Bodom kopla -9

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

awa
Angus MacGyver

Bodom kopla -9

Viesti Kirjoittaja awa »

Raid kirjoitti:Ja tama lautamies keskustelu sitten loppuu tahan. Jo olevissa viesteissa olisi tuomioistuin kamaa.... Seuraavasta lautamiesteksitista sitten paasee tuomioistuimen kasittelkyyn.... Hyvaa kesaa pojat ;-)

RAID
^Hyvä Raid!

Kopla yhdeksän on poikien
mielikuvituksen tuotetta, joka sikiää Gustafssonia puolustaneista tahoista. Jokainen koplakirjoittaja voi kysyä itseltään -että mistä se sikiää? Voin vastata, että se sikiää vääristelystä!

Koplakeskustelussa faktat on systemaattisesti siirretty syvälle syrjään. Tämä on syy miksi minä en tähän keskusteluun Bodom -osiossa osallistu. Piste.

On hyvä, että tätä keskustelua jatketaan täällä lautamiehissä ja lautamiskeskusteluna.
Raid kirjoitti:Seuraavasta lautamiesteksitista sitten paasee tuomioistuimen kasittelkyyn.... Hyvaa kesaa pojat ;-)

- totuus on faktojen tunnustamista -
Wagner
Adrian Monk
Viesti:

Re: Bodom kopla -9

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Kiitos, Awa, tuo keksitty kopla-9-keskustelu tulee jättää lopulta omaan arvoonsa.
Raid ei ilmeisesti ole seurannut Bodom-surmista käytyä keskustelua sen yli kymmenen vuoden osalta eikä siten voi arvioida myöskaan asiaa muuten kuin kuvitellen asian olevan jollain tavoin keskustelijoiden keskinäistä kuittailua asiassa.

[Ehkä tuohonkin lauseeseen tuli liikaa yli kaksitavuisia sanoja].

8)
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"
awa
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja awa »

Niin - siirsin tuon Radin kommentin normaalin keskustelun puolelta. Mutta jos Raid noin sanoo, niin se on sitten siinä - tätä tarkoitin.
Pharnamoh
Poliisikoira Rex

Viesti Kirjoittaja Pharnamoh »

awa kirjoitti:Niin - siirsin tuon Radin kommentin normaalin keskustelun puolelta. Mutta jos Raid noin sanoo, niin se on sitten siinä - tätä tarkoitin.
Juuri niin Awa. Luulisi että teillä joilla ei omien sanojenne mukaan ole mitään sanottavaan tähän kopla-9 juttuun, ei olisi sitä lautamiesosiossakaan. Mutta täällä te jatkatte sitä sääntöjen vastaista jauhamista, minkä Raid teiltä varsinaisessa keskustelussa kielsi. :lol:
"I'm a plain man; rum and bacon and eggs is what I want, and that head up there for to watch ships off."
Rampo Edogawa
Poliisikoira Rex

Viesti Kirjoittaja Rampo Edogawa »

Pharnamoh kirjoitti:
awa kirjoitti:Niin - siirsin tuon Radin kommentin normaalin keskustelun puolelta. Mutta jos Raid noin sanoo, niin se on sitten siinä - tätä tarkoitin.
Juuri niin Awa. Luulisi että teillä joilla ei omien sanojenne mukaan ole mitään sanottavaan tähän kopla-9 juttuun, ei olisi sitä lautamiesosiossakaan. Mutta täällä te jatkatte sitä sääntöjen vastaista jauhamista, minkä Raid teiltä varsinaisessa keskustelussa kielsi. :lol:
Höpöhöpö, pointti on se, että tästä aiheesta ei ole mitään mistä keskustella. On peräti noloa, että koko Kopla 9 tuotiin tänne aikoinaan. Kertoo vaan Bodon-ketjun tasosta. Ja kyllä, aktivoiduin nyt tällä saralla, koska koko Bodom-osa tätä foorumia on pelkkää paskanjauhantaa nykyään. Samat jutut toistuu ja samat naamat riitelee keskenään. Koko alue vaatisi lukkoa tai lopullisia banneja tietyille jauhajille.
Nimeni on Veijonen, mutta herralla on tapana sanoa minua Batleriksi
Rampo Edogawa
Poliisikoira Rex

Tämä idiotismi vain tukee teoriaani:

Pharnamoh kirjoitti:Ilmeisesti olet sitten lukenut nämä 856 viestiä + nämä uudet, koska koet pysytyväsi arvioimaan tätä keskustelua. Minusta jo se että tunnustettu Bodom-tietäjä Urho on tämän teorian tänne keskusteluun tuonut, herättää epäilyjä että se perustuu joihinkin faktoihin. Hölynpöly-väitteet pitäisi jotenkin perustella.
Urho nimenomaan sanoo, ettei tiedä asiasta mitään eikä tunne nimiä. Itse asiassa Pharaoh, Urho korjasi sinua jo 27 Kesä 2007, 08:48.... Et vaan opi. Kertoo vaan sinun tietämyksestä asiaan. Ja oikeasti, ennen kuin alat ohjaamaan muita mitä lukea, LUE NE ITSE ENSIN.
Wagner
Adrian Monk
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Pitkän Bodom-keskustelun puitteissa nimimerkki tai nimimerkit Masa, Maza, Pharaoh, Pharnaoh jne. ovat rakentaneet stoorin kuvittelemansa Kopla-9 osuudesta Bodomin kolmoissurmiin tiputellen sen henkilöiksi tahoja, jotka 1960 kuuluivat vanhan Olarin jengiin ja jotka olin tuonut asiassa esiin.
Koko stoori onnistuttiin torpedoimaan ja se myönnettiin esimerkiksi Masan (=Maza) osalta keksityksi.

