Big Brother

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Cicciolina
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Cicciolina »

Minney Magia kirjoitti:Onkohan sellaisia henkilöitä, jotka uskoo tuon väitteen? :shock:
Mä ainakin!!!! Nyt sit menossa suurentamaan rintavarustusta..... ;) :lol:
JOOPAJOO...

Kyllä se Martina varmaan asiansa talossa hoiti hyvin; mä vihasin sitä kun näin sen siellä (Vihasin, no joo hiukan vahva sana...) :), sit pikkuhiljaa jossakin tilanteessa tunsin myötätuntoa, sit saa ihan mielenkiintoa ja taas ärtymystä, mut kiinnostus vaihtelee, ja se ohjelmassa kai on tarkoituskin että saadaa myös katsojat tuntemaan eri tuntemuksia, ja sillä katsomaas lisää... :oops: :oops: (Mä en siis oo aiempina vuosina katsonu bb:a, ja nytkään en ihan alusta saakka, mut nyt oon ihan varma että loppuun asti seurataan tuli mikä tuli!!! ;)
Ainut hetki päivästä jolloin saan katsoa tv:a rauhassa, eikä siis liian myöhäinen aika. Jos ohjelma tullisi aikaisemmin en todennäköisesti ehtisi/pääsisi katsomaan.Tai myöhempään, en jaksaisi olla hereillä. :D
Minney Magia
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja Minney Magia »

^Ai "asennettuna?" Miiistä tiedät? :lol:
Kaikki selviää joskus! Jos jokin ei ole selvinnyt,
kysymyksessä ei olekaan loppu.
Minney Magia
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja Minney Magia »

No hups! Toi mun edellinen oli tarkoitettu tietysti Bombaylle!
Kaikki selviää joskus! Jos jokin ei ole selvinnyt,
kysymyksessä ei olekaan loppu.
Bombay
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Bombay »

Haha, luotan sen verran aikaisempiin "maaperä"-tutkimuksiini joiden perusteella uskoisin, että olisin tunnistanut silikonit moiset kohdatessa :D
Cicciolina
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Cicciolina »

Bombay kirjoitti:Haha, luotan sen verran aikaisempiin "maaperä"-tutkimuksiini joiden perusteella uskoisin, että olisin tunnistanut silikonit moiset kohdatessa :D
Mut jos puolella suomalaisista naisista on siltsut :oops: onko mahdollista et sun käsittelyssä oliskin ollut vain ko rintoja...... :lol: :lol:
Bombay
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Bombay »

Cicciolina kirjoitti:
Bombay kirjoitti:Haha, luotan sen verran aikaisempiin "maaperä"-tutkimuksiini joiden perusteella uskoisin, että olisin tunnistanut silikonit moiset kohdatessa :D
Mut jos puolella suomalaisista naisista on siltsut :oops: onko mahdollista et sun käsittelyssä oliskin ollut vain ko rintoja...... :lol: :lol:
Ai perkele, empä tajunnu tuota :D
kahvitar
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja kahvitar »

Martinan poistumisen syy:
Martinan lähdön syy: isoisä kuoli
16.10.2007 15:04

Martina Aitolehti lähti BB-talosta, koska hänen isoisänsä oli kuollut. Tieto kuolemasta tuli ohjelman tuotantotiimille juuri, kun tuottaja oli menossa keskustelemaan Martinan kanssa päiväkirjahuoneseen. Tuottaja kertoi uutisen Martinalle, ja tämä poistui talosta välittömästi päiväkirjahuoneen kautta.

Martina poistui talosta eilen. Hän ehti kertoa päiväkirjahuoneessa pääohjaajalle haluavansa pois talosta ennen kuin hän sai kuolinuutisen. Hän oli jo aiemmin kertonut olevansa huolissaan isoisänsä voinnista.
kahvitar
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja kahvitar »

Viime vuoden Mika sai sakkoja:

"BB-Mika sai käräjäoikeudelta vajaan 700 euron sakot seksuaalisesta hyväksikäytöstä Sorellaa kohtaan viime vuoden Big Brotherin tapahtumien takia."
Howler
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Howler »

Olin tukehtua kun luin tämän uutisen, ja pakko jakaa sen kanssanne vaikka varmastikin joku on sen jo lukenut:
IS kirjoitti:Einari kirjoittaa BB-kirjan
19.10.2007 19:41

Big Brother -kilpailusta syyskuun alkupuolella lähtöpassit saanut Einari, 18, aikoo kirjoittaa kirjan BB-kokemuksistaan. Asiasta kertoi MTV3 verkkosivuillaan.

- Tarkoituksena on siis saada aikaiseksi kirja, joka valottaa vähän tätä BB:n aivopesemää maailmaa. Haluan kirjoittaa siitä, millaista elämä kameroiden valvottavana on, Einari selvitti MTV3:n Viihdeuutisille.

Einari päätti kirjoittaa teoksen, koska niin monet tiedustelivat häneltä, millaista elämä BB-talossa oli. Viihdeuutisten mukaan espoolainen merkonomiopiskelija aloitti kirjoittamisprosessin vasta muutama päivä sitten.

Hän arvelee kirjan olevan valmis kuukauden kuluttua, vaikka kustantajaa teokselle ei ole vielä löytynyt.

