Johanna Tukiainen
Re: Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä (ketju 2)
Täällä tapahtui totaalinen repeeminen tolle tramppakohdalle tos videos! 
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Ihanaa Johanna, että tuot meille uutta, uniikkia musiikkia! Muuten kukaan ei ehkä olisi koskaan kuullut tästä ihkusta biisistä!Tuksu blogissaan kirjoitti:Tunnettu risteilyisäntä Petri Lehtinen otti minuun yhteyttä, että hän haluaa alkaa tekemään musiikkia kanssani, vaikka jonkun ihan uuden biisin.
Meillä on suunnitteilla myös omat parfyymit sekä minulle, hänelle että Kike Elomaalle! Oman parfyymin nimelläni olisin halunnut jo vuonna 2008, mutta se kaatui silloin rahoituskysymyksiin. Minulla on jo ideoitakin omalle parfyymilleni, lempivärejäni on mm. turkoosi ja pinkki. Pullo voisi olla sateenkaaren väreissä josta tulisi mieleen lempipaikkani Miami (Art Deco alueen pastellivärit), pullon muoto voisi olla sydämenmuotoinen ja olisi makeaa jos siihen saisi esim. kultaisia hileitä.
Petri Lehtinen on tehnyt paljon erittäin tasokasta ja hyvää musiikkia ja olen hyvin imarreltu ja innoissani hänen otettua yhteyttä minuun! Tällä hetkellähän minulla on 6 biisiä valmiina joita esitän keikoillani, nyt viimeisin valmistunut kappaleeni on rockhenkinen “Rusketusraidat” biisi. Lisäksi teen tanssishowta, välillä otan Dolls tyttöjä myös mukaan.
Rusketusraidat on kyllä tosi seksikkäät!
Ei ole syyttömiä. On vain huonosti kuulusteltuja.
Josif Stalin
Josif Stalin
http://johannatukiaiselle.blogspot.fi/
Joku ottanut oikein asiakseen perustaa blogin Tukiaiselle.. tosin, osansa saa myös Jussi Parviainen
Joku ottanut oikein asiakseen perustaa blogin Tukiaiselle.. tosin, osansa saa myös Jussi Parviainen
ei päihdeongelmaisen ja mahdollisesti mielenterveysongelmaisen ihmisen elämää pitäisi riepotella julkisuudessa.. Tunnustan kyllä että olen lukenut seiskaa ja katsonut tv-sarjaa.
En ole sen parempi kuin muutkaan enkä sitä esitäkkään.
Lähinnä näiden toimittajien ja tuottajien moraalia ja etiikkaa, olisiko kiva, jos oma sisko-äiti-veli sekoilisi julkisuudessa ja joku rahastaisi sillä, vaikka asianomiset vapaaehtoisesti mukana.
Lähinnä näiden toimittajien ja tuottajien moraalia ja etiikkaa, olisiko kiva, jos oma sisko-äiti-veli sekoilisi julkisuudessa ja joku rahastaisi sillä, vaikka asianomiset vapaaehtoisesti mukana.
Aivan turhaa Tukiaisen mollaamista. Sitäpaitsi hänellä on ihan hyvä ääni ja tyyliäkin löytyy paljon enemmän kuin monelta suomalaiselta juntilta. 
Olettaminen on kaikkien munausten äiti!
-
MissHolmes
- Ben Matlock
Pikemminkin jonkun Tuksun läheisen pitäisi auttaa ja ohjata neito oikeasti hoitoon. Uskon, että käytös alkaa olla sitä luokkaa, ettei pakkohoitokaan olisi ihan mahdotonta.
Ja uskoisin, että Tuksu itsekkin myöhemmin kiittäisi. ...kun selvisi hengissä.
Jotenkin niiiin säälittävää ja myötähävettävää, mutta silti aina välillä luen.
Ja uskoisin, että Tuksu itsekkin myöhemmin kiittäisi. ...kun selvisi hengissä.
Jotenkin niiiin säälittävää ja myötähävettävää, mutta silti aina välillä luen.
Nuotio & Äreät Tiput
Tuksu nyt sattuu julkisesti näyttämään miten käy kivan näköiselle kaksikymppiselle tipuselle joka pörrää Helsingin yössä ja juo "shamppanjaa" kivojen miesten kanssa jotka esittelevät setelirulliaan takataskusta:) Ero vaan muihin leideihin on se, että kaikille ei löydy enää kolmekymppsienä sponssia hiustenpidennyksiin ja muihin lisäkkeisiin vaan kurjustelevat lähiöissä ihan tavallisten duunarien avovaimoina...ja käyvät kantapubissa karaokessa esittämässä rusketusraidat. Elopainoa löytyy kyllä eikä ilmaiselle viinalle sanota ei.
