Pimpelipompeli kirjoitti:
Hei haloo! Meinasitko oikeesti että lupia kysellään? … Uskallan väittää, että tulee tapahtumaan nopealla aikataululla jotain , ja "abc" ei tee yhtään mitään.
No, se onkin mielenkiintoista nähdä. Siinähän se koetellaan, että onko “isojen” kovalla maineella katetta ja onko Biker Meetingillä jotain merkitystä.
Eiväthän Meetinginkään päätökset tietysti mitään peruuttamattomia ole – jos joku haluaa kantaa Finland-rockeria niin sitä voi aina marssia vaatimaan. Ei se mitään anelemista ole jos katsoo että meillä on siihen oikeus siinä missä muillakin.
Mutta en kyllä oikein ymmärrä edes tuota uhoamista jonkun Outlawsien tai Mongolsien puolesta. Kumpikin on täällä ihan vieras kerho eikä niihin voi kellään olla mitään järkeviä uskollisuussiteitä. Miksi niitä pitäisi saada tänne tuotua? Siksikö, että se on helpoin tapa päästä jollain lailla nimensä puolesta tunnetun kerhon pressaksi? Vai siksi että sillä tapaa voi luoda uuden maahantuontikanavan? Miksi sitten joku ulkomaankerho valitsisi jonkun yksittäisen urpon starttaamaan kerhoa sen sijaan että joku jollain lailla kunnioitettu kerho pyrkisi normaalin prosemenettelyn kautta klubin edustajaksi Suomessa? En näe siinä kyllä mitään järkeä muuten kuin että käyttävät hölmöjä hyväkseen ja tekevät vähän kiusaa HAMC:lle ja BMC:lle kun kerran ei tarvitse itse ottaa riskejä.
Vaikka nyt joku ulkomaankerho onnistuisikin huijaamaan muutamasta kaupungista jokusen piripään uhrattavaksi, niin ei se vielä kummoinen sotajoukko ole – laskisin kyllä itse aika tarkkaan lukuja yhteen että paljonko milläkin kerholla on ukkoja ja paukkuja ja funtsisin että haluanko asettaa itseni alttiiksi jonkun kerhon takia, joka on väkisinkin pinnallinen tuttavuus. Se kun ei se piri ole kenestäkään vielä luodinkestävää tehnyt, vaikka olo tuntuisikin teräsmieheltä.
Mutta leikitään vielä ajatuksella, että joku vierasmaalainen kerho olisi värväämässä suomalaisia ja näiden pitäisi näyttää voimiaan. Miten he sen tekisivät muuten kuin iskemällä jotakin täällä vaikuttavista isoista
kerhoista? Niin se vain menee. Miten sitten isojen kerhojen pressat pitävät huolen siitä, etteivät joudu iskun kohteiksi? Iskemällä ensin ja kovempaa. Se olisi käytännössä ainut tapa pitää baikkerirauha yllä. Ei h…tti, minä en kyllä saisi unta jos olisin Outlaws-prospekti… Ihan turha kuvitella että se olisi tie kuolemattomuuteen. Kukaan ei muista edes nimeä kun miettivät että kukas se oli se luuseri joka yritti.
Viestini luusereille: liivit eivät tee teistä vähemmän luusereita. Jos haluatte että teidät muistetaan kuoltuanne, perustakaa perhe ja kasvattakaa lapsenne hyvin.
Eikä tämä ole mitään uhoa, minulla ei ole lojaliteettia mihinkään ABC-kerhoon. Kunhan paljon nähneenä sivullisena ynnäilen asioita yhteen.
1. Näytä harmittomalta
2. Näytä siltä, niinkuin sinun kuuluisikin olla siellä, missä olet
3. Poistu kävellen, älä juokse