Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Avatar
ReservoirDog
Susikoski
Viestit: 31
Liittynyt: Ti Helmi 15, 2011 4:02 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja ReservoirDog »

Siru83 kirjoitti:Ja ylläpito ei siihen puutu ja myöskin poistaa noihin ketjuihin tulleet kommentit, jos niitä tulee, paitsi jos haluaa minun lopettavan aloitusten tekemisen kokonaan. Sehän on sitten ylläpidosta kiinni.
:shock: Et nyt voi olla tosissasi.
Miksi ihmeessä laitat näitä juttuja keskustelupalstalle, vaikka voisit aivan hyvin koota näitä juttuja vaikka blogiin (kuten joku ehdottikin), jossa voisit aivan vapaasti asettaa juuri sellaiset säännöt kuin koskaan haluat ja muokkailla tekstejäsi maailman tappiin saakka?
(Voisin lyödä itseni kanssa tulosvetoa, että Siru ei vastaa tähän viestiin, vaan ilmoittaa tyynesti uudesta ihastuksenaiheestaan tuolla toisessa topicissa - eli lisänneensä minut vihamieheksi.)
Siru83
Adrian Monk
Viestit: 2724
Liittynyt: Su Heinä 12, 2009 9:18 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Siru83 »

Ja mitäköhän se sinulle kuuluu, mitä minä OMIEN kirjoitusteni suhteen teen? Tuollaisten ruikuttavien luuserijunttien ei kuulu edes lukea kirjoituksiani saati sitten kommentoida niitä.

Asiasta on jo valitettu ylläpidolle, eikä ylläpito ole asiaan millään tavalla puuttunut, ei punakynää, eikä mitään sellaista tiedonantoa, että siinä olisi jotain väärää, jos kirjoittaja ei halua omaan kirjoitukseensa kommentteja.

Täällä on tosiaan säännöt, mutta kuten jo sanoin, ei ole kiellettyä, että kirjoittaja itse päättää siitä, onko hänen ketjunsa tarkoitettu kommentointiin vai ei.

Ja menkää jo siitä ruikuttamasta. Minua ei kiinnosta, eikä näköjään kiinnostanut ylläpitoakaan, kun ei asiaan millään tavalla puuttunut useista vasikoinneista huolimatta. Ja jos olisi puuttunut, niin siirtäisin vanhoja kirjoituksiani sekä jatkossa uudet kirjoitukset muille areenoille.

P.S: Kivireki siirtyi vihalistalleni arvoiseensa seuraan.
Viimeksi muokannut Siru83, Pe Heinä 13, 2012 11:54 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ailar
Jessica Fletcher
Viestit: 3284
Liittynyt: Ti Kesä 26, 2007 3:25 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Ailar »

Siru83 kirjoitti:Ja mitä vittua se sinulle kuuluu, mitä minä OMIEN kirjoitusteni suhteen teen? Tuollaisten ruikuttavien luuserijunttien ei kuulu edes lukea kirjoituksiani saati sitten kommentoida niitä.---

Ja menkää jo vittuun siitä ruikuttamasta.
V*ttu kun minäkin osaisin sanoa asiat näin suoraan! :lol:
Siru83
Adrian Monk
Viestit: 2724
Liittynyt: Su Heinä 12, 2009 9:18 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Siru83 »

Minä puhun idiooteille heidän omalla kielellään. Tuollaiset juntit, joilla ei ole yhtään mitään sanottavaa aloituksiini, tulevat ruikuttamaan siitä, kun niitä ei saa kommentoida.

Keksikää tollot ensin jotain sanottavaa niihin aloituksiin, tulkaa sitten sanomaan, mitä sanottavaa teillä olisi ja sitten voitte yrittää uudestaan ruikuttaa jollekin, jota kiinnostaa. Minä se en ole eikä selvästi myöskään ylläpito, joka ei teidän valituksiinne ole millään tavalla reagoinut.

Ja tokihan nyt Reservoir Dog myös ansaitsee päästä arvoiseensa seuraan vihalistalleni. Sinne mahtuu hyvin vielä. Ketään muita halukkaita?

