HÄKE 'nauha' (ketju 2)

Keskustelua Ulvilan tapauksesta
kuolema
Andy Sipowich NYPD

Re: HÄKE 'nauha' (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja kuolema »

nuusku-nella kirjoitti: No näin minäkin litterointia luen että Jukka hiljenee 10 sekuntia ennen kun Anneli puhuu puhelimessa. Ehkä joku nauhan kuunnellut voisi kertoa miten on? Koitin Kuoleman viesteistä tuolta löytää onko kommentoinut asiaa mutta ei osunut silmään vielä ainakaan.
Koitanpa yrittää huomenissa päästä nauhaan kiinni, niin katson tämänkin. :)
Kuolemannaakka
James Bond (George Lazenby)

Viesti Kirjoittaja Kuolemannaakka »

Valhalla kirjoitti:Kyllä Naakka. Sinun case on liian haastava. Tahtoo mielenkiinto loppua.

Mutta. Nyt multa on mennyt tämä Naakan lasisanko ohi? Missä sangossa oli lasia?

Kyllähän AA:n mennessä soittamaan puhelua, piti takkahuoneen olla jo "kunnossa". Ei sinne jätetty mitään lasittomia kulkupolkuja, kun oli tarkoitus, ettei sinne enää koskaan tarvitse mennä. Tai sitten AA:n logiikka on jotain todella erikoista.
Eri juttu on tietysti se, jos AA tiesi Jukan olevan hengissä ja suunnitelmana oli tämä kolkata puhelun aikana. Sitten vaan olisi pitänyt AA:n vielä arvata, että Häke häipyy minuuteiksi linjoilta pois, että sen kolkkauksen pystyy tekemään. Eli enpä usko tähänkään skenaarioon. Seuraus ei tule ennen syytä.
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS

”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi
Valhalla
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Valhalla »

Anneli ei ehkä ollut ajatellut kulkemista ja lasia. Ehkä häken jälkeen vielä täydensi työtään ja huiskaisi lasia oven edestä kulkuväylälle. Tai ehkä lasia oli niin vähän, että kulkemaan tottunut pääsi. Tai ehkä Annelillä oli ne croksit. Tai villasukat. Tai ehkä Anneli kulki pesuhuoneen kautta. Tai jos täällä on tulkittu litterointien "ääni"maailmaa väärin. Paaaljon todennäköisyyksiä ennemmin kuin mitä hupparin todennäköisyys.
annijatta
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja annijatta »

Kun Anneli soitti häkeen niin Jukka oli jo kuollut. Hän ei olisi jättänyt varmistamatta tätä seikkaa, koska oli vaivautunut lavastamaan rikospaikan ja ulkopuolisen tekijän. Hän ei halunnut jäädä kiinni eikä täten jättää sitä mahdollisuutta että voitaisiin elvyttää.
Tätä tukee häkeen ilmoitus että täällä on tappaja, sekä tyttären kuulemisessa esiintullut seikka, että hän tiesi jo yöllä että isä oli kuollut, muttei halunnut uskoa sitä.
Takkahuoneessa ei käyty häkepuhelun aikana, lavastus oli valmis.
Jukan äänet tulivat nauhalta, muut kolinat ja napsutukset lastenhuoneesta jossa nuorimmat lapset olivat. Anneli joutui poistumaan puhelimesta nuorempien lasten aiheuttaman häiriön vuoksi. Askeleet ovat tuotettu aulassa ja lastenhuonessa ja oven aukaisu on lastenhuoneen ovi. Äänilähde on tytön tietokoneella tai sanelimessa vanhimman tytön huoneessa.
Murha oli suunniteltu. Poika ei tätä tiennyt joten tämän tiedon on voinut tutkijoille paljastaa vain vanhin tyttö joka oli äidin uskottu ja apuri. Siksi myöskin syytettynä rikollisesta teosta.
Fool me once, shame on you, fool me twice, shame on me.
Elizzza
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja Elizzza »

