom FAQissakaan ei ole Arska-nimistä epäiltyä.
karra
Sofia Karppi

Viesti Kirjoittaja karra »

Jos kerta kioskimietä on epäilty että myöskin piristä ja julkisesti,niin miksei myös arskasta ole siten mitään epäilyjä julkistettu?
teltta puukko ja viimeinen erhe.
Wagner
Adrian Monk
Viesti:

karra kirjoitti:Jos kerta kioskimietä on epäilty että myöskin piristä ja julkisesti,niin miksei myös arskasta ole siten mitään epäilyjä julkistettu?
Mitä nyt 1994 alkaen ja eri forumeilla on ollut nimenomaisesti liitettynä Bodomin surmiin.
Kun mies vielä on väittänyt surmat tehneensä ja lärvinsä sopii siihen ainoaan dokumenttiin, mitä murhaajasta on tiedossa (=hypnoosipiirros), ei liene epäselvää, kuuluuko vai eikö Arska epäiltyjen piiriin.
8)
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Loka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Loka »

Wagner, jos sulla on kuva epäillystä (vaikka lehden kannen skannaus), viitsisitkö pistää sen minulle.
Viimeksi muokannut Loka, Ma Loka 15, 2007 9:20 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Wagner
Adrian Monk
Viesti:

Loka kirjoitti:Wagner, jos sulla on kuva epäillystä (vaikka lehden kannen skannaus), viitsisitkö pistää sen minulle. Osoite on [email protected] .
Rikos-lehden kustantajalta sen saattaisi legaalisti saada.
Tai KRP:ltä.
Tai ottamalla digikameralla kuva eräästä Vantaan lastenvaunukauppiaasta.
8)
Loka
Alibin Kestotilaaja

Wagner kirjoitti: Rikos-lehden kustantajalta sen saattaisi legaalisti saada.
8)
Ookoooooo. Eli jätämme asian tähän. 8)
Wagner
Adrian Monk
Viesti:

Loka kirjoitti:
8)
Wait: kuva oli skannattuna ainakin muurala.com-sivustoilla, jonka juuri Arska epäiltävästi säikytteli luopumaan kokonaan Bodom-aiheesta.
8)
MEG
Jessica Fletcher

Rikoslehden kuva

Viesti Kirjoittaja MEG »

Rikoslehden 1994 kannessa julkaistiin ,poliisin 60-luvulla teettämä n.s..hypnoosikuva joka on esim. Aake Jermon "Murha ei vanhene"kirjassa(1975).
Rikoslehden ,kuvan ympärille sepustetun-epäuskottavan-tarinan mukaan Käpyläläinen mies olisi (1994) tunnistanut kuvasta, surmien aikaan Käpylässä asuneen "Arskan"
Loka
Alibin Kestotilaaja

Wagner kirjoitti:
Loka kirjoitti:
8)
Wait: kuva oli skannattuna ainakin muurala.com-sivustoilla, jonka juuri Arska epäiltävästi säikytteli luopumaan kokonaan Bodom-aiheesta.
8)
Joo tiesinkin että muuralassa on ollut kuva, itse en palstalla kirjoittanut joten kuva on jäänyt näkemättä. "Jokuhan" tallensi kaikki muuralan viestit ennen sen kaatumista, kukahan se oli? 8)
Wagner
Adrian Monk
Viesti:

Re: Rikoslehden kuva

MEG kirjoitti:Rikoslehden 1994 kannessa julkaistiin ,poliisin 60-luvulla teettämä n.s..hypnoosikuva joka on esim. Aake Jermon "Murha ei vanhene"kirjassa(1975).
Rikoslehden ,kuvan ympärille sepustetun-epäuskottavan-tarinan mukaan Käpyläläinen mies olisi (1994) tunnistanut kuvasta, surmien aikaan Käpylässä asuneen "Arskan"
Samaa mieltä. Kuva lienee aito, samoin kutsumanimi, itse tarina kuitenkin vaikuttaa erittäin tekaistulta.
Ehkä tarkoituksena on vain ollut saada oikea Arska mukautumaan jonkun asiasta tietävän tahtoon, mikä havainto minullakin eräästä Ristosta on.
8)
Loka
Alibin Kestotilaaja

Wagner kirjoitti: *tut. 8)
Inter nos, difficile est satiram non scribere.

Mikäs firma sillä Arskalla aikoinaan oli? Ei löydy enää.
raven
Aloitteleva Besserwisser

Viesti Kirjoittaja raven »

Loka kirjoitti:
Wagner kirjoitti: *tut. 8)
Inter nos, difficile est satiram non scribere.

Mikäs firma sillä Arskalla aikoinaan oli? Ei löydy enää.
Klakin ajoilta Bodom-keskustelua olen seurannut. 2002 kesällä taisin palstan löytää. Hintriíka(/Wagner) oli nirunarukengistä ja tunnustuksista puhunut aikaisemmin. Olisiko jopa ollut 2001 tai 02 alkuvuodesta?

Muistan kyllä, mitä tuo Arskan firma klakin kirjoitusten mukaan möisi ja muistelen jopa, missä myymälä olisi ollut.

Olin todella kiinnostunut Hintriikan kirjoituksista ja vähän myöhemmin Wagnerin osallistumisesta. En enää kovinkaan. Asiat eivät ole edenneet Klakista mihinkään. Muuralassa muistaakseni tosin tämä kopla9 taisi syntyä?
Loka
Alibin Kestotilaaja

^No, tiedossa on Arskan liikeidea. Hmm, onkin asiaa Tapiolan suuntaan, taidan poiketa.
Lukittu