Lupaan, että jokainen, joka vielä ruikuttaa siitä, ettei joitakin kirjoituksiani voi kommentoida, pääsee sinne ihan automaattisesti ilman erillistä ilmoitusta!
Hamil
Susikoski
Viestit: 33
Liittynyt: Pe Marras 25, 2011 10:20 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Hamil »

Siru83 kirjoitti: ................................ vihalistalleni. Sinne mahtuu hyvin vielä. Ketään muita halukkaita?
o/
Siru83
Adrian Monk
Viestit: 2724
Liittynyt: Su Heinä 12, 2009 9:18 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Siru83 »

Vihamiestoiminto = listalla olevat käyttäjät eivät voi lähettää minulle yv:tä enkä näe heidän viestejään ollessani kirjautuneena.
Avatar
Marokon Kauhu
Perry Mason
Viestit: 3763
Liittynyt: Ma Maalis 26, 2007 9:06 pm
Paikkakunta: Rio Grande

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Marokon Kauhu »

Siru83 kirjoitti:Vihamiestoiminto = listalla olevat käyttäjät eivät voi lähettää minulle yv:tä enkä näe heidän viestejään ollessani kirjautuneena.
Jaa no sittenhän et näe OVATKO he kommentoinet noihin ketjuihin joihin olet pyytänyt ettei kommentoida :D

Käsittääkseni et voi estää ketään niihin kuitenkaan kommentoimasta?
- Kilo kokaiinia, kolme yhden hinnalla
- Kilo kokaiinia, en oo joutumassa linnaan
- Sösssön sössön
- Äbälä wäbälä
Milan Jaff - jolle annettiin näin ensi alkuun 10 vuotta linnaa
INES 7
Axel Foley
Viestit: 2301
Liittynyt: Pe Elo 13, 2010 5:57 pm
Paikkakunta: Koiruohon kaupunki

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja INES 7 »

marokon_kauhu kirjoitti:
Siru83 kirjoitti:Vihamiestoiminto = listalla olevat käyttäjät eivät voi lähettää minulle yv:tä enkä näe heidän viestejään ollessani kirjautuneena.
Jaa no sittenhän et näe OVATKO he kommentoinet noihin ketjuihin joihin olet pyytänyt ettei kommentoida :D

Käsittääkseni et voi estää ketään niihin kuitenkaan kommentoimasta?
Ja eiks näin näkyis marokon_kauhun teksti kuitenkin hahmolle X, jos hän olisi hahmon X vihamies, mutta INES 7 taas ei olisi hahmon X vihamies ja hahmo X lukisi tämän tekstin (lainauksineen)?
Avatar
irmuska
Rico Tubbs
Viestit: 1295
Liittynyt: Ti Tammi 03, 2012 7:16 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja irmuska »

Siru83 kirjoitti:Vihamiestoiminto = listalla olevat käyttäjät eivät voi lähettää minulle yv:tä enkä näe heidän viestejään ollessani kirjautuneena.
No mutta eikös tuo ole silloin hyvä? Sinä saat juuri sellaisena ketjun näkyviin kuin tahdot ja silti muut voi spekuloida juuri niin paljon kuin tahtoo, eikö? :lol:
"Sinä olet aivan liian tyhmä analysoimaan mitään, joten jätä se suosiolla älykkäämmille ihmisille."
Siru83
Adrian Monk
Viestit: 2724
Liittynyt: Su Heinä 12, 2009 9:18 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Siru83 »

INES7:n kannattaa muistaa, että rottamainen tahallisen ärsyttävä käytös on helpoin tie vihamieslistalleni. Se voi tietysti olla, että INES7 nimenomaan haluaa sinne, ja siinä tapauksessa mielelläni täytän hänen toiveensa.
kakkosurpo
Sherlock John Holmes
Viestit: 8299
Liittynyt: Pe Joulu 24, 2010 11:53 pm
Paikkakunta: Jupiter

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja kakkosurpo »

Ja ehdottomasti mutkin sille listalle. Ärsyttää suunnattomasti jos en pääse narsistin listalle.
Odota vain, sinäkin kuolet. Ajankohta on vielä hiukan auki, mutta kuolet kuitenkin. :mrgreen:
Siru83
Adrian Monk
Viestit: 2724
Liittynyt: Su Heinä 12, 2009 9:18 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Siru83 »

Ja sitten vielä aloittelijoille eli uusille ja vähän kirjoittaneille:

Jos teillä ei ole ollut minuun mitään kontaktia tuolla rikoskeskusteluiden puolella (yksipuolinen omiin kommentteihini vastaaminen ei ole kontakti), niin olkaa hiljaa täälläkin. Se on niin säälittävän näköistä, kun yritätte päästä kartalle ja saada suosiota mielistelemällä näitä muutamaa vainoajaani.

