Lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö (ketju 2)
-
MissHolmes
- Ben Matlock
Re: Lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö (ketju 2)
^
^
Ei tuosta lasten oikeuksia polkevasta roskasakista kannata piitata.
Täältä, Annublogista ja Sössölästä ainakin löytyy kyllä noita Annun nuolijoita.
Sössölän blogi on vasikoitu poliisille ja jos kotirouvat omassaan ryhtyvät samaan, laitan siitäkin ilmon.
Olihan Annis viikonvaihteen aikana kunnostautunut analysoimalla minutkin kiduttaja äidiksi.
Tyttäret lukivat tekstin kippurassa nauraen ja lupasivat muotoilla tuplalle vastineen, kuvauksen elämästään hirviöäidin kanssa. Kunhan joutavat.
^
Ei tuosta lasten oikeuksia polkevasta roskasakista kannata piitata.
Täältä, Annublogista ja Sössölästä ainakin löytyy kyllä noita Annun nuolijoita.
Sössölän blogi on vasikoitu poliisille ja jos kotirouvat omassaan ryhtyvät samaan, laitan siitäkin ilmon.
Olihan Annis viikonvaihteen aikana kunnostautunut analysoimalla minutkin kiduttaja äidiksi.
Tyttäret lukivat tekstin kippurassa nauraen ja lupasivat muotoilla tuplalle vastineen, kuvauksen elämästään hirviöäidin kanssa. Kunhan joutavat.
Nuotio & Äreät Tiput
-
rantakoski
- Andy Sipowich NYPD
Joo niitä on tosiaan pdf-tekstimuodossa, mutta en muista että niissä pahemmin olisi lasten nimiä ollut, voisihan sen tarkistaa. Ulvilan murhan käräjä- ja hovipäätöksissä vanhimman tyttären asema oli eri kuin mitä KKO:lle menneessä matskussa tai LSH-keississä. Ja on se kyllä eri asia jos yksi nimi on jossakin pdf-tiedostossa, kuin että Tukholman blotyly levittää nimiä foorumeille ja blogeihin. Eihän tuota ukkoa kannata radioon tai telkkuun haastatella, ei tiedä mitä suustaan aukoo.Valhalla kirjoitti:Valitettavasti oikeuden päätöksiä on pdf:nä joissa kirjoitus on teksti-formaatissa. Vain valitus KKO:lle on kuvaformaatissa.
-
nuusku-nella
- Adrian Monk
No ainoa "siunaus" tässä kaikessa nyt kai onkin se että ukkelia ei ole vielä mikään oikea media ottanut todesta ja pyytänyt asiantuntijalausuntoa. Eikä yrityksestä huolimatta ole tainnut päästä Mannerin ja Auerin suosioon. Ei ainakaan koskaan vastannut kun useamman kerran olen kysynyt että kai ne nyt sitten on hänet oikeuteen nimennyt todistajaksi kun hän suskan korvien kautta ratkaisi jutun.. Lopulta vastasi jotain mutta puhui siinä kohtaa tästä salaisesta oikeudenkäynnistä (Kun on salainen niin tietenkin ei voisi sanoa vaikka olisi ollutkin ja sama koskee Suskaa, jos on veljensä puolesta todistanutkin niin eihän voi sitä sanoa) vaikka koko ajan kyse oli murhajutun todistajaksi pääsystä.rantakoski kirjoitti:Joo niitä on tosiaan pdf-tekstimuodossa, mutta en muista että niissä pahemmin olisi lasten nimiä ollut, voisihan sen tarkistaa. Ulvilan murhan käräjä- ja hovipäätöksissä vanhimman tyttären asema oli eri kuin mitä KKO:lle menneessä matskussa tai LSH-keississä. Ja on se kyllä eri asia jos yksi nimi on jossakin pdf-tiedostossa, kuin että Tukholman blotyly levittää nimiä foorumeille ja blogeihin. Eihän tuota ukkoa kannata radioon tai telkkuun haastatella, ei tiedä mitä suustaan aukoo.Valhalla kirjoitti:Valitettavasti oikeuden päätöksiä on pdf:nä joissa kirjoitus on teksti-formaatissa. Vain valitus KKO:lle on kuvaformaatissa.
Niinkö? Mitkähän mahtaa olla sun motiivit puuttua minun spekulointiin? Hieno homma, kun sulla noinkin hieno ystävä kuin gubbe jevel.annaanna kirjoitti:^panettelua.
Kas kummaa kun sun ystäväsi ei ole puuttunut mitenkään mun spekuihin, päinvastoin on jopa lähettänyt mulle yksäriä!
Olettaminen on kaikkien munausten äiti!
