Jos et kuitenkaan lähtisi. Olen "eri puolella" eli mielestäni A on syyllinen. Sinä kuitenkin kyseenalaistat väittämät juuri oikealla tavalla eli jos kirjoittaja ihan oikeesti haluaa etsiä totuutta, vasta-argumentit pitää huomioida ja niitä pitää pohtia. Kuten sanoit, jos aiomme yhdessä etsiä vastauksia/ratkaisua, kaikki mielipiteet ja perustelut pitää ottaa huomioon. Yksimielisyys ei johda mihinkään muuhun kuin paskanjauhantaan!Kuolemannaakka kirjoitti:http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php? ... =0#p468436
Ylläolevassa viestissä ihmettelin syytä kolmanteen viikon banniini, mitään syytä saamatta. Tämän jälkeen olen saanut vielä kaksi bannia, joista viimeisin oli kaksiviikkoinen ja annettiin 10 päivää edellisen bannin jälkeen. Olen käynyt moneen kertaan kaikki tuona aikana kirjoittamani tekstit läpi, eikä niissä 100% varmasti ole minkäänlaista syytä mihinkään rangaistukseen. Ne kestävät vertailun kenen tahansa viesteihin niin asiallisuudessa, asiantuntemuksessa kuin asiassa pysymisessäkin. Mutta 2 viikkoa tuli bannia, syynä "lautamieskirjoittelu". Vastausta tiedusteluuni bannin syystä en tietenkään tälläkään kertaa saanut.
Minut on nyt siis bannattu 5 kertaa viime syksyn jälkeen ja 4 kertaa vajaassa puolessa vuodessa. Ainutkaan banni ei ollut ansaittu, mutta nämä viimeiset ihan silkkaa ylläpidon kiusantekoa. Tätä ennen olin kirjoitellut aivan samanlaisesti ja yhtä paljon 1v4kk, edes tietämättä, mitä tällaiset "bannit" ovat. Olen kirjoittanut eri puolilla nettiä keskustelupalstoilla vuodesta 1997 alkaen, enkä koskaan ole saanut miltään palstalta karkoituksia, varoituksia tai minkäänsortin nuhteita. Siksi ihmetyttää, että olen ylläpidon mielestä koko Minfon toiseksi pahin häirikkö. Ainoastaan Sirpaa on bannattu enemmän. Olen edellä vaikkapa Siru83:a ja VPY/Mopoterroristia. Yhteistä edellä mainituille nimimerkeille on se, että heistä on erillisiä ketjuja ja heidän tekstejään manaillaan monenkin kirjoittajan toimesta. Minua ei ole ainutkaan käyttäjä koskaan maininnut häiriköksi, eikä ylläpito ole koskaan poistanut viestejäni tai korjaillut niitä "punakynällä". En ole koskaan saanut yhtään varoitusta. Veikkaan, etteivät useimmat Minfon käyttäjistä tunnista edes nimimerkkiäni; en ole mikään palstalegenda, vaan erikoinen salahäirikkö, joka näköjään häiriköi vain ylläpitoa.
Kirjoitan lähes pelkästään Ulvila-ketjussa, ja olen ko. jutun suhteen tullut jo syksyllä 2010 siihen johtopäätökseen, johon Korkein oikeuskin tuli. Se on tällä palstalla väärä kanta, ja siksi sen kannan puolustajat ärsyttävät enemmistöä. Pitäisi vain keskustella siitä, onko Auer sadisti vai mielenvikainen ja peseytyikö hän itse vai pesikö Jukka Lahti hänet.
Itse en ole esittänyt mitään korkealentoisia teorioita, päin vastoin yrittänyt suitsia kaikkein lennokkaimpia juonenkulkuja ja tuoda keskusteluun jonkinlaista logiikan ja realismin ääntä. Olen kuvitellut, että tällä palstalla keskustelemme ratkaisemattomista rikostapauksista ja yritämme keksiä ratkaisuja niihin. Mitä keskustelua sellainen on, jossa kaikki ovat samaa mieltä, eikä edes kaikkein läpinäkyvimpiä mahdottomuuksia tai epälogisuuksia saa paljastaa eikä testata näitä teorioita? Miten tieto voi lisääntyä, jos kaikki ovat kaikesta samaa mieltä?