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
^ Mitä itse olen käsittänyt niin ei Tukiaisten katraan ole ihan täysin ryysyistä tarvinnut ponnistaa. Eikös heillä ole, tai ainakin annetaan ymmärtää olevan, varakkaat mamma och pappa.
Siinä perheessä ei taida olla ollut aikaa lapsille, mutta rahalla yritetty korvata menetetty aika. Tuossa sitten tulos, mutta täytyy muistaa, että tavallinen kolmikymppinen suomalainen nainen voi toilailla samalla tavalla, kuin Tuksu, mutta kukaan ei vaan ole innostunut niitä törttöilyjä lööppeihin laittamaan.
Päihdehoitoon pitäisi tyttöjen mennä ja Tuksun hankkiutua eroon siitä kamalasta Länsmäestä. Ukko aivan perseestä, Tuksu on ehdottomasti ansainnut parempaa
Päihdehoitoon pitäisi tyttöjen mennä ja Tuksun hankkiutua eroon siitä kamalasta Länsmäestä. Ukko aivan perseestä, Tuksu on ehdottomasti ansainnut parempaa
Oma valinta tämä bilehileily kuitenkin on ollut. Ja viinakin verottaa siitä vähästä mitä alunperin on annettu. Tuksu on ollut ahne ja turhamainen. Kuvitellut ettei tarvitse kuin leikkiä työntekoa ja joku ihana vanhempi herrasmies tulee, palvoo ja maksaa. Olisiko Anna Nicole Smith ollut ihanteena...A.W kirjoitti:Ei ole tytöillä helppo elämä. Ei. Ihan fiksuja likkoja ovat.
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
Olen samoilla linjoilla. Nämä ihmiset voitaisiin jättää rauhaan. Tosin Tukiainen ja hänen lähipiirinsä voisivat yhtälailla pysyä pois julkisuudesta.Toecutter kirjoitti:ei päihdeongelmaisen ja mahdollisesti mielenterveysongelmaisen ihmisen elämää pitäisi riepotella julkisuudessa.. Tunnustan kyllä että olen lukenut seiskaa ja katsonut tv-sarjaa.
Hän on paljastanut vain yhden kerran nimensä alkuperän...
Tuksun blogista olin ymmärtävänäni heidän esiintyvän jossakin vaiheessa siinä TV-viiden "Tallinna"-sarjassa.
Ja samaisesta blogista lueskelin heidän juottavan sille mopsille olutta. En koirista mitään tiedä ja nyt alkoi kiinnostamaan; kuinka koira kestää olutta ja saako sitä sille antaa?
Ja samaisesta blogista lueskelin heidän juottavan sille mopsille olutta. En koirista mitään tiedä ja nyt alkoi kiinnostamaan; kuinka koira kestää olutta ja saako sitä sille antaa?
Koiralle ei todellakaan saa antaa olutta, nyt kyllä laittaa raivoksi, josko Tuksu on noin idiootti, että koiralle antaa olutta. Ei muutakuin eläinsuojelu paikalle. Koiran maksa voi vaurioitua todella helposti.Nooruska kirjoitti:Tuksun blogista olin ymmärtävänäni heidän esiintyvän jossakin vaiheessa siinä TV-viiden "Tallinna"-sarjassa.
Joo, löysin äsken itsekin vastauksen tähän ja olin sitä tulos postaan, mut sä sen tos sanoit just hyvin.
Ei voi, kun
.
Ei voi, kun
http://metrolive.fi/jutut/artikkeli/937 ... oirilleen/– Jostain syystä Pärnun matkan aikana Bonzo kiintyi erityisesti olueen, mopsimme litki sitä aikamoisen määrän. Esmeraldalle olut ei käynyt, hän halusi nimeonmaan shampanjaa. Täytyy sanoa, että näkee kyllä kenen koirat ovat kyseessä, Johanna kirjoittaa 7 päivää -lehden blogissa.
Metrolive.fi:n tavoittaman eläinlääkärin mukaan jopa vähäinen alkoholimäärä voi aiheuttaa koiralle alkoholimyrkytyksen.
Edit: lisäksi inhoan jos ihminen puhuu koirasta "hän". -.-