On vain ajan kysymys milloin Google alkaa skannaamaan kuvistakin tekstit. Googlen skannaamista kirjoista pääsee jo tekemään hakuja.rantakoski kirjoitti:Aivan, kuvaformaateista ei nimet, tekstit yms. päädy juuri esim. google-hakuun.
Näin kantsii tosiaan tehdä.rantakoski kirjoitti:Kaikki muut minfon kirjoittelijat ovat pyyhkineet lasten nimet skannatuista papereista ja PDF-sivuista otetuista kuvista.
Täydellistä asiaa! Olen hengessä mukana.MissHolmes kirjoitti:Joskus olen korrekti, joskus en.
Ja nyt on se hetki, etten ole.
Suoraan sanottuna vituttaa kaiken maailman Sössöhökkelit, Rosinantet ja muut paskapää, jotka kuvittelee, että voivat ja saavat olla noin ääliöitä. Molemmat voisi täältäkin bannata ikuisesti.
Vaikka täällä ollaan Annelia ja montaa muutakin paneteltu mielin määrin vuositolkulla, on jengillä kuitenkin ollut sen verran sivistystä, että lasten nimet ja kaikki heihin liittyvä tunnistettava on jätetty ulkopuolelle. Aina. Pois googlauksen ulottuvilta.
Jopa aikoinaan, kun joskus 2009-2010 (vain jopa ennen??) heräsi epäilys, että surmaan liittyisi lsh, jätettiin se yksäreiden varaiseksi pohdinnaksi. Ihan vaan lapsien takia.
Ja sitten tänne tunkee kaikkia moraalittomia ääliöitä, jotka katsovat oikeudekseen suoltaa suun tilalla olevasta peräaukostaan sormien avulla ulos mitä vaan. Jessus, että mä oon raivona.
Ilmoitan nyt ystävällisesti kaikille, että aijon järjestelmällisesti vasikoida vasikoimisen perään kaikki viestit, joissa puolella sanallakaan on nimiä, ikiä tai muuta tunnistettavaa ja googlattavaa. Teen sitä vaikka itse joutuisin täältä ikuisesti pois. Ja teen niin kauan, kunnes kaikki sieluttomat ääliöt on häädetty iäksi!
...laitan tämänkin viestin ylläpidolle, jotta voivat odottaa mitä tulee, tai sulkea minut ikuisesti pois.
PERKELE!
Onko missään mainittu taustoja miten Anneli on tutustunut nyt kyseessä olevaan tuomittuun taksimieheen. Mikä on tämän seurustelun alkujuuret. Miten on mahdollista että niin pian miehensä murhan jälkeen neljän lapsen äiti tapaa miehen kenellä on kiistatta julma menneisyys lasten pahoinpitelystä että entisten seurustelukumppaneiden lähestymiskieltoihin johtaneita tapahtumia. Tämähän on faktaa, että mies on varmuudella väkivaltainen ja arvaamaton ja aika kaukana Annelin elämästä, mitä hän neljän lapsen ja Jukan kanssa on elänyt. Miten traagisten tapahtumien jälkeen kukaan pystyy tustustumaan niin pian mieheen, kenellä on julma menneisyys. Eikö olisi luonnollista, että halauaisi kaiken väkivaltaan liittyvän pois elämästään vielä siinä vaiheessa kun Jukan väkivaltaisesta kuolemasta oli kulunut niin lyhyt aika.
Tähän asti olen ollut vakuuttunut, että Jukan kuolema oli perheväkivallan seurausta, mutta nyt ei ole täysin pois suljettu sitäkään, että joku on ollut mukana Jukan surmaamisessa. Anneli on tietoisesti valehdellut parisuhteensa tilasta ja ongelmia on ollut enemmän kuin on annettu ymmärtää.
Tähän asti olen ollut vakuuttunut, että Jukan kuolema oli perheväkivallan seurausta, mutta nyt ei ole täysin pois suljettu sitäkään, että joku on ollut mukana Jukan surmaamisessa. Anneli on tietoisesti valehdellut parisuhteensa tilasta ja ongelmia on ollut enemmän kuin on annettu ymmärtää.
-
rantakoski
- Andy Sipowich NYPD
Se tulee kyllä olemaan melkoinen urakka palvelimille ja prosessoritehoille.Arska kirjoitti:On vain ajan kysymys milloin Google alkaa skannaamaan kuvistakin tekstit. Googlen skannaamista kirjoista pääsee jo tekemään hakuja.rantakoski kirjoitti:Aivan, kuvaformaateista ei nimet, tekstit yms. päädy juuri esim. google-hakuun.