Väitteitä sen osalta ei ilmeisesti saa oikaista Bodom-keskusteluissa, kun joku asiaan perehtymätön mode jo uhkasi bannilla, kuinkas muuten.

Minusta Bodom-moderoijillta voisi edellyttää edes kyseisen asian perusasioiden tuntemusta.

8)
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"
Killer Loop
Lauri Hanhivaara

Viesti Kirjoittaja Killer Loop »

Tahtoisin tietää historiaa ja ehken vielä nykytilaakin tällaiselle koplalle. En ole koskaan kuullut/lukenut tällaisesta.
Sairas vääns sairas vääns, evripati nous tät sairas vääns....
Rampo Edogawa
Poliisikoira Rex

No olen Wagnerin kanssa täysin samaa mieltä ja kohta varmaan joku Suomen tietoviisas 2012 tietää minun olevan Wagnerin tuplanikki. Toisaalta kyllä tuo Kopla-9-ketjun asiasisältö on ollut nolla jo pitkään, joten siinä mielessä oli paikallaan modejen väliintulo. Kun ei ole mitään uutta keskusteltavaa, niin ketju kääntyy sitten jankkaukseksi ja häröilyksi. Hyvä peruste muuten hylätä koko teoria.
Pharnamoh
Poliisikoira Rex

Killer Loop kirjoitti:Tahtoisin tietää historiaa ja ehken vielä nykytilaakin tällaiselle koplalle. En ole koskaan kuullut/lukenut tällaisesta.
Minäkin haluaisin tietää enemmän tästä koplasta. Teorian tälle palstalle (Mazan mukaan) tuonut Urho voisi siitä kertoa, jos pääsisi yli frustraatiostaan.
Jo keskustelun alkuajoista lähtien tietyt nimimerkit ovat pyrkineet voimakkaasti lopettamaan keskustelun tästä aiheesta. Viimeksi joku Rampo. Aiemmat yritykset ovat tehneet henkilöt joiden läheiset, tai jopa itse ovat omanneet kosketuspintaa Bodomin tapahtumaan. Miksi koplakeskustelu on heidän mielestään niin vaarallista että se pitäisi lopettaa? :roll:
"I'm a plain man; rum and bacon and eggs is what I want, and that head up there for to watch ships off."
Rampo Edogawa
Poliisikoira Rex

Pharnamoh kirjoitti:
Killer Loop kirjoitti:Tahtoisin tietää historiaa ja ehken vielä nykytilaakin tällaiselle koplalle. En ole koskaan kuullut/lukenut tällaisesta.
Minäkin haluaisin tietää enemmän tästä koplasta. Teorian tälle palstalle (Mazan mukaan) tuonut Urho voisi siitä kertoa, jos pääsisi yli frustraatiostaan.
Jo keskustelun alkuajoista lähtien tietyt nimimerkit ovat pyrkineet voimakkaasti lopettamaan keskustelun tästä aiheesta. Viimeksi joku Rampo. Aiemmat yritykset ovat tehneet henkilöt joiden läheiset, tai jopa itse ovat omanneet kosketuspintaa Bodomin tapahtumaan. Miksi koplakeskustelu on heidän mielestään niin vaarallista että se pitäisi lopettaa? :roll:
No arkiston mukaan Urho ei tunonut koplaa tänne vaan nimenomaan Maza. En edes jaksa muistaa miten tämä juonenkäänne tuli tänne, mutta fakta on nyt se, että Urho ei enää ole puolustamassa omaa näkökulmaansa, joten voimme ehkä haudata tämän keskustelun. Jos haluat viitata jotain, mikä on tapahtunut toisessa foorumissa, niin eikun vaan. Se ei liene sääntöjen vastaista ja haluan itsekin tietää enemmän. Täällä, Urho kertoi, että juttu oli Mazan tänne tuomaan ja elän sen lähteen varassa. Sen voi tarkistaa arkistohaulla.
Pharnamoh
Poliisikoira Rex

Rampo Edogawa kirjoitti:
No arkiston mukaan Urho ei tunonut koplaa tänne vaan nimenomaan Maza. En edes jaksa muistaa miten tämä juonenkäänne tuli tänne, mutta fakta on nyt se, että Urho ei enää ole puolustamassa omaa näkökulmaansa, joten voimme ehkä haudata tämän keskustelun. Jos haluat viitata jotain, mikä on tapahtunut toisessa foorumissa, niin eikun vaan. Se ei liene sääntöjen vastaista ja haluan itsekin tietää enemmän. Täällä, Urho kertoi, että juttu oli Mazan tänne tuomaan ja elän sen lähteen varassa. Sen voi tarkistaa arkistohaulla.
Arkisto ei kerro kuka koplan toi, joten luotan omaan muistiini, se oli Urho.
Tässä arkiston viesti joka kertoo, että Maza vastaa Pharaon viestiin. Ensimmäistä viestiä en löydä arkistosta.
Kopla - 9
Kirjoittaja Maza päivämäärä La Kesä 23, 2007 6:36 pm

Pharaoh kirjoitti:
Muuten, milloin olet viimeksi tavannut Timon ja Peran?

Taisi olla 12 vuotta sitten, kun Kopla-9 järjesti risteilyn. Aivan kaikki eivät pääseet paikalla, mutta meno oli kuin nuorena ja oltiin umpijurrissa. En muista, että olisimme keskustelleet Bodomista.
Vastaa Viestiin