Kysy mitä vaan ylläpidolta (Ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Siru83
Adrian Monk
Viestit: 2724
Liittynyt: Su Heinä 12, 2009 9:18 pm

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta. (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Siru83 »

Lukijana kirjoitti:Pointtini on ollut pitkälti se, että lopeta maahanmuuttajien rikoksia käsittelevien keskustelujen myrkyttäminen valheillasi. Jos et kestä totuutta, niin on parempi olla lukematta. Silloin ne keskustelutkin pysyy siistimpänä.
Katsos kun tämä ei ole mikään hommaforum, vaan oli aihe mikä tahansa, täällä saa esittää omia näkemyksiään eikä niiden tarvitse olla samoja esim. sinun näkemyksiesi kanssa. Erilaisten näkemysten esittäminen ei taas oikeuta sinua sotkemaan ketjuja roskajutuillasi, muihin keskustelijoihin suunnatuilla henkilökohtaisuuksilla tms.

Mutta on parempi jättää tuollainen säälittävä pikku rääpäle kokonaan huomiotta, kunnes ylläpito toivottavasti asialle jotain tekee. Sääliähän tuollaista tietysti pitäisi, on varmaan kamalaa olla kaikessa keskinkertainen ja nähdä koko ajan itseään älykkäämpiä ihmisiä. Pidemmän päälle sellainen varmaan käy hermoille ja itsehillintä pettää, kuten sinulle on nyt käynyt.

Vastaisuudessasi jätän sinut huomiotta, koska roskajuttusi ja asiattomuutesi eivät tuo noihin ketjuihin mitään uutta asiasisältöä.
Lukijana
Sofia Karppi
Viestit: 422
Liittynyt: Pe Helmi 06, 2009 4:38 am

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta. (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Lukijana »

Siru83 kirjoitti:Erilaisten näkemysten esittäminen ei taas oikeuta sinua sotkemaan ketjuja roskajutuillasi, muihin keskustelijoihin suunnatuilla henkilökohtaisuuksilla tms.
Siis sinun mielestäsi esim. viralliset tilastot ovat roskajuttuja? :lol: Olen aina pitänyt sinua melko yksinkertaisena, joka ei ihan hiffaa asioita. Sitten kun sulle joutuu selittämään sivutolkulla ihan yksinkertaista asiaa, niin kyllä siinä ohimennen voi sanoa tyhmäksi.
Siru83 kirjoitti:Mutta on parempi jättää tuollainen säälittävä pikku rääpäle kokonaan huomiotta, kunnes ylläpito toivottavasti asialle jotain tekee. Sääliähän tuollaista tietysti pitäisi, on varmaan kamalaa olla kaikessa keskinkertainen ja nähdä koko ajan itseään älykkäämpiä ihmisiä.
Tälle ei voi muuta kuin nauraa. Jutuissasi on usein päätön logiikka ja selität ihan itse itsesi pussiin, ilman että kenenkään muun tarvitsee juuri auttaa.
Siru83 kirjoitti:Pidemmän päälle sellainen varmaan käy hermoille ja itsehillintä pettää, kuten sinulle on nyt käynyt.
Sinun valehtelusi takia puutun viesteihisi. Ei ole sattumaa, että "vainon uhri" olet nimenomaan sinä.
Siru83 kirjoitti:Vastaisuudessasi jätän sinut huomiotta...
Silloin olen onnistunut. Jos jatkossa viestieni jälkeen et aloita sitä naurettavaa kinaamistasi, jossa googlaat itseäsi miellyttäviä valheita ja vääntelet totuuksia, niin todella hieno juttu. Kiitos. Veikkanpa vaan, että tämä(kään) lupauksesi ei tule pitämään.
Doctor Lecter
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 17155
Liittynyt: Pe Kesä 22, 2007 9:32 am

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta. (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Doctor Lecter »