annijatta kirjoitti: Jukan äänet tulivat nauhalta, muut kolinat ja napsutukset lastenhuoneesta jossa nuorimmat lapset olivat. Anneli joutui poistumaan puhelimesta nuorempien lasten aiheuttaman häiriön vuoksi. Askeleet ovat tuotettu aulassa ja lastenhuonessa ja oven aukaisu on lastenhuoneen ovi. Äänilähde on tytön tietokoneella tai sanelimessa vanhimman tytön huoneessa.
Murha oli suunniteltu. Poika ei tätä tiennyt joten tämän tiedon on voinut tutkijoille paljastaa vain vanhin tyttö joka oli äidin uskottu ja apuri. Siksi myöskin syytettynä rikollisesta teosta.
http://www.perhekerho.net/koti/huone_koululaiselle.htm
"Sopiva kirjoituspöytä löytyi sattumalta huonekaluliikkeen poistonurkasta pilkkahintaan. Pienikokoinen kirjoituspöytä olikin ihanteellinen valinta pieneen huoneeseen, mutta sen käyttäminen samalla myös tietokonepöydäksi osoittautui hieman hankalaksi. Onneksi viereen jäi tilaa juuri ja juuri sen verran, että apupöydäksi mahtui pieni tarjoiluvaunu. Siihen saatiin mahtumaan osa laitteistosta ja lisäksi maalattuja pajukoreja tavaroiden säilytystä varten. Tarpeen tullen myös näppäimistö ja hiiri voidaan siirtää sivuun apupöydälle, jolloin saadaan lisää pöytätilaa."
"Koska huoneessa olevat kaksi kaappia olivat jo lähes ääriään myöten täynnä, tarvittiin myös lisää säilytystilaa. Tyyliin sopiva lipasto on jo tilauksessa, ja samalla saadaan paikka cd-soittimelle. Ja sitten ei muuta kuin ovi kiinni, musiikki soimaan ja kavereiden kanssa omasta rauhasta nauttimaan!"

Kuva

Katsokaa tätä kuvaa tytön huoneessa: lohikäärme ja mikä lienee häkissä?
Kuva

Mitä Raamattu sanoo lohikäärmeestä, esim näin, Ilm 12:9:
Ja suuri lohikäärme, se vanha käärme, jota perkeleeksi ja saatanaksi kutsutaan, koko maanpiirin villitsijä, heitettiin maan päälle, ja hänen enkelinsä heitettiin hänen kanssansa.
Englanniksi sama:And the great dragon was cast out, that old serpent, called the Devil, and Satan, which deceiveth the whole world: he was cast out into the earth, and his angels were cast out with him.
Tara
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Tara »

Î Kiinnostava löytö.

Joku tunnistaa, jokin oheistuote? Häkissä kuitenkin. Ei näytä kotitontulta mutta kaksijalkainen näyttää olevan.

Kuva
tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
Miten oravatädille saisi rasteroinnilla haavaumia ja mustelmia naamaan?
Kepittelyiloa tässä tulevaisuudessa odottelen...
Tara
Horatio Caine

Kuuntelin nauhan tänään muutaman kerran. Annelilla ei ole minkäänlaista huolta Jukan kunnosta. Lapsen vastattua joo se lähti, Anneli jatkaa selostustaan puhelimeen ( vaikka mitään uutta sanottavaa ei ollut ja apukin oli jo tulossa).. Se lähti jo vai, kuulostaa melkein 'pettyneeltä' ( ei tietenkään silleen tavallisen 'pettyneeltä'!! vaan tyyliin tässäks-tää-nyt-oli-sitte-no-nii-jatketaan tms, hänen äänensä laskee sanojen loppua kohti: se lähti jo vai, ei kysyen vaan aika lakonisesti - tai mekaanisesti? - toistaa minkä lapselta kuuli ) 'laimeasti' (ehkä parempi sana kuin pettynyt, mutta se sana tuli mulle ensin mieleen) siten, että Auerissa ei tapahdu minkäänlaista reaktiota sille, ei helpotuksen huoahdusta, ei pientäkään, että nyt hän voisi mennä heti katsomaan mitä Jukalle on tapahtunut, kuinka Jukka voi, entä jos on tajuissaan vaikka onkin hiljaa. Eihän hän ollut nähnyt mitään astaloa esim.

No tietenkin 'se lähti', kun sitä siellä enää ollut - kun ei ollut ollut ollenkaan. Onko ihme ettei mitään reaktiota seurannut.

