Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Valhalla
Watson itse

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Valhalla »

Pahinta sorttia - tai anakin lähes. Sen verran vielä kytkee, että saa pahaa aikaiseksi. Niin paljon kuitenkin liiraa, että on immuuni todellisuudelle ja myötäelämiselle. Onneksi on kuitenkin niin höppänä jo, että asian laatu käy nopeasti selville - jopa vauvafoorumissa.
huippumies
Roger Murtaugh

Viesti Kirjoittaja huippumies »

Onko se kiusaamista, jos yrittää saada vastausta yksinkertaisiin kysymyksiin? Jos oman mielipiteensä ilmaisee, on varauduttava siihen, että joutuu myös perustelemaan. Jos pyyhkii persettään (anteeksi törkeää ilmaisutapani) lasten kohtalolla, on syytä kertoa, miksi.
A.W
Sabrina Duncan

Viesti Kirjoittaja A.W »

^Muakin vituttaa etten oo saanut kysymyksiini vastauksia. Sain vaan yksityispostia häneltä, jossa hän vakuutteli kaikenlaista.
No jokatapauksessa Anna-Emilia Simniceanulla ja sisotalolla on jotain yhteistä :mrgreen:
Olettaminen on kaikkien munausten äiti!
Mariacka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Mariacka »

huippumies kirjoitti:Onko se kiusaamista, jos yrittää saada vastausta yksinkertaisiin kysymyksiin? Jos oman mielipiteensä ilmaisee, on varauduttava siihen, että joutuu myös perustelemaan. Jos pyyhkii persettään (anteeksi törkeää ilmaisutapani) lasten kohtalolla, on syytä kertoa, miksi.
En kohdistanut väitettäni sinuun enkä kehenkään erityisesti. Ja us:n kommenttiin, että blogisti ei ole viaton kiusaamiseen, vastaan että ainahan kiusatussa jotain erilaista on muihin verrattuna - hyvää tai pahaa. Kiusaajien mielestä pahaa.

Ylipäänsä näistä blogisti vs. muut -inttelyistä välittyy toisinaan semmoinen kuva, että blogistia härnätään tulemaan tänne vastaamaan milloin mihinkin, ja sitten kun hän vastaa, alkaa nälviminen. Ja vasikointi. Kuitenkin väitän, että aika moni on tiedonmurusia tuota kautta saanut ja aktiivisesti blogia seuraa. Molemmin puolin on ikäväksi mennyt.
Valhalla
Watson itse

No kun ei ole vastannut. Ja niitä Tiedonmurusiakaan ei ole jaettuna. Antitietoa vain ja perusteetonta itseriittoista kaikkivoipaisuutta. Inttämiseksi toki on mennyt kun vaaditaan perusteluita vaikkapa lasten nimien levittelyyn tai muihin teemoihin kuten jo todetun syyttömyyden todistamiseen. Ei ole perusteluita tullut.
VPY
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja VPY »

Vai on kääkkää kiusattu? :roll: Tyyppi syyllistää seksuaalirikoksen uhreja, jotka ovat vieläpä lapsia ja julkaisee uhrien nimiä ja tänne lehahtaa marijakka hämmästelemään kuinka kääkkä kiusataan? :roll: :evil:
Severin A
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja Severin A »

Kyseiseltä blogistilta on turha odottaa vastauksia ja keskustelua. Muut keskustelee, blogisti julistaa sanomaansa. Kun pyytää kysymyksiin vastauksia, hän julistaa joutuneensa vainon kohteeksi.