En ole koskaan kiroillut, kirjoittanut rasistista tekstiä tai spekuloinut nimimerkkien henkilöllisyyksillä. En ole nimitellyt ketään.
Toivon, että YP ja Minfoon kirjoittajat lukisivat tekstejäni ja kertoisivat mitä vikaa niissä on:
http://murha.info/phpbb2/search.php?key ... ubmit=Etsi
Ei niinkään siksi, että uskoisin Ylläpidon pahoittelevan tms., vaan sen takia, etten halua sadoille palstalle kirjoittaville profiloitua jonain häirikkönä, jota sai vähän väliä potkia foorumilta ulos, eikä se siltikään uskonut vaan häiriköi vain.
Mutta: olen ymmärtänyt Ylläpidon kannan, etten ole tervetullut Murha-Infoon. Siispä lopetan kirjoitteluni täällä tähän. Katsotaan, kuinka paljon palstan laatu paranee. Voin palailla tekemään jonkun loppukaneetin, kun AA vapautetaan. 10 vuoden päästä, taikka jo jouluksi=) En jaksa enää jankata samoja asioita, kun kaikki ne jo tietävät, jos lukea jaksavat. Ja kun eivät jaksa, niin ei se siitä parane sitten. Ulvila-ketjut ovat ihan tyhjänpäiväistä ja epä-älyllistä lässytystä nykyään, mutta ilmeisesti tämä on se, mitä haetaan.
Joten kiitos ja näkemiin. Oli kivaa aika kauan, eikä jäänyt kovasti kaunoja (paitsi sille luuserivasikoijalle, kuka hän sitten onkin...tiedät itsekin, että olet luuseri). Minfo on nykyisellään vähän kuin Neuvostoliitto: hyvä idea, mut jätkät pilas.
Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)
-
huippumies
- Roger Murtaugh
Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)
Ja, kuolema, hei, etkö meinaa tulla takaisin? Sinun(kaan) bannin aihetta en luultavasti osannut päätellä varmasti. Ei kannata välittää. Monet olivat kovin kiinnostuneita siitä mistä kerroit. Hops hops..
Minun mielestä uuden nikin kohdalla tulisi käyttää pitempää pinnaa! Sitä ei voi ihan heti tietää, missä kohtaa menee jotenkin pieleen ..
Itsekin olen joskus unohtanut että kackelsberg on olemassa..ja vaikka mitä, mennyt laukomaan asiattomuuksia, vaikka omasta mielestä aiheesta, niin kuitenkin aivan liian äksysti.
tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
Miten oravatädille saisi rasteroinnilla haavaumia ja mustelmia naamaan?
Kepittelyiloa tässä tulevaisuudessa odottelen...
Miten oravatädille saisi rasteroinnilla haavaumia ja mustelmia naamaan?
Kepittelyiloa tässä tulevaisuudessa odottelen...
Et viidellä bannillasi ole. Minut on bannattu kuusi kertaa. VPY:n lukua en muista, mutta mielestäni hänet on bannattu useammin kuin minut, minkä lisäksi hänen banninsa ovat olleet useamman kerran kuukauden mittaisia.Olen edellä vaikkapa Siru83:a ja VPY/Mopoterroristia.
Sanoisin, että banneja ei kannata ottaa tuolla tavalla henkilökohtaisesti: kyse lienee vain siitä, että joistakin nimimerkeistä vasikoidaan paljon.
Mutta itse asiaan. Minua ärsyttää joidekin perussuomalaisten kannattajien tai peesaajien tapa, nyt viimeisimpinä nimimerkit poikkeus ja dmm, siteerata jatkuvasti muiden kirjoituksia/kolumneja/blogeja ym. Jos ette itse osaa argumentoida oman kantanne puolesta, niin olkaa hiljaa.