Mutta niitä odotellessa, täällä kun on useita jotka postaavat kuvia pöytäkirjoista tai kirjoittaen kopioivat niitä, niin työtä helpottaa esim. Microsoft Officen OCR lisäpalikka (optical character recognition (OCR)). Joissain MS Officen versiossa se on valmiiksi asennettuna, ja joihinkin se täytyy erikseen asentaa. Myös Open Officelle on OCR työkalu. OCR siis skannaa kuvan tai sivun ja muuttaa niissä esiintyvät kirjaimet tekstitiedostoksi.
STT:n kokoamien tietojen mukaan AA tapaili Kukkaa jo vuoden 2006 puolella, ja JL:n surman jälkeen välit lähenivät.pate kirjoitti:Onko missään mainittu taustoja miten Anneli on tutustunut nyt kyseessä olevaan tuomittuun taksimieheen. Mikä on tämän seurustelun alkujuuret. Miten on mahdollista että niin pian miehensä murhan jälkeen neljän lapsen äiti tapaa miehen kenellä on kiistatta julma menneisyys lasten pahoinpitelystä että entisten seurustelukumppaneiden lähestymiskieltoihin johtaneita tapahtumia.
Edelleen STT:n tietojen mukaan Kukka oli asunut samoilla seuduilla kuin AA ja JL ja ollut työkkärin asiakkaana. Myös AA oli työkkarin asiakkaana, ja JL veti joitain työttömien ryhmiä.
Tätä olen myös kovasti ajatellut. Ja vielä kun Puputtikin saattaa olla myös Kukan tuttava työkkäriajoilta. Esitutkintamateriaaleista käynee ilmi, että jos AA teon teki, hän on saattanut saada avustusta. No nyt KKO:lle mennyt valituslupahakemus on muuttanut tyttären aseman todistajasta epäillyksi. Mutta on AA voinut saada muutakin avustusta murhaan, kenties opastusta vähintään. Merkillistä on myös että seuraavana yönä katoaa/kuolee Puputti.pate kirjoitti:Tähän asti olen ollut vakuuttunut, että Jukan kuolema oli perheväkivallan seurausta, mutta nyt ei ole täysin pois suljettu sitäkään, että joku on ollut mukana Jukan surmaamisessa. Anneli on tietoisesti valehdellut parisuhteensa tilasta ja ongelmia on ollut enemmän kuin on annettu ymmärtää.
Vaihtoehtoisesti motiivi olisi juuri tuo Lsh juttu. Paljastuiko A:n salaisuus, joka sai isän raivon valtaan, jossa hän ei kyennyt hillitsemään itseään, tappelu seurauksena ja A katsoi tapon olevan parempi vaihtoehto itselleen, kuin pedariksi leimautuminen.(eikös ne myös kivitalohierarkian mukaan olekkin alimmalla asteikolla)
Tuosta ylen keskustelusta kun käy ilmi, että pedari ei parannu koskaan, vaan uusii tekojaan, jos ei saa tukea käyttäytymisensä kontrollointiin. Aloitti kieroutuneen harrastuksensa uudelleen ja löysi vielä vanhan/uuden kumppanin teoilleen.
Tähän viittaisi myös jossakin mainittu uhrin silmien vaurioittaminen, sekä suun murskaaminen. Ei voi enää nähdä eikä kertoa näkemästään. (tämä kaikki oletusta, teoriaa, tuon asiantuntija keskustelun pohjalta)
Tuosta ylen keskustelusta kun käy ilmi, että pedari ei parannu koskaan, vaan uusii tekojaan, jos ei saa tukea käyttäytymisensä kontrollointiin. Aloitti kieroutuneen harrastuksensa uudelleen ja löysi vielä vanhan/uuden kumppanin teoilleen.
Tähän viittaisi myös jossakin mainittu uhrin silmien vaurioittaminen, sekä suun murskaaminen. Ei voi enää nähdä eikä kertoa näkemästään. (tämä kaikki oletusta, teoriaa, tuon asiantuntija keskustelun pohjalta)
Fool me once, shame on you, fool me twice, shame on me.
Tuota mäkin epäilen, jos vaan se on totta, että A on tuntenut taksarin jo Jukan elinaikana.annijatta kirjoitti:Vaihtoehtoisesti motiivi olisi juuri tuo Lsh juttu. Paljastuiko A:n salaisuus, joka sai isän raivon valtaan, jossa hän ei kyennyt hillitsemään itseään, tappelu seurauksena ja A katsoi tapon olevan parempi vaihtoehto itselleen, kuin pedariksi leimautuminen.(eikös ne myös kivitalohierarkian mukaan olekkin alimmalla asteikolla)
Olettaminen on kaikkien munausten äiti!
