sisotalo kirjoitti:
Näin me tutkijat aina teemme. Sitten pidetään seminaari, jossa asetetaan tutkimuksen tulos kyseenalaiseksi, mutta ei koskaan hyökätä yksityistä tukijaa kohtaan. Tällainen seminaari järjestetään Valkekoskella samana päivänä kun Turusta tulee oikeuden päätös,.
Tervetuloa!

Onks tää murhaoikeudenkäynti ny sit joku tieteellinen juttu? No ei ole. Taas kerran, vaikka olisitkin joku tutkija ammattinimikkeeltäsi niin kuitenkin, mielipiteesi Auerin jutusta on tasan yhtä mitätön kuin minun mielipiteeni joka en ole tutkija. Saati dosentti. Jos olisit vaikka esim rikosoikeuden professori niin sanoillasi voisi olla painoarvoa, mutta kun et ole. Jos olisit mukana oikeudenkäynnissä esim Auerin puolustuksen osana ja siten olisit saanut tutustua
kaikkeen aineistoon niin sanoillasi voisi olla painoarvoa. Mutta et ole.
Ymmärrän että tutkittuasi tarjolla olevan, julkiseksi luokitellun materiaalin olet itse tullut siihen johtopäätökseen että Auer ei miestään murhannut. (Vai menikö niin päin että ensin päätit että Auer on syytön ja sitten tutustuit materiaaliin joka mielestäsi tuki päätöstäsi?) Ole hyvä, pidä ja ilmaise mielipiteesi aivan vapaasti. Mutta kun tulet tekemään sen keskustelupalstalle niin ole myös hyvä ja
osallistu keskusteluun. Sinä vaan niinkun kirjoittelet blogia täälläkin.. Itse olen sinulta kysynyt useaan otteeseen mm onko Auerin puolustus (Manner) laittanut millaisen painoarvon tutkimustuloksillesi, eli onko sinut jo kutsuttu oikeuteen todistamaan. Samaa olen kysynyt äänitutkija, syytetyn siskon Suskan kohdalla. Kumpaankaan et koskaan ole vastannut. Ja nyt tämä huppisjahti, kuinka paljon työtä teet juuri nyt sen eteen että julmasti murhatun Jukka Lahden murhaajaa saadaan kiinni ja rangaistua? Mitä kaikkia huppiksen ääniä olet nauhalta kuullut ja niitä tutkittuasi mitä olet löytänyt? Ihan asiallisia kysymyksiä sen jälkeen millaisena messiaana itseäsi tuot julki, anteeksi vaan. Että sinä kun katsot materiaalin ja kuuntelet nauhan niin ratkaiset jutun jne.. No, ratkaise sitten! Se "juttu" mikä pitää ratkaista kun ei ole Auerin syyttömyys vaan se
kuka tappoi Jukka Lahden.