Sitten nimimerkki poikkeus on useampaa perussuomalaisiin liittyvää uutista kommentoinut tyyliin "en olisi kyllä ikinä uskonut, että olen jossain samaa mieltä perussuomalaisen kanssa, mutta nyt kyllä olen" "en kyllä ymmärrä, miten perussuomalaisen oikeuksia loukataan näin, vaikka en ikinä olisi uskonut, että ketään perussuomalaista puolustan". Takana on ilmeisesti halu erottautua perussuomalaisten kannattajista ja esiintyä fiksumpana kuin on. Lopeta tuo esittäminen! Kun joka uutisessa peesaat perussuomalaisia ja useissa ketjuissa arvostelet maahanmuuttajia, niin eiköhän ole silloin aika ilmeistä, että sinulla on perussuomalaisten kanssa jotain yhteistä. Lopeta yllättyneen esittäminen joka kerta, kun olet samaa mieltä heidän kannattajiensa kanssa jostain!
-
MissHolmes
- Ben Matlock
Mä veikkaan, että bannit perustuu nykyään aika pitkälle vasikointiin. Jollain on tainnut silloin kaksi viikkoa sitten olla vaan vasikkasormi herkässä, koska niin moni pääsi omituisesti lomalle.
Itsekin suivaannuin sen verran, että laitoin ''rohkeasti'' Raidille ja kumppaneille äkäisen meilin sinne gmailiin.
No, nolottaa kyllä nyt. Loma teki hyvää
Itsekin suivaannuin sen verran, että laitoin ''rohkeasti'' Raidille ja kumppaneille äkäisen meilin sinne gmailiin.
No, nolottaa kyllä nyt. Loma teki hyvää
Nuotio & Äreät Tiput
-
jokuvaan
Tara kirjoitti:Olin juuri toivottamassa tervetuloa takaisin Valhalla, cicero, Kuolemannaakka, huippumies, th (en tiedä kuka tämä mahtaa olla.. jostain muusta ketjsutako..)ja MissHolmes. Sit tää naakka on ollut niin nokkaantunut, että sanoi ensitöikseen kiitos ja näkemiin.
- - -
Ja, kuolema, hei, etkö meinaa tulla takaisin?
- - -
Juu, taisi parin viikon banni olla monelle viimeinen niitti. Tulisivat nyt kuitenkin kaikki Ulvila-kirjoittelijat takaisin. Etenkin se yksi V-alkuinen - vai kaksiko niitä sitten lopulta olikin? Noin muuten en tiedä, mitä täällä on oikein tapahtunut: enää ei oikein innosta seurata Ulvila-keskusteluja; aiheet pyörii paikoillaan ja nimimerkit sättii toisiaan.
Hienoa, että toiset jaksavat keskittyä tarkkaan taustatutkimukseen, mutten usko, että nämä ahkerat paneutujat kaikesta tutkimustyöstään huolimatta pääsevät esittämään näkemyksiään todistajanaitioon tai nuijanvarteen. Jokaisella suomalaisella - ja yhdellä ruotsalaisella
Olisi kivaa, jos jokainen saisi kirjoittaa vapaasti; omakehuilla tai ilman. Lähteitäkin saa puolestani olla viimevuotisen Iltapulun kannesta 8000-sivuiseen lähdeaineistoon. Mielestäni tärkeintä on monipuolisuus, sopiva määrä eriäviä mielipiteitä, ripaus huumoria ja aimo annos itseironiaa. Faktatiedot antavat hyvät raamit.