-
MissHolmes
- Ben Matlock
Ja koko sotku selvinnyt Jukalle Pekka Puputin kautta, joka työskenteli jo tuolloin Helsingin kaupungin sosiaalitoimessa. Ja jota (Helsingin kaupungin) kautta todennäköisesti meni elatusmaksut Kukalta pojilleen ainakin Kukan Varsinais-Suomessa asumisen ajan.
....Koska lasten kotikunta maksaa isän väliin jättämät elarit. Ja mitenkä voin väittää, että Kukka jätti elarit väliin? Ihan vaistolla: Kukka ei tehnyt Turun seudulla asuessaan töitä, eikä osallistunut asumisesta ja elämisestä koituneisiin kuluihin. Miksi hitossa hän olisi ollut yhden asian suhteen kunnollinen ja maksanut exälleen? Ei sovi kuvioon. Sorry OT
Tuskin on koskaan maksanut.... kerta kiellon päälle...
....Koska lasten kotikunta maksaa isän väliin jättämät elarit. Ja mitenkä voin väittää, että Kukka jätti elarit väliin? Ihan vaistolla: Kukka ei tehnyt Turun seudulla asuessaan töitä, eikä osallistunut asumisesta ja elämisestä koituneisiin kuluihin. Miksi hitossa hän olisi ollut yhden asian suhteen kunnollinen ja maksanut exälleen? Ei sovi kuvioon. Sorry OT
Tuskin on koskaan maksanut.... kerta kiellon päälle...
Nuotio & Äreät Tiput
Olitpa sitten hengessä tai ruumiissa, mutta minä en ole postannut niin ainokaistakaan nimeä minnekään, joten kyllä ne suoltajat löytyy paremmin peiliin katsomalla.Elvis kirjoitti:
Täydellistä asiaa! Olen hengessä mukana.
-
ulkosuomalainen
- Michael Knight
Kerta viela rantakoski:
STT:n yksi ainoa uutinen viime syksylta (2011) kertoi nimettomaan lahteen tienneen Annelin ja taksarin enemman tai vahemman seurustelleen 2006-2007. Itse en ole missaan nahnyt STT:n uutisoineen, etta "välit lähenivät JL:n surman jalkeen." Jos loydat talle lahteen, viitsitko laittaa linkin.
Samaa STT:n uutista on myohemmin kaytetty sellaisenaan lahteena muissa medioissa -- faktoja tarkistamatta. Normaali toimittajien tapa kiireessa.
Muissa lahteissa seurustelun on kerrottu alkaneen syksylla 2007 ja taksarin muuttaneen Helsinkiin 2008.
STT:n kokoamien tietojen mukaan AA tapaili Kukkaa jo vuoden 2006 puolella, ja JL:n surman jälkeen välit lähenivät.
STT:n yksi ainoa uutinen viime syksylta (2011) kertoi nimettomaan lahteen tienneen Annelin ja taksarin enemman tai vahemman seurustelleen 2006-2007. Itse en ole missaan nahnyt STT:n uutisoineen, etta "välit lähenivät JL:n surman jalkeen." Jos loydat talle lahteen, viitsitko laittaa linkin.
Samaa STT:n uutista on myohemmin kaytetty sellaisenaan lahteena muissa medioissa -- faktoja tarkistamatta. Normaali toimittajien tapa kiireessa.
Muissa lahteissa seurustelun on kerrottu alkaneen syksylla 2007 ja taksarin muuttaneen Helsinkiin 2008.
Nothing sways the stupid more than arguments they can't understand.
Cardinal de Retz, Memoires (1781)
When a wise man points at the moon, the imbecile examines the finger.
Confucius
Confucius
-
rantakoski
- Andy Sipowich NYPD
Ei minun tarvitse tässä todentaa mitään, kun on yleisessä tiedossa, että AA ja JRK lähentyivät - ja seurustelivatkin - Ulvilan murhan jälkeen.
-
ulkosuomalainen
- Michael Knight
^No kirjoittaisit sitten, pliis, tarkemmin, kun ylla kerrot taman ikaankuin STT olisi nain vaittanyt.
Totta kai saat itse spekuloida mita haluat mutta olet nyt hyvaa vauhtia luomassa taas yhta minfofaktaa noista seurusteluajoista ja Puputti kytkennoista.
Totta kai saat itse spekuloida mita haluat mutta olet nyt hyvaa vauhtia luomassa taas yhta minfofaktaa noista seurusteluajoista ja Puputti kytkennoista.
Nothing sways the stupid more than arguments they can't understand.
Confucius
Confucius