Tuo mitä nimimerkki Kylli mainitsi aikaisemmin pitää paikkansa. Lisäksi etusivun aselakikysely on jo aikansa elänyt. Paremmin etusivun gallup toimisi siten, että äänestys on auki viikon pari ja sen jälkeen kerrotaan tulokset. Äänestyksiä voisi tehdä vaikkapa jonkun henkirikoksen tuomiosta oliko se mielestänne sopiva, liikaa, liian vähän. Tai jotain. Myöskin etusivun toimivuudessa on rakenteellisia heikkouksia. Paremmin se toimisi kun esillä olisi päivänpolttavat aiheet (max 3 juttua) sekä vanhat, mutta paljon keskusteluja herättävät aiheet (max 3 juttua). Näitä kaikkia pitäisi kierrättämän sopivin väliajoin. Toki tapauksesta riippuen. Esim. Hyvinkään kattoammuskelu olisi kuulunut heti etusivulle ja pikku päivitysten myötä sen paikka olisi kuulunut ajan kuluessa alemmaksi - samaa tahtia kuin mitä yleisön mielenkiinto tapaukseen hyytyy.

Nyt etusivu on jysähtänyt viime huhtikuulle, kerrotaan virheellistä tietoa Boulevardin perhesurmasta "ajoi rekan alle", vaikka pikkulapsikin tietää, että kyseessä oli kuorma-auto.

Samoin melkoisen "mitätön" uutinen Espoon ampumavälikohtauksesta joutaisi jo pölyttymään arkistoon, ts. vain keskustelupalastalle - kuin myös moni uutinen. Lisäksi etusivu toimisi paremmin, kun avauksissa olisi vähemmän tekstiä tapahtuneesta ja otsikko olisi se, jolla "juttu myytäisiin lukijoille". Samalla screenille mahtuisi useampi otsikko, eikä kuten nyt, että saa rullata hiirellä samantien kun haluaa nähdä muutakin kuin kaksi otsikkoa.
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
Raid

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta. (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Raid »

Doctor on aivan oikeassa. Etusivu on jaannyt taas kerran vahan jalkeen. Nykyinen jarjestelma Mahdollistaa sen etta luotto kirjoittajat voisivat hallita etusivua. Esim. Kun tulee uusia tapahtumia niin hyvat kirjoittajat voisivat paivittaa aktiivisesti näitä asioita.

Lahetan nyt muutamille jotka olen itse havainnut kyselyn kiinnostuksesta. Alkuun otamme muutaman kirjoittajan ja myohemmin niita voidaan lisata. ( Tamahan piti tehda jo vuoden vaihteessa mutta jostain syysta jai tekematta).

RAID
Naattori
Sofia Karppi
Viestit: 428
Liittynyt: Su Syys 05, 2010 8:05 pm

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta. (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Naattori »

Miksi jo lähetettyjä yksityisviestejä saa poistettua? Ja miksi ne eivät silti poistu kokonaan?!

Pikkasen jää häiritsemään kun viesti on tullut, lähettäjäkin näkyy ja viestiä klikatessa tulee teksti:
"Et voi lukea tätä yksitysiviestiä, koska lähettäjä on poistanut sen."
Conan kirjoitti:Naisvihaa pitäisi alkaa ymmärtämään. Kyllähän naiset on ihan vitun ärsyttäviä, on täysin ok vihata niitä.
Mariacka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5075
Liittynyt: Ma Syys 10, 2007 7:34 pm

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta. (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Mariacka »

Naattori kirjoitti:Miksi jo lähetettyjä yksityisviestejä saa poistettua? Ja miksi ne eivät silti poistu kokonaan?!

Pikkasen jää häiritsemään kun viesti on tullut, lähettäjäkin näkyy ja viestiä klikatessa tulee teksti:
"Et voi lukea tätä yksitysiviestiä, koska lähettäjä on poistanut sen."
Minusta on hyvä, että tarpeettomiksi tulleet tai kahteen kertaan lähetetyt yv:t voi poistaa. Itse olen joskus poistanut lähettämäni, kun vastaanottaja on saanut vastauksen kysymykseen ketjussa tai jos hän ei ole viestiä pitkään aikaan lukenut, jolloin viesti on jo vanhentunut/tarpeeton.