Virallisen taustatiedon ja sen "oikeusoppisen käsittelyn" vaatimus ei saisi kuitenkaan latistaa avointa keskustelua ja joidenkin ihmisten sisäsyntyistä, tarkemmin määrittelemätöntä tarvetta suoltaa silkkaa potaskaa (joka on välillä hyvin viihdyttävää), provosoida ja provosoitua (mikä on myös välillä hyvin viihdyttävää) tai osallistua julkisiin jalkapuuhaukkujaisiin/teloituksiin, joita ei - onneksi - järjestetä enää toreilla ja turuilla. Katson kyllä peiliin siinäkin asiassa. Tuli mm. katsottua se "Hang ´Em High" hiljattain telkkarista - ja vähän epämukavan olotilan vallitessa
-
ulkosuomalainen
- Michael Knight
Samaa mielta edellakirjoittavien kanssa lomallelahetyksista eli en todella ymmarra palstan nykyista linjaa. Aikuisten debaatin olemukseen kuuluu, etta muiden mielipiteet ovat vapaata riistaa eika mitaan pyhia lehmia, joita pitaa kunnioittaa, koska kaikilla on oikeus mielipiteeseensa ja kaikki mielipiteet ovat yhta lailla arvokkaita. Roskaa. Suuri osa ihmisista suoltaa mielipiteita, joilla ei ole mitaan tekemista logiikan tai faktojen kanssa ja vetaa palkokasvin nenaan jos arvokasta MIELIPIDETTA ei huomata tai vaikka ihan arvostellaan. Nyyh.
Nykyinen bannipolitiikka tappaa kunnon keskustelun ja jattaa vain nama lastentarhahymistelijat kehumaan toistensa tuotoksia.
Naakalle sen verran, etta paatoksesi ymmarran mutta vanhoista tappeluista huolimatta harmittelen: olen odottanut paluutasi, jotta paasisin takaisin syyttajan puolelle eika tarvitsisi leikkia pikkukaupungin sheriffia. Turrekin luuraa jossain eika tule pitamaan omalta osaltaan joota.
Nykyinen bannipolitiikka tappaa kunnon keskustelun ja jattaa vain nama lastentarhahymistelijat kehumaan toistensa tuotoksia.
Naakalle sen verran, etta paatoksesi ymmarran mutta vanhoista tappeluista huolimatta harmittelen: olen odottanut paluutasi, jotta paasisin takaisin syyttajan puolelle eika tarvitsisi leikkia pikkukaupungin sheriffia. Turrekin luuraa jossain eika tule pitamaan omalta osaltaan joota.
Nothing sways the stupid more than arguments they can't understand.
Cardinal de Retz, Memoires (1781)
When a wise man points at the moon, the imbecile examines the finger.
Confucius
Cardinal de Retz, Memoires (1781)
When a wise man points at the moon, the imbecile examines the finger.
Confucius
-
annaanna
Voihan itku.
Kuolemannaakan viestejä olen mielenkiinnolla käynyt lukemassa, mutta on tyydyttävä ainakin joksikin aikaa kesäuusintoihin eli kerrata vanhoja viestejään. Hyvien kirjojen kaltaisia parhaimmillaan viestinsä, löytyy alku ja loppu sekä ajatus siinä välillä. Pysyy tyhmempikin kärryillä
.
Aihetta närkästymiseen nikillä on, ehdottomasti (eikös joku sosiaalidemokraatti
todennut ettei pidä provosoitua vaikka joku itsensä naurunalaiseksi saattaen bannaamalla koittaa provosoida). Itse närkästyin ihan h****tisti A.W nikin viestistä 11.6.2012, jossa esitti poskettomia syytöksiä alaikäisen tytön päälle. Perättömiä tiedossa olevan pohjalta. Kukaan muu ei sitä viestiä ollut pariin päivään ilmeisesti vasikoinut, siitä närkästyin kahta kovemmin. Raid on tehnyt mitä hänen vallassaan on, eli poistanut viestin. Muuta ei ole asian tiimoilta ylläpidon taholta tapahtunut. Paitsi. Ainakin minulla vilahtaa alareunassa poliisi.fi siihen viestiin A.W :n viestihistorian kautta siirtyessäni, siis Hyppää viestiin -toiminnolla. Toivon sen kaikkea mahdollista ikävää tarkoittavan ( tai edes A.W :n saavan vähän viestiensä sisältöjä ajattelemaan).