Melkein säälisin vanhusta, mutta en pysty, koska edelleen törkeästi ja piittaamattomasti revittelee ja levittelee alaikäisten lasten nimiä blogissaan ja lukuisilla eri foorumeilla.
Älä oleta
ulkosuomalainen
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja ulkosuomalainen »

Naakkaa mun mielesta joku kylla nyt vainoaa. Lienee turhaa odottaa takaisin.
Nothing sways the stupid more than arguments they can't understand.
Cardinal de Retz, Memoires (1781)

When a wise man points at the moon, the imbecile examines the finger.
Confucius
Valhalla
Watson itse

ulkosuomalainen kirjoitti:Naakkaa mun mielesta joku kylla nyt vainoaa. Lienee turhaa odottaa takaisin.
Oho - kaksi viikkoa vielä. Tämä on kyllä herkkä harrastus. Ja vielä chattailusta ( minä en muista naakalta yhtään alle parin ruudun pituista kirjoitusta ).
huippumies
Roger Murtaugh

Täysin käsittämätöntä tuo Naakan kohtalo. Kyllä täällä Naakkaa tarvitaan. Jonkun täytyy välillä pudottaa maanpinnalle, kun keskustelijoiden mielikuvitus laukkaa liikaa! Vaikken sitä 3 sek. ymmärräkään :) No, laitoin tuomioistuimelle viestiä ja pyynnön, että eikös sitä voisi perua, kun sitä nyt ei vain kukaan edes ymmärrä.
Lähtöruutu
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Lähtöruutu »

Tää Naakan jäähyn syy menee jo komiikan puolelle! Teekkarijäynäää? Naakka, joka kirjoittaa kilometrin mittaisia perusteluja, on ruvennut chattailemaan. Vaan mikäpäs siinä, osoitus ihmisen muuttuvaisuudesta.
Tara
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Tara »

Olisiko joku vasikoinut tämän viestin:
(kautta kiven ja kannon, minä en naakkaa vasikoinut)

http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... 51#p491351
Naakka
Pardon kirjoitti:
Naakka, AA lähettää tyttärensä katsomaan siinä kohtaa, missä hyvin monet ymmärtävät sen tapahtuvan. Tiedätkö nyt, missä kohtaa se tapahtuu?

En tiedä. Kerro tarkemmin.

En aina ymmärrä mikä katsotaan chattailuksi. Kai sitä saa vastata johonkin kysymykseen, että ei tiedä. Onko tuo chattailua? Minun mielestä tuosta keskustelusta tulisi chattailua vasta jos sananvaihto jatkuisi tyyliin: Tiedätpäs, yrität vaan. - No en tiedä, kerro nyt! - Älä viitsi, pelleilet. -En toki. -Kylläpäs, kaikki sen tietää. - Eikä tiedä, minä en. - Mietis nyt. - Ei tossa ole mitään miettimistä.- Sä et tajuu!
tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
Miten oravatädille saisi rasteroinnilla haavaumia ja mustelmia naamaan?
Kepittelyiloa tässä tulevaisuudessa odottelen...
huippumies
Roger Murtaugh

Tuon viestin minäkin löysin. Ehkä siinä on pientä "tyhmän esittämistä", mutta ei chattia. Tuntuu, että jollain on tarve saada porukkaa pois, ihan piruuttaan..
Valhalla
Watson itse

No - omista banneistani olen ymmärtänyt ehkä yhden neljästä kun en ole jaksanut bannia vältelläkään. Loput on jäänyt arvoituksiksi. Että sikäli linjassa on tämäkin ennustamattomuudessaan.

Muuten tuo josta Naakka mahdollisesti bannin sai - onkin niitä harvoja viestejä jotka olen Naakalta jaksanut lukea. Yleensä ovat sen sortin romaaneja, että ajatukseni putoaa kyydistä niitä lukiessa. Lievää ironiaa siis, että chattailusta sai. Ehkä tuo onkin moden huumoria.
Viimeksi muokannut Valhalla, To Heinä 12, 2012 12:14 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
annijatta
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja annijatta »

Minäkin kaipaan Naakkaa. Ihmellistä kun noita onelinereita on nykyään tullut moneltakin, eikä ole bannattu. Minusta ihan tyhmä sääntö bannaukseen. Yhden kerran olen ollut bannattuna sen vuoksi ja nyt keksin aina tikusta sen toisenkin linen.
Fool me once, shame on you, fool me twice, shame on me.
Vastaa Viestiin