Lapsellekin joka on jossain siellä takkahuoneen liepeillä hän vain huutaa älä itke hei siel, mutta ei pyydä tulemaan pois, eikä missään muussakaan vaiheessa varoita lasta menemästä suoraan suden suuhun, ei laseista lattialla, ei mistään. Tätä en ymmärrä - paitsi siinä tapauksessa, että mitään vaaraa ei ollut.

Jukastakaan ei ollut enää vaaraa. Hiljenihän se.

Yhtä kummallinen on se 'nyt hiljeni'. Auerin sanoi melkein kiljahtamalla, kesken toisen lauseen sanan, .."huusi apuaNYT HILjeni!!.. en tajua. Mistä se sen tiesi?? (toistin tahallani tämän, olen sen jo sanonut).
Muuta en nyt jaksa kuulemastani...
tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
nuusku-nella
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja nuusku-nella »

Tara kirjoitti: Yhtä kummallinen on se 'nyt hiljeni'. Auerin sanoi melkein kiljahtamalla, kesken toisen lauseen sanan, .."huusi apuaNYT HILjeni!!.. en tajua. Mistä se sen tiesi?? (toistin tahallani tämän, olen sen jo sanonut).
Muistatko hiljeneekö Jukka vasta juuri tässä kohtaa/muutamaa sekuntia ennen? Litterointiin ei ole merkitty Jukan puhuneen/valittaneen enää tässä kohtaa vaan aikaan 2:32 on merkitty ettei uhrin puheääntä enää kuulu.
kuolema
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja kuolema »

Elizzza kirjoitti: Mitä Raamattu sanoo lohikäärmeestä, esim näin, Ilm 12:9:
Ja suuri lohikäärme, se vanha käärme, jota perkeleeksi ja saatanaksi kutsutaan, koko maanpiirin villitsijä, heitettiin maan päälle, ja hänen enkelinsä heitettiin hänen kanssansa.
Englanniksi sama:And the great dragon was cast out, that old serpent, called the Devil, and Satan, which deceiveth the whole world: he was cast out into the earth, and his angels were cast out with him.
Miksi saatanaa kutsutaan perkeleeksi? Perkele on vanha pakanajumala sieltä väinämöis-ajoilta, eikä sillä käsittääkseni ole mitään tekemistä saatanan kanssa. :twisted:
Tara
Horatio Caine

nuusku-nella kirjoitti:
Tara kirjoitti: Yhtä kummallinen on se 'nyt hiljeni'. Auerin sanoi melkein kiljahtamalla, kesken toisen lauseen sanan, .."huusi apuaNYT HILjeni!!.. en tajua. Mistä se sen tiesi?? (toistin tahallani tämän, olen sen jo sanonut).
Muistatko hiljeneekö Jukka vasta juuri tässä kohtaa/muutamaa sekuntia ennen? Litterointiin ei ole merkitty Jukan puhuneen/valittaneen enää tässä kohtaa vaan aikaan 2:32 on merkitty ettei uhrin puheääntä enää kuulu.
Joo, Jukan puheääntä ei kuulu enää 2:32 jälkeen. Jotain silti, vaimeaa.. :

Kohdassa 2:39 kun Anneli tulee puhelimeen takaisin (ja kuului se slam/kops, ja lapsi sanoi nyt siel puhutaa taas(ja taustalla vamea kalahdus), niin Anneli jollain tapaa äännähtää tullessaan (minun mielestä kuin henkeä haukkoen -hengityksen ääntä kuuluu edeltä kun lähestyy puhelinta), suu auki,.niin siis minun mielestä jotain mitä ei ole merkitty Niemi-litterointiin. kaikki käy siis todella nopeaan tahtiin, mutta yritän kuvata sitä ääntämystä tähän väliin--2:42 Anneli: ..h-ouieh-aut..Onks sielt tulos jo joku/ -Minun mielestä se äännähdys (lyhyt..) on sellainen joka itseltäni pääsi kun oli pakko tappaa pahasti vahingoittunut pikkulintu, joka oli vielä elossa, mutta oli vaan pakko tehdä (kivellä) se kun se ei olisi siitä selvinnyt..vastenmielinen, pelottava ja inhottava, kamala hetki - silloin sen iskun jälkeen tulee kurkusta ääni ja kasvot ja varmaan, kauhun ja kuvotuksen tunne: hhh-oöih-ih-aut (eräänlainen 'ÖH' jossa on siis enemmän vokaaliutta kuin vain tuo Ö) suupielet alaspäin...se Annelin äännähdys nosti tuon kuva muististani.