Edit. kävin pahantahtoisuutta vähentelemässä ja kielenkäyttöä tarkentelemassa.
Kuolemannaakan viestejä olen mielenkiinnolla käynyt lukemassa, mutta on tyydyttävä ainakin joksikin aikaa kesäuusintoihin eli kerrata vanhoja viestejään. Hyvien kirjojen kaltaisia parhaimmillaan viestinsä, löytyy alku ja loppu sekä ajatus siinä välillä. Pysyy tyhmempikin kärryillä
Aihetta närkästymiseen nikillä on, ehdottomasti (eikös joku sosiaalidemokraatti
Edit. kävin pahantahtoisuutta vähentelemässä ja kielenkäyttöä tarkentelemassa.
Kylliä ketuttaa edelleen se, että aikoinaan vaivalla tehdyt jutut ja käännökset ovat suurimmalta osin lentäneet taivaan tuuliin. Jonkun jutun kohdalla alkuperäinen juttu on korvattu muutaman kappaleen paskalla lyhennelmällä jonka suomenkielikin on ihan kehnoa. Useammasta pyynnöstä huolimatta edes sitä kivointa artikkelia ei olla palautettu. Siinäkin meni useamman harrastajan aikaa hukkaan aika tavalla.
Syö motivaatiota nähdä vaivaa juttujen eteen kun ne katoavat kuitenkin seuraavan etusivu- tms. huononnuksen yhteydessä.
P.S. Etusivu on nyt ihan höhlä. Eihän se toimi lainkaan kuten pitäisi.
Syö motivaatiota nähdä vaivaa juttujen eteen kun ne katoavat kuitenkin seuraavan etusivu- tms. huononnuksen yhteydessä.
P.S. Etusivu on nyt ihan höhlä. Eihän se toimi lainkaan kuten pitäisi.
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Ns. kansankiihottajat saastuttavat tätä palstaa käyttämällä foorumia jonkinlaisena kanavana oman politiittisen ideologiansa levittämiseen. Sen sijaan, että täällä voisi syventyä mielenkiintoisiin rikostapauksiin, joutuu oikomaan ällöttävien junttiäijien typeriä kansankiihotusjuttuja. Olen jo aiemmin sanonut, että tällainen ei kuulu rikosfoorumeille, eikä ulkomaiden rikosfoorumeilla tällaista ilmiötä olekaan. Olen monta kertaa aiemmin sanonut olleeni kyllästynyt tähän paikkaan, mutta nyt alkaa oikeasti ns. tulla mittari täyteen.
Foorumin voisi nimetä uudelleen kuvaamaan sitä, mikä se on. Ehdotukseni on juntit.info.
Foorumin voisi nimetä uudelleen kuvaamaan sitä, mikä se on. Ehdotukseni on juntit.info.
Ärsyttää kun esittää jonkun mielipiteen vastaisia mielipiteitä niin melko pian alkaa saada haukkumista tai henk kohtaisuuksiin meneviä vastauksia. ne ei välttämättä kohdistu minuun mutta kuitenkin sellainen ärsyttää. ja sit ilmeisesti olen liittynyt puolueeseen (mitä en ole tehnyt ja tuskinpa tulevaisuudessakaan mihinkään puolueeseen tule liityttyä). lisäksi taidan olla ns. kansankiihottaja. tosin se taitaa olla enempi kunnianimitys henkilöltä joka itse aiheuttaa kommentoinneillaan kansaa kiihoittaa... Ärsyttää kun luullaan joksikin mitä en tiettävästi oo
Mutta ilmeisesti se ettei alistu jonkun kirjoittajan (välillä) ihan päättömiin mielipiteisiin vaan haastaa ne ja pyytäen jopa parempia perusteluita. valitettavasti sitä parempaa perustelua ei ole pääsääntöisesti tullut vaan jankkaamista ja asioiden sotkemista vain. sitten kun esitetään muutama kysymys niin niihin ei koskaan vastata. jatketaan jankkaamista jostakin. ärsyttävää pakoilua...
ja se vielä ärsyttää kun joku osaa esittää omat argumentit niin hyvin et se käytännössä riisuu toiselta aseet pois. niin sit hän (siis jolta aseet läks) tulee aiheesta "itkemään" ja kitisemään tänne lautamies osioon tyyliin "toi seuraa mua ja pilaa mun jankkaamisen". se se vasta ärsyttääkin.