Tällä en nyt kritisoi aloittajia sinänsä vaan näitä nimimerkkien NtiFortuna, Irmuska ja Reservoir dogin tapaisia, jotka yrittävät saada itseään esille ja mielistellä joitakin käyttäjiä arvostelemalla nimimerkkiäni.
kakkosurpo
Sherlock John Holmes
Viestit: 8299
Liittynyt: Pe Joulu 24, 2010 11:53 pm
Paikkakunta: Jupiter

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja kakkosurpo »

Siru83 kirjoitti:Ja sitten vielä aloittelijoille eli uusille ja vähän kirjoittaneille:

Jos teillä ei ole ollut minuun mitään kontaktia tuolla rikoskeskusteluiden puolella (yksipuolinen omiin kommentteihini vastaaminen ei ole kontakti), niin olkaa hiljaa täälläkin. Se on niin säälittävän näköistä, kun yritätte päästä kartalle ja saada suosiota mielistelemällä näitä muutamaa vainoajaani.

Tällä en nyt kritisoi aloittajia sinänsä vaan näitä nimimerkkien NtiFortuna, Irmuska ja Reservoir dogin tapaisia, jotka yrittävät saada itseään esille ja mielistellä joitakin käyttäjiä arvostelemalla nimimerkkiäni.

Ihan oikeasti. Kun lukee lainauksen niin jo tyhmempikin huomaa täydellisen narsistin.
Miksi ei minfo pyöri sellein kuin Siru83:n haluaa. On se kyllä tosi pahasti sairas tapaus.
Odota vain, sinäkin kuolet. Ajankohta on vielä hiukan auki, mutta kuolet kuitenkin. :mrgreen:
delicatessen
Susikoski
Viestit: 38
Liittynyt: Ma Joulu 10, 2007 8:49 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja delicatessen »

Siru83 kirjoitti:Minä puhun idiooteille heidän omalla kielellään. Tuollaiset juntit, joilla ei ole yhtään mitään sanottavaa aloituksiini, tulevat ruikuttamaan siitä, kun niitä ei saa kommentoida.

Keksikää tollot ensin jotain sanottavaa niihin aloituksiin, tulkaa sitten sanomaan, mitä sanottavaa teillä olisi ja sitten voitte yrittää uudestaan ruikuttaa jollekin, jota kiinnostaa. Minä se en ole eikä selvästi myöskään ylläpito, joka ei teidän valituksiinne ole millään tavalla reagoinut.

Ja tokihan nyt Reservoir Dog myös ansaitsee päästä arvoiseensa seuraan vihalistalleni. Sinne mahtuu hyvin vielä. Ketään muita halukkaita?

Lupaan, että jokainen, joka vielä ruikuttaa siitä, ettei joitakin kirjoituksiani voi kommentoida, pääsee sinne ihan automaattisesti ilman erillistä ilmoitusta!
Juntit, tollot...

Vitunkantotelineellä ei ole sitten muuta tyyliä kuin julkinen solvaaminen.
Avatar
irmuska
Rico Tubbs
Viestit: 1295
Liittynyt: Ti Tammi 03, 2012 7:16 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja irmuska »

Voi jösses, kaikki kotona siellä?
Siru83 kirjoitti:Ja sitten vielä aloittelijoille eli uusille ja vähän kirjoittaneille:

Jos teillä ei ole ollut minuun mitään kontaktia tuolla rikoskeskusteluiden puolella (yksipuolinen omiin kommentteihini vastaaminen ei ole kontakti), niin olkaa hiljaa täälläkin. Se on niin säälittävän näköistä, kun yritätte päästä kartalle ja saada suosiota mielistelemällä näitä muutamaa vainoajaani.

Tällä en nyt kritisoi aloittajia sinänsä vaan näitä nimimerkkien NtiFortuna, Irmuska ja Reservoir dogin tapaisia, jotka yrittävät saada itseään esille ja mielistellä joitakin käyttäjiä arvostelemalla nimimerkkiäni.
Sinähän et määrittele sitä mitä minä sinusta ajattelen. Sinä et myöskään tiedä kauanko olen "aloittelijana" ollut täällä ja kauanko olen, ja kuinka monesti, lukenut postauksiasi. Vai onko sinulla joku näköpuhelin mitä minulla EI ole?

Ja ei, et myöskään ole oikea ihminen sanomaan miksi olen täällä etkä todellakaan oikea arvostelemaan toimintaani. Minä EN tunne sinua enkä tarkoitusperiäsi mutta mistä kuvittelet tuntevasi MINUT saati sen miksi täällä olen?
"Sinä olet aivan liian tyhmä analysoimaan mitään, joten jätä se suosiolla älykkäämmille ihmisille."
Vastaa Viestiin