Irmelin sulhanen

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
Jesse Livermore
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja Jesse Livermore »

Tai paremminkin, et pysty.

:twisted:
Loka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Loka »

Jesse Livermore kirjoitti:Tai paremminkin, et pysty.

Ei, vaan tämän palstan itsetarkoitus ei ole vääntää. Jatketaan muissa ketjuissa ellet sitten etsi niitä minun perusteluitani. Itse niitä sinulle kuitenkin tarjoan, sinä et tarjoa minulle mitään. Hymm. Jauhot suussa? No, annan tämän kerran mennä ohitse silmien. 8)
Jesse Livermore
Hetty Wainthropp

Loka: "Kaikkea ei vain saatu näytettyä 100% toteen, meniköhän se niin? :pohtio:"
---
Niin mitkä saatiin 100%:sti näytettyä toteen? Ja mitkä saatiin edes 25 %:sti näytettyä toteen? Jokin raja paskanpuhumisellakin pitää olla.
Loka
Alibin Kestotilaaja

Jesse Livermore kirjoitti:Loka: "Kaikkea ei vain saatu näytettyä 100% toteen, meniköhän se niin? :pohtio:"
---
Niin mitkä saatiin 100%:sti näytettyä toteen? Ja mitkä saatiin edes 25 %:sti näytettyä toteen? Jokin raja paskanpuhumisellakin pitää olla.
Myönnetään, mitään ei saatu näytettyä 100% toteen. Mutta pystyikö puolustus näyttämään 100% toteen että tekijä oli ulkopuolinen? Ei pystynyt, se vain on niin, että joka ikisessä tapauksessa juttu katsotaan syytetyn eduksi jos 100% ei saada. Joten nakkaa nuo 25 prosenttiasi jo metikköön. :lol:

Korjattu kirjohärö jotta Jesse saa yöllä unta.
Viimeksi muokannut Loka, Ke Loka 17, 2007 12:07 am. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Jesse Livermore
Hetty Wainthropp

:lol: :lol: :lol:

Vai että syyttäjän tehtäviin kuuluu tuo. :twisted:
Mahtavaa perehtyneisyyttä...

Kerro nyt jo ihmeessä, äläkä panttaa. Mitkä NG:tä syyllistävät seikat syyttäjä sai todistettua edes 25 prosenttisesti. Tai 15 prosenttisesti, jos tuo 25 prosenttia on liian paha. :o

Älä panttaa enää.
Loka
Alibin Kestotilaaja

^
Tajusit varmaan erittäinkin intellektuellina ihmisenä että se oli kirjoitusvirhe. Etsi ne mun kirjoitelmat, ne löytyy kyllä. Jos et viitsi etsiä, tämä on tässä.
faku63
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja faku63 »

Jos näitä"prosentteja" nyt veivataan, niin 100% varmuudella NG on ollut tapahtumapaikalla. Toimintakunto/muistamattomuus/aivovaurio osalta prossat voi olla ihan mitä hyvänsä todennäköisyyksiä........
Parempi myöhään, jos silloinkaan,,,,,,,
Jesse Livermore
Hetty Wainthropp

Aivan. Ne voivat olla 0%- 100%. Ja sehän riittää.
Jesse Livermore
Hetty Wainthropp

Loka kirjoitti:^
Tajusit varmaan erittäinkin intellektuellina ihmisenä että se oli kirjoitusvirhe. Etsi ne mun kirjoitelmat, ne löytyy kyllä. Jos et viitsi etsiä, tämä on tässä.
Huvittavaa, että kuvittelet minun alkavan penkomaan joitain muinaisia kirjoitelmia aiheesta.

Käytä ranskalaista viivaa ja nimeä edes yksi todennäköinen syyllistävä seikka.

- lkkskltnhsk alökglöarglj klöjgöklrj

Tuohon malliin. Ei pitäisi viedä liikaa aikaa.
Loka
Alibin Kestotilaaja

Jesse Livermore kirjoitti:
Loka kirjoitti:^
Huvittavaa, että kuvittelet minun alkavan penkomaan joitain muinaisia kirjoitelmia aiheesta.

Käytä ranskalaista viivaa ja nimeä edes yksi todennäköinen syyllistävä seikka.

- lkkskltnhsk alökglöarglj klöjgöklrj

Tuohon malliin. Ei pitäisi viedä liikaa aikaa.
En. Etsi ne viestit, äläkä jauha enempää. Olen listannut tänne siis listan, jossa on seikat jotka tukevat Nissen syyllisyyttä tavalla tai toisella. (olettaen että kaikki todistajat puhuvat totta) Sen voi yrittää kumota mielikuvituksellaan, mutta niin voi tehdä myös Nissen syyttömyyttä tukevan listan kanssa. Sellainenkin täällä jossain on, no ainakin tuomiossa jos ei muualla.

Ts. en kirjoita Sinua varten yhtään riviä. Miltä tuntuu? :lol:
Jesse Livermore
Hetty Wainthropp

Nimenomaan, "tavalla tai toisella..."

Minua lähinnä huvittaa tuo väistelysi. Pelkkää tyhjää söpötystä, eikä mitään todellisuuteen perustuvaa.

Ei edes yhtä ranskalaista viivaa. Hehe-HAHA!

Loka
Alibin Kestotilaaja

Hyvää yötä Jesse Livermore. Aamulla töihin joten jatketaanpa joskus toiste jos saat käsiisi tekemäni listan. :wink:
Jesse Livermore
Hetty Wainthropp

Loka kirjoitti:Ei pystynyt, se vain on niin, että joka ikisessä tapauksessa juttu katsotaan syytetyn eduksi jos 100% ei saada. Joten nakkaa nuo 25 prosenttiasi jo metikköön. :lol:

Edes tuo ei pidä paikkaansa. Miksi mitään muutakaan tarinaasi pitäisi uskoa?

:lol: :twisted:
Loka
Alibin Kestotilaaja

Jesse Livermore kirjoitti:
Loka kirjoitti:Ei pystynyt, se vain on niin, että joka ikisessä tapauksessa juttu katsotaan syytetyn eduksi jos 100% ei saada. Joten nakkaa nuo 25 prosenttiasi jo metikköön. :lol:
Edes tuo ei pidä paikkaansa. Miksi mitään muutakaan tarinaasi pitäisi uskoa?
:lol: :twisted:
Kyllä se pitää. Suomessa tuomiota murhista ei anneta jos syyttömyydestä on yhtään epävarmuutta eli ts. ei ole täyttä varmuutta syyllisyydestä. Tätä tarkoitin, ehkä ymmärsit jotain väärin?
konsta
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja konsta »

Olihan ns palkkamurhajutussa aika vähän todisteita. Ei ollut vainajaa, muutama jälki asunossa ja autossa(?), joitakin epäsuoria lausuntoja ja elinkautinen tuomio.
Mitään 100% ei Suomessakaan tarvita. Esimerkiksi Santavuori ja mm Lampela pitivät mahdollisena, että Bodomin jutussa rapasahtaa tuomio, vaikkei näyttöä ollut edes nimeksi. Ne se tosin osoitti melkoista epärealismia, aihetodisteilla voidaan vielä tuomita, mutta mosaiikilla ei, varsinkaan väärin kootulla.
Vastaa Viestiin