Mutta ilmeisesti se ettei alistu jonkun kirjoittajan (välillä) ihan päättömiin mielipiteisiin vaan haastaa ne ja pyytäen jopa parempia perusteluita. valitettavasti sitä parempaa perustelua ei ole pääsääntöisesti tullut vaan jankkaamista ja asioiden sotkemista vain. sitten kun esitetään muutama kysymys niin niihin ei koskaan vastata. jatketaan jankkaamista jostakin. ärsyttävää pakoilua...
ja se vielä ärsyttää kun joku osaa esittää omat argumentit niin hyvin et se käytännössä riisuu toiselta aseet pois. niin sit hän (siis jolta aseet läks) tulee aiheesta "itkemään" ja kitisemään tänne lautamies osioon tyyliin "toi seuraa mua ja pilaa mun jankkaamisen". se se vasta ärsyttääkin.
Poikkeus vahvistaa säännön .... vai miten se nyt meni
Huvittavinta on tuo, kun minua syytetään OT:stä seksuaalirikosketjuissa, jos otan raiskauksia käsittelevässä ketjussa esille myös lasten raiskaukset tai muut seksuaalirikokset, esim. lasten hyväksikäytöt. Mutta kun sinne tulee pitkiä litanioita jostain somalien kulttuurista ja ympärileikkauksista ynnä muuta paskaa, mikä todella on OT:tä, niin ei lainkaan tule puhetta siitä, että on OT:tä.
Tästä asiasta olen kanssasi tismalleen samaa mieltä. Höperöt heruttelevat täällä toisilta samanmielisiltä kommentteja kirjoituksiin. Hieman kyllä ihmettelen ylläpidon saamattomuuttakin, niin järkyttävää tekstiä, mitä täällä väliin kirjoitetaan en ole aikoihin nähnyt missään. Muutamaan otteeseen olen palstalla asiasta ärähtänyt, mutta eipä sillä näytä olevan vaikutusta suuntaan tahin toiseen.Siru83 kirjoitti:Ns. kansankiihottajat saastuttavat tätä palstaa käyttämällä foorumia jonkinlaisena kanavana oman politiittisen ideologiansa levittämiseen. Sen sijaan, että täällä voisi syventyä mielenkiintoisiin rikostapauksiin, joutuu oikomaan ällöttävien junttiäijien typeriä kansankiihotusjuttuja. Olen jo aiemmin sanonut, että tällainen ei kuulu rikosfoorumeille, eikä ulkomaiden rikosfoorumeilla tällaista ilmiötä olekaan. Olen monta kertaa aiemmin sanonut olleeni kyllästynyt tähän paikkaan, mutta nyt alkaa oikeasti ns. tulla mittari täyteen.
Kaikkein ärsyttävintä on se, että vaikka aiheena olisi "Mummo pissi posliinimukiin", niin joidenkin henkilöiden pitää tähänkin topikkiin päästä sanomaan, että tottakai pissi, koska mustalaiset eivät kerenneet mukia varastaa.
Herrasmies kulkee aina portaissa edellä. Myös yksin ollessaan.