Einari keräsi BB-talossa eikoislaatuista huomiota erikoisella persoonallaan, itsensä ja naispuolisten kilpailijoiden hellällä koskettelulla, runojen lausunnalla ja poliittisilla ajatuksillaan.

Nuori mies myös paljasti talossa ollessaan olevansa bi-seksuaali. Julkisuuteen tuli myös tieto Einarin internetin irc-gallerian blogitekstistä, jossa hän kertoo harkinneen ala-asteikäisenä itsemurhaa masennuksen vuoksi.

Pian Big Brother -talosta poistumisensa jälkeen Einari alkoi viihtyä Helsingin yöelämässä. Hän myös kertoi tavanneensa tytön, jonka kanssa sutinaa riitti.
IS http://iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1446656
Miksi minulle jäi taas rahastuksen tai oikeastaan rahanhalun maku suuhun?
Merope
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja Merope »

Onhan se sitä itteään. Tosin kun rupesin asiaa miettimään, tulin siihen tulokseen, että paljon enemmän minua kiinnostaisi lukea kirja isoveljen valvonnan alla elämisestä ja kameroiden jatkuvasta tarkkailusta, kuin siitä, mistä ruuasta tämän hetken pääministerimme pitää...
So I took the shotgun off the wall and I fired two warning shots...
into his head.
Lizzie B.
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja Lizzie B. »

Helsingin Sanomat kirjoitti:Malli ja juontaja Martina Aitolehti oli juuri sitä, mitä Suomen Big Brotherin kolmas tuotantokausi tarvitsi: jotain ihan muuta.

Sarjan kilpailijat ovat yleensä peruskohteliaita turoja – siis katsojan näkökulmasta tylsää massaa. Aitolehti sen sijaan pisti tuulemaan: hän haukkui muut kilpailijat mielistelijöiksi, ja muutamassa päivässä syntyi mukavasti riitoja, itkua, huorittelua ja raskausepäily. Muut kilpailijat puhuivat julkkisvieraasta selän takana paskaa 24/7.

Sanalla sanoen täydellistä tositeeveetä, eikä sattumalta.

"Taisi olla toukokuuta, kun mulle soitettiin ja pyydettiin mukaan. Olin kuulemma pyörinyt käsikirjoittajien papereissa jo alkuvuodesta. Niillä oli ihan tarkkaan selvillä, ketä ja mitä ne haluavat."

Aitolehti mietti tarjousta viikon, ja suostui sitten. Ja kuten tiedetään, viikossa hän myös tuli talosta ulos.

Aitolehti on julkkis, monen mielestä varmasti turha sellainen. Häntä on helppo kadehtia tai inhota, sillä hän on nätti, vaikuttaa menestyvältä ja käyttäytyy hyökkäävästi.

"Mä olen vahvaluontoinen persoona", Aitolehti myöntää.

Keskiviikkona puolilta päivin Aitolehti on ollut vapaudessa alle kaksi vuorokautta. Siinä ajassa ehtii antaa monta haastattelua.

"Oisko tää jotain kahdestoista. Ja on niitä buukattu vielä vaikka kuinka monta."

Pintajulkisuuden mekanismi pyörii nykyään sellaista vauhtia, että pinnalla pysyäkseen on keksittävä koko ajan uutta.

Aitolehti kuitenkin kimpaantuu väitteestä, että hän olisi osallistunut Big Brotheriin julkisuuden vuoksi, kasvattaakseen julkisuusarvoaan.

"Mulla oli se jo valmiiksi!"
Kuolikohan Martinan isoisä oikeasti? Aika halpaa, jos ei.
I´m the weirdo in your bedroom
and I can see you in the dark
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

Virheveto. Ei kaivattu Martinaa, ei...
Mervi Tapola tai joku tavan Tampereen Tyttö olis saanut enemmän aikaan. :wink:
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
Loka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Loka »

Sievä neitonen mun mielestä. Ulosanti nyt on vaan justiin sitä mitä se noilla parikymppisillä mallineitosilla on, jotka ei ole kerinneet missikisoiltaan käydä koulua. Ei muuta kun opiskelemaan ja sitten kolmikymppisenä kaunottarena reittä pitkin isoihin firmoihin. Kyllä; tuolla ulkonäöllä.
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

Loka kirjoitti:Sievä neitonen mun mielestä. Ulosanti nyt on vaan justiin sitä mitä se noilla parikymppisillä mallineitosilla on, jotka ei ole kerinneet missikisoiltaan käydä koulua. Ei muuta kun opiskelemaan ja sitten kolmikymppisenä kaunottarena reittä pitkin isoihin firmoihin. Kyllä; tuolla ulkonäöllä.
Oletan, että tarkoitat Tampereen Tyttöä? :roll: :wink:
Ainakin ulkonäkö täsmää..
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
Loka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Loka »

Tampereen Tyttö kirjoitti: Oletan, että tarkoitat Tampereen Tyttöä? :roll: :wink:
Ainakin ulkonäkö täsmää..
No sun ei edes tarvii reittä pitkin kiivetä. Avaat vaan suus niin johan alkaa irtoamaan johdon assarin paikkoja. :lol: Suun avaamisella tarkoitan tietysti puhetta. 8)
Vastaa Viestiin