Itsekin huomasin hiljattain, että tuo poistoilmoitus jää kuitenkin. Eli parempi olisi, jos poisto voisi tapahtua kokonaan, ns. jälkiä jättämättä. Tai sitten pitäisi kohteliaasti kirjoittaa "poistin viestini tarpeettomana/vanhentuneena".
Siru83
Adrian Monk
Viestit: 2724
Liittynyt: Su Heinä 12, 2009 9:18 pm

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta. (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Siru83 »

Selkeät ohjeet nyt siihen, miten saan piilotettua nettilinkin sanan taakse... Jotenkin tuolla URL-napilla kai, mutta en ole siinä vielä onnistunut.
fangs
Roger Murtaugh
Viestit: 898
Liittynyt: Su Elo 07, 2011 10:20 am

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta. (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja fangs »

Siru83 kirjoitti:Selkeät ohjeet nyt siihen, miten saan piilotettua nettilinkin sanan taakse... Jotenkin tuolla URL-napilla kai, mutta en ole siinä vielä onnistunut.
En ole ylläpito, mutta sen saa piilotettua tällä koodilla: tähän sana jonka taakse haluat sen piilottaa
härkä
Jack Bauer
Viestit: 936
Liittynyt: Ke Syys 17, 2008 6:34 pm

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta. (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja härkä »

Kirjoittaja Doctor Lecter päivämäärä La Kesä 16, 2012 11:38 am

[i]Tuo mitä nimimerkki Kylli mainitsi aikaisemmin pitää paikkansa.[/i]

Ei muuten pirä , parahin Dr Lecter !! :D
Ainakaan se potaska , mitä minusta on skrivittu , tai vattu.
<Marjoja tullee , jolleivat vety liikaa.

Ylläpito hoi !! Pirot paranee , ku vierahat vähönee. Niinhän se männöö.

Tämä siksi , että A:lla alkava pyysi kirjoittamaan jotakin kivvoo.
Suapi sitten immeiset tuas kerran nauroo :D :D :D :shock: :lol: :lol: :roll:

Kerran kuunkiertehessä. :mrgreen:
Doctor Lecter
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 17155
Liittynyt: Pe Kesä 22, 2007 9:32 am

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta. (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Doctor Lecter »

härkä kirjoitti:Ei muuten pirä , parahin Dr Lecter !! :D
Ainakaan se potaska , mitä minusta on skrivittu , tai vattu.
<Marjoja tullee , jolleivat vety liikaa.

Ylläpito hoi !! Pirot paranee , ku vierahat vähönee. Niinhän se männöö.

Tämä siksi , että A:lla alkava pyysi kirjoittamaan jotakin kivvoo.
Suapi sitten immeiset tuas kerran nauroo :D :D :D :shock: :lol: :lol: :roll:

Kerran kuunkiertehessä. :mrgreen:
Utelias kun olen, niin kaikella ystävyydellä kysyn, että mitä kaikkea pitää ottaa, että menee nuppi noin sekaisin?

Toivottavasti marjat ei vety ihan kokonansa. Joskin vesisade on minulle tätänykyä - ja jo jonkin aikaa ollut ihan tuntematon käsite... :mrgreen:
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
Avatar
Blues
Rico Tubbs
Viestit: 1224
Liittynyt: Ti Heinä 17, 2007 3:11 pm
Paikkakunta: Aurinkoinen Etelä

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta. (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Blues »

härkä kirjoitti:Kirjoittaja Doctor Lecter päivämäärä La Kesä 16, 2012 11:38 am

Tuo mitä nimimerkki Kylli mainitsi aikaisemmin pitää paikkansa.

