No nythän tietää mistä on kyse, niin ei ensimmäiseksi tarvi alkaa palokuntaa soitella.
Mutta kyllä tuon mainossloganin joutaisivat ottaa pois ilmoituksistaan. Jotain rajaa sentään...
Helppoa, mene Kaivarissa istumaan penkille. Aukaise lompakko levälleen ja saat potkia senjälkeen rumempia pois.RealPitti kirjoitti:Mistä saisin jätski seuraa, yksin ei ole kiva syödä jäätelöä kaivarissa![]()
Vaatimukset: Pitkä ja blondi, vaatimuksista voidaan tinkiä jos kyseessä on nainen
Mä en saa mun lompakolla kuin sääliäkakkosurpo kirjoitti:Helppoa, mene Kaivarissa istumaan penkille. Aukaise lompakko levälleen ja saat potkia senjälkeen rumempia pois.RealPitti kirjoitti:Mistä saisin jätski seuraa, yksin ei ole kiva syödä jäätelöä kaivarissa![]()
Vaatimukset: Pitkä ja blondi, vaatimuksista voidaan tinkiä jos kyseessä on nainen
Sinusta en tiedä, minä nautiskelen draamastaDisturbed kirjoitti:Miksi olemme täällä?
XXXX Etsimässä Pe Maalis 18, 2016 2:30 pm
Liittyisikö tuohon ylhäällä olevaan Etsi-painikkeeseen (kirjautumisrivin vasemmalla puolen)?irmuska kirjoitti:Mitä käyttäjät etsii? Alareunan paikallaolijat-kohtaa klikkaamalla kun näkee mitä rekisteröityneet käyttäjät juuri sillä hetkellä tekee ja aika usein siellä on muutama aluesijainnilla etsimässä...
XXXX Etsimässä Pe Maalis 18, 2016 2:30 pm