Ihan yleisesti; jos mihin tahansa ketjuun tulee ohi aiheen olevia juttuja, ja etenkin jos kirjoittajan tavoite on vain trollata, niin tällaiset viestit kannattaa jättää omaan arvoonsa. Ei niihin kannata vastata tai edes muutoin reagoida (ellei sitten anna palautetta ylläpidolle suoraan). Se, että tällakin sivustolla "samanmieliset heruttelevat" on aivan normaali ilmiö... aivan samoin käy tosielämässäkln, tuskin kovin moni kasvissyöjä hakeutuu muutoin kuin protestimielessä lihansyöjien bakkanaaleihin tai tuskin kovin moni veripäänatsi haluaa ihan välttämättä laulaa duettoa rastapäiden kanssa päälavalla Maailma kylässä -tapahtumassa.taavetti kirjoitti:Tästä asiasta olen kanssasi tismalleen samaa mieltä. Höperöt heruttelevat täällä toisilta samanmielisiltä kommentteja kirjoituksiin. Hieman kyllä ihmettelen ylläpidon saamattomuuttakin, niin järkyttävää tekstiä, mitä täällä väliin kirjoitetaan en ole aikoihin nähnyt missään. Muutamaan otteeseen olen palstalla asiasta ärähtänyt, mutta eipä sillä näytä olevan vaikutusta suuntaan tahin toiseen.Siru83 kirjoitti:Ns. kansankiihottajat saastuttavat tätä palstaa käyttämällä foorumia jonkinlaisena kanavana oman politiittisen ideologiansa levittämiseen. Sen sijaan, että täällä voisi syventyä mielenkiintoisiin rikostapauksiin, joutuu oikomaan ällöttävien junttiäijien typeriä kansankiihotusjuttuja. Olen jo aiemmin sanonut, että tällainen ei kuulu rikosfoorumeille, eikä ulkomaiden rikosfoorumeilla tällaista ilmiötä olekaan. Olen monta kertaa aiemmin sanonut olleeni kyllästynyt tähän paikkaan, mutta nyt alkaa oikeasti ns. tulla mittari täyteen.
Kaikkein ärsyttävintä on se, että vaikka aiheena olisi "Mummo pissi posliinimukiin", niin joidenkin henkilöiden pitää tähänkin topikkiin päästä sanomaan, että tottakai pissi, koska mustalaiset eivät kerenneet mukia varastaa.
Sirunkaan ei kannata ihan hirveästi meuhkata muiden typeryyksistä koska peiliin katsomalla löytyy myös kaikenlaista, mitä sinä sanot vaikkapa oikomiseksi, joku muu yhtä lailla trollaukseksi tai jopa fleimaukseksi. Jokainen toki omalla agendallaan ja keinoillaan, mutta jos haluaa saada kunnon paskamyrskyn aikaan, niin se on maailman helpoin asia. Asiallinen keskustelu, jopa tällaisella palstalla, on täysin omissa käsissä, ja omat provosoitumiset, kuitenkin, ovat vain itsestä kiinni.
"Kyllä me muuten oltaisiin tultu osoittamaan mieltä ja näyttämään kaapin paikka mutta kun satoi ja oli kylmä, ja äidin leipomat pullat oli juuri uunissa"
Ärsyttää nimimerkit jotka mollaavat muita rasisteiksi ja peräänkuuluttavat avarakatseisuutta samalla kun itse yleistävät kansallisuuden/syntyperän perusteella, laukovat ikäviä kommentteja ulkomaalaisista ja nimittelevät tiettyjen maiden kansalaisia halventavasti.
-
HerloCCi Solmunen
- Theo Kojak
Mielenkiinnolla jään odottamaan Naakan loppukaneettia sitten 10 vuoden päästä, jos Anneli silloin on vapaa. Mutta en toivo, että silloin enää spekuloit syyllisyys/syyttömyys pohjalta asiaa.
Eikä ole kuin ihan hiukan vain ylimielinen asenne muita kohtaan. Kun hänet on bannattu niin keskustelu on hömppää. Ehkä se banni on vähän aiheestakin , sori kauheesti.
Eikä ole kuin ihan hiukan vain ylimielinen asenne muita kohtaan. Kun hänet on bannattu niin keskustelu on hömppää. Ehkä se banni on vähän aiheestakin , sori kauheesti.
Olemme kaikki syyllistyneet suureen rikokseen-suureen rikokseen olla elämättä elämää täydesti. (H. Miller)