Sitten hän sanoi (kuului kuin puhelimen johto liikahtaisi kun otti luurin) 2:42: Onksielt tulos jo joku/ ja häke alkaa selostaa 2:44 Joo mä oon apuu hälyyttäny/mä voidaan ny mä vähän kyselen lisätietoja...jne..niin välillä 2:46 - 2:48 on kuin takaa kuuluisi aivan heikkoa valitusta/jotain vaimeaa ääntä Jukalta vielä, joka kuuluu häken sanojen /..on tilanne nyt../ sanojen kohdalla. Mutta sitten ei enää kuulu mitään 'jukka-ääntä' taustalta. Minä en kuule.

Anneli on äänessä 2:50 -> (puhuu hieman hengästyneellä äänellä mutta selvästi, hiukan puuskuttamalla ja valittavalla äänellä mutta ei erityisesti hätäisen kiireesti - hengistysääntä kuuluu sanojen välillä - ) Kertoo: ...hajotti ikkunan, hupun vaatteista, jne ..Häke kysyy väliin onko tyyppi siellä paikalla vielä. Anneli ei vastaa tähän kysymykseen vaan sanoo mä olen tääl, mä juoksin äsken ulos, et mä meen sinne (minusta ihan turhaa selittelyä kun NYT olisi todella kiire..) se lähtee juoksee mun perää se meni takas se ja se aikoo tappaa mun mieheni se oli äsken viel hengis (puheääni on tässä jotenkin nasaalia, Annelin nenä vuotaa?..). 3:06 Joo, missä se sun mies, mimmoses tilas..jne.. 3:10: Makaa siel lattila ja huus äske apua/NYT hiljeni.

Minun mielestä tämä lyhyt kohta nauhalla kuulosti tuollaiselta, eli kuvasin vähän yli minuutin jaksoa 2:39 - 3:47 (mutta lapsen rääkäisyn tässä sivuutin, siitä erikseen ehkä myöhemmin jotain).

Eli tuosta 2:48 lähtien en kuule Jukan ääntä enää (pitää silti vielä kuunnella!!..tämä on tilanne nyt, se mitä kuulee on todella hienovaraista eri kuuntelukerroilla, tarkkaavaisuus tahtoo väkisin juuttua jo 'tuttuihin' kohtiin ja jokin mitä ei vielä tajua juuri kuulleensa, ei ehkä tartukaan mieleen)

Sehän se juuri onkin niin kummallista, että mistä Anneli tiesi siinä keskellä apua- sanaa, että nyt se Jukka hiljeni, ja niin että se mitä selitti häkeen katkesi juuri sillä hetkellä kun hän itse oli koko ajan äänessä, taikka häke. Annelin äänikin muuttui siinä korkeammaksi ja huudahtavaksi. Kun mitään ääntä ei takkahuoneen suunnalta enää kuulunut yli 10 sekuntiin.

Mistä hän tiesi, että tämän jälkeen ei enää kuuluisi mitään vaan että nyt on sitten hiljaista tästä eteenpäin?

Olihan Jukka jo aikaisemminkin ollut ihan hiljaa, puhelun alussa ja hetkittäin sen jälkeenkin.. 3:37 Anneli vielä puhuu ja selittää 'en tiedä siel hiljeni'. MIKSEI Anneli juokse katsomaan? Miksei mene edes kurkistamaan.. vittuun koko häke, Jukka saattaisi olla hengissä! ...pystyä sanomaan kuka se oli, jotakin..Mutta ei. Annelin puheenvuoroja: Olikse se sil viel siel/Se lähti jo vai (laskevalla äänellä)/Mustat vaatteet, siis oli joku, sanotaa et et vähintää 180 jne, vähä, aika tukeva.. Annelihan selostaa tarpeettomia (tässä vaiheessa tarpeettomia) jo kuin olisi jo haastattelussa!! Ei mitään kiirettä, tätä minä en ymmärrä.