Ei muuten pirä , parahin Dr Lecter !! :D
Ainakaan se potaska , mitä minusta on skrivittu , tai vattu.
<Marjoja tullee , jolleivat vety liikaa.

Ylläpito hoi !! Pirot paranee , ku vierahat vähönee. Niinhän se männöö.

Tämä siksi , että A:lla alkava pyysi kirjoittamaan jotakin kivvoo.
Suapi sitten immeiset tuas kerran nauroo :D :D :D :shock: :lol: :lol: :roll:

Kerran kuunkiertehessä. :mrgreen:
Kannattaiskohan sun vihdoin jättää alkoholi, tai ainakin pyytää joku oikolukemaan kirjoittamasi?
Tuossa tekstissä on yhtä paljon järkeä, kuin Ulvilan tapauksessa :roll:

Voihan tuosta tosin poimia verbit ja edetä niillä, mutta vähiin jää sekin informatiivisuus...

P.S sulta jäi juutuubi-linkki pois.
Voit laittaa sen postaukseni perään!
Mä voin tehdä mitä vaan, mitä haluan mä saan, mitä haluan mä voin.
Siru83
Adrian Monk
Viestit: 2724
Liittynyt: Su Heinä 12, 2009 9:18 pm

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta. (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Siru83 »

Viestin maksimipituus (60 000 merkkiä) on liian lyhyt. Viestin muokkaus on hankalaa, jos sen joutuu jakamaan useaan osaan. Tämä on pidempiaikainen ongelma itselläni, joten voisiko sille jossain vaiheessa tehdä jotain?
elisa_day
Jack Bauer
Viestit: 923
Liittynyt: La Helmi 07, 2009 3:11 pm

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta. (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja elisa_day »

Siru83 kirjoitti:Viestin maksimipituus (60 000 merkkiä) on liian lyhyt. Viestin muokkaus on hankalaa, jos sen joutuu jakamaan useaan osaan. Tämä on pidempiaikainen ongelma itselläni, joten voisiko sille jossain vaiheessa tehdä jotain?
Miksei sitä viestiä voi postata sellaisessa muodossa, ettei sitä tarvitse muokata enää postauksen jälkeen?
härkä
Jack Bauer
Viestit: 936
Liittynyt: Ke Syys 17, 2008 6:34 pm

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta. (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja härkä »

Vastaus Dr Lecterille. Mitä tarvitsee ottaa ?

Minfon ylläpidon tarvitsee ottaa yksi puhelu vastaan Yleltä.
Se delegoidaan nimimerkki Kyllille.

Sen verran pitää ottaa parahin Lecter , sen verran.

Haluatko kenties , että tästä muodostuu erittäin mielenkiintoinen depatti ??
Vai pyytääkö nimimerkki Kylli lopulta anteeksi ?

Ei minun tarvitse olla kännissä Blues , kun näitä kirjoitan.

Minut on täysin väärin perustein leimattu John Doen tekemän arviointivirheen takuumieheksi.

Ja sinä DrLecter , tiedät asian todellisen laidan varsin hyvin.
Minä en sitä nauhaa ole näyttänyt.
Minulla ei ensinnäkään ole sitä. Se ei ole koskaan ole ollut minun koneellani. Minä en esiinny sillä nauhalla !
Minulla ei ole mitään osuutta , eikä arpaa sen nauhan kanssa.

Tukiko asia nyt selväksi ?

PS.
Blusille se biisi ! :mrgreen:
http://www.youtube.com/watch?v=oOQXvUiKnYM
Avatar
Blues
Rico Tubbs
Viestit: 1224
Liittynyt: Ti Heinä 17, 2007 3:11 pm
Paikkakunta: Aurinkoinen Etelä

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta. (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Blues »

Kiitos biisistä. Siinä olikin melkein ymmärrettävät sanat :mrgreen:
Mä voin tehdä mitä vaan, mitä haluan mä saan, mitä haluan mä voin.
Vastaa Viestiin