PS:Tänään en ehdi enempää ennen kuin illalla ehkä..

PS: väritin sem kohdan johon merkitsin mitä vielä olin kuulevinani Jukalta - vaikka joitain ärsyttääkin nää väritykset. Mutta kun juuri siitä on kyse
Viimeksi muokannut Tara, Ti Heinä 10, 2012 11:34 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
nuusku-nella
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja nuusku-nella »

Tara kirjoitti: Sitten hän sanoi (kuului kuin puhelimen johto liikahtaisi kun otti luurin) 2:42: Onksielt tulos jo joku/ ja häke alkaa selostaa 2:44 Joo mä oon apuu hälyyttäny/mä voidaan ny mä vähän kyselen lisätietoja...jne..niin välillä 2:46 - 2:48 on kuin takaa kuuluisi aivan heikkoa valitusta/jotain vaimeaa ääntä Jukalta vielä, joka kuuluu häken sanojen /..on tilanne nyt../ sanojen kohdalla. Mutta sitten ei enää kuulu mitään 'jukka-ääntä' taustalta. Minä en kuule.

------

Olihan Jukka jo aikaisemminkin ollut ihan hiljaa, puhelun alussa ja hetkittäin sen jälkeenkin.. 3:37 Anneli vielä puhuu ja selittää 'en tiedä siel hiljeni'. MIKSEI Anneli juokse katsomaan? Miksei mene edes kurkistamaan.. vittuun koko häke, Jukka saattaisi olla hengissä! ...pystyä sanomaan kuka se oli, jotakin..Mutta ei. Annelin puheenvuoroja: Olikse se sil viel siel/Se lähti jo vai (laskevalla äänellä)/Mustat vaatteet, siis oli joku, sanotaa et et vähintää 180 jne, vähä, aika tukeva.. Annelihan selostaa tarpeettomia (tässä vaiheessa tarpeettomia) jo kuin olisi jo haastattelussa!! Ei mitään kiirettä, tätä minä en ymmärrä.
Ok, eli Jukan ääniä saattaa kuulua vielä kun Anneli on puhelimessa mutta mitään selvää yhtäkkistä hiljentymistä ei tapahdu kohdassa jossa Anneli sen huomaa/ilmoittaa. Kummallista tosiaan miten Anneli siinä kohtaa sen tietää että hiljeni lopullisesti, kuten todettua niin olihan Jukka hiljaa aikaisemminkin.

Puhumattakaan sitten siitä että ei koe tarvetta mennä auttamaan miestään tai edes katsomaan onko vielä hengissä. (Vaikka tietää että huppu lähti) Tai no kävihän se pesuhuoneesta kurkotteleen mutta kun ei ylttynyt niin miksei mennyt toista kautta? Jos Anneli on koko aikana vain pikaisesti käynyt siellä päin ja lähtenyt huppua karkuun niin eihän hän voi tietää mitä Jukalle on tehty, miten vakavia vammoja tällä on jne. Olettaa vaan että kun nyt hiljeni niin varmaan kuoli? Eipä mahdu tämäkään mun logiikkaani että mieluummin ulkona heiluttelee poliiseille kun edes koittaa pelastaa miehensä hengen mutta eri ihmiset toimii eri tavoilla.

Onko missään tarkempaa tietoa siitä mitä Anneli puhui poliisien kanssa? Siis varmasti tuntomerkkejä kyselivät jne mutta onkohan Anneli antanut sen puhelun aikana kuvan että murha on edelleen käynnissä vai onko tiennyt sanoa että huppis lähti ja Jukka hiljeni? Koska jossain alkuvaiheen kuulemisessahan Anneli kertoo että tappelun äänet jatkuivat vielä silloinkin kun puhui poliisin kanssa.
TiiaStiina
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja TiiaStiina »

http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... 70#p491286

Olen aika huono näissä, mutta olisikohan tuo kävelevä, mölyävä ja silmiään vilkuttava dinosaurusrobotti?
annijatta
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja annijatta »

Tara kirjoitti:Ovi aukeaa makuuhuoneeseen:

Kuva
Katsokaapa tätä tilaa. Ajatelkaa niitä askeleita jotka nauhalta kuuluu. (itse en ole kuullut eikä ole oikein mahdollisuutta kuunteluun)
Askelten äänimaailmaan perehtyneet. Katsokaa mattoa lattialla. Vaimentaisiko ja muuttaisi niitä kun siirrytään paljaalle lattialle. Touhusiko Anneli näissä tiloissa ollessaan poissa puhelimesta. Kuoleman kuulema tasajalka hyppy, poika ehkä pudottautui yläpetiltä lattialle???.
Se nyt hiljeni nauhako vai lapset?? Taran kuvailemat tunnelmat puhelusta.
Jos Anneli on viileä ja hillitsee tunteensa, ei pelkoa, ei paniikkia, ei hätää mielestäni kertoo siitä että Anneli tietää, ettei ole henkilökohtaisesti mitään pelättävää.
Nuorimmat ja ehkä vanhinkin lapsi ovat autuaan tietämättömiä koko huppumies ajatuksesta eivätkä täten panikoi. Lapset pelkäävät vain äitiään ja kummallista tilannetta yöllä. Yrittävät kurkistella ja kuunnella peloissaan ja pimeässä varovaisuudestaan huolimatta aiheuttavat ääniä. Poikahan sanoo kuunnellensa oven takana. Ehkä raotti ovea ja jotain kolahti. Oliko ovenkahvaan laitettu jotain joka tipahtaa kun kahvaa painaa??? Annelin piti varmistaa ettei lapset tule häiritsemään esim. lavastuksen aikana. Jos jotain tipahtaa on se merkki että lapset yrittää ulos huoneesta. Tämä tapahtuikin vasta puhelun aikana. Vanhin tyttö tiesi jo yöllä että isä oli murhattu, ei halunnut vain uskoa sitä.
Lapset panikoivat aivan pienistäkin asioista, siksi tytön niivastauksena äidin kutsuun on ihan absurdi. Ei ole hätää, vaikka iskä huutaa. Miksi???? Kun tyttö tietää ettei se oikeesti huuda kun se tulee nauhalta. "Taas näitä äiskän kummia juttuja"

Se hengästyminen Annun palattua puhelimeen. Oliko ollut työhuoneessa ja pistänyt itseä veitsellä. Sillä vihree kahvasella. Tyttö näki veitsen mutta ei takkahuoneessa koska ei käynyt siellä vaan äidin kädessä kun tämä tuli takaisin puhelimeen. (ei osaillu kuvata mistä verta tulee, ja muutoinkin kuvaus huppari menossa ulos, iskä makaa lattialla on enemmän jotain mitä hän on kuullut ja nyt toistaa) Hätääntyminen tulkaa äkkiä mun iskä voi huonosti näkikö nyt verta äitinsä rinnuksilla???
Fool me once, shame on you, fool me twice, shame on me.
A.W
Sabrina Duncan

Viesti Kirjoittaja A.W »

Tara kirjoitti:
Mistä hän tiesi, että tämän jälkeen ei enää kuuluisi mitään vaan että nyt on sitten hiljaista tästä eteenpäin?

Hän tiesi, koska Jukan valitus tuli nauhalta. Mitä enemmän asiaa pohdin, sen varmempi olen, että Jukan valitus tuli nauhalta. Jukka oli jo tätsin kuollut, ennenkuin Anneli soitti häkeen. Anneli on todella halunnut varmistaa, ettei Jukka voi huudella mitään mikä tekisi hänestä syyllisen, siksi murha on etukäteen nauhoitettu.
Olettaminen on kaikkien munausten äiti!
Valhalla
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Valhalla »

Ok, eli Jukan ääniä saattaa kuulua vielä kun Anneli on puhelimessa mutta mitään selvää yhtäkkistä hiljentymistä ei tapahdu kohdassa jossa Anneli sen huomaa/ilmoittaa. Kummallista tosiaan miten Anneli siinä kohtaa sen tietää että hiljeni lopullisesti, kuten todettua niin olihan Jukka hiljaa aikaisemminkin.
Kallon murskaaminen ja/sekä nauhoitus - niin kyllähän siinä voi jo aika varma olla, että "nyt hiljeni".
